לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
-
-
@אחד-תם
מה שחשוב לך זה הנראות של הצ'אט ?
כי בצילום שהעלית, אתה ממתין למענה 8-10 דקות, למרות שזה צ'אט... -
@אחד-תם אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אתה מתאר בעיה שקיימת בקבוצת דיסקונט
אין תמיכה בשני משפרי פלאפון
למרות שבסניפים אומרים שכן
הדרך היחידה היא למחוק מספר לחלוטין
ורק אחר כך להוסיף את המספר השני
אבל זה בעיה שלא קשורה עם מי היית מדבר
זה היה נתקע באותו צורה
אני ביזבזתי על זה יותר מפגישה אחת בסניף ושעות עם שרות הלקוחות בטלפון ובהתכתבות -
@aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו
-
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@aiib תמיד צריך לשאוף להכי טוב, והסתכל על אלו שהצליחו ולא על אלו נכשלו
זה בדיוק מה אמרתי..
-
להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.
-
@ליכט לא זה מה שהתכוונתי
זה היה השלמה למה שכתבתי בהודעה הראשונה שלי -
בעולם כולו מקובל לאפשר התכתבות עם בוט כשלב מקדים לפניה לנציג אנושי
יש בזה מעלה מצד אחד בכך שזה מקל את העבודה על הנציגים בפניות נפוצות, אבל זה עלול להכביד על אנשים שמחפשים להגיע ישירות לנציג אנושיאני בעד בוט שיציע מענה אפשרי לבעיות נפוצות, בתנאי שיתברר שהוא באמת יכול להועיל
בסופו של דבר רק התומכים שעובדים במערכת הפניות יודעים אם דבר כזה נצרך או לא -
באופן אישי צאט עם חברת חשמל, אף פעם לא התאכזבתי.
וכמו"כ צאט עם שירות לקוחות של 019
זה עובד טוב.
השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי -
@צורת-הספר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי
אני מסכים עם הענין, רוב הפניות הם של בדיקת אתרים ומסמכים שונים, מה שייך צ'אט שיעזור בענין, אבל אולי דוקא לכן כיון שהפניות שמצריכות מענה אחר הם לא הרבה, אז אין סיבה שכל פניה כזו תיקח את אותו משך הזמן שלוקח בדיקת אתר, ולפחות לפניות אלו שיהיה צ'אט.
-
-
@עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
וכבר קידמני @nk בהצעה זו.צאט שונה בכך
שבעת התכתבות עם נציג כל עוד והשיחה זורמת הנציג איתך (יש להם כללים לאחר כמה זמן הם עונים ללקוח אחר)
לפי מה שנאמר בעבר במערכת הפניות ברגע שנציג ענה הפניה נעלמה לו
ואז המענה שלך נכנס מחדש לתור עד שהוא מגיע
ובמקרה עומס זה יקח גם הרבה זמן -
תמיד אפשר להוסיף את הרעיון
שיפתור חצי מהמחלקות,
מי שלא רוצה שיבטל בהגדרות האישיות!!
https://forum.netfree.link/topic/10895/הגדרות-אישיות-תוספים-של-נטפריאפשר לראות כאן את הצורה הויזואלית.
https://forum.netfree.link/topic/10442/לעצב-ולסדר-את-מערכת-הפניותאפשר פשוט שבברית מחדל זה יהיה צאט בוט
ותמיד יהיה אפשר לבקש נציג אנושי...(לדעתי המשואה אומרת פחות או יותר ככה. על פי רוב....
אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.מה שאומר שאם פניתי כנראה שעל פי רוב יהיה יותר קשה ללמד רובוט לפתור את זה.
על כל מצב ההיתי שמח שישכללו את הרובוט רובי כמה שאפשר... -
למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!
-
@nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.הלוואי שהיה כ״כ פשוט
-
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!
חשוב שתענה על השאלה שלי.
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.
-
@aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה
-
@h זה בדיוק הנקודה, שמעטים המקרים בהם תתקל במענה מיידי בעולם.
בוודאי בחברות תמיכה טכנית. -
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה
הפילסוף הזה לא עוזר לי גם להצטרך את זה.
רצית שהציבור יתמוך בהצעה שלך. אתה צריך להסביר להם מה זה יועיל להם.
להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל. -
@magicode בהנחה והרובוט יוכל באמת לפתור בעיות ולא רק להיות הרב המקדים לנציג אנושי, זה פשוט יחסוך בזמן! (מה שלא נראה לי שיקרה בעתיד הקרוב לתת לרובוט את השכל והשיקול דעת של נטפרי...)