סינון חנות מיקרוסופט
-
@רמיזא דיברתי איתם בטלפון כיון שהפנייה היא כללית. אני עם מחשב מחובר לרשת של נטפרי, חסום בתוכנת ווייפרי
-
@יענקעלע עוד יותר מוזר, זה לא נראה לי בכלל, משהו פה ממש לא הגיוני.
אולי פתחו לך משהו חריג. -
@יענקעלע זה שמור לך בהיסטוריה כשהמחשב לא היה מסונן, זה לא יתכן, חד משמעי.
-
לא הגיוני.
יש לי את המוצר הזה שנקרא חנות מייקטרוסופט.
מעולם לא נתקלתי בפריצות או הדומה לזה.
-
@רמיזא בחנות של מיקרוסופט אין שמירה בהיסטוריה
-
@עמאר נשמה טהורה
-
@יענקעלע יש, במאה אחוז.
-
@רמיזא בכל אופן לא היה לי שום כלום שם לפני שנטפרי החליטו לפתוח את התוכנה בסינון לפי קטגוריה. ושום דבר לא חסום בקטגוריות המותרות.
-
@יענקעלע
אין לאף אחד מושג מה אתה מדבר, ומניסיון שלי בחנות - לא קיים כזה דבר.
תכנס להתחל, תעמוד על סמל החנות, לחצן ימני הגדרות אפליקציה, שם תעשה איפוס, ותעדכן. נשמע נורא מוזר, אולי קניית מחשב יד שניה?
בכל מקרה - זה לא עבר דרך נטפרי. אין סיכוי. -
@מודה-אני זה לא מחשב יד שניה, יש לי רשימה של כל הקטגוריות הפתוחות, וכל מה שכלול בקטגוריות הללו פתוחות. תמצא לי רב שיתיר לי לפרסם דוגמאות...
-
@יענקעלע
זה מאד מוזר ההתחמקות שלך מלשלוח פניה כתובה לנטפרי
יש לך כאן באשכול כל כך הרבה תובנות לגבי ההתנהלות של נטפרי
בעבר ובעתיד
והכל מבלי שפנית אליהם אפילו פעם אחת בנושא -
@מודה-אני אמר בסינון חנות מיקרוסופט:
@יענקעלע
אין לאף אחד מושג מה אתה מדבר, ומניסיון שלי בחנות - לא קיים כזה דבר.
תכנס להתחל, תעמוד על סמל החנות, לחצן ימני הגדרות אפליקציה, שם תעשה איפוס, ותעדכן. נשמע נורא מוזר, אולי קניית מחשב יד שניה?
בכל מקרה - זה לא עבר דרך נטפרי. אין סיכוי.עבר גם עבר. גם אני נתקלתי בכמה אפליקציות כאלו. וגם אחרי ששלחתי פניה האפשרות של הורדת האפליקציה נחסמה למחצה, אבל עדיין היה אפשר להוריד אותה למעשה.
-
@אחד-תם אמר בסינון חנות מיקרוסופט:
@יענקעלע
זה מאד מוזר ההתחמקות שלך מלשלוח פניה כתובה לנטפרי
יש לך כאן באשכול כל כך הרבה תובנות לגבי ההתנהלות של נטפרי
בעבר ובעתיד
והכל מבלי שפנית אליהם אפילו פעם אחת בנושאזה מאוד יפה ומבורך לדעתי העזרה שלך בכל נושא,
יש לך בפורום כל כך הרבה עזרות בנושאים של משתמשים לגבי הבעיות שלהם
בעבר ובעתיד
והכל מבלי שביקשו את עזרתך אפי' פעם אחת בשום נושא.אשריך, תבורך מן השמים.
"אחד תם" כבר אמרנו?
-
@אחד-תם כפי שכתבתי לעיל ״כן״ פניתי אליהם. הבעיה שלי הוא שהם לא משנים עדיין את השיטה של סינון לפי קטגוריות, וכך הם סוגרים רק נקודה פה נקודה שם, מה שמדווחים ומצלמים ומוסיפים הקלטת תעבורת. זה לא סינון.
-
@יענקעלע אמר בסינון חנות מיקרוסופט:
@אחד-תם כפי שכתבתי לעיל ״כן״ פניתי אליהם. הבעיה שלי הוא שהם לא משנים עדיין את השיטה של סינון לפי קטגוריות, וכך הם סוגרים רק נקודה פה נקודה שם, מה שמדווחים ומצלמים ומוסיפים הקלטת תעבורת. זה לא סינון.
אתה טוען שיש קטגוריות של חנות שפתוחות
ויש שם בעיות קשות
(שרק אתה נתקל בהם)
ונטפרי מסרבים לסגור את הקטגוריה - רק סוגרים את האפליקציה הספציפית שאתה שולח? -
@a0533057932 בדיוק, הם לא יכולים לסגור את הקטגוריה, כי זה כולל דברים טובים. אבל הם אמורים לסנן... לא רק אני נתקל בהם (עי' לעיל). וזה לא חור במערכת, זו החלטה שלא לסנן את החנות, פשוטו כמשמעו. מי שיודע לגלוש מבלי להיתקל ברובוט האוטומטי (שמסנן רק מילים בתוצאות ולא מה שכלול בתוכן של האפליקציות), מבין על מה אני מדבר. אני נאבק עם עצמי שלא לחשוף את מה שיש שם, אני פשוט רוצה לתקן ולא להכשיל ח"ו.
-
משהו חדש?
אין לי חנות -
@אחד-תם אמר בסינון חנות מיקרוסופט:
@יענקעלע
זה מאד מוזר ההתחמקות שלך מלשלוח פניה כתובה לנטפרי@יענקעלע אמר בסינון חנות מיקרוסופט:
@אחד-תם כפי שכתבתי לעיל ״כן״ פניתי אליהם.
תגיד אולי אני מטומטם??
יכול להיות שאתה אדם מאד עסוק
ואין לך זמן לפניות עם הקלטותאבל תדע
שכך זה עובד בנטפרי
ואתה צריך לקבל את זהואל תקבע הנחות לגבי
מה נטפרי היו עושים אילו היית פונה אליהם
פשוט תפנה כמו בן אדם
וכמו שאמרו לך בטלפוןהפורום לא מיועד לעקוף את הצורה הלגאלית לפתרון בעיות
גם אם אתה אדם עסוק מאדהנה כל ההודעות שלך
פיספסתי משהו? -
@אחד-תם אמר בסינון חנות מיקרוסופט:
ואל תקבע הנחות לגבי
מה נטפרי היו עושים אילו היית פונה אליהם
פשוט תפנה כמו בן אדם
וכמו שאמרו לך בטלפוןמה לעשות שאני כמוהו דוקא כן פניתי, אך הבעיה לא נפתרה? (אצלי היה מדובר באפליקציה ספציפית אמנם, ולא בבעיה מערכתית)
-
@nh-local
אני לא מייצג את נטפרי
אם פנית והבעיה לא נפתרה
אז אכן נצטרך לצפות להתייחסות שלהם