• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nkN מנותק
      nk
      נערך לאחרונה על ידי nk

      נציג אנושי.png

      ניתן להוסיף עוד הרבה
      הזמן קצר וכו

      דברים קטנים שמועילים מאוד.

      מצד נטפרי הם עושים המון רק שהמשתמש לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים,
      זה נותן מעט אינדיקציה מה עשו בשביל הפניה שלי...

      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
      מבית - פאזלית
      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
      הפצה: 058-327-8060
      מייל: pazalit24@gmail.com
      https://www.youtube.com/@pazalit24
      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • YPY מנותק
        YP @ברצינות
        נערך לאחרונה על ידי

        @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

        אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

        הוא לא צריך להמתין בפועל ולהיות מרוכז רק בפניה הזו, ברי לי יש מערכות מסודרות לכך.
        בבזק למשל פניתי היום, על כל תשובה ששלחתי קיבלתי מענה בתוך דקותיים, דהיינו שהנציג פתר בעיות נוספות באותו הזמן, אבל כנראה לא הכניסו לו פניות יותר ממה שהוא היה מסוגל לטפל בבת אחת בהתחשב בזמן התגובה וההמתנה של הלקוח, כנראה היה סך מסוים של פניות שהוקצו לו, לפי העומס והנושאים.
        ברגע שהלקוח לא מגיב למשך זמן מסויים הוא מקבל התראה שהצ'אט נסגר וכך הנציג יכול לקבל שיחות נוספות ונשמר האופי של הצ'אט.

        ב יעקב פ.י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ב מנותק
          ברצינות @YP
          נערך לאחרונה על ידי

          @yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          @ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?

          הוא לא צריך להמתין בפועל ולהיות מרוכז רק בפניה הזו, ברי לי יש מערכות מסודרות לכך.
          בבזק למשל פניתי היום, על כל תשובה ששלחתי קיבלתי מענה בתוך דקותיים, דהיינו שהנציג פתר בעיות נוספות באותו הזמן, אבל כנראה לא הכניסו לו פניות יותר ממה שהוא היה מסוגל לטפל בבת אחת בהתחשב בזמן התגובה וההמתנה של הלקוח, כנראה היה סך מסוים של פניות שהוקצו לו, לפי העומס והנושאים.
          ברגע שהלקוח לא מגיב למשך זמן מסויים הוא מקבל התראה שהצ'אט נסגר וכך הנציג יכול לקבל שיחות נוספות ונשמר האופי של הצ'אט.

          לפי מה שאני מבין כאן מהתגובות הנושא הוא על שלב ב' של השיחה, דהיינו - אחרי שהנציג ענה ללקוח בפעם הראשונה והלקוח השיב לו עם המידע הנחוץ.
          אתם מציעים שהנציג יענה ללקוח באופן מיידי ויידע אותו על כך שקיבל את תגובתו והוא מטפל בנושא. האם זו הכוונה? האם היום זה לא כך?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • יעקב פ.י מנותק
            יעקב פ. @YP
            נערך לאחרונה על ידי

            אני ממשיך את מה שאמר @yp
            ישנה פלטפורמה לבניית אתרים של SITE123 ושם יש אפשרות לנציג תמיכה אנושי 24 שעות באנגלית ושעות מסויימות ביום תמיכה בעברית
            שם זה עובד שאחרי 10 דקות שאין מענה מצד הלקוח הפניה כאילו נסגרת ואם אתה שולח עוד הודעה אתה מחכה את הזמן הקבוע שלהם (בדר"כ 5 דקות לפעמים גם קצת יותר)
            למען האמת אני באופן אישי חשוב לי לדעת שהפניה שלי התקבלה והיא מטופלת (אפי' אם זה יקרה אחרי יומיים) וזה דבר שחשוב ללקוחות באופן כללי
            עוד דבר שיכול להועיל זה לדעת אם הנציג שכרגע מטפל לי בפניה זמין או לא (שכשאני שולח הודעה שאני אדע אם יש מישהו שמקבל ולא שאני מדבר עם הקיר)

            מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ב מנותק
              ברצינות @יעקב פ.
              נערך לאחרונה על ידי

              @יעקב-פ אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

              אני ממשיך את מה שאמר @yp
              ישנה פלטפורמה לבניית אתרים של SITE123 ושם יש אפשרות לנציג תמיכה אנושי 24 שעות באנגלית ושעות מסויימות ביום תמיכה בעברית
              שם זה עובד שאחרי 10 דקות שאין מענה מצד הלקוח הפניה כאילו נסגרת ואם אתה שולח עוד הודעה אתה מחכה את הזמן הקבוע שלהם (בדר"כ 5 דקות לפעמים גם קצת יותר)
              למען האמת אני באופן אישי חשוב לי לדעת שהפניה שלי התקבלה והיא מטופלת (אפי' אם זה יקרה אחרי יומיים) וזה דבר שחשוב ללקוחות באופן כללי
              עוד דבר שיכול להועיל זה לדעת אם הנציג שכרגע מטפל לי בפניה זמין או לא (שכשאני שולח הודעה שאני אדע אם יש מישהו שמקבל ולא שאני מדבר עם הקיר)

              כבר הציעו בעבר שתהיה ללקוח אפשרות לדעת האם נציג ראה את הפניה או לא, אין לזה קשר דווקא לצ'אט

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמים @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode מה דעתך לגבי מה שכתבתי?
                ממה שאני מדבר עם אנשים, זה דבר שמאוד מפריע להם בנטפרי. שאם אין להם איזה חבר או קרוב טכנולוג, הם לא מוצאים ידיים ורגליים, וחבל

                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • magicodeM מנותק
                  magicode @צדיק תמים
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                  @magicode מה דעתך לגבי מה שכתבתי?
                  ממה שאני מדבר עם אנשים, זה דבר שמאוד מפריע להם בנטפרי. שאם אין להם איזה חבר או קרוב טכנולוג, הם לא מוצאים ידיים ורגליים, וחבל

                  לדעתי יש אנשים שלא משנה מה תעשה לא ימצאו ידים ורגלים. זה לא דווקא בנטפרי. כל האינטרנט דורש להיות טכנולוגי. וזה באמת מה שהתמיכה הטלפונית של נטפרי עושה. כל היום עוזרים לאנשים מהסוג הזה.

                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                  A צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • A מנותק
                    aiib @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                    המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה

                    H ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • H מנותק
                      h @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib תודה רבה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צדיק תמיםצ מנותק
                        צדיק תמים @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                        @magicode זה נכון, אבל יש כאלה שזה כן יעזור להם.
                        בנוסף הרבה מאוד אנשים לא יודעים בכלל שיש כזאת אופציה להתקשר למוקד ועוד מסביב לשעון, ואת זה כדאי להדגיש כאמור.

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • magicodeM מנותק
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
                          עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            aiib @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                            המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
                            עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.

                            אז מה כן?! מה זה להשתמש באתר של נטפרי?!

                            magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • magicodeM מנותק
                              magicode @aiib
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
                              עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.

                              אז מה כן?! מה זה להשתמש באתר של נטפרי?!

                              כאלו שלא יודעים איך שולחים פניה.

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                aiib @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode בקיצור מה שאתה עונה שאין משאבים גם לטלפון אז גם לצ'אט אין משאבים.
                                אבל הצורך לכאורה הוסבר מספיק.
                                או שאני טועה?!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • magicodeM מנותק
                                  magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                                  אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי.
                                  אבל לא חייבים להסביר לי. מקסימום אני לא יבין. ככה לא יקרה כלום.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • H מנותק
                                    h @צדיק תמים
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @צדיק-תמים עד רגע זה לא ידעתי שאפשר להתקשר למוקד, להפך שפעם דיברתי עם המוקד של נטפרי וביקשתי תמיכה טלפונית אמרו לי שאין דבר כזה. אז אם הם החליטו לתת שירות טלפוני למה זה לא מפורסם? למה אין קישור במקום לשלוח פניה קישור לשיחה? מה זה סוד? בלי שום קשר עדיין נחוץ הצאט'

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A מנותק
                                      aiib @h
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                      @צדיק-תמים עד רגע זה לא ידעתי שאפשר להתקשר למוקד, להפך שפעם דיברתי עם המוקד של נטפרי וביקשתי תמיכה טלפונית אמרו לי שאין דבר כזה. אז אם הם החליטו לתת שירות טלפוני למה זה לא מפורסם? למה אין קישור במקום לשלוח פניה קישור לשיחה? מה זה סוד? בלי שום קשר עדיין נחוץ הצאט'

                                      הרגע @magicode ענה שאין באמת תמיכה טלפונית אלא רק משהו מאד מינימלי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • H מנותק
                                        h @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..

                                        yzahnY י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • yzahnY מנותק
                                          yzahn @h
                                          נערך לאחרונה על ידי yzahn

                                          @h סליחה אבל אתה מדבר עם אדם אינטליגנטי, אם אתה לא מסכים/מבין לא צריך לזלזל בו

                                          H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                                          • H מנותק
                                            h @yzahn
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @yzahn זה לא זילזול! נאמרו פה המון המון סיבות לצאט' ומה שכתב aiib מאוד נכון וצודק, ולפעמים מרוב עצים לא רואים את היער, אז אם קוראים שוב ובהתבוננות מתוך רצון להבין את הצד השני, אז מבינים. זו הייתה הכוונה. ולא לצחוק/לזלזל/לפגוע במישהו.
                                            ואם מישהו נפגע הרי התנצלותי.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון