• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    134 פוסטים 29 כותבים 6.1k צפיות 23 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים @magicode
      נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

      @magicode זה נכון, אבל יש כאלה שזה כן יעזור להם.
      בנוסף הרבה מאוד אנשים לא יודעים בכלל שיש כזאת אופציה להתקשר למוקד ועוד מסביב לשעון, ואת זה כדאי להדגיש כאמור.

      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • magicodeM מחובר
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
        עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • A מנותק
          aiib @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

          המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
          עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.

          אז מה כן?! מה זה להשתמש באתר של נטפרי?!

          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מחובר
            magicode @aiib
            נערך לאחרונה על ידי

            @aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            @magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

            המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
            עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.

            אז מה כן?! מה זה להשתמש באתר של נטפרי?!

            כאלו שלא יודעים איך שולחים פניה.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode בקיצור מה שאתה עונה שאין משאבים גם לטלפון אז גם לצ'אט אין משאבים.
              אבל הצורך לכאורה הוסבר מספיק.
              או שאני טועה?!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • magicodeM מחובר
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי magicode

                אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי.
                אבל לא חייבים להסביר לי. מקסימום אני לא יבין. ככה לא יקרה כלום.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • H מנותק
                  h @צדיק תמים
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @צדיק-תמים עד רגע זה לא ידעתי שאפשר להתקשר למוקד, להפך שפעם דיברתי עם המוקד של נטפרי וביקשתי תמיכה טלפונית אמרו לי שאין דבר כזה. אז אם הם החליטו לתת שירות טלפוני למה זה לא מפורסם? למה אין קישור במקום לשלוח פניה קישור לשיחה? מה זה סוד? בלי שום קשר עדיין נחוץ הצאט'

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @h
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                    @צדיק-תמים עד רגע זה לא ידעתי שאפשר להתקשר למוקד, להפך שפעם דיברתי עם המוקד של נטפרי וביקשתי תמיכה טלפונית אמרו לי שאין דבר כזה. אז אם הם החליטו לתת שירות טלפוני למה זה לא מפורסם? למה אין קישור במקום לשלוח פניה קישור לשיחה? מה זה סוד? בלי שום קשר עדיין נחוץ הצאט'

                    הרגע @magicode ענה שאין באמת תמיכה טלפונית אלא רק משהו מאד מינימלי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • H מנותק
                      h @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..

                      yzahnY י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • yzahnY מנותק
                        yzahn @h
                        נערך לאחרונה על ידי yzahn

                        @h סליחה אבל אתה מדבר עם אדם אינטליגנטי, אם אתה לא מסכים/מבין לא צריך לזלזל בו

                        H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                        • H מנותק
                          h @yzahn
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yzahn זה לא זילזול! נאמרו פה המון המון סיבות לצאט' ומה שכתב aiib מאוד נכון וצודק, ולפעמים מרוב עצים לא רואים את היער, אז אם קוראים שוב ובהתבוננות מתוך רצון להבין את הצד השני, אז מבינים. זו הייתה הכוונה. ולא לצחוק/לזלזל/לפגוע במישהו.
                          ואם מישהו נפגע הרי התנצלותי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ליכטל מנותק
                            ליכט @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                            @magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                            המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה

                            מכל מה שכתבת כאן, מה לא קיים היום במערכת הפניות של נטפרי ?

                            A ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              aiib @ליכט
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @ליכט אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              @aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                              @magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
                              המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה

                              מכל מה שכתבת כאן, מה לא קיים היום במערכת הפניות של נטפרי ?

                              ההבדל הוא בזמינות, אם יש נציג שנמצא איתך עד שהבעיה נפתרת היא תיפתר הרבה יותר מהר מאשר נציג אחד שמופקד על עשרות פניות ומגיב לך פעם בשעה

                              H ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • H מנותק
                                h @aiib
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @aiib תודה רבה על ההסברה!

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A מנותק
                                  aiib @h
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                  @aiib תודה רבה על ההסברה!

                                  בשמחה!
                                  אבל מה שכן יוצא מהפוסט כאן שהרעיון לא כ"כ ישים כי הוא מצריך תיגבור מסיבי של התמיכה טכנית שזה אומר כסף ועוד כסף וכן גיוס והכשרה של אנשים מתאימים שזה גם לא תמיד פשוט.
                                  אני חשבתי לתומי שיש תמיכה טכנית טלפונית וחשבתי שיהיה נכון להמיר אותה או לשלב אותה בתמיכה בצ'אט, מכיוון שהתברר שאין תמיכה כזו אנחנו חוזרים לבעיה שציינתי

                                  nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ע מנותק
                                    עמאר @ליכט
                                    נערך לאחרונה על ידי עמאר

                                    @ליכט
                                    תקרא את העריכה הקודמת שלי.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • nkN מנותק
                                      nk @aiib
                                      נערך לאחרונה על ידי nk

                                      קצת סדר
                                      יש פו הרבה נושאים קרובים אחד לשני שיתערבבו להם...

                                      נושא האשכול: הוא נציג צמוד עד לפתרון הבעיה.
                                      מדין גזרה שווה דובר גם על... צ'אט.
                                      נושא קרוב אבל לא אותו דבר.
                                      בצאט דובר על שלושה נושאים שונים,
                                      א. הויזאולי תצוגה איך זה יראה.
                                      ב. תמיכה בפועל עם נציג בצ'אט. (נושא האשכול..)
                                      ג. צאט בוט - פתרון תקלות אוטומטי וחכם....

                                      בשביל להשיג את המטרה של נושא האשכול
                                      יש שני דרכים אפשריים.

                                      א. לגייס עוד תומכים וכך יהיה מענה מהיר יותר....
                                      (יתכן ויש רק עומס זמני ביום כך שלא שווה לגייס תומכים במשרה מלאה בשביל לחץ של שעה או שתים במשך היום)

                                      ב, או להוריד מהתומכים היתעסקות בדברים טכניים שלא ממש קשורים למומחיות שלהם...
                                      כך יהיה להם יותר פנאי לעסוק במה שהם טובים ולפתור תקלות כדבעי כבקשת האשכול....

                                      אפשר להוסיף את הרעיון הזה בכלליותו לכאן...

                                      (יש לא מעט רעיונות אפשרים להוריד מהתומך דברים טכניים שכאלה.
                                      כל רעיון מוריד מעט מהתומכים ומפנה להם יותר זמן..
                                      א). הוספת דף השליחה - ממנו נשלחה הפניה.
                                      וכן משיכת קישור האתר מימנו נשלחה הקובץ לבדיקה.

                                      חוסך את אותם הפעמים בהם נציג מבקש את האת רממנו נשלחה הפניה.
                                      ועל פי רב אין למשתמש מושג אך הוא יגיעה לקישור הזה

                                      ב). חצי נקודה - בנטפרי.

                                      חוסך עומס של פניות ונותן לנטפרי אפשרות בזעת לחץ לטפל רק במה שדחוף...

                                      ג). ארכיון פניות

                                      לי אישית יש פניות שצריך כל תקופה לפתוח מחדש באותו נושא בדיוק
                                      כך שארכיון נפניות יוכל לחסוך את זה באופון משמעותי..

                                      ד).אתר מידע למשתמשי נטפרי.

                                      באופן כללי ככל שתיהיה הנגשת מידע ביותר נושאים
                                      יהיו הרבה פחות פניות

                                      ה). לעצב ולסדר את מערכת הפניות

                                      הרבה יותר נח בלי השווה. (מבלבל כאשר האיקונים דומים או השומות דומים...)

                                      ו).רובוט לבדיקת וידאו - לפי תצוגה מקדימה.

                                      חוסך מבודקי הוידאו

                                      ז). רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט). נושא האשכול הזה בעצמו..

                                      הנושא המדובר כאן

                                      ח). שליטה מרחוק במערכת הפניות.

                                      יכול לחסוך המון!!
                                      לאנשי שהם לא טכנולוגים, כך שהם צריכים רק לאשר בהודעה הקופצת והם כבר בשליטה מרחוק.
                                      ללא צורך בהתקנות מיוחדות, (ניתן לאחר עם ההצעת הבאה)

                                      ט). אפליקצית מערכת הפניות

                                      אפליקציה כך יהיה ניתן להסריט גם מסך וגם לצרף את הרעיון הקודם..
                                      ונוחות....

                                      י). הוספת פנל כלים בפניות. (הדגשה/הגדלה/קו נטוי וכד')

                                      עוזר למשתמש להביע את עצמו נכון והרבה יותר ברור...

                                      יא). סימון המחלקה הקשורה לפניה.

                                      בשפה עממית קוריאם לזה תגיות
                                      אני למעלה משלוש שנים בנטפרי אני יודע טוב מאוד בלפחות 95% מהפניות לאיזה מחלקה הם קשורים.
                                      כך אני יכול לחסוך לעצמי זמן כאשר אני מתייג.. וכן חוסך זמן לתומך..

                                      יב). בוט שמזהה אם יש תשובה מוכנה ב-ויקי.

                                      חוסך זמן מהתומכים...

                                      יג). אפשרות פתיחת פניה באותו מסך.

                                      דפדוף קל בן פניות

                                      יד). ועוד ועוד

                                      ועוד סוג של אפשרות להוריד מהתומכים זה
                                      צאט בוט שפותר בעיות אוטמטי......
                                      או לכל הפחות לבקש מראש מהלקוח
                                      כמה שיותר מידע שהתומך עשוי לבקש,
                                      וכך לחסוך זמן...
                                      (הקלטת תעבורה + הסרטת מסך
                                      ניסיון גלישה בחלון גלישה בסתר..
                                      באנדרויד בקשת מזהה משתמש...)

                                      מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                      סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                      מבית - פאזלית
                                      לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                      הפצה: 058-327-8060
                                      מייל: pazalit24@gmail.com
                                      https://www.youtube.com/@pazalit24
                                      https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                      H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                      • H מנותק
                                        h @nk
                                        נערך לאחרונה על ידי h

                                        @nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?

                                        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • nkN מנותק
                                          nk @h
                                          נערך לאחרונה על ידי nk

                                          @h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:

                                          @nk בסוף בסוף... יצא מזה משהו?

                                          צריך להסביר ל@magicode למה ממש צריך את זה
                                          ברגע שתצליח להסביר לו זה יעלה להצבע.
                                          או שיפתחו את זה ללא הצבעה....

                                          הגמרא בסוכה אומרת
                                          תפשת מרובה לא תפשת
                                          ולכן
                                          כרגע לדעתי לא... יצא מיזה משהו..

                                          אלה אם כן יהיה דבר אחד ממוקד שיוסבר היטב וכו יש סיכוי יותר גדול...
                                          שזה בגדר תפשת מועט תפשת

                                          יש כאן מספיק רעיונות
                                          ניתן להתחיל בזה שהכי יחסוך/יעזור לתמוכים.
                                          ולאט לאט להיתקדם...

                                          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                                          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                                          מבית - פאזלית
                                          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                                          הפצה: 058-327-8060
                                          מייל: pazalit24@gmail.com
                                          https://www.youtube.com/@pazalit24
                                          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • magicodeM מחובר
                                            magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי magicode

                                            שאלתי שאלה פשוטה.
                                            השאלה שלי הייתה איזה תקרית קרתה שגרמה לפותח האשכול להציע את הרעיון.
                                            פותח האשכול לא רוצה לענות על השאלה בטענה שהוא לא חייב לענות. הוא צודק. אבל אני לא יבין אותו אם הוא לא יענה.

                                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                            H 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון