בעיה בכניסה לבנק הפועלים
-
אצלי לא עבד היום
ועכשיו עובד מצוין
-
פוסט זה נמחק! -
כעת גם אני לא מצליח לבנק (019)
-
עכשיו גם האפליקציה לא נפתחת! השם!
-
זה חסימה מצד האבטחה של האתר (לכתובות IP ספציפיות), לכך לנטפרי אין גם מה לעזור.
הפיתרון בד"כ זה לבקש מהספק להחליף כתובת IP. -
בבית שלי עם אינטרנט של IB תקשורת אני נכנס להפועלים בלי בעיה, במשרד עם אינטרנט אחר (כרגע לא רשמתי כדי לא להכפיש ברבים) זה לא עובד!
בדקתי גם בנטסטיק סלולרי של יוסי תקשורת וזה כן עובד.
בקיצור, נראה שזה קשור לספקי אינטרנט מסוימים שאצלם משהו בתקשורת פגום.
אני שוקל להעביר את האינטרנט במשרד לספק אחר, ביחוד שזו תקלה שנמשכת כבר כמה ימים!
-
שלושת החיבורים עם סינון נטפרי, ההבדל הוא רק בנותן תשתית האינטרנט
-
@בנימין-הצדיק
גם אני על סטיק של 019 ויש בעיות לסירוגין עם האתר,
יש זמנים שאפשר להיכנס ויש זמנים שיש לי את ההודעה הנ"ל,
זה בעיה של התקופה האחרונה, וזה כבר תקופה של שבועיים - חודש לדעתי.תכלס כבר ברור במי הבעיה? יש למי לפנות? או רק לחכות עד שימאס ואז לעבור לספק אחר?
דווקא מאוד נהניתי ב 019. -
@מייק אני כבר לגמרי אובד עצות
דיברתי עכשיו (שוב) עם המח' התכנית של הבנק והם אמרו לי שאם עובדים עכשיו מול נטפרי לתיקון התקלה
בנטפרי (בפניות האישי) אומרים לי שזה כלל לא קשור לנטפרי
בקיצור חברה תנו פתרון
@יוסי-תקשורת (יש עוד משהו שיוכל לעזור?) -
@בראשית אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
@יוסי-תקשורת (יש עוד משהו שיוכל לעזור?)
גם ללקוחות שהחליפו כתובת IP הבעיה חזרה
ככה שאין לנו פיתרון עד לעדכון מהבנק -
@יוסי-תקשורת אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
גם ללקוחות שהחליפו כתובת IP הבעיה חזרה
ככה שאין לנו פיתרון עד לעדכון מהבנקמבחינה רעיונית אני חושב שיהיה הכי מוצלח שאתם (יוסי תקשורת) תתנהלו מול הבנק כנציגים של נטפרי (כיון שנטפרי טוענת שהיא לא קשורה ומצד שני זה די ברור שללקוחות ללא סינון אין את הבעיה הזו אחרת הבנק כבר היה דואג לסדר את זה),
מבחינה מעשית אני מבין שזה כנראה לא יקרה.ליוסי תקשורת יש את הידע המעשי ואת הרצון לפתור בעיות, ראויים להערכה, אין עליכם.
-
חייבים להטריל את בנק הפועלים, נטפרי עובדת בשיטה שיש הרבה משתמשים באותו IP והבנק החליט מטעמי אבטחה לחסום את זה, הפתרון הוא פשוט להטריל אותם, או לעשות IP קבוע.
-
זה נוסח הפניה ששלחתי לנטפי
אני לא מצליח להיכנס במשך היום לאתר, בשעות הבוקר המוקדמות הצלחתי. וכנראה הבעיה היא עקב כך שנטפרי נותנת IP להרבה ביחד, ובשעות הבוקר שאין כמעט גלישה, אבטחת האתר לא חוסמת את זה.
אם אכן זו הבעיה . נטפרי לא יכולה להסתתר, "מאחורי הבעיה לא אצלנו" . כי שיטת העבודה של נטפרי בחלוקת הIP לא מקובלת ברשת ולכך החלצו חושים לטפל בבעיה -
@עברי-אנוכי אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
זה נוסח הפניה ששלחתי לנטפי
אני לא מצליח להיכנס במשך היום לאתר, בשעות הבוקר המוקדמות הצלחתי. וכנראה הבעיה היא עקב כך שנטפרי נותנת IP להרבה ביחד, ובשעות הבוקר שאין כמעט גלישה, אבטחת האתר לא חוסמת את זה.
אם אכן זו הבעיה . נטפרי לא יכולה להסתתר, "מאחורי הבעיה לא אצלנו" . כי שיטת העבודה של נטפרי בחלוקת הIP לא מקובלת ברשת ולכך החלצו חושים לטפל בבעיהאין שום קשר לנטפרי
לא נטפרי מחלק IP אלא הספקים
אתם יכולים לעבור לספק שלא שם אתכם מאחורי NAT
או לפחות דואג לכמות IP גבוהה על מנת למנוע בעיות אלו -
@a0533057932 כשהיה את אותו הבעיה בחיפוש גוגל נטפרי סידרו את זה.
-
@a0533057932 האם ידוע לך איזה ספק לא עובד מאחורי NAT או לפחות דואג לכמות IP גבוה ?
ועוד משהו שחשוב להדגיש השינוי שנעשה הוא על ידי בנק הפועלים, אם יטרילו ויטרידו אותם הם ישנו את זה. -
@עברי-אנוכי אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
כי שיטת העבודה של נטפרי בחלוקת הIP לא מקובלת ברשת
למיטב ידיעתי זה ככה גם ברימון/אתרוג
אם כי אני לא בטוח שזה כיום עדיין ככה -
@זאב-לבן אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
@a0533057932 כשהיה את אותו הבעיה בחיפוש גוגל נטפרי סידרו את זה.
אותה בעיה????
שם הייתה בעיה אחרת
ואכן נטפרי טיפלו בזה -
@a0533057932 נו אז מה הפיטרון
איזה חברה -
@צדיק-תמים אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
@עברי-אנוכי אמר בבעיה בכניסה לבנק הפועלים:
כי שיטת העבודה של נטפרי בחלוקת הIP לא מקובלת ברשת
למיטב ידיעתי זה ככה גם ברימון/אתרוג
אם כי אני לא בטוח שזה כיום עדיין ככהלפי מה שידוע לי לפחות חלק מהחברות שציינת משתמשות בד"כ ב-IPv6 והרבה פחות מצוי שיש לשתי לקוחות כתובת זהה