• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים @YP
      נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

      @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

      בוט כזה יחסוך לנטפרי 50% מהזמן של הנציגים.

      יש לך נתונים? אתה יודע בכלל כמה אחוז מהזמן של הנציגים זה בדיקת קבצים ואתרים וכמה זה תמיכה טכנית, ומתוכה כמה אפשר לפתור על ידי מענה אוטומטי?
      לגבי החלק השני אתה צודק לגמרי, יש לנטפרי מוקד טלפוני, שאמור לסייע בדיוק למקרים כאלה, צריך פשוט להדגיש יותר במערכת הפניות שבכל מקרה של הסתבכות טכנית בשימוש במערכת הפניות, אפשר להתקשר למוקד.
      ובאופן כללי לעשות את המערכת יותר ברורה,
      לדוגמה בדפי חסימה לא לכתוב בגדול "אופסס.. האתר הזה עדיין לא נבדק" ומתחת בקטן "לחץ כאן כדי לשלוח בקשה לבדיקה", אלא כפתור בולט (לא טקסט קטן כמו היום) עם כיתוב "אפשר ללחוץ כאן כדי לבקש מנטפרי לבדוק את האתר" או משהו דומה, והעיקר שיהיה ברור שזה לא "נטפרי חוסם לי את האתר ואין מה לעשות", אלא פשוט לא הגיעו לאתר ואפשר לבקש שיבדקו אותו.
      זו רק דוגמה, צריך להיכנס לראש של אנשים לא טכניים בכלל-בכלל שהם אלו שהכי מסתבכים, אפשר אולי לתשאל אנשים כאלה ולנסות להבין את נקודות התורפה ואיך אפשר לשפר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
      • H מנותק
        h @YP
        נערך לאחרונה על ידי

        @yp צודק ב 100% , ד.א. אני חושב שמספיק עם החפירות בנושא בסוף עוד נמצא פה נפט.. פשוט שנטפרי יעשו את זה ודי, והם יראו כמה משתמשים בשירות הזה !

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מחובר
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
          ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
          לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          לא-מתייאשל a0533057932A ASHERKEA צדיק תמיםצ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • לא-מתייאשל מנותק
            לא-מתייאש @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
            ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
            לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

            מחילה עשיתי גזרה שווה צ׳את צ׳את...

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • a0533057932A מנותק
              a0533057932 @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
              ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
              לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

              הכוונה הייתה לצאט
              כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
              יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
              אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
              אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ב מנותק
                ברצינות @a0533057932
                נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                הכוונה הייתה לצאט
                כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                a0533057932A YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ASHERKEA מנותק
                  ASHERKE @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode הייתי ממליץ משהו משולב תגובה של רובוט ואח"כ אפשרות למעבר למציג אנושי
                  ובבעיה תכנית הרובוט או יכתוב אוטומטית את התשובה או יפנה לויקי נטפרי או לעזרה וכו' ע"י קישור
                  זה יתחיל ב "שלום וברכה כדי שנוכל להפנות אתך לטיפול המתאים נא לסמן את הבעיה שיש"
                  01 תמיכה תכנית" בעיית סינון, דיווח על מפגע רוחני, פתיחה של אתר מסוג א (נניח יטיוב) פתיחה מסוג ב
                  פתיחה דחופה (ניכוי אוטומטי של 5 נקודות
                  ) אחר
                  ואז כשילחצו יפתח תפריט חדש ו/או מעבר לנציג
                  וכו' ע"ז הדרך כמו כל החברות שמשולב גם נציג וגם רובוט
                  אפשר לעשות שנציב יענה במענה מהיר רק מ8:00-13:00 ומ16:00-18:00
                  ואפשר עוד רעינות לא חייבים להיצמד דווקא למה שהעלה פותח הנושא אפשר לזרום בזה ליעוד כיונים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • a0533057932A מנותק
                    a0533057932 @ברצינות
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                    ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                    לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                    הכוונה הייתה לצאט
                    כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                    יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                    אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                    אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                    אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                    כן
                    בדיוק

                    nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • nkN מנותק
                      nk @a0533057932
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                      ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                      לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                      הכוונה הייתה לצאט
                      כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                      יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                      אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                      אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                      אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                      כן
                      בדיוק

                      מה ההיגיון בזה.
                      זה אומר שעל כל 60 פניות כאלה הוא יבזבז לפחות שעה....

                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                      מבית - פאזלית
                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                      הפצה: 058-327-8060
                      מייל: pazalit24@gmail.com
                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • a0533057932A מנותק
                        a0533057932 @nk
                        נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                        @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                        ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                        לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                        הכוונה הייתה לצאט
                        כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                        יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                        אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                        אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                        אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                        כן
                        בדיוק

                        מה ההיגיון בזה.
                        זה אומר שעל כל 60 פניות כאלה הוא יבזבז לפחות שעה....

                        דבר ראשון הוא יכול לקחת מסך רחב ולטפל במקביל ב5 אנשים

                        אבל זה אומר אבל שפניה דחופה לא יקח לה שעה לפתרון
                        כי תוך 5 דקות יגמרו את זה

                        זה בדיוק כמו בכל המקומות האחרים כמו בנקים וכד'
                        נציג מתחבר אליך
                        לוקח לו את ה5 דקות ועובר הלאה
                        כי או שפתר את הבעיה או שהעביר הלאה
                        לא לוקח שעה כדי לגלות שצריך להעביר את הפניה הלאה
                        אלא מיד נאמר לו זה בעיה חמורה
                        מישהו אחר אמור לטפל בזה
                        יקח צפי מענה שעה וחצי וכד'

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • nkN מנותק
                          nk
                          נערך לאחרונה על ידי nk

                          נציג אנושי.png

                          ניתן להוסיף עוד הרבה
                          הזמן קצר וכו

                          דברים קטנים שמועילים מאוד.

                          מצד נטפרי הם עושים המון רק שהמשתמש לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים,
                          זה נותן מעט אינדיקציה מה עשו בשביל הפניה שלי...

                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                          מבית - פאזלית
                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                          הפצה: 058-327-8060
                          מייל: pazalit24@gmail.com
                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • YPY מנותק
                            YP @ברצינות
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                            אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                            הוא לא צריך להמתין בפועל ולהיות מרוכז רק בפניה הזו, ברי לי יש מערכות מסודרות לכך.
                            בבזק למשל פניתי היום, על כל תשובה ששלחתי קיבלתי מענה בתוך דקותיים, דהיינו שהנציג פתר בעיות נוספות באותו הזמן, אבל כנראה לא הכניסו לו פניות יותר ממה שהוא היה מסוגל לטפל בבת אחת בהתחשב בזמן התגובה וההמתנה של הלקוח, כנראה היה סך מסוים של פניות שהוקצו לו, לפי העומס והנושאים.
                            ברגע שהלקוח לא מגיב למשך זמן מסויים הוא מקבל התראה שהצ'אט נסגר וכך הנציג יכול לקבל שיחות נוספות ונשמר האופי של הצ'אט.

                            ב יעקב פ.י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ב מנותק
                              ברצינות @YP
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                              הוא לא צריך להמתין בפועל ולהיות מרוכז רק בפניה הזו, ברי לי יש מערכות מסודרות לכך.
                              בבזק למשל פניתי היום, על כל תשובה ששלחתי קיבלתי מענה בתוך דקותיים, דהיינו שהנציג פתר בעיות נוספות באותו הזמן, אבל כנראה לא הכניסו לו פניות יותר ממה שהוא היה מסוגל לטפל בבת אחת בהתחשב בזמן התגובה וההמתנה של הלקוח, כנראה היה סך מסוים של פניות שהוקצו לו, לפי העומס והנושאים.
                              ברגע שהלקוח לא מגיב למשך זמן מסויים הוא מקבל התראה שהצ'אט נסגר וכך הנציג יכול לקבל שיחות נוספות ונשמר האופי של הצ'אט.

                              לפי מה שאני מבין כאן מהתגובות הנושא הוא על שלב ב' של השיחה, דהיינו - אחרי שהנציג ענה ללקוח בפעם הראשונה והלקוח השיב לו עם המידע הנחוץ.
                              אתם מציעים שהנציג יענה ללקוח באופן מיידי ויידע אותו על כך שקיבל את תגובתו והוא מטפל בנושא. האם זו הכוונה? האם היום זה לא כך?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • יעקב פ.י מנותק
                                יעקב פ. @YP
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אני ממשיך את מה שאמר @yp
                                ישנה פלטפורמה לבניית אתרים של SITE123 ושם יש אפשרות לנציג תמיכה אנושי 24 שעות באנגלית ושעות מסויימות ביום תמיכה בעברית
                                שם זה עובד שאחרי 10 דקות שאין מענה מצד הלקוח הפניה כאילו נסגרת ואם אתה שולח עוד הודעה אתה מחכה את הזמן הקבוע שלהם (בדר"כ 5 דקות לפעמים גם קצת יותר)
                                למען האמת אני באופן אישי חשוב לי לדעת שהפניה שלי התקבלה והיא מטופלת (אפי' אם זה יקרה אחרי יומיים) וזה דבר שחשוב ללקוחות באופן כללי
                                עוד דבר שיכול להועיל זה לדעת אם הנציג שכרגע מטפל לי בפניה זמין או לא (שכשאני שולח הודעה שאני אדע אם יש מישהו שמקבל ולא שאני מדבר עם הקיר)

                                מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ב מנותק
                                  ברצינות @יעקב פ.
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יעקב-פ אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  אני ממשיך את מה שאמר @yp
                                  ישנה פלטפורמה לבניית אתרים של SITE123 ושם יש אפשרות לנציג תמיכה אנושי 24 שעות באנגלית ושעות מסויימות ביום תמיכה בעברית
                                  שם זה עובד שאחרי 10 דקות שאין מענה מצד הלקוח הפניה כאילו נסגרת ואם אתה שולח עוד הודעה אתה מחכה את הזמן הקבוע שלהם (בדר"כ 5 דקות לפעמים גם קצת יותר)
                                  למען האמת אני באופן אישי חשוב לי לדעת שהפניה שלי התקבלה והיא מטופלת (אפי' אם זה יקרה אחרי יומיים) וזה דבר שחשוב ללקוחות באופן כללי
                                  עוד דבר שיכול להועיל זה לדעת אם הנציג שכרגע מטפל לי בפניה זמין או לא (שכשאני שולח הודעה שאני אדע אם יש מישהו שמקבל ולא שאני מדבר עם הקיר)

                                  כבר הציעו בעבר שתהיה ללקוח אפשרות לדעת האם נציג ראה את הפניה או לא, אין לזה קשר דווקא לצ'אט

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • צדיק תמיםצ מנותק
                                    צדיק תמים @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode מה דעתך לגבי מה שכתבתי?
                                    ממה שאני מדבר עם אנשים, זה דבר שמאוד מפריע להם בנטפרי. שאם אין להם איזה חבר או קרוב טכנולוג, הם לא מוצאים ידיים ורגליים, וחבל

                                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • magicodeM מחובר
                                      magicode @צדיק תמים
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      @magicode מה דעתך לגבי מה שכתבתי?
                                      ממה שאני מדבר עם אנשים, זה דבר שמאוד מפריע להם בנטפרי. שאם אין להם איזה חבר או קרוב טכנולוג, הם לא מוצאים ידיים ורגליים, וחבל

                                      לדעתי יש אנשים שלא משנה מה תעשה לא ימצאו ידים ורגלים. זה לא דווקא בנטפרי. כל האינטרנט דורש להיות טכנולוגי. וזה באמת מה שהתמיכה הטלפונית של נטפרי עושה. כל היום עוזרים לאנשים מהסוג הזה.

                                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                      A צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • A מנותק
                                        aiib @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                                        המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה

                                        H ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • H מנותק
                                          h @aiib
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @aiib תודה רבה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צדיק תמיםצ מנותק
                                            צדיק תמים @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                            @magicode זה נכון, אבל יש כאלה שזה כן יעזור להם.
                                            בנוסף הרבה מאוד אנשים לא יודעים בכלל שיש כזאת אופציה להתקשר למוקד ועוד מסביב לשעון, ואת זה כדאי להדגיש כאמור.

                                            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון