לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
-
@צורת-הספר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי
אני מסכים עם הענין, רוב הפניות הם של בדיקת אתרים ומסמכים שונים, מה שייך צ'אט שיעזור בענין, אבל אולי דוקא לכן כיון שהפניות שמצריכות מענה אחר הם לא הרבה, אז אין סיבה שכל פניה כזו תיקח את אותו משך הזמן שלוקח בדיקת אתר, ולפחות לפניות אלו שיהיה צ'אט.
-
-
@עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
וכבר קידמני @nk בהצעה זו.צאט שונה בכך
שבעת התכתבות עם נציג כל עוד והשיחה זורמת הנציג איתך (יש להם כללים לאחר כמה זמן הם עונים ללקוח אחר)
לפי מה שנאמר בעבר במערכת הפניות ברגע שנציג ענה הפניה נעלמה לו
ואז המענה שלך נכנס מחדש לתור עד שהוא מגיע
ובמקרה עומס זה יקח גם הרבה זמן -
תמיד אפשר להוסיף את הרעיון
שיפתור חצי מהמחלקות,
מי שלא רוצה שיבטל בהגדרות האישיות!!
https://forum.netfree.link/topic/10895/הגדרות-אישיות-תוספים-של-נטפריאפשר לראות כאן את הצורה הויזואלית.
https://forum.netfree.link/topic/10442/לעצב-ולסדר-את-מערכת-הפניותאפשר פשוט שבברית מחדל זה יהיה צאט בוט
ותמיד יהיה אפשר לבקש נציג אנושי...(לדעתי המשואה אומרת פחות או יותר ככה. על פי רוב....
אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.מה שאומר שאם פניתי כנראה שעל פי רוב יהיה יותר קשה ללמד רובוט לפתור את זה.
על כל מצב ההיתי שמח שישכללו את הרובוט רובי כמה שאפשר... -
למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!
-
@nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.הלוואי שהיה כ״כ פשוט
-
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!
חשוב שתענה על השאלה שלי.
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.
-
@aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה
-
@h זה בדיוק הנקודה, שמעטים המקרים בהם תתקל במענה מיידי בעולם.
בוודאי בחברות תמיכה טכנית. -
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה
הפילסוף הזה לא עוזר לי גם להצטרך את זה.
רצית שהציבור יתמוך בהצעה שלך. אתה צריך להסביר להם מה זה יועיל להם.
להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל. -
@magicode בהנחה והרובוט יוכל באמת לפתור בעיות ולא רק להיות הרב המקדים לנציג אנושי, זה פשוט יחסוך בזמן! (מה שלא נראה לי שיקרה בעתיד הקרוב לתת לרובוט את השכל והשיקול דעת של נטפרי...)
-
אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..
-
להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל.
לא יודע אם צריך דווקא צ'אט חי אך צ'אט רובוט ודאי שלא יזיק נראה שיועיל גם יועיל
דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו
גם אם הפניה נשלחת כפי שהיא צריכה להישלח יוכל הצ'אט לחזור על נתונים קיימים כמה זמן בערך יקח מענה בפרק זמן הנוכחי בהתאם למספר הנקודות וכו' -
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..
אתה לא נשמע משכנע במיוחד.
מי שמבין את הצורך לרוב גם יכול להסביר........ -
@magicode יש מושג של הרגשה
צאט נותן הרגשה של המשכיות זה לא נעצר זה המשך אחד גדול משום מה אנשיםי ותר מתחברים לזה מאשר מערכת פניות מורכבת למראה
אם תעצב את מערכת הפניות לצאט נראה לי שהציבור שרוצה צאט יהיה מרוצה אם לא שהם מאלו שתמיד.... -
@nigun צורך זה מה שאדם צריך, אם הוא מרגיש צריך אז יש לו צורך ואם לא אז לא. אני לא חברת פרסומות שנועדה לעורר צרכים שלא קיימים בבנאדם! מי שיש לו צורך בצאט' אישי מבין את זה וזה חסר לו, ומי שלא אז לא.נקודה.
מה שאני כן יכול לעשות זה לשתף את הצורך האישי שלי ואז לעורר באנשים אחרים את הצורך הזה, אבל אני לא רואה עניין בזה, רוצה שיגיע מהרצון של האדם עצמו בלי שמישהו שכנע אותו, מקווה שעכשיו אני מובן. -
@שמיל אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו
אפשר להתקשר למוקד ולקבל עזרה, בשביל זה הוא קיים (בין השאר)
באמת כדאי להדגיש את זה יותר במערכת הניהול -
@h
לא צריך לשכנע אחרים, רק להסביר במילים מה אתה מרגיש.
למשל "העיצוב של צא'ט מרגיש לי שמישהו בצד השני הולך לקרוא את ההודעה שלי בעוד 30 שניות ולא בעוד 6 שעות"
"צריך שיהיה סימון שלמקליד\ה
ככה זה מרגיש יותר אנושי"
"צריך סימון שההודעה נקרא בידי הנציג ככה אני לא מרגיש שאני מדבר לקיר" -
@nigun אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@h
לא צריך לשכנע אחרים, רק להסביר במילים מה אתה מרגיש.
למשל "העיצוב של צא'ט מרגיש לי שמישהו בצד השני הולך לקרוא את ההודעה שלי בעוד 30 שניות ולא בעוד 6 שעות"
"צריך שיהיה סימון שלמקליד\ה
ככה זה מרגיש יותר אנושי"
"צריך סימון שההודעה נקרא בידי הנציג ככה אני לא מרגיש שאני מדבר לקיר"אוקי. זה חשוב להסביר את זה.
אז ההצעה אומרת לא לעשות שיהיה צאט בפועל. אלא רק לתת תחושה של שצאט. ונציגים יגיבו באותו קצב כמו בפניות היום. כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות.
הבנתי נכון את הרעיון? -