• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אינו יודע לשאולא מנותק
      אינו יודע לשאול @h
      נערך לאחרונה על ידי

      @h אני במקרה עובד בחברה גדולה ואני יכול להגיד לך שגם על שירותים עסקיים וקריטיים בתחום המיחשוב שאתה משלם עליהם מליוני דולרים בשנה (ואני לא מגזים במספר)
      וגם כשאתה משלם תוספת של 40% על שירות מועדף אין צ׳אט מיידי עם נציג והיעד לטיפול בפניות קריטיות הוא שעתיים ולפניות פחות קריטיות 20 שעות.

      אהבת את התגובה אתה יכול ללחוץ על ה ^ בצד שמאל להראות את זה.
      כל מה שאני כותב מהווה את דעתי האישית בלבד ולא מייצג דעת כל גורם אחר.

      H A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • H מנותק
        h @אינו יודע לשאול
        נערך לאחרונה על ידי

        להתייאש מראש זה הכי קל, ולהביא דוגמא מחברה בודדת זה עוד יותר קל.. בהצלחה בדרך שלך..

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • A מנותק
          aiib @אינו יודע לשאול
          נערך לאחרונה על ידי

          @אינו-יודע-לשאול לא שאני יודע להשוות בין חברה לחברה אבל לא חסרות חברות שיש בהם שירות בצ'אט מיידי
          כמו דל, לנובו, אמזון ועוד

          אחד תםא H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • אחד תםא מנותק
            אחד תם @aiib
            נערך לאחרונה על ידי

            @aiib
            השאלה מה היעילות
            אתמול במקרה השתמשתי בצאט של דיסקונט

            וזה לא יאומן כמה שאתה אומר
            אם ככה
            אולי כבר עדיף לדבר עם בוט

            אולי בהמשך אביא צילומסך

            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • a0533057932A מנותק
              a0533057932 @אחד תם
              נערך לאחרונה על ידי

              @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              @aiib
              השאלה מה היעילות
              אתמול במקרה השתמשתי בצאט של דיסקונט

              וזה לא יאומן כמה שאתה אומר
              אם ככה
              אולי כבר עדיף לדבר עם בוט

              אולי בהמשך אביא צילומסך

              אתה בטוח בזה שלא דיברת עם בוט?

              אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • אחד תםא מנותק
                אחד תם @a0533057932
                נערך לאחרונה על ידי

                @a0533057932 בטוח

                a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @אחד תם
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                  @a0533057932 בטוח

                  ואתה בטוח שבשיחת טלפון עם הפקידה \ פקיד
                  לא היית מקבל את אותו מענה?
                  כלומר האשמה היא הצאט?

                  אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אחד תםא מנותק
                    אחד תם @a0533057932
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @a0533057932
                    אני מדבר על בעיות תקשורת
                    פחות קיים בשיחה חיה

                    הנציג לא קורא מה שאתה כותב בפניה
                    בערך שעה של דו שיח (בהפסקות כמובן )
                    שהכל היה כתוב כבר בבירור
                    בהודעה הראשונה שלי

                    אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • אחד תםא מנותק
                      אחד תם @אחד תם
                      נערך לאחרונה על ידי

                      Screenshot_20230606-152526_ .jpg

                      ליכטל a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט @אחד תם
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אחד-תם
                        מה שחשוב לך זה הנראות של הצ'אט ?
                        כי בצילום שהעלית, אתה ממתין למענה 8-10 דקות, למרות שזה צ'אט...

                        אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • a0533057932A מנותק
                          a0533057932 @אחד תם
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          Screenshot_20230606-152526_ .jpg

                          אתה מתאר בעיה שקיימת בקבוצת דיסקונט
                          אין תמיכה בשני משפרי פלאפון
                          למרות שבסניפים אומרים שכן
                          הדרך היחידה היא למחוק מספר לחלוטין
                          ורק אחר כך להוסיף את המספר השני
                          אבל זה בעיה שלא קשורה עם מי היית מדבר
                          זה היה נתקע באותו צורה
                          אני ביזבזתי על זה יותר מפגישה אחת בסניף ושעות עם שרות הלקוחות בטלפון ובהתכתבות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • H מנותק
                            h @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              aiib @h
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              @aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו

                              זה בדיוק מה אמרתי..

                              H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • magicodeM מנותק
                                magicode
                                נערך לאחרונה על ידי magicode

                                להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • אחד תםא מנותק
                                  אחד תם @ליכט
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @ליכט לא זה מה שהתכוונתי
                                  זה היה השלמה למה שכתבתי בהודעה הראשונה שלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ב מנותק
                                    ברצינות
                                    נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                                    בעולם כולו מקובל לאפשר התכתבות עם בוט כשלב מקדים לפניה לנציג אנושי
                                    יש בזה מעלה מצד אחד בכך שזה מקל את העבודה על הנציגים בפניות נפוצות, אבל זה עלול להכביד על אנשים שמחפשים להגיע ישירות לנציג אנושי

                                    אני בעד בוט שיציע מענה אפשרי לבעיות נפוצות, בתנאי שיתברר שהוא באמת יכול להועיל
                                    בסופו של דבר רק התומכים שעובדים במערכת הפניות יודעים אם דבר כזה נצרך או לא

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • צ מנותק
                                      צורת הספר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      באופן אישי צאט עם חברת חשמל, אף פעם לא התאכזבתי.
                                      וכמו"כ צאט עם שירות לקוחות של 019
                                      זה עובד טוב.
                                      השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • א מנותק
                                        א. א. 1 @צורת הספר
                                        נערך לאחרונה על ידי א. א. 1

                                        @צורת-הספר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי

                                        אני מסכים עם הענין, רוב הפניות הם של בדיקת אתרים ומסמכים שונים, מה שייך צ'אט שיעזור בענין, אבל אולי דוקא לכן כיון שהפניות שמצריכות מענה אחר הם לא הרבה, אז אין סיבה שכל פניה כזו תיקח את אותו משך הזמן שלוקח בדיקת אתר, ולפחות לפניות אלו שיהיה צ'אט.

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ע מנותק
                                          עמאר @א. א. 1
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @א-א-1

                                          אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
                                          וכבר קידמני @nk בהצעה זו.

                                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • a0533057932A מנותק
                                            a0533057932 @עמאר
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            @א-א-1

                                            אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
                                            וכבר קידמני @nk בהצעה זו.

                                            צאט שונה בכך
                                            שבעת התכתבות עם נציג כל עוד והשיחה זורמת הנציג איתך (יש להם כללים לאחר כמה זמן הם עונים ללקוח אחר)
                                            לפי מה שנאמר בעבר במערכת הפניות ברגע שנציג ענה הפניה נעלמה לו
                                            ואז המענה שלך נכנס מחדש לתור עד שהוא מגיע
                                            ובמקרה עומס זה יקח גם הרבה זמן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון