אם חשבתם לעבור להוט עם נטפרי, לתשומת לבכם:
הצטרפתי לסיב אופטי הוט-נטפרי. בהזמנה מול הנציגה, הדגשתי מספר פעמים שאני מעוניין בסינון מובנה של נטפרי. לאחר ההצטרפות בדקתי - והנה, חיברו אותי לאינטרנט לא מסונן.
התקשרתי לתמיכה טכנית.
הם מנסים להחליף לנטפרי - ואין אינטרנט. מנסים להחזיר שוב לספק הרגיל - יש אינטרנט. שוב מחליפים לי לנטפרי - ושוב אין אינטרנט.
התקשרתי שוב ושוב להוט, יום אחר יום, בכדי שיטפלו בבעיה. דיברתי עם כעשרה נציגים. 2 שיחות מתוכם, היו כשעה ללא הגזמה. לא מצליחים לפתור.
הגיע טכנאי פיזית לשטח. העלו את נטפרי לשיחת ועידה.
חלק מהנציגים היו אכפתיים מאוד ובהחלט ניסו לסייע, אך ללא הצלחה: ברגע שמגדירים לי נטפרי, אין אינטרנט.
המסקנה של נציגי הוט ברורה: תקלה של נטפרי.
התקשרתי לנציגה שאצלה הזמנתי, וביקשתי לבטל מנוי.
אההה... היא אומרת, פשוט שכחתי להגדיר לך בהזמנה שאתה מעוניין בנטפרי. מאז - הכל עובד.
אז אם אתם מעוניינים לעבור להוט (דווקא שירות טוב לדעתי, אחרי הכל) - בדקו את החשבונית שאתם מקבלים למייל בשעת ההזמנה.
מצרף את 2 החשבוניות, המקורית והמתוקנת.
![חשבונית הוט - לא תקינה.jpg](/assets/uploads/files/1690916622505-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%98-%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%94.jpg)
![חשבונית הוט - תקינה.jpg](/assets/uploads/files/1690916626948-%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%98-%D7%AA%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%94.jpg)