• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode
      נערך לאחרונה על ידי magicode

      להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • אחד תםא מנותק
        אחד תם @ליכט
        נערך לאחרונה על ידי

        @ליכט לא זה מה שהתכוונתי
        זה היה השלמה למה שכתבתי בהודעה הראשונה שלי

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב מנותק
          ברצינות
          נערך לאחרונה על ידי ברצינות

          בעולם כולו מקובל לאפשר התכתבות עם בוט כשלב מקדים לפניה לנציג אנושי
          יש בזה מעלה מצד אחד בכך שזה מקל את העבודה על הנציגים בפניות נפוצות, אבל זה עלול להכביד על אנשים שמחפשים להגיע ישירות לנציג אנושי

          אני בעד בוט שיציע מענה אפשרי לבעיות נפוצות, בתנאי שיתברר שהוא באמת יכול להועיל
          בסופו של דבר רק התומכים שעובדים במערכת הפניות יודעים אם דבר כזה נצרך או לא

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • צ מנותק
            צורת הספר
            נערך לאחרונה על ידי

            באופן אישי צאט עם חברת חשמל, אף פעם לא התאכזבתי.
            וכמו"כ צאט עם שירות לקוחות של 019
            זה עובד טוב.
            השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א מנותק
              א. א. 1 @צורת הספר
              נערך לאחרונה על ידי א. א. 1

              @צורת-הספר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              השאלה איפה זה כ"כ נצרך בחברה כמו נטפרי

              אני מסכים עם הענין, רוב הפניות הם של בדיקת אתרים ומסמכים שונים, מה שייך צ'אט שיעזור בענין, אבל אולי דוקא לכן כיון שהפניות שמצריכות מענה אחר הם לא הרבה, אז אין סיבה שכל פניה כזו תיקח את אותו משך הזמן שלוקח בדיקת אתר, ולפחות לפניות אלו שיהיה צ'אט.

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ע מנותק
                עמאר @א. א. 1
                נערך לאחרונה על ידי

                @א-א-1

                אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
                וכבר קידמני @nk בהצעה זו.

                a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @עמאר
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @עמאר אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                  @א-א-1

                  אם יעצבו את מערכת הפניות בצורה של צ'אט, חצי מהבעיה תיפתר. הויזואליות עושה לאנשים טוב. הם מרגישים שמשוחחים איתם ולא ששולחים להם שדרים.
                  וכבר קידמני @nk בהצעה זו.

                  צאט שונה בכך
                  שבעת התכתבות עם נציג כל עוד והשיחה זורמת הנציג איתך (יש להם כללים לאחר כמה זמן הם עונים ללקוח אחר)
                  לפי מה שנאמר בעבר במערכת הפניות ברגע שנציג ענה הפניה נעלמה לו
                  ואז המענה שלך נכנס מחדש לתור עד שהוא מגיע
                  ובמקרה עומס זה יקח גם הרבה זמן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • nkN מנותק
                    nk
                    נערך לאחרונה על ידי nk

                    תמיד אפשר להוסיף את הרעיון
                    שיפתור חצי מהמחלקות,
                    מי שלא רוצה שיבטל בהגדרות האישיות!!
                    https://forum.netfree.link/topic/10895/הגדרות-אישיות-תוספים-של-נטפרי

                    אפשר לראות כאן את הצורה הויזואלית.
                    https://forum.netfree.link/topic/10442/לעצב-ולסדר-את-מערכת-הפניות

                    אפשר פשוט שבברית מחדל זה יהיה צאט בוט
                    ותמיד יהיה אפשר לבקש נציג אנושי...

                    (לדעתי המשואה אומרת פחות או יותר ככה. על פי רוב....
                    אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
                    ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
                    הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
                    ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.

                    מה שאומר שאם פניתי כנראה שעל פי רוב יהיה יותר קשה ללמד רובוט לפתור את זה.
                    על כל מצב ההיתי שמח שישכללו את הרובוט רובי כמה שאפשר...

                    אני מעונין בנציג אנושי.jpg

                    מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                    סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                    מבית - פאזלית
                    לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                    הפצה: 058-327-8060
                    מייל: pazalit24@gmail.com
                    https://www.youtube.com/@pazalit24
                    https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • H מנותק
                      h
                      נערך לאחרונה על ידי

                      למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!

                      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • C מנותק
                        code_monkey @nk
                        נערך לאחרונה על ידי code_monkey

                        @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                        אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
                        ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
                        הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
                        ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.

                        הלוואי שהיה כ״כ פשוט

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מנותק
                          magicode @h
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!

                          חשוב שתענה על השאלה שלי.

                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                          להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • H מנותק
                            h @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה

                            משרדימ magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • משרדימ מנותק
                              משרדי @h
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @h זה בדיוק הנקודה, שמעטים המקרים בהם תתקל במענה מיידי בעולם.
                              בוודאי בחברות תמיכה טכנית.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • magicodeM מנותק
                                magicode @h
                                נערך לאחרונה על ידי magicode

                                @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                @aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה

                                הפילסוף הזה לא עוזר לי גם להצטרך את זה.
                                רצית שהציבור יתמוך בהצעה שלך. אתה צריך להסביר להם מה זה יועיל להם.
                                להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל.

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                י ש א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                • י מנותק
                                  יהודה המכבי @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode בהנחה והרובוט יוכל באמת לפתור בעיות ולא רק להיות הרב המקדים לנציג אנושי, זה פשוט יחסוך בזמן! (מה שלא נראה לי שיקרה בעתיד הקרוב לתת לרובוט את השכל והשיקול דעת של נטפרי...)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • H מנותק
                                    h
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..

                                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שמיל @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל.

                                      לא יודע אם צריך דווקא צ'אט חי אך צ'אט רובוט ודאי שלא יזיק נראה שיועיל גם יועיל
                                      דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו
                                      גם אם הפניה נשלחת כפי שהיא צריכה להישלח יוכל הצ'אט לחזור על נתונים קיימים כמה זמן בערך יקח מענה בפרק זמן הנוכחי בהתאם למספר הנקודות וכו'

                                      צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • nigunN מנותק
                                        nigun @h
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..

                                        אתה לא נשמע משכנע במיוחד.
                                        מי שמבין את הצורך לרוב גם יכול להסביר........

                                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                        • א מנותק
                                          אורח פורח @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode יש מושג של הרגשה
                                          צאט נותן הרגשה של המשכיות זה לא נעצר זה המשך אחד גדול משום מה אנשיםי ותר מתחברים לזה מאשר מערכת פניות מורכבת למראה
                                          אם תעצב את מערכת הפניות לצאט נראה לי שהציבור שרוצה צאט יהיה מרוצה אם לא שהם מאלו שתמיד....

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • H מנותק
                                            h @nigun
                                            נערך לאחרונה על ידי h

                                            @nigun צורך זה מה שאדם צריך, אם הוא מרגיש צריך אז יש לו צורך ואם לא אז לא. אני לא חברת פרסומות שנועדה לעורר צרכים שלא קיימים בבנאדם! מי שיש לו צורך בצאט' אישי מבין את זה וזה חסר לו, ומי שלא אז לא.נקודה.
                                            מה שאני כן יכול לעשות זה לשתף את הצורך האישי שלי ואז לעורר באנשים אחרים את הצורך הזה, אבל אני לא רואה עניין בזה, רוצה שיגיע מהרצון של האדם עצמו בלי שמישהו שכנע אותו, מקווה שעכשיו אני מובן.

                                            nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון