• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • C מנותק
      code_monkey @nk
      נערך לאחרונה על ידי code_monkey

      @nk אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

      אם ניתן ללמד רובוט לפתור בעיות לבד...בצאט בוט
      ניתן ללמד אותו בכלל שהבעיות לא יופיעו,
      הוי אומר לפתור אותם ברקע בזמן גלישה...
      ומימלה לא צריך בכלל לפתוח פניה.

      הלוואי שהיה כ״כ פשוט

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מנותק
        magicode @h
        נערך לאחרונה על ידי

        @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        למעוניינים נא להצביע, מי שמצביע משפיע!

        חשוב שתענה על השאלה שלי.

        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        להשלמת התמונה חשוב שתספר מה היה הסיטואציה שגרמה לך להצטרך כזה שירות.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • H מנותק
          h @aiib
          נערך לאחרונה על ידי

          @aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה

          משרדימ magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • משרדימ מנותק
            משרדי @h
            נערך לאחרונה על ידי

            @h זה בדיוק הנקודה, שמעטים המקרים בהם תתקל במענה מיידי בעולם.
            בוודאי בחברות תמיכה טכנית.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • magicodeM מנותק
              magicode @h
              נערך לאחרונה על ידי magicode

              @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              @aiib אם אני מבקש משהו חריג אני צריך להסביר מה הביא אותי לבקשה, אבל אם אני מבקש דבר שמקובל כמעט בכל חברה/אתר בעולם אין צורך להסביר מה הביא אותי לבקשה

              הפילסוף הזה לא עוזר לי גם להצטרך את זה.
              רצית שהציבור יתמוך בהצעה שלך. אתה צריך להסביר להם מה זה יועיל להם.
              להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              י ש א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
              • י מנותק
                יהודה המכבי @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode בהנחה והרובוט יוכל באמת לפתור בעיות ולא רק להיות הרב המקדים לנציג אנושי, זה פשוט יחסוך בזמן! (מה שלא נראה לי שיקרה בעתיד הקרוב לתת לרובוט את השכל והשיקול דעת של נטפרי...)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • H מנותק
                  h
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..

                  nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמיל @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    להגיד שזה דבר מקובל או לא לא מעניין. תסביר למה זה יועיל.

                    לא יודע אם צריך דווקא צ'אט חי אך צ'אט רובוט ודאי שלא יזיק נראה שיועיל גם יועיל
                    דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו
                    גם אם הפניה נשלחת כפי שהיא צריכה להישלח יוכל הצ'אט לחזור על נתונים קיימים כמה זמן בערך יקח מענה בפרק זמן הנוכחי בהתאם למספר הנקודות וכו'

                    צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • nigunN מנותק
                      nigun @h
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                      אני לא בא לשכנע, מי שמבין את הצורך מבין, ומי שלא חבל..

                      אתה לא נשמע משכנע במיוחד.
                      מי שמבין את הצורך לרוב גם יכול להסביר........

                      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                      • א מנותק
                        אורח פורח @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode יש מושג של הרגשה
                        צאט נותן הרגשה של המשכיות זה לא נעצר זה המשך אחד גדול משום מה אנשיםי ותר מתחברים לזה מאשר מערכת פניות מורכבת למראה
                        אם תעצב את מערכת הפניות לצאט נראה לי שהציבור שרוצה צאט יהיה מרוצה אם לא שהם מאלו שתמיד....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • H מנותק
                          h @nigun
                          נערך לאחרונה על ידי h

                          @nigun צורך זה מה שאדם צריך, אם הוא מרגיש צריך אז יש לו צורך ואם לא אז לא. אני לא חברת פרסומות שנועדה לעורר צרכים שלא קיימים בבנאדם! מי שיש לו צורך בצאט' אישי מבין את זה וזה חסר לו, ומי שלא אז לא.נקודה.
                          מה שאני כן יכול לעשות זה לשתף את הצורך האישי שלי ואז לעורר באנשים אחרים את הצורך הזה, אבל אני לא רואה עניין בזה, רוצה שיגיע מהרצון של האדם עצמו בלי שמישהו שכנע אותו, מקווה שעכשיו אני מובן.

                          nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צדיק תמיםצ מנותק
                            צדיק תמים @שמיל
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמיל אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                            דבר ראשון יועיל חצי מהמשתמשים שלא יודעים איך שולחים פניה ואיך לבצע כל פעולה, ולמרות ההסברים הברורים שכותבים באזור האישי אנשים קולטים דברים טוב יותר כשהם מרגישים שהם מדברים עם מישהו

                            אפשר להתקשר למוקד ולקבל עזרה, בשביל זה הוא קיים (בין השאר)
                            באמת כדאי להדגיש את זה יותר במערכת הניהול

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • nigunN מנותק
                              nigun @h
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @h
                              לא צריך לשכנע אחרים, רק להסביר במילים מה אתה מרגיש.
                              למשל "העיצוב של צא'ט מרגיש לי שמישהו בצד השני הולך לקרוא את ההודעה שלי בעוד 30 שניות ולא בעוד 6 שעות"
                              "צריך שיהיה סימון של מקליד\ה ככה זה מרגיש יותר אנושי"
                              "צריך סימון שההודעה נקרא בידי הנציג ככה אני לא מרגיש שאני מדבר לקיר"

                              magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                              • magicodeM מנותק
                                magicode @nigun
                                נערך לאחרונה על ידי magicode

                                @nigun אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                @h
                                לא צריך לשכנע אחרים, רק להסביר במילים מה אתה מרגיש.
                                למשל "העיצוב של צא'ט מרגיש לי שמישהו בצד השני הולך לקרוא את ההודעה שלי בעוד 30 שניות ולא בעוד 6 שעות"
                                "צריך שיהיה סימון של מקליד\ה ככה זה מרגיש יותר אנושי"
                                "צריך סימון שההודעה נקרא בידי הנציג ככה אני לא מרגיש שאני מדבר לקיר"

                                אוקי. זה חשוב להסביר את זה.
                                אז ההצעה אומרת לא לעשות שיהיה צאט בפועל. אלא רק לתת תחושה של שצאט. ונציגים יגיבו באותו קצב כמו בפניות היום. כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות.
                                הבנתי נכון את הרעיון?

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                ליכטל צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ליכטל מנותק
                                  ליכט @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode
                                  @nigun לא הסביר את הצורך.
                                  הוא רק הסביר ל @h למה ואיך להסביר.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • צדיק תמיםצ מנותק
                                    צדיק תמים @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                    כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

                                    אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

                                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • magicodeM מנותק
                                      magicode @צדיק תמים
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

                                      אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

                                      הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
                                      מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
                                      לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
                                      להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
                                      אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
                                      לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

                                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                      • ב מנותק
                                        ברצינות @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                        כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

                                        אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

                                        הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
                                        מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
                                        לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
                                        להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
                                        אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
                                        לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

                                        בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'

                                        nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • nigunN מנותק
                                          nigun @ברצינות
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

                                          אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

                                          הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
                                          מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
                                          לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
                                          להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
                                          אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
                                          לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

                                          בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'

                                          אבל מה הכוונה צ'אט? ממשק חמוד שפונה לאותם נציגים?

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ב מנותק
                                            ברצינות @nigun
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @nigun אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                            כלומר בפניות מורכבות יהיה מקלידה במשך כמה שעות

                                            אם באמת במשך הזמן הזה נציג יושב על הפניה, אז כן...

                                            הבעיה של כל הרעיון הזה שזה משול למשל של הכפרי שהביא ברז לכפר שלו ותקע אותו בקיר וניסה לפתוח אותו ולא יצאו מים.
                                            מציע הרעיון ביקש אפשרות לצאט. בעוד בלתי אפשרי לתת צאט בעוד יש פניות שלא מטופלות בקצב של צאט.
                                            לו היו הפניות מטופלות בקצב של צאט היה אפשר לאפשר את זה.
                                            להציע רעיון שהפניות יהיו מטופלות מהר לא נחשב רעיון. כי לא צריך להיות גאון כדי לחשוב על הרעיון הזה. רעיון טוב בדרך כלל כולל התייעלות בתוך מרחב של גבולות כלומר להסתדר יותר טוב אם אותם תנאים.
                                            אז מה כן אפשר להציע כרעיון שבמקום שנצרך תגובה מהירה יהיה צאט. ועל זה שאלתי שיתן דוגמה למה זה נצרך.
                                            לדעתי אם הפניות היו מטופלות מהר יותר. לא היה הצעה של רעיון כזה בפרום. ככה שהאפשרות של הצאט לא תועיל.

                                            בהבנה שלי צ'אט אמור להועיל במקרה שבו אפשר להציע סל תשובות אפשריות כמענה לבעיה ובכך לחסוך מהנציגים שאלות נפוצות או בקשות לצירוף הקלטת תעבורה וכדו'

                                            אבל מה הכוונה צ'אט? ממשק חמוד שפונה לאותם נציגים?

                                            מנקודת המבט שלי על הנושא צ'אט הוא תיאור למה שאנשים רגילים לראות אצל נותני שירות במגוון מקצועות, במרביתם השלבים הראשונים של השיחה מתנהלים מול בוט של פתרון בעיות ורק אם הבעיה לא נפתרת היא מועברת לנציג אנושי
                                            נכון אמנם שאנשים מבקשים לקבל מענה מיידי, דבר שלא רלוונטי לכאורה בהקשר הזה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון