פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר
-
יש מסלול כזה.
שמים 3 נקודות על הפניה ומקבלים את המענה הכי מהיר שנטפרי יכולה לספק. -
@magicode
משתמשים עלולים לשים שלשה נקודות גם אם זה לא ממש דחוף (שהרי זה לא עולה הרבה), ובכך יש כמות של פניות מה שגורם המתנה לאלו שבאמת צריכים משהו דחוף.אילו היה אפשרות נוספות לשים עשרה נקודות (ללא אפשרות לשים בין שלשה לעשרה) אז לאלו שבאמת צריכים פתיחת אתר באופן דחוף יהיה אפשרות לציין זאת לנטפרי ולהיות בראש הרשימה. (עדיין הם צריכים להבין שיש דברים שעדיין יקח זמן).
-
אין הרבה כאלה. יש ממש מעט.
-
-
עניתי את זה על הקונטקסט של מה שהוא אמר שיש כאלו ששמים את זה סתם כי בא להם ולא שדחוף להם.
אבל גם באופן כללי אין הרבה 3 נקודות. לא יודע באמת למה נפתחים פה אשכולות.
אולי בגלל שאנשים לא אוהבים שכל דבר ספיציפי עולה להם אולי הם מעדיפים לשלם גלובאלי.
אז אפשר לשווק את זה אחרת. במקום 50 נקודות. מסלול פרימיום עד 16 פניות אקספרס בחודש.
מי שחסר לו שישווק את זה לעצמו. -
דובר כבר עשרות פעמים!
לדעתי מסלול פרימיום זה לא נושא של כמות נקודות, אלא מענה לבעיות (לא מסובכות) באופן מיידי עד כמה שאפשר, בלי צורך הלוך ושוב במרכז פניות עד שזה מטופל. -
-
גם אני בעד שיהיה אפשר לעשות מסלול כחלומתכם.
אבל אם נטפרי שמתיימרים לענות מהר ב 3 נקודות זה בכל זאת לא מועיל.
אז איך יועיל נקודות זהב או מסלולים משודרגים כאלו ואחרים.
מה זה משנה איך קוראים לזה. משנה מה עושים עם זה. -
למה לא? אפשרות של פתיחת אתרים/טיפול בתקלות במענה טלפוני ושליטה מרחוק ע"י נציג תמיכה בהחלט יעזור בסיטאציות שחייבים משהו באופן דחוף במקום הקלטות בפניות הלוך ושוב ש1. שלפעמים לוקח זמן ולפעמים השעות האלו קריטיות, ו2 יש אנשים שזה מאוד מסורבל להם.
-
@chocolate מי אומר שזה אפשרי טכנית?
-
זה יהיה פגז איך אפשר להירשם לזה
-
@אורי למה אתה אומר שאין אני למשל בבדיקת תמונות מאתרים אני תמיד בודק
-
@chocolate אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
למה לא? אפשרות של פתיחת אתרים/טיפול בתקלות במענה טלפוני ושליטה מרחוק ע"י נציג תמיכה בהחלט יעזור בסיטאציות שחייבים משהו באופן דחוף במקום הקלטות בפניות הלוך ושוב ש1. שלפעמים לוקח זמן ולפעמים השעות האלו קריטיות, ו2 יש אנשים שזה מאוד מסורבל להם.
דובר כאן
https://forum.netfree.link/topic/10440/תמיכה-טלפונית-במחשב-ובאנדרואיד?_=1681734810971נראה שהצבעת על כך בעבר.......
@magicode
לדעתי להגיד למשתמשים 3 נקודות זה ה VIP וזהו, זה ממש לא מספק,
יש כאלה שצריכים תמיכה טלפונית בפתרון תקלות,
לא כולם מהדור הצעיר/מבין במחשבים,יש כאלה שבשבילם לשלוח פניה פשוטה לנטפרי זה סיוט מהלך על ארבע או שמונה,
הם פשוט לא יודעים, לתפעל ברמה פשוטה כל כך.ועד שהם מצליחים מקבלים תשובה,
ההקלטה לא מספקת נסה שוב מכאן וכו'ואולי זה מתחבר אם מה שנכתב כאן:
שליטה מרחוק מובנת במערכת הפניות.
(או תוכנת תמיכה שתותקן לכל משתמש נטפרי בהפעלה הראשונית)
https://forum.netfree.link/topic/9985/שליטה-מרחוק-במערכת-הפניות?_=1681735320698תמיכה טלפונית בהחלט חייבת להיות....
-
@nk אמר ב[פתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר](/post/128120
תמיכה טלפונית בהחלט חייבת להיות....
אני הייתי תקופה בנתיב usa ( בגלל בעיה בחול עם הvpn) ושילמתי 15$ בחודש (כ55 שח) וקיבלתי באמת תמיכה נפלאה מהנציגים בטלפון בזמן ממש מהר אבל תסכים איתי אם כולם ישלמו לנטפרי 15 $ אולי גם להם יהיה אפשרות להקים צוות שלם לתמיכה ברמה כזה
אבל לבנתיים כשמדובר ב40,000 איש לפחות שמתוכם מאמין שרובם או חלק גדול במסלול מצומצם או מייל ויגיע אפילו 300 איש וישלמו 200 לחודש זה לא יעזור
מסכים איתי? -
לא מסכים. אין צורך שכוווולם ישלמו 50 ש"ח לחודש.
הכל לפי הביקוש. כבר העלו כאן בעבר חישוב שאם נגיד 100 חשבונות "משודרג פלטינום זהב", ישלמו 60 ש"ח בחודש, זה יספיק לכאורה לשתי אנשי מקצוע להיות זמינים בשבילם.
שאר הזמן הם יכולים לעבוד בפניות של 3 נקודות, ומתוך 100 חשבונות, לכאורה יספיק להם שני אנשי מקצוע בזמינות גבוה.
לא זכינו לתגובה של @magicode על הרעיון.
(אציין, שאני אישית כבר לא נצרך למענה מהירה של נטפרי בעסק (עברתי מקצוע), אבל בזמנו זה היה קשה מנשוא.
-
טיעון מעניין. אני הייתי אומר שלא הגון לתפעל שירות לקוחות עבור חסרי ידע.
מענה טלפוני לאברכים חסר הבנה, לוקח לפחות פי עשר זמן, ולכאורה הרבה יותר.
יותר הגיוני שאברך יעבוד שעה כדי לשלוח פנייה.
אולי במסלול "מייל בלבד" ו"אתרים נצרכים" זה הגון. אבל מי שמשמש עם מסלול מצומצם ומעלה [או מטה ]יכול ללמוד את מערכת הפניות, כמו שלמד איך להוריד סרטון מוזיקה מהדרייב...
-
@נדל-ן אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
הכל לפי הביקוש. כבר העלו כאן בעבר חישוב שאם נגיד 100 חשבונות "משודרג פלטינום זהב", ישלמו 60 ש"ח בחודש, זה יספיק לכאורה לשתי אנשי מקצוע להיות זמינים בשבילם.
באיזה רמה צריך שהאנשי מקצוע יהיו?
לאנשי מקצוע ברמה גבוהה 6000/2 ש"ח בחודש זה לא הרבה ביחס לזמינות שדורשים מהם (להיות זמין ליד טלפון בסביבה שקט וכו') -
@nk תמיכה טלפונית מהסוג הזה - עזרה טכנית פשוטה להתעסקות עם מערכת הפניות וביצוע הקלטת תעבורה וכדומה בהחלט קיימת, ולמיטב ידיעתי 24 שעות ביממה
זה לא מה שדובר פה -
@נדל-ן אמר בפתיחת מסלול משודרג - יקר יותר עם מענה מהיר יותר:
לא מסכים. אין צורך שכוווולם ישלמו 50 ש"ח לחודש.
לא אמרתי שכולם רק אמרתי אם כולם היו משלמים 50 שח היה יותר כסף בקופה וכאמור 6000 א”ש לא מספיק לדבר כזה תסתכל שנייה בגוגל כמה שכר ממוצע במשק (רק מקווה באמת שככה מקבלים הטכנאים המקוצועים בנטפרי ) .
-
אני הייתי תקופה בנתיב usa ( בגלל בעיה בחול עם הvpn) ושילמתי 15$ בחודש (כ55 שח) וקיבלתי באמת תמיכה נפלאה מהנציגים בטלפון בזמן ממש מהר אבל תסכים איתי אם כולם ישלמו לנטפרי 15 $ אולי גם להם יהיה אפשרות
בקיצור נמצאים בכדור שלג שלא יגמר,
אני נמצא בנטפרי קרוב לשלוש שנים
וברוך השם מאוד מרוצה!!!!ומאז נפתחו על העינין הזה לפחות 4 או 5 אשכולות שונים!!
וכמו כל מקום תמיד צריך לשאוף לשיפור!
והכדור שלג הוא פשוט כזה,
נטפרי גובהה 15 שח בחודש,
שזה ממש קצת - ואפילו בדיחה....ומצד שני יש פיתוחים ודברים שצריך לעשות ונמנעים,
משום שמשלמים רק 15 שקל ולא יותר,ומשלמים רק 15 שקל,
כדי להיות הוגנים - ולא לייקרובגללל שלא שלא רוצים לייקר אז נמנעים מדברים שצריך,
כי משלמים רק 15 שקל,בקיצור כדור שלג.
כרגע אישית לא צריך את המסלול בכלל!!
ויש תקופות שההיתי מוכן לשם הרבה יותר מ - 50 או מאה שקל,
על כך שנציג מקצועי יהיה איתי בשיחה ויפתור במהירות את התקלה עד כמה שזה אפשרי,