• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    27 פוסטים 12 כותבים 1.1k צפיות 10 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • _ מנותק
      _nuchem_moishe @nk
      נערך לאחרונה על ידי

      @nk אמר ב[פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר](/post/128120

      תמיכה טלפונית בהחלט חייבת להיות....

      אני הייתי תקופה בנתיב usa ( בגלל בעיה בחול עם הvpn) ושילמתי 15$ בחודש (כ55 שח) וקיבלתי באמת תמיכה נפלאה מהנציגים בטלפון בזמן ממש מהר אבל תסכים איתי אם כולם ישלמו לנטפרי 15 $ אולי גם להם יהיה אפשרות להקים צוות שלם לתמיכה ברמה כזה
      אבל לבנתיים כשמדובר ב40,000 איש לפחות שמתוכם מאמין שרובם או חלק גדול במסלול מצומצם או מייל ויגיע אפילו 300 איש וישלמו 200 לחודש זה לא יעזור
      מסכים איתי?

      נ nkN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נ מנותק
        נדל"ן @_nuchem_moishe
        נערך לאחרונה על ידי

        @_nuchem_moishe

        לא מסכים. אין צורך שכוווולם ישלמו 50 ש"ח לחודש.

        הכל לפי הביקוש. כבר העלו כאן בעבר חישוב שאם נגיד 100 חשבונות "משודרג פלטינום זהב", ישלמו 60 ש"ח בחודש, זה יספיק לכאורה לשתי אנשי מקצוע להיות זמינים בשבילם.

        שאר הזמן הם יכולים לעבוד בפניות של 3 נקודות, ומתוך 100 חשבונות, לכאורה יספיק להם שני אנשי מקצוע בזמינות גבוה.

        לא זכינו לתגובה של @magicode על הרעיון.

        (אציין, שאני אישית כבר לא נצרך למענה מהירה של נטפרי בעסק (עברתי מקצוע), אבל בזמנו זה היה קשה מנשוא.

        nigunN _ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • נ מנותק
          נדל"ן @nk
          נערך לאחרונה על ידי

          @nk

          טיעון מעניין. אני הייתי אומר שלא הגון לתפעל שירות לקוחות עבור חסרי ידע.

          מענה טלפוני לאברכים חסר הבנה, לוקח לפחות פי עשר זמן, ולכאורה הרבה יותר.

          יותר הגיוני שאברך יעבוד שעה כדי לשלוח פנייה.

          אולי במסלול "מייל בלבד" ו"אתרים נצרכים" זה הגון. אבל מי שמשמש עם מסלול מצומצם ומעלה [או מטה 🙂 ]יכול ללמוד את מערכת הפניות, כמו שלמד איך להוריד סרטון מוזיקה מהדרייב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • nigunN מנותק
            nigun @נדל"ן
            נערך לאחרונה על ידי

            @נדל-ן אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

            הכל לפי הביקוש. כבר העלו כאן בעבר חישוב שאם נגיד 100 חשבונות "משודרג פלטינום זהב", ישלמו 60 ש"ח בחודש, זה יספיק לכאורה לשתי אנשי מקצוע להיות זמינים בשבילם.

            באיזה רמה צריך שהאנשי מקצוע יהיו?
            לאנשי מקצוע ברמה גבוהה 6000/2 ש"ח בחודש זה לא הרבה ביחס לזמינות שדורשים מהם (להיות זמין ליד טלפון בסביבה שקט וכו')

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמים @nk
              נערך לאחרונה על ידי

              @nk תמיכה טלפונית מהסוג הזה - עזרה טכנית פשוטה להתעסקות עם מערכת הפניות וביצוע הקלטת תעבורה וכדומה בהחלט קיימת, ולמיטב ידיעתי 24 שעות ביממה
              זה לא מה שדובר פה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • _ מנותק
                _nuchem_moishe @נדל"ן
                נערך לאחרונה על ידי _nuchem_moishe

                @נדל-ן אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

                @_nuchem_moishe

                לא מסכים. אין צורך שכוווולם ישלמו 50 ש"ח לחודש.

                לא אמרתי שכולם רק אמרתי אם כולם היו משלמים 50 שח היה יותר כסף בקופה וכאמור 6000 א”ש לא מספיק לדבר כזה תסתכל שנייה בגוגל כמה שכר ממוצע במשק (רק מקווה באמת שככה מקבלים הטכנאים המקוצועים בנטפרי 😉) .

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • nkN מנותק
                  nk @_nuchem_moishe
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @_nuchem_moishe

                  אני הייתי תקופה בנתיב usa ( בגלל בעיה בחול עם הvpn) ושילמתי 15$ בחודש (כ55 שח) וקיבלתי באמת תמיכה נפלאה מהנציגים בטלפון בזמן ממש מהר אבל תסכים איתי אם כולם ישלמו לנטפרי 15 $ אולי גם להם יהיה אפשרות

                  בקיצור נמצאים בכדור שלג שלא יגמר,
                  אני נמצא בנטפרי קרוב לשלוש שנים
                  וברוך השם מאוד מרוצה!!!!

                  ומאז נפתחו על העינין הזה לפחות 4 או 5 אשכולות שונים!!

                  וכמו כל מקום תמיד צריך לשאוף לשיפור!

                  והכדור שלג הוא פשוט כזה,
                  נטפרי גובהה 15 שח בחודש,
                  שזה ממש קצת - ואפילו בדיחה....

                  ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים,
                  משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,

                  ומשלמים רק 15 שקל,
                  כדי להיות הוגנים - ולא לייקר

                  ובגללל שלא שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך,
                  כי משלמים רק 15 שקל,

                  בקיצור כדור שלג.

                  כרגע אישית לא צריך את המסלול בכלל!!

                  ויש תקופות שההיתי מוכן לשם הרבה יותר מ - 50 או מאה שקל,
                  על כך שנציג מקצועי יהיה איתי בשיחה ויפתור במהירות את התקלה עד כמה שזה אפשרי,

                  מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                  סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                  מבית - פאזלית
                  לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                  הפצה: 058-327-8060
                  מייל: pazalit24@gmail.com
                  https://www.youtube.com/@pazalit24
                  https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                  _ ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • _ מנותק
                    _nuchem_moishe @nk
                    נערך לאחרונה על ידי _nuchem_moishe

                    @nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

                    @_nuchem_moishe >
                    ויש תקופות שההיתי מוכן לשם הרבה יותר מ - 50 או מאה שקל,
                    על כך שנציג מקצועי יהיה איתי בשיחה ויפתור במהירות את התקלה עד כמה שזה אפשרי,

                    מושגים קטנים 😉
                    תשאל כל מערכת שנותנת שירות טכנאי 250 300 לשעה

                    וחוץ מזה נטפרי בגישה להנגיש את הסינון כמה שיותר זול ונגיש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ק מנותק
                      קרש @nk
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

                      ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים, משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,
                      ובגלל שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך, כי משלמים רק 15 שקל.

                      לא נכון.
                      כסף לא מונע פיתוחים או שאר דברים שצריך לעשות.
                      @magicode כתב את זה כמה פעמים.

                      _ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • _ מנותק
                        _nuchem_moishe @קרש
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @קרש אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

                        @nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

                        ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים, משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,
                        ובגלל שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך, כי משלמים רק 15 שקל.

                        לא נכון.
                        כסף לא מונע פיתוחים או שאר דברים שצריך לעשות.
                        @magicode כתב את זה כמה פעמים.

                        מי אמר שצריך???
                        פינוק, לא חייב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי nk

                          בעזרת השם יתברך.

                          יש מספר דברים שונים שנכתב עלהם בעבר,
                          שכל אחד מהם יכול לקצר או למנוע צורך בפניות.
                          בקיצור,
                          ככל שנטפרי תתמקד בלהוריד מהתמוכים כמה שיותר פניות למינהם,
                          על ידי כל מיני פתרונות יצירתיים
                          עד איפה שיש המקלדת והתכנות מגיעים.
                          כך לתמוכים יהיה יותר זמן ופחות לחץ בפתרון תקלות

                          זוהי רשימה חלקית לעניות דעתי,

                          א
                          תגיות,
                          כל משתמש יוכל לסמן באופן עצמאי לאיזה מחלקה הפניה שייכת
                          וכך לחסוך זמן מתומך לשלוח הודעה
                          "הפניה הועברה למחלקה הרלוונטית". וכו'
                          רעיון הזה לבדו יכול לחסוך המון זמן!!!
                          מה גם שלא צריך פיתוח מיוחד מאוד מאפס,
                          הרי זה קיים בצד של התומך, פשוט להוסיף אפשרות לנתמך לתייג וזהו....

                          ב,
                          כלי עיצוב במערכת הפניות כמו בוורד.
                          כך קל יותר למשתמש לבטא את עצמו

                          ג, חצי נקודה בנטפרי,
                          סימון על הודעה כלא דחופה,
                          https://forum.netfree.link/topic/10834/חצי-נקודה-בנטפרי

                          ד.
                          ארכיון פניות,
                          יש פניות שחוזרות על עצמם,
                          ברגע שישארכיון ניתן פשוט לפתוח את הפניה מחדש ולחסוך זמן
                          במיקרים מסוימים
                          (חלק ניכר מין המקרים, צריך פניה חדשה)
                          https://forum.netfree.link/topic/10778/ארכיון-פניות/6

                          ה
                          עיצוב מערכת הפניות
                          שיהיה ממשק יותר נח בעין
                          https://forum.netfree.link/topic/10442/לעצב-ולסדר-את-מערכת-הפניות/24

                          ו
                          רובוט במערכת הפניות
                          שילוב של צאט בוט וכו
                          https://forum.netfree.link/topic/10003/רובוט-במערכת-הפניות-שילוב-של-צאט-בוט/17

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          nigunN _ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • nigunN מנותק
                            nigun @nk
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:

                            ככל שנטפרי תתמקד בלהוריד מהתמוכים כמה שיותר פניות למינהם,

                            לא עוזר לנושא של האשכול.
                            מי שצריך לפתוח אתר פשוט ושולח עם 3 נקודות זה מגיע לראש הרשימת המתנה ומטופל בהקדם האפשרי ולא יעזור כל הרעיונות ליעול העבודה בפניות האחרות הפשוטות כי הם ממילא לא באותו רשימת המתנה.
                            לפניות מורכבות נ"ל שיש תומכים נפרדים לפניות מורכבות ולהוריד עומס מהתומכים הפשוטוים לא עוזר לנושא.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • _ מנותק
                              _nuchem_moishe @nk
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @nk

                              כל משתמש יוכל לסמן באופן עצמאי לאיזה מחלקה הפניה שייכת

                              יגרום בלאגן גדול ואולי אפילו עבודה כפולה
                              לדוגמא מתי מתייגים ”אנדרואיד 1” ומתי מתייגים ”אנדרואיד 2” או ”פרוייקט 20” או ”בדיקה של גוי” ומתי ”בדיקת קובץ”

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון