לתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!
-
@yp אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@ברצינות אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אתה מתכוון לומר שאחרי כל תגובה הנציג ימתין דקה (או יותר ?) כדי לראות אם הלקוח מגיב מיד?
הוא לא צריך להמתין בפועל ולהיות מרוכז רק בפניה הזו, ברי לי יש מערכות מסודרות לכך.
בבזק למשל פניתי היום, על כל תשובה ששלחתי קיבלתי מענה בתוך דקותיים, דהיינו שהנציג פתר בעיות נוספות באותו הזמן, אבל כנראה לא הכניסו לו פניות יותר ממה שהוא היה מסוגל לטפל בבת אחת בהתחשב בזמן התגובה וההמתנה של הלקוח, כנראה היה סך מסוים של פניות שהוקצו לו, לפי העומס והנושאים.
ברגע שהלקוח לא מגיב למשך זמן מסויים הוא מקבל התראה שהצ'אט נסגר וכך הנציג יכול לקבל שיחות נוספות ונשמר האופי של הצ'אט.לפי מה שאני מבין כאן מהתגובות הנושא הוא על שלב ב' של השיחה, דהיינו - אחרי שהנציג ענה ללקוח בפעם הראשונה והלקוח השיב לו עם המידע הנחוץ.
אתם מציעים שהנציג יענה ללקוח באופן מיידי ויידע אותו על כך שקיבל את תגובתו והוא מטפל בנושא. האם זו הכוונה? האם היום זה לא כך? -
אני ממשיך את מה שאמר @yp
ישנה פלטפורמה לבניית אתרים של SITE123 ושם יש אפשרות לנציג תמיכה אנושי 24 שעות באנגלית ושעות מסויימות ביום תמיכה בעברית
שם זה עובד שאחרי 10 דקות שאין מענה מצד הלקוח הפניה כאילו נסגרת ואם אתה שולח עוד הודעה אתה מחכה את הזמן הקבוע שלהם (בדר"כ 5 דקות לפעמים גם קצת יותר)
למען האמת אני באופן אישי חשוב לי לדעת שהפניה שלי התקבלה והיא מטופלת (אפי' אם זה יקרה אחרי יומיים) וזה דבר שחשוב ללקוחות באופן כללי
עוד דבר שיכול להועיל זה לדעת אם הנציג שכרגע מטפל לי בפניה זמין או לא (שכשאני שולח הודעה שאני אדע אם יש מישהו שמקבל ולא שאני מדבר עם הקיר) -
@יעקב-פ אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
אני ממשיך את מה שאמר @yp
ישנה פלטפורמה לבניית אתרים של SITE123 ושם יש אפשרות לנציג תמיכה אנושי 24 שעות באנגלית ושעות מסויימות ביום תמיכה בעברית
שם זה עובד שאחרי 10 דקות שאין מענה מצד הלקוח הפניה כאילו נסגרת ואם אתה שולח עוד הודעה אתה מחכה את הזמן הקבוע שלהם (בדר"כ 5 דקות לפעמים גם קצת יותר)
למען האמת אני באופן אישי חשוב לי לדעת שהפניה שלי התקבלה והיא מטופלת (אפי' אם זה יקרה אחרי יומיים) וזה דבר שחשוב ללקוחות באופן כללי
עוד דבר שיכול להועיל זה לדעת אם הנציג שכרגע מטפל לי בפניה זמין או לא (שכשאני שולח הודעה שאני אדע אם יש מישהו שמקבל ולא שאני מדבר עם הקיר)כבר הציעו בעבר שתהיה ללקוח אפשרות לדעת האם נציג ראה את הפניה או לא, אין לזה קשר דווקא לצ'אט
-
-
@צדיק-תמים אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode מה דעתך לגבי מה שכתבתי?
ממה שאני מדבר עם אנשים, זה דבר שמאוד מפריע להם בנטפרי. שאם אין להם איזה חבר או קרוב טכנולוג, הם לא מוצאים ידיים ורגליים, וחבללדעתי יש אנשים שלא משנה מה תעשה לא ימצאו ידים ורגלים. זה לא דווקא בנטפרי. כל האינטרנט דורש להיות טכנולוגי. וזה באמת מה שהתמיכה הטלפונית של נטפרי עושה. כל היום עוזרים לאנשים מהסוג הזה.
-
@magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכה -
@aiib תודה רבה!
-
@magicode זה נכון, אבל יש כאלה שזה כן יעזור להם.
בנוסף הרבה מאוד אנשים לא יודעים בכלל שיש כזאת אופציה להתקשר למוקד ועוד מסביב לשעון, ואת זה כדאי להדגיש כאמור. -
המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון. -
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.אז מה כן?! מה זה להשתמש באתר של נטפרי?!
-
@aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
המדיניות בטלפון שלא עוזרים למשהו ששולחים עליו פניה.
עוזרים להשתמש באתר של נטפרי אבל לא יפתחו לך אתרים ולא יפתרו לך בעיות דרך הטלפון.אז מה כן?! מה זה להשתמש באתר של נטפרי?!
כאלו שלא יודעים איך שולחים פניה.
-
@magicode בקיצור מה שאתה עונה שאין משאבים גם לטלפון אז גם לצ'אט אין משאבים.
אבל הצורך לכאורה הוסבר מספיק.
או שאני טועה?! -
אני עדיין לא מבין מתי אני צריך את זה בנטפרי.
אבל לא חייבים להסביר לי. מקסימום אני לא יבין. ככה לא יקרה כלום. -
@צדיק-תמים עד רגע זה לא ידעתי שאפשר להתקשר למוקד, להפך שפעם דיברתי עם המוקד של נטפרי וביקשתי תמיכה טלפונית אמרו לי שאין דבר כזה. אז אם הם החליטו לתת שירות טלפוני למה זה לא מפורסם? למה אין קישור במקום לשלוח פניה קישור לשיחה? מה זה סוד? בלי שום קשר עדיין נחוץ הצאט'
-
@h אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@צדיק-תמים עד רגע זה לא ידעתי שאפשר להתקשר למוקד, להפך שפעם דיברתי עם המוקד של נטפרי וביקשתי תמיכה טלפונית אמרו לי שאין דבר כזה. אז אם הם החליטו לתת שירות טלפוני למה זה לא מפורסם? למה אין קישור במקום לשלוח פניה קישור לשיחה? מה זה סוד? בלי שום קשר עדיין נחוץ הצאט'
הרגע @magicode ענה שאין באמת תמיכה טלפונית אלא רק משהו מאד מינימלי
-
@magicode תקרא שוב ולאט מה שכתב aiib ואני מקווה שתבין..
-
@h סליחה אבל אתה מדבר עם אדם אינטליגנטי, אם אתה לא מסכים/מבין לא צריך לזלזל בו
-
@yzahn זה לא זילזול! נאמרו פה המון המון סיבות לצאט' ומה שכתב aiib מאוד נכון וצודק, ולפעמים מרוב עצים לא רואים את היער, אז אם קוראים שוב ובהתבוננות מתוך רצון להבין את הצד השני, אז מבינים. זו הייתה הכוונה. ולא לצחוק/לזלזל/לפגוע במישהו.
ואם מישהו נפגע הרי התנצלותי. -
@aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכהמכל מה שכתבת כאן, מה לא קיים היום במערכת הפניות של נטפרי ?
-
@ליכט אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@aiib אמר בלתת אפשרות צאט' עם נציג באופן מיידי!:
@magicode כיום יש שיחות טלפון בתמיכה? לדעתי מציע הרעיון מבקש שכמו שיש בטלפון כך גם יהיה בהתכתבות. שזה אומר שזה לא רק ייראה כמו צ'אט אלא בפועל יהיה כמו צ'אט.
המעלה בזה היא גם מבחינת הלקוח וגם מבחינת נטפרי, מבחינת הלקוח בשונה משיחה טלפונית יותר קל לקבל הוראות כתובות מאשר הסבר טלפוני- הנציג יכול לשלוח צילומי מסך ולחנקים וכדו' ומצד נטפרי יש בזה מעלה שבשונה מנציג טלפוני שיכול לטפל רק בפניה אחת נציג צ'אט יכול לטפל בכמה במקביל ביחסית פגיעה נמוכה באיכות התמיכהמכל מה שכתבת כאן, מה לא קיים היום במערכת הפניות של נטפרי ?
ההבדל הוא בזמינות, אם יש נציג שנמצא איתך עד שהבעיה נפתרת היא תיפתר הרבה יותר מהר מאשר נציג אחד שמופקד על עשרות פניות ומגיב לך פעם בשעה