לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
-
אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..
-
להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל.
לא יודע אם צריך דווקא צ'אט חי אך צ'אט רובוט ודאי שלא יזיק נראה שיועיל גם יועיל
דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו
גם אם הפניה נשלחת כפי שהיא צריכה להישלח יוכל הצ'אט לחזור על נתונים קיימים כמה זמן בערך יקח מענה בפרק זמן הנוכחי בהתאם למספר הנקודות וכו' -
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..
אתה לא נשמע משכנע במיוחד.
מי שמבין את הצורך לרוב גם יכול להסביר........ -
@magicode יש מושג של הרגשה
צאט נותן הרגשה של המשכיות זה לא נעצר זה המשך אחד גדול משום מה אנשיםי ותר מתחברים לזה מאשר מערכת פניות מורכבת למראה
אם תעצב את מערכת הפניות לצאט נראה לי שהציבור שרוצה צאט יהיה מרוצה אם לא שהם מאלו שתמיד.... -
@nigun צורך זה מה שאדם צריך, אם הוא מרגיש צריך אז יש לו צורך ואם לא אז לא. אני לא חברת פרסומות שנועדה לעורר צרכים שלא קיימים בבנאדם! מי שיש לו צורך בצאט' אישי מבין את זה וזה חסר לו, ומי שלא אז לא.נקודה.
מה שאני כן יכול לעשות זה לשתף את הצורך האישי שלי ואז לעורר באנשים אחרים את הצורך הזה, אבל אני לא רואה עניין בזה, רוצה שיגיע מהרצון של האדם עצמו בלי שמישהו שכנע אותו, מקווה שעכשיו אני מובן. -
@שמיל אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו
אפשר להתקשר למוקד ולקבל עזרה, בשביל זה הוא קיים (בין השאר)
באמת כדאי להדגיש את זה יותר במערכת הניהול -
@h
לא צריך לשכנע אחרים, רק להסביר במילים מה אתה מרגיש.
למשל "העיצוב של צא'ט מרגיש לי שמישהו בצד השני הולך לקרוא את ההודעה שלי בעוד 30 שניות ולא בעוד 6 שעות"
"צריך שיהיה סימון שלמקליד\ה
ככה זה מרגיש יותר אנושי"
"צריך סימון שההודעה נקרא בידי הנציג ככה אני לא מרגיש שאני מדבר לקיר" -
@nigun אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@h
לא צריך לשכנע אחרים, רק להסביר במילים מה אתה מרגיש.
למשל "העיצוב של צא'ט מרגיש לי שמישהו בצד השני הולך לקרוא את ההודעה שלי בעוד 30 שניות ולא בעוד 6 שעות"
"צריך שיהיה סימון שלמקליד\ה
ככה זה מרגיש יותר אנושי"
"צריך סימון שההודעה נקרא בידי הנציג ככה אני לא מרגיש שאני מדבר לקיר"אוקי. זה חשוב להסביר את זה.
אז ההצעה אומרת לא לעשות שיהיה צאט בפועל. אלא רק לתת תחושה של שצאט. ונציגים יגיבו באותו קצב כמו בפניות היום. כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות.
הבנתי נכון את הרעיון? -
-
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות
אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...
-
@צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות
אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...
הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל. -
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות
אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...
הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'
-
@ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות
אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...
הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'
אבל מה הכוונה צ'אט? ממשק חמוד שפונה לאותם נציגים?
-
@nigun אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות
אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...
הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'
אבל מה הכוונה צ'אט? ממשק חמוד שפונה לאותם נציגים?
מנקודת המבט שלי על הנושא צ'אט הוא תיאור למה שאנשים רגילים לראות אצל נותני שירות במגוון מקצועות, במרביתם השלבים הראשונים של השיחה מתנהלים מול בוט של פתרון בעיות ורק אם הבעיה לא נפתרת היא מועברת לנציג אנושי
נכון אמנם שאנשים מבקשים לקבל מענה מיידי, דבר שלא רלוונטי לכאורה בהקשר הזה -
למה מה שיש היום לא נקרא צ’אט?
-
אני חושב שאוליי יועיל לעשות צ'אט בוט דינמי כמו שעשו OPENAI https://help.openai.com/en/ שזה בעצם סוג של וויקי אבל דינימי עם השאלות הנפוצות ביותר, והם לא נתנו אפשרות לכתוב ממש, רק צריך לבחור במה שהם נותנים לבחור.
אני חושב שזה מאוד חכם, הרבה יותר מצ'אט בוט רגיל שלא מועיל לכלום, ונראה לי שזה יקיל על המערכת הפנייות כי אני חושב שהרבה פנייות כבר מפורשות בוויקי, רק שהאנשים לא יודעים להשתמש בו, או אפילו לא יודעים שהוא קיים. -
הגיוני וסביר להניח שבוט שישאל כמה שאלות מקדימות
ובמקרה שמדובר בבעיה טריוויאלית ינגיש את המידע בויקי הרלוונטי לענין
ועביר לנציג אנושי / לפתיחת פניה, רק לאחר שהלקוח עונה שהעזרה לא הועילה לו לפתרון הבעיה
כמו בכל החברות המותאמות לציבור
בוט כזה יחסוך לנטפרי 50% מהזמן של הנציגים.ככלל צריך להנגיש את השירות בצורה יותר 'שירותית'
יכולה חברה לפתור בעיה ללקוח במהירות תוך שעה, והוא ירגיש שדיבר עם קיר ולא קיבל שירות
ואפשר לפתור לו בשבוע והוא ירגיש שקיבל שירות מעולה.הגישה של נטפרי מאד טכנית ולאקונית וזה נותן הרגשה לא טובה, וזה סתם חבל.
חוץ מזה שישנם אנשים שלא 'טכניים' ואינם קולטים את ההנחיות הפשוטות לכאורה של שליחת הקלטה או סרטון
והנגשה של המידע בלשון ברורה ומפורטת ונעימה, יש בעלי מקצוע ייעודיים...
(ביודעי ומכירי - אדם מבוגר שבמאמצים מרובים צורף לנטפרי, ועזב על ה'תקלה' הראשונה שנתקל בה
כיון שהורו לו לצרף הקלטה והוא לא הבין שהוא צריך לפתוח את הכרטיסיה שוב, אע"פ שזה כתוב בהנחיות
וזה רק דוגמה.
אגב, ברימון הם פשוט מתחברים אליו ופותרים לו את הבעיה ברבע שעה, ולכן חזר לשם...) -
@yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
בוט כזה יחסוך לנטפרי 50% מהזמן של הנציגים.
יש לך נתונים? אתה יודע בכלל כמה אחוז מהזמן של הנציגים זה בדיקת קבצים ואתרים וכמה זה תמיכה טכנית, ומתוכה כמה אפשר לפתור על ידי מענה אוטומטי?
לגבי החלק השני אתה צודק לגמרי, יש לנטפרי מוקד טלפוני, שאמור לסייע בדיוק למקרים כאלה, צריך פשוט להדגיש יותר במערכת הפניות שבכל מקרה של הסתבכות טכנית בשימוש במערכת הפניות, אפשר להתקשר למוקד.
ובאופן כללי לעשות את המערכת יותר ברורה,
לדוגמה בדפי חסימה לא לכתוב בגדול "אופסס.. האתר הזה עדיין לא נבדק" ומתחת בקטן "לחץ כאן כדי לשלוח בקשה לבדיקה", אלא כפתור בולט (לא טקסט קטן כמו היום) עם כיתוב "אפשר ללחוץ כאן כדי לבקש מנטפרי לבדוק את האתר" או משהו דומה, והעיקר שיהיה ברור שזה לא "נטפרי חוסם לי את האתר ואין מה לעשות", אלא פשוט לא הגיעו לאתר ואפשר לבקש שיבדקו אותו.
זו רק דוגמה, צריך להיכנס לראש של אנשים לא טכניים בכלל-בכלל שהם אלו שהכי מסתבכים, אפשר אולי לתשאל אנשים כאלה ולנסות להבין את נקודות התורפה ואיך אפשר לשפר. -
@yp צודק ב 100% , ד.א. אני חושב שמספיק עם החפירות בנושא בסוף עוד נמצא פה נפט.. פשוט שנטפרי יעשו את זה ודי, והם יראו כמה משתמשים בשירות הזה !
-
אני לא בטוח שפותח האשכול התכוון לבוט. הכותרת לא מתאימה לעניין.
ולדעתי פותח האשכול רוצה נציג ממש. רק שהוא לא מוכן לענות על שאלות. ולכן קשה לדעת מה הרעיון שהוא רוצה.
לדעתי אם מישהו יש לו רעיון לבוט היה צריך לפתוח נושא חדש. כי זה דרישה אחרת לגמרי.