• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אחד תםא מנותק
      אחד תם @aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @aiib
      השאלה מה היעילות
      אתמול במקרה השתמשתי בצאט של דיסקונט

      וזה לא יאומן כמה שאתה אומר
      אם ככה
      אולי כבר עדיף לדבר עם בוט

      אולי בהמשך אביא צילומסך

      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @אחד תם
        נערך לאחרונה על ידי

        @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        @aiib
        השאלה מה היעילות
        אתמול במקרה השתמשתי בצאט של דיסקונט

        וזה לא יאומן כמה שאתה אומר
        אם ככה
        אולי כבר עדיף לדבר עם בוט

        אולי בהמשך אביא צילומסך

        אתה בטוח בזה שלא דיברת עם בוט?

        אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • אחד תםא מנותק
          אחד תם @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי

          @a0533057932 בטוח

          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • a0533057932A מנותק
            a0533057932 @אחד תם
            נערך לאחרונה על ידי

            @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            @a0533057932 בטוח

            ואתה בטוח שבשיחת טלפון עם הפקידה \ פקיד
            לא היית מקבל את אותו מענה?
            כלומר האשמה היא הצאט?

            אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • אחד תםא מנותק
              אחד תם @a0533057932
              נערך לאחרונה על ידי

              @a0533057932
              אני מדבר על בעיות תקשורת
              פחות קיים בשיחה חיה

              הנציג לא קורא מה שאתה כותב בפניה
              בערך שעה של דו שיח (בהפסקות כמובן )
              שהכל היה כתוב כבר בבירור
              בהודעה הראשונה שלי

              אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • אחד תםא מנותק
                אחד תם @אחד תם
                נערך לאחרונה על ידי

                Screenshot_20230606-152526_ .jpg

                ליכטל a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ליכטל מנותק
                  ליכט @אחד תם
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אחד-תם
                  מה שחשוב לך זה הנראות של הצ'אט ?
                  כי בצילום שהעלית, אתה ממתין למענה 8-10 דקות, למרות שזה צ'אט...

                  אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • a0533057932A מנותק
                    a0533057932 @אחד תם
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    Screenshot_20230606-152526_ .jpg

                    אתה מתאר בעיה שקיימת בקבוצת דיסקונט
                    אין תמיכה בשני משפרי פלאפון
                    למרות שבסניפים אומרים שכן
                    הדרך היחידה היא למחוק מספר לחלוטין
                    ורק אחר כך להוסיף את המספר השני
                    אבל זה בעיה שלא קשורה עם מי היית מדבר
                    זה היה נתקע באותו צורה
                    אני ביזבזתי על זה יותר מפגישה אחת בסניף ושעות עם שרות הלקוחות בטלפון ובהתכתבות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • H מנותק
                      h @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        aiib @h
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        @aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו

                        זה בדיוק מה אמרתי..

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מנותק
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • אחד תםא מנותק
                            אחד תם @ליכט
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @ליכט לא זה מה שהתכוונתי
                            זה היה השלמה למה שכתבתי בהודעה הראשונה שלי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ב מנותק
                              ברצינות
                              נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                              בעולם כולו מקובל לאפשר התכתבות עם בוט כשלב מקדים לפניה לנציג אנושי
                              יש בזה מעלה מצד אחד בכך שזה מקל את העבודה על הנציגים בפניות נפוצות, אבל זה עלול להכביד על אנשים שמחפשים להגיע ישירות לנציג אנושי

                              אני בעד בוט שיציע מענה אפשרי לבעיות נפוצות, בתנאי שיתברר שהוא באמת יכול להועיל
                              בסופו של דבר רק התומכים שעובדים במערכת הפניות יודעים אם דבר כזה נצרך או לא

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • צ מנותק
                                צורת הספר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                באופן אישי צאט עם חברת חשמל, אף פעם לא התאכזבתי.
                                וכמו"כ צאט עם שירות לקוחות של 019
                                זה עובד טוב.
                                השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • א מנותק
                                  א. א. 1 @צורת הספר
                                  נערך לאחרונה על ידי א. א. 1

                                  @צורת-הספר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי

                                  אני מסכים עם הענין, רוב הפניות הם של בדיקת אתרים ומסמכים שונים, מה שייך צ'אט שיעזור בענין, אבל אולי דוקא לכן כיון שהפניות שמצריכות מענה אחר הם לא הרבה, אז אין סיבה שכל פניה כזו תיקח את אותו משך הזמן שלוקח בדיקת אתר, ולפחות לפניות אלו שיהיה צ'אט.

                                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ע מנותק
                                    עמאר @א. א. 1
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @א-א-1

                                    אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
                                    וכבר קידמני @nk בהצעה זו.

                                    a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • a0533057932A מנותק
                                      a0533057932 @עמאר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      @א-א-1

                                      אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
                                      וכבר קידמני @nk בהצעה זו.

                                      צאט שונה בכך
                                      שבעת התכתבות עם נציג כל עוד והשיחה זורמת הנציג איתך (יש להם כללים לאחר כמה זמן הם עונים ללקוח אחר)
                                      לפי מה שנאמר בעבר במערכת הפניות ברגע שנציג ענה הפניה נעלמה לו
                                      ואז המענה שלך נכנס מחדש לתור עד שהוא מגיע
                                      ובמקרה עומס זה יקח גם הרבה זמן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • nkN מנותק
                                        nk
                                        נערך לאחרונה על ידי nk

                                        תמיד אפשר להוסיף את הרעיון
                                        שיפתור חצי מהמחלקות,
                                        מי שלא רוצה שיבטל בהגדרות האישיות!!
                                        https://forum.netfree.link/topic/10895/הגדרות-אישיות-תוספים-של-נטפרי

                                        אפשר לראות כאן את הצורה הויזואלית.
                                        https://forum.netfree.link/topic/10442/לעצב-ולסדר-את-מערכת-הפניות

                                        אפשר פשוט שבברית מחדל זה יהיה צאט בוט
                                        ותמיד יהיה אפשר לבקש נציג אנושי...

                                        (לדעתי המשואה אומרת פחות או יותר ככה. על פי רוב....
                                        אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
                                        ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
                                        הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
                                        ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.

                                        מה שאומר שאם פניתי כנראה שעל פי רוב יהיה יותר קשה ללמד רובוט לפתור את זה.
                                        על כל מצב ההיתי שמח שישכללו את הרובוט רובי כמה שאפשר...

                                        אני מעונין בנציג אנושי.jpg

                                        מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                        סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                        מבית - פאזלית
                                        לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                        הפצה: 058-327-8060
                                        מייל: pazalit24@gmail.com
                                        https://www.youtube.com/@pazalit24
                                        https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • H מנותק
                                          h
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!

                                          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • C מנותק
                                            code_monkey @nk
                                            נערך לאחרונה על ידי code_monkey

                                            @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
                                            ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
                                            הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
                                            ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.

                                            הלוואי שהיה כ״כ פשוט

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון