לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
-
@h אני במקרה עובד בחברה גדולה ואני יכול להגיד לך שגם על שירותים עסקיים וקריטיים בתחום המיחשוב שאתה משלם עליהם מליוני דולרים בשנה (ואני לא מגזים במספר)
וגם כשאתה משלם תוספת של 40% על שירות מועדף אין צ׳אט מיידי עם נציג והיעד לטיפול בפניות קריטיות הוא שעתיים ולפניות פחות קריטיות 20 שעות. -
להתייאש מראש זה הכי קל, ולהביא דוגמא מחברה בודדת זה עוד יותר קל.. בהצלחה בדרך שלך..
-
@אינו-יודע-לשאול לא שאני יודע להשוות בין חברה לחברה אבל לא חסרות חברות שיש בהם שירות בצ'אט מיידי
כמו דל, לנובו, אמזון ועוד -
@aiib
השאלה מה היעילות
אתמול במקרה השתמשתי בצאט של דיסקונטוזה לא יאומן כמה שאתה אומר
אם ככה
אולי כבר עדיף לדבר עם בוטאולי בהמשך אביא צילומסך
-
@אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@aiib
השאלה מה היעילות
אתמול במקרה השתמשתי בצאט של דיסקונטוזה לא יאומן כמה שאתה אומר
אם ככה
אולי כבר עדיף לדבר עם בוטאולי בהמשך אביא צילומסך
אתה בטוח בזה שלא דיברת עם בוט?
-
@a0533057932 בטוח
-
@אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@a0533057932 בטוח
ואתה בטוח שבשיחת טלפון עם הפקידה \ פקיד
לא היית מקבל את אותו מענה?
כלומר האשמה היא הצאט? -
@a0533057932
אני מדבר על בעיות תקשורת
פחות קיים בשיחה חיההנציג לא קורא מה שאתה כותב בפניה
בערך שעה של דו שיח (בהפסקות כמובן )
שהכל היה כתוב כבר בבירור
בהודעה הראשונה שלי -
-
@אחד-תם
מה שחשוב לך זה הנראות של הצ'אט ?
כי בצילום שהעלית, אתה ממתין למענה 8-10 דקות, למרות שזה צ'אט... -
@אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אתה מתאר בעיה שקיימת בקבוצת דיסקונט
אין תמיכה בשני משפרי פלאפון
למרות שבסניפים אומרים שכן
הדרך היחידה היא למחוק מספר לחלוטין
ורק אחר כך להוסיף את המספר השני
אבל זה בעיה שלא קשורה עם מי היית מדבר
זה היה נתקע באותו צורה
אני ביזבזתי על זה יותר מפגישה אחת בסניף ושעות עם שרות הלקוחות בטלפון ובהתכתבות -
@aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו
-
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו
זה בדיוק מה אמרתי..
-
להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.
-
@ליכט לא זה מה שהתכוונתי
זה היה השלמה למה שכתבתי בהודעה הראשונה שלי -
בעולם כולו מקובל לאפשר התכתבות עם בוט כשלב מקדים לפניה לנציג אנושי
יש בזה מעלה מצד אחד בכך שזה מקל את העבודה על הנציגים בפניות נפוצות, אבל זה עלול להכביד על אנשים שמחפשים להגיע ישירות לנציג אנושיאני בעד בוט שיציע מענה אפשרי לבעיות נפוצות, בתנאי שיתברר שהוא באמת יכול להועיל
בסופו של דבר רק התומכים שעובדים במערכת הפניות יודעים אם דבר כזה נצרך או לא -
באופן אישי צאט עם חברת חשמל, אף פעם לא התאכזבתי.
וכמו"כ צאט עם שירות לקוחות של 019
זה עובד טוב.
השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי -
@צורת-הספר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי
אני מסכים עם הענין, רוב הפניות הם של בדיקת אתרים ומסמכים שונים, מה שייך צ'אט שיעזור בענין, אבל אולי דוקא לכן כיון שהפניות שמצריכות מענה אחר הם לא הרבה, אז אין סיבה שכל פניה כזו תיקח את אותו משך הזמן שלוקח בדיקת אתר, ולפחות לפניות אלו שיהיה צ'אט.
-
-
@עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
וכבר קידמני @nk בהצעה זו.צאט שונה בכך
שבעת התכתבות עם נציג כל עוד והשיחה זורמת הנציג איתך (יש להם כללים לאחר כמה זמן הם עונים ללקוח אחר)
לפי מה שנאמר בעבר במערכת הפניות ברגע שנציג ענה הפניה נעלמה לו
ואז המענה שלך נכנס מחדש לתור עד שהוא מגיע
ובמקרה עומס זה יקח גם הרבה זמן