פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר
-
למה לא? אפשרות של פתיחת אתרים/טיפול בתקלות במענה טלפוני ושליטה מרחוק ע"י נציג תמיכה בהחלט יעזור בסיטאציות שחייבים משהו באופן דחוף במקום הקלטות בפניות הלוך ושוב ש1. שלפעמים לוקח זמן ולפעמים השעות האלו קריטיות, ו2 יש אנשים שזה מאוד מסורבל להם.
-
@chocolate מי אומר שזה אפשרי טכנית?
-
זה יהיה פגז איך אפשר להירשם לזה
-
@אורי למה אתה אומר שאין אני למשל בבדיקת תמונות מאתרים אני תמיד בודק
-
@chocolate אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
למה לא? אפשרות של פתיחת אתרים/טיפול בתקלות במענה טלפוני ושליטה מרחוק ע"י נציג תמיכה בהחלט יעזור בסיטאציות שחייבים משהו באופן דחוף במקום הקלטות בפניות הלוך ושוב ש1. שלפעמים לוקח זמן ולפעמים השעות האלו קריטיות, ו2 יש אנשים שזה מאוד מסורבל להם.
דובר כאן
https://forum.netfree.link/topic/10440/תמיכה-טלפונית-במחשב-ובאנדרואיד?_=1681734810971נראה שהצבעת על כך בעבר.......
@magicode
לדעתי להגיד למשתמשים 3 נקודות זה ה VIP וזהו, זה ממש לא מספק,
יש כאלה שצריכים תמיכה טלפונית בפתרון תקלות,
לא כולם מהדור הצעיר/מבין במחשבים,יש כאלה שבשבילם לשלוח פניה פשוטה לנטפרי זה סיוט מהלך על ארבע או שמונה,
הם פשוט לא יודעים, לתפעל ברמה פשוטה כל כך.ועד שהם מצליחים מקבלים תשובה,
ההקלטה לא מספקת נסה שוב מכאן וכו'ואולי זה מתחבר אם מה שנכתב כאן:
שליטה מרחוק מובנת במערכת הפניות.
(או תוכנת תמיכה שתותקן לכל משתמש נטפרי בהפעלה הראשונית)
https://forum.netfree.link/topic/9985/שליטה-מרחוק-במערכת-הפניות?_=1681735320698תמיכה טלפונית בהחלט חייבת להיות....
-
@nk אמר ב[פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר](/post/128120
תמיכה טלפונית בהחלט חייבת להיות....
אני הייתי תקופה בנתיב usa ( בגלל בעיה בחול עם הvpn) ושילמתי 15$ בחודש (כ55 שח) וקיבלתי באמת תמיכה נפלאה מהנציגים בטלפון בזמן ממש מהר אבל תסכים איתי אם כולם ישלמו לנטפרי 15 $ אולי גם להם יהיה אפשרות להקים צוות שלם לתמיכה ברמה כזה
אבל לבנתיים כשמדובר ב40,000 איש לפחות שמתוכם מאמין שרובם או חלק גדול במסלול מצומצם או מייל ויגיע אפילו 300 איש וישלמו 200 לחודש זה לא יעזור
מסכים איתי? -
לא מסכים. אין צורך שכוווולם ישלמו 50 ש"ח לחודש.
הכל לפי הביקוש. כבר העלו כאן בעבר חישוב שאם נגיד 100 חשבונות "משודרג פלטינום זהב", ישלמו 60 ש"ח בחודש, זה יספיק לכאורה לשתי אנשי מקצוע להיות זמינים בשבילם.
שאר הזמן הם יכולים לעבוד בפניות של 3 נקודות, ומתוך 100 חשבונות, לכאורה יספיק להם שני אנשי מקצוע בזמינות גבוה.
לא זכינו לתגובה של @magicode על הרעיון.
(אציין, שאני אישית כבר לא נצרך למענה מהירה של נטפרי בעסק (עברתי מקצוע), אבל בזמנו זה היה קשה מנשוא.
-
טיעון מעניין. אני הייתי אומר שלא הגון לתפעל שירות לקוחות עבור חסרי ידע.
מענה טלפוני לאברכים חסר הבנה, לוקח לפחות פי עשר זמן, ולכאורה הרבה יותר.
יותר הגיוני שאברך יעבוד שעה כדי לשלוח פנייה.
אולי במסלול "מייל בלבד" ו"אתרים נצרכים" זה הגון. אבל מי שמשמש עם מסלול מצומצם ומעלה [או מטה ]יכול ללמוד את מערכת הפניות, כמו שלמד איך להוריד סרטון מוזיקה מהדרייב...
-
@נדל-ן אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
הכל לפי הביקוש. כבר העלו כאן בעבר חישוב שאם נגיד 100 חשבונות "משודרג פלטינום זהב", ישלמו 60 ש"ח בחודש, זה יספיק לכאורה לשתי אנשי מקצוע להיות זמינים בשבילם.
באיזה רמה צריך שהאנשי מקצוע יהיו?
לאנשי מקצוע ברמה גבוהה 6000/2 ש"ח בחודש זה לא הרבה ביחס לזמינות שדורשים מהם (להיות זמין ליד טלפון בסביבה שקט וכו') -
@nk תמיכה טלפונית מהסוג הזה - עזרה טכנית פשוטה להתעסקות עם מערכת הפניות וביצוע הקלטת תעבורה וכדומה בהחלט קיימת, ולמיטב ידיעתי 24 שעות ביממה
זה לא מה שדובר פה -
@נדל-ן אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
לא מסכים. אין צורך שכוווולם ישלמו 50 ש"ח לחודש.
לא אמרתי שכולם רק אמרתי אם כולם היו משלמים 50 שח היה יותר כסף בקופה וכאמור 6000 א”ש לא מספיק לדבר כזה תסתכל שנייה בגוגל כמה שכר ממוצע במשק (רק מקווה באמת שככה מקבלים הטכנאים המקוצועים בנטפרי ) .
-
אני הייתי תקופה בנתיב usa ( בגלל בעיה בחול עם הvpn) ושילמתי 15$ בחודש (כ55 שח) וקיבלתי באמת תמיכה נפלאה מהנציגים בטלפון בזמן ממש מהר אבל תסכים איתי אם כולם ישלמו לנטפרי 15 $ אולי גם להם יהיה אפשרות
בקיצור נמצאים בכדור שלג שלא יגמר,
אני נמצא בנטפרי קרוב לשלוש שנים
וברוך השם מאוד מרוצה!!!!ומאז נפתחו על העינין הזה לפחות 4 או 5 אשכולות שונים!!
וכמו כל מקום תמיד צריך לשאוף לשיפור!
והכדור שלג הוא פשוט כזה,
נטפרי גובהה 15 שח בחודש,
שזה ממש קצת - ואפילו בדיחה....ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים,
משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,ומשלמים רק 15 שקל,
כדי להיות הוגנים - ולא לייקרובגללל שלא שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך,
כי משלמים רק 15 שקל,בקיצור כדור שלג.
כרגע אישית לא צריך את המסלול בכלל!!
ויש תקופות שההיתי מוכן לשם הרבה יותר מ - 50 או מאה שקל,
על כך שנציג מקצועי יהיה איתי בשיחה ויפתור במהירות את התקלה עד כמה שזה אפשרי, -
@nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
@_nuchem_moishe >
ויש תקופות שההיתי מוכן לשם הרבה יותר מ - 50 או מאה שקל,
על כך שנציג מקצועי יהיה איתי בשיחה ויפתור במהירות את התקלה עד כמה שזה אפשרי,מושגים קטנים
תשאל כל מערכת שנותנת שירות טכנאי 250 300 לשעהוחוץ מזה נטפרי בגישה להנגיש את הסינון כמה שיותר זול ונגיש
-
@nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים, משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,
ובגלל שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך, כי משלמים רק 15 שקל.לא נכון.
כסף לא מונע פיתוחים או שאר דברים שצריך לעשות.
@magicode כתב את זה כמה פעמים. -
@קרש אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
@nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים, משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,
ובגלל שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך, כי משלמים רק 15 שקל.לא נכון.
כסף לא מונע פיתוחים או שאר דברים שצריך לעשות.
@magicode כתב את זה כמה פעמים.מי אמר שצריך???
פינוק, לא חייב -
בעזרת השם יתברך.
יש מספר דברים שונים שנכתב עלהם בעבר,
שכל אחד מהם יכול לקצר או למנוע צורך בפניות.
בקיצור,
ככל שנטפרי תתמקד בלהוריד מהתמוכים כמה שיותר פניות למינהם,
על ידי כל מיני פתרונות יצירתיים
עד איפה שיש המקלדת והתכנות מגיעים.
כך לתמוכים יהיה יותר זמן ופחות לחץ בפתרון תקלותזוהי רשימה חלקית לעניות דעתי,
א
תגיות,
כל משתמש יוכל לסמן באופן עצמאי לאיזה מחלקה הפניה שייכת
וכך לחסוך זמן מתומך לשלוח הודעה
"הפניה הועברה למחלקה הרלוונטית". וכו'
רעיון הזה לבדו יכול לחסוך המון זמן!!!
מה גם שלא צריך פיתוח מיוחד מאוד מאפס,
הרי זה קיים בצד של התומך, פשוט להוסיף אפשרות לנתמך לתייג וזהו....ב,
כלי עיצוב במערכת הפניות כמו בוורד.
כך קל יותר למשתמש לבטא את עצמוג, חצי נקודה בנטפרי,
סימון על הודעה כלא דחופה,
https://forum.netfree.link/topic/10834/חצי-נקודה-בנטפריד.
ארכיון פניות,
יש פניות שחוזרות על עצמם,
ברגע שישארכיון ניתן פשוט לפתוח את הפניה מחדש ולחסוך זמן
במיקרים מסוימים
(חלק ניכר מין המקרים, צריך פניה חדשה)
https://forum.netfree.link/topic/10778/ארכיון-פניות/6ה
עיצוב מערכת הפניות
שיהיה ממשק יותר נח בעין
https://forum.netfree.link/topic/10442/לעצב-ולסדר-את-מערכת-הפניות/24ו
רובוט במערכת הפניות
שילוב של צאט בוט וכו
https://forum.netfree.link/topic/10003/רובוט-במערכת-הפניות-שילוב-של-צאט-בוט/17 -
@nk אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
ככל שנטפרי תתמקד בלהוריד מהתמוכים כמה שיותר פניות למינהם,
לא עוזר לנושא של האשכול.
מי שצריך לפתוח אתר פשוט ושולח עם 3 נקודות זה מגיע לראש הרשימת המתנה ומטופל בהקדם האפשרי ולא יעזור כל הרעיונות ליעול העבודה בפניות האחרות הפשוטות כי הם ממילא לא באותו רשימת המתנה.
לפניות מורכבות נ"ל שיש תומכים נפרדים לפניות מורכבות ולהוריד עומס מהתומכים הפשוטוים לא עוזר לנושא. -
כל משתמש יוכל לסמן באופן עצמאי לאיזה מחלקה הפניה שייכת
יגרום בלאגן גדול ואולי אפילו עבודה כפולה
לדוגמא מתי מתייגים ”אנדרואיד 1” ומתי מתייגים ”אנדרואיד 2” או ”פרוייקט 20” או ”בדיקה של גוי” ומתי ”בדיקת קובץ”