ספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?
-
@חיפושית-100 ולמה לא תעבור ל019 על סיבים ?
-
@יעקב-ישראל אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
ולמה לא תעבור ל019 על סיבים ?
כבר התקנתי סיב של הוט.
בכל אופן, הנציג של הוט אמר לי שאין להם שום פתרון. לאחר למעלה מ-15 שיחות... ואינני מגזים.
כך שאני אכן אעבור ל019 על תשתית של Unlimited, כפי שהמליץ לי קודם @frize37 -
@חיפושית-100 אין דבר כזה סיב של הוט לפי מה שאני יודע רק הוט על תשתית Unlimited
ואם הם התקינו לך זה לא אומר שזה שלהם 019 יכולים להשתמש בזה -
@חיפושית-100 אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
@magicode אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
למה אתה לא מתחבר דרך הוט עצמם?
@חיפושית-100 אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
הותקן לפני למעלה משבועיים.
אני כבר לא סופר את השיחות למוקד של הוט.
כשאני מחובר לספק שלהם עם נטפרי, אין אינטרנט. בכלל, אפילו לא פינג.
ברגע שניסיתי להתחבר לנסיון, לספק שלהם ללא נטפרי, עובד.ביצעתי את הבדיקה הזו שוב ושוב:
הוט רגיל - תקין. הוט נטפרי - אין אינטרנט.
הנציגים של הוט טוענים שהבעיה בנטפרי (לא אומר שהם צודקים, כנראה שלא). אני כעת בשיחה עם נציג.
שורה תחתונה, אין אינטרנט.תגיד להם שאם זה בעיה של נטפרי שיפנו לאנשים הרלבנתים בנטפרי ויסבירו להם את הבעיה. אתה לא אמור להיות המייל שלהם.
-
@magicode זה ממש יעזור לו
הנציג תמיכה שם ממש ירוץ לטפל בזה (ילך למנהל שישאל אותו מה זה נטפרי ואז הוא גם יברר מי האחראי על החיבור בין נטפרי להוט ורק בסוף הוא יבין שזה לא נטפליקס זה נטפרי)
מפתיע אותי התשובה שלך -
@יעקב-ישראל הנציג מעביר הלאה לבכירים ממנו את הבעיה הפתוחה עם האמירה בנוגע לנטפרי
-
@magicode אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
תגיד להם שאם זה בעיה של נטפרי שיפנו לאנשים הרלבנתים בנטפרי ויסבירו להם את הבעיה
אחרי כל כך הרבה שיחות (שלקחו שעות ארוכות כפשוטו), אני כבר סיימתי עם הוט. אני מתקשר רק כדי להתנתק.
בשבילי זה כבר לא רלוונטי.
בכל אופן, הם מודעים לבעיה. הנציג האחרון שדיברתי איתו (שיחה של כשעה), הודה בפניי שאני לא הראשון שלא עובד לו.
אם הם יטפלו או לא? החלטה שלהם.@יעקב-ישראל אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
לך למנהל שישאל אותו מה זה נטפרי ואז הוא גם יברר מי האחראי על החיבור בין נטפרי להוט ורק בסוף הוא יבין שזה לא נטפליקס זה נטפרי
כפשוטו. הנציגה הראשונה ששוחחתי איתה, ביקשה שאאיית לה את המילה "נטפרי". ואח"כ רצתה לחסום לי את האתר של נטפרי (זה מה שהיא הבינה...).
הנציגים האחרים כבר ידעו על מה אני מדבר, אבל אף אחד לא הצליח לפתור את הבעיה. -
@חיפושית-100 אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
אם הם יטפלו או לא? החלטה שלהם.
@magicode
מה שכן, אני חושש שאחרים יינזקו מהמצב הקיים, משתי סיבות:- לאחר ההתקנה, היה לי אינטרנט לא מסונן, עד שפניתי מספר פעמים שיחליפו לנטפרי.
זאת למרות שבהזמנה הדגשתי מספר פעמים שאני מעוניין בהוט-נטפרי. - אדם שזהו הנסיון הראשון שלו עם נטפרי, ונתקל בתקלה כזו, ובפרט אם נאמר לו שהיא מחמת נטפרי - עלול להישאר באינטרנט לא מסונן או לבחור בסינון פשרני אחר.
- לאחר ההתקנה, היה לי אינטרנט לא מסונן, עד שפניתי מספר פעמים שיחליפו לנטפרי.
-
@חיפושית-100
אתה אמור להתקשר למספר טלפון שמופיע פה
https://netfree.link/wiki/ספק_אינטרנט_הוט
לא למספרים אחרים של הוט -
@magicode אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
תגיד להם שאם זה בעיה של נטפרי שיפנו לאנשים הרלבנתים בנטפרי ויסבירו להם את הבעיה.
גיליתי כבר מה זה "בעיה של נטפרי"...
הנה הפתרון.
עדכנתי בויקי.@magicode אולי כדאי לעדכן את מערכת הפניות, בכדי שבמקרים אחרים יידעו את הגורם לתקלה.
נציג של הוט אמר לי, שאינני הראשון, ויש הרבה שהם לא מצליחים לסדר להם את זה...
כשאמרתי זאת לנציגה שפתרה לי את הבעיה, היא השיבה: ברור שגם אצלם זו גם אותה סיבה...
אז למרות שזו לא בעיה של נטפרי, כדאי שנציגי נטפרי יידעו את הבעיה ופתרונה, וכך יחסכו ללקוחות ולעצמם. -
תשלח לנטפרי את הטלפון של הנציגה.
-
-
@חיפושית-100 אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
@magicode אמר בספק אינטרנט עבור סיב הוט - איזה?:
תשלח לנטפרי את הטלפון של הנציגה.
מערכת הפניות?
כן. עם הסיפור הזה כמובן.
-
@magicode
פנייה מס' 3291255 -
@חיפושית-100 גם אני לא הייתי מרוצה מהוט ועברתי ל019 ויש לי את אותה בעייה שהיה לך בהוט
-
פוסט זה נמחק!