• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ליכטל מנותק
      ליכט @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode
      @nigun לא הסביר את הצורך.
      הוא רק הסביר ל @h למה ואיך להסביר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • צדיק תמיםצ מנותק
        צדיק תמים @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

        אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

        magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מנותק
          magicode @צדיק תמים
          נערך לאחרונה על ידי

          @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

          אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

          הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
          מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
          לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
          להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
          אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
          לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
          • ב מנותק
            ברצינות @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

            אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

            הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
            מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
            לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
            להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
            אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
            לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

            בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'

            nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • nigunN מנותק
              nigun @ברצינות
              נערך לאחרונה על ידי

              @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

              אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

              הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
              מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
              לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
              להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
              אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
              לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

              בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'

              אבל מה הכוונה צ'אט? ממשק חמוד שפונה לאותם נציגים?

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ב מנותק
                ברצינות @nigun
                נערך לאחרונה על ידי

                @nigun אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

                אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

                הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
                מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
                לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
                להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
                אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
                לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

                בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'

                אבל מה הכוונה צ'אט? ממשק חמוד שפונה לאותם נציגים?

                מנקודת המבט שלי על הנושא צ'אט הוא תיאור למה שאנשים רגילים לראות אצל נותני שירות במגוון מקצועות, במרביתם השלבים הראשונים של השיחה מתנהלים מול בוט של פתרון בעיות ורק אם הבעיה לא נפתרת היא מועברת לנציג אנושי
                נכון אמנם שאנשים מבקשים לקבל מענה מיידי, דבר שלא רלוונטי לכאורה בהקשר הזה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם
                  נערך לאחרונה על ידי

                  למה מה שיש היום לא נקרא צ’אט?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • לא-מתייאשל מנותק
                    לא-מתייאש
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אני חושב שאוליי יועיל לעשות צ'אט בוט דינמי כמו שעשו OPENAI https://help.openai.com/en/ שזה בעצם סוג של וויקי אבל דינימי עם השאלות הנפוצות ביותר, והם לא נתנו אפשרות לכתוב ממש, רק צריך לבחור במה שהם נותנים לבחור.
                    abf65098-5be7-4394-b99e-658a8c698c15-image.png
                    אני חושב שזה מאוד חכם, הרבה יותר מצ'אט בוט רגיל שלא מועיל לכלום, ונראה לי שזה יקיל על המערכת הפנייות כי אני חושב שהרבה פנייות כבר מפורשות בוויקי, רק שהאנשים לא יודעים להשתמש בו, או אפילו לא יודעים שהוא קיים.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • YPY מנותק
                      YP
                      נערך לאחרונה על ידי

                      הגיוני וסביר להניח שבוט שישאל כמה שאלות מקדימות
                      ובמקרה שמדובר בבעיה טריוויאלית ינגיש את המידע בויקי הרלוונטי לענין
                      ועביר לנציג אנושי / לפתיחת פניה, רק לאחר שהלקוח עונה שהעזרה לא הועילה לו לפתרון הבעיה
                      כמו בכל החברות המותאמות לציבור
                      בוט כזה יחסוך לנטפרי 50% מהזמן של הנציגים.

                      ככלל צריך להנגיש את השירות בצורה יותר 'שירותית'
                      יכולה חברה לפתור בעיה ללקוח במהירות תוך שעה, והוא ירגיש שדיבר עם קיר ולא קיבל שירות
                      ואפשר לפתור לו בשבוע והוא ירגיש שקיבל שירות מעולה.

                      הגישה של נטפרי מאד טכנית ולאקונית וזה נותן הרגשה לא טובה, וזה סתם חבל.

                      חוץ מזה שישנם אנשים שלא 'טכניים' ואינם קולטים את ההנחיות הפשוטות לכאורה של שליחת הקלטה או סרטון
                      והנגשה של המידע בלשון ברורה ומפורטת ונעימה, יש בעלי מקצוע ייעודיים...
                      (ביודעי ומכירי - אדם מבוגר שבמאמצים מרובים צורף לנטפרי, ועזב על ה'תקלה' הראשונה שנתקל בה
                      כיון שהורו לו לצרף הקלטה והוא לא הבין שהוא צריך לפתוח את הכרטיסיה שוב, אע"פ שזה כתוב בהנחיות
                      וזה רק דוגמה.
                      אגב, ברימון הם פשוט מתחברים אליו ופותרים לו את הבעיה ברבע שעה, ולכן חזר לשם...)

                      צדיק תמיםצ H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                      • צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמים @YP
                        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                        @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        בוט כזה יחסוך לנטפרי 50% מהזמן של הנציגים.

                        יש לך נתונים? אתה יודע בכלל כמה אחוז מהזמן של הנציגים זה בדיקת קבצים ואתרים וכמה זה תמיכה טכנית, ומתוכה כמה אפשר לפתור על ידי מענה אוטומטי?
                        לגבי החלק השני אתה צודק לגמרי, יש לנטפרי מוקד טלפוני, שאמור לסייע בדיוק למקרים כאלה, צריך פשוט להדגיש יותר במערכת הפניות שבכל מקרה של הסתבכות טכנית בשימוש במערכת הפניות, אפשר להתקשר למוקד.
                        ובאופן כללי לעשות את המערכת יותר ברורה,
                        לדוגמה בדפי חסימה לא לכתוב בגדול "אופסס.. האתר הזה עדיין לא נבדק" ומתחת בקטן "לחץ כאן כדי לשלוח בקשה לבדיקה", אלא כפתור בולט (לא טקסט קטן כמו היום) עם כיתוב "אפשר ללחוץ כאן כדי לבקש מנטפרי לבדוק את האתר" או משהו דומה, והעיקר שיהיה ברור שזה לא "נטפרי חוסם לי את האתר ואין מה לעשות", אלא פשוט לא הגיעו לאתר ואפשר לבקש שיבדקו אותו.
                        זו רק דוגמה, צריך להיכנס לראש של אנשים לא טכניים בכלל-בכלל שהם אלו שהכי מסתבכים, אפשר אולי לתשאל אנשים כאלה ולנסות להבין את נקודות התורפה ואיך אפשר לשפר.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                        • H מנותק
                          h @YP
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yp צודק ב 100% , ד.א. אני חושב שמספיק עם החפירות בנושא בסוף עוד נמצא פה נפט.. פשוט שנטפרי יעשו את זה ודי, והם יראו כמה משתמשים בשירות הזה !

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מנותק
                            magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                            ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                            לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            לא-מתייאשל a0533057932A ASHERKEA צדיק תמיםצ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • לא-מתייאשל מנותק
                              לא-מתייאש @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                              ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                              לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                              מחילה עשיתי גזרה שווה צ׳את צ׳את...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • a0533057932A מנותק
                                a0533057932 @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                                ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                                לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                                הכוונה הייתה לצאט
                                כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                                יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                                אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                                אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ב מנותק
                                  ברצינות @a0533057932
                                  נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                  @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                                  ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                                  לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                                  הכוונה הייתה לצאט
                                  כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                                  יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                                  אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                                  אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                                  אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                                  a0533057932A YPY 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ASHERKEA מנותק
                                    ASHERKE @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode הייתי ממליץ משהו משולב תגובה של רובוט ואח"כ אפשרות למעבר למציג אנושי
                                    ובבעיה תכנית הרובוט או יכתוב אוטומטית את התשובה או יפנה לויקי נטפרי או לעזרה וכו' ע"י קישור
                                    זה יתחיל ב "שלום וברכה כדי שנוכל להפנות אתך לטיפול המתאים נא לסמן את הבעיה שיש"
                                    01 תמיכה תכנית" בעיית סינון, דיווח על מפגע רוחני, פתיחה של אתר מסוג א (נניח יטיוב) פתיחה מסוג ב
                                    פתיחה דחופה (ניכוי אוטומטי של 5 נקודות
                                    ) אחר
                                    ואז כשילחצו יפתח תפריט חדש ו/או מעבר לנציג
                                    וכו' ע"ז הדרך כמו כל החברות שמשולב גם נציג וגם רובוט
                                    אפשר לעשות שנציב יענה במענה מהיר רק מ8:00-13:00 ומ16:00-18:00
                                    ואפשר עוד רעינות לא חייבים להיצמד דווקא למה שהעלה פותח הנושא אפשר לזרום בזה ליעוד כיונים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • a0533057932A מנותק
                                      a0533057932 @ברצינות
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                                      ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                                      לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                                      הכוונה הייתה לצאט
                                      כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                                      יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                                      אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                                      אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                                      אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                                      כן
                                      בדיוק

                                      nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • nkN מנותק
                                        nk @a0533057932
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                                        ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                                        לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                                        הכוונה הייתה לצאט
                                        כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                                        יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                                        אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                                        אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                                        אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                                        כן
                                        בדיוק

                                        מה ההיגיון בזה.
                                        זה אומר שעל כל 60 פניות כאלה הוא יבזבז לפחות שעה....

                                        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                        מבית - פאזלית
                                        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                        הפצה: 058-327-8060
                                        מייל: pazalit24@gmail.com
                                        https://www.youtube.com/@pazalit24
                                        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                        a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • a0533057932A מנותק
                                          a0533057932 @nk
                                          נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                          @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @a0533057932 אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
                                          ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
                                          לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.

                                          הכוונה הייתה לצאט
                                          כלומר שכל פניה שהיא לא בדיקת אתר יההי נציג איתך ביחד על הפניה
                                          יכול להיות שהנציג יענה אחרי בדיקה שיש פה בעיה מסובכת
                                          אני מעביר לבדיקה וזה יכול לקחת כמה שעות וכד'
                                          אבל שלא יהיה מצב למשל שפותחים חסימות ואז הלקוח שולח הקלטה חדשה ורק רבע שעה אחר כך חוזרים לפתוח עוד וכד'

                                          אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

                                          כן
                                          בדיוק

                                          מה ההיגיון בזה.
                                          זה אומר שעל כל 60 פניות כאלה הוא יבזבז לפחות שעה....

                                          דבר ראשון הוא יכול לקחת מסך רחב ולטפל במקביל ב5 אנשים

                                          אבל זה אומר אבל שפניה דחופה לא יקח לה שעה לפתרון
                                          כי תוך 5 דקות יגמרו את זה

                                          זה בדיוק כמו בכל המקומות האחרים כמו בנקים וכד'
                                          נציג מתחבר אליך
                                          לוקח לו את ה5 דקות ועובר הלאה
                                          כי או שפתר את הבעיה או שהעביר הלאה
                                          לא לוקח שעה כדי לגלות שצריך להעביר את הפניה הלאה
                                          אלא מיד נאמר לו זה בעיה חמורה
                                          מישהו אחר אמור לטפל בזה
                                          יקח צפי מענה שעה וחצי וכד'

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • nkN מנותק
                                            nk
                                            נערך לאחרונה על ידי nk

                                            נציג אנושי.png

                                            ניתן להוסיף עוד הרבה
                                            הזמן קצר וכו

                                            דברים קטנים שמועילים מאוד.

                                            מצד נטפרי הם עושים המון רק שהמשתמש לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים,
                                            זה נותן מעט אינדיקציה מה עשו בשביל הפניה שלי...

                                            מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                            סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                            מבית - פאזלית
                                            לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                            הפצה: 058-327-8060
                                            מייל: pazalit24@gmail.com
                                            https://www.youtube.com/@pazalit24
                                            https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון