• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מישהו ניסה את הסיבים של 019?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    20 פוסטים 9 כותבים 734 צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע מנותק
      עמאר @4moshe
      נערך לאחרונה על ידי

      @4moshe אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

      שירות-פח אשפה

      ממש לא נכון.
      מענה אנושי שירות לקוחות מצויין
      שירות טכני 24 שעות.
      אין תלונות

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
      • Y מנותק
        yoel @עמאר
        נערך לאחרונה על ידי

        @עמאר אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

        @4moshe אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

        שירות-פח אשפה

        ממש לא נכון.
        מענה אנושי שירות לקוחות מצויין
        שירות טכני 24 שעות.
        אין תלונות

        לגמרי פח אשפה!!

        לקוח שלי עם כמה חיבורים שלהם,
        היתה להם תקלת ניתוב ובמקום לטפל בה פשוט זרקו אותה על הלקוח שלי
        ניסיתי כמה פעמים לדבר איתם אבל לא רצו להקשיב או להעביר להנדסה

        frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • frize37F מנותק
          frize37 @yoel
          נערך לאחרונה על ידי

          @yoel בלי לדבר על מקרה כלשהו
          ללקוחות רגילים השירות שלהם מצויין לפי הבנתי
          חוץ מהשירות שהם נותנים 24 שעות בבימה, אני בתור סוכן עוזר תמיד ונותן שירות בהרבה מקרים שלא הבינו מה הבעיה וכדו'
          הלקוח הקטן צריך שיעבוד הרשת ורוצה לשלם כמה שפחות עם קבלת שירות כמה שיותר (בסך הכל לפחות באינטרנט בתשתית בזק או סיבים לא אמורים להיות בעיות תכופות במידה שבהתחלה הכל תקין)
          אבל זה נכון, שאני עצמי ללקוחות עסקיים מעדיף לתת להם חברות אחרות כי הם יכולים לבדוק לעומק לפעמים בעיות כמו שצינת.
          ולכן בדרך כלל המחירים יותר גבוהים
          זה התרשמות מניסיון לא קטן שלי

          כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
          חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
          קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
          טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
          לפרטים נוספים לחץ כאן

          4 Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 4 מנותק
            4moshe @frize37
            נערך לאחרונה על ידי

            @frize37 זה לא העניין של מקרה כלשהוא
            זה חברה בלי אבא ואמא....
            בעבר עד לפני כמה חודשים היה אצלהם חסימה על כל החיבורים הנכנסים בנחושת,
            עד שהלקוח הראשון שלא וויתר הם עמד על שלו, אז לא היה גישה
            כיום , לפני בערך 4 חודשים זה טופל
            אותה בעייה גם הייתה עם הסיבים, עד שהם הבינו מה הכוונה ip קבוע
            ועד שהם פתרו גם את היסימנשהיתה לחיבורים נכנסים
            וכדי להגיע לתוצאה הזאת צריך להיות עשרות שעות איתם על הקו
            אותם נציגים לא יודעים אינטרנט מה הוא....
            ועד שמגיע איזה בכיר גם הוא לא מבין כלום מהחיים שלו....
            בקיצער
            מי שמוכן להשתמש בחברה בלי שירות, בכבוד

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 4 מנותק
              4moshe @yonig20
              נערך לאחרונה על ידי

              @yonig20 ממליץ לך על הסיבים של אר אל
              רק שים לב שאין להם כעת ip קבוע עם ibc
              אני מניח שאתה מתכוון ל019+אנלימיטד

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • Y מנותק
                yoel @frize37
                נערך לאחרונה על ידי yoel

                פוסט זה נמחק!
                4 אהרן שובקסא Y beri.zipB frize37F 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 4 מנותק
                  4moshe @yoel
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                  @frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
                  ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתובים

                  וטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
                  הכל מובן

                  זה לא מגמה, זו היתה תקלה

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אהרן שובקסא מנותק
                    אהרן שובקס @yoel
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                    @frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
                    ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתובים

                    וטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
                    הכל מובן

                    לא מבין מה אתה רוצה,
                    הוא הסביר מאוד טוב,
                    שירות לבן אדם הפשוט הם נותנים שירות מאוד מצוין 24 שעות
                    שירות לעסקים וכדומה שצריכים ip קבוע וכו רוב הנציגים שם לא מבינים בזה,
                    אני הוא שעבדתי על פתיחת ה Ip קבוע בנטפרי בנחושת ובסיבים,
                    זה בהחלט היה עבודה קשה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • Y מנותק
                      yoel @4moshe
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @4moshe אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                      @yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                      @frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
                      ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתובים

                      וטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
                      הכל מובן

                      זה לא מגמה, זו היתה תקלה

                      וגם אם כן יש דרך לטפל בה
                      השירות שלהם מתחת לכל ביקורת

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • Y מנותק
                        yonig20 @yoel
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @yoel
                        הוא לא סוכן "שלהם" הוא מחבר אנשים לכל הספקים שעובדים עם נטפרי.
                        כמו כן הוא עוזר רבות לאנשים בפתרון תקלות המתחדשות חדשים לבקרים.
                        אני חושב שהביקורת והציניות שלך כלפיו אינה במקום ומוטב שתתנצל.

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • beri.zipB מנותק
                          beri.zip @yoel
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yoel @4moshe שימו לב שרוב המשתמשים פה הם משתמשים ביתיים וסטנדרטיים ולכן בדרך כלל המענה והתגובה כאן בפורום על שאלות מהסוג שנשאלה בפוסט הזה הוא מהמשתמשים הנ"ל
                          ולכן

                          @frize37 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                          הלקוח הקטן צריך שיעבוד הרשת ורוצה לשלם כמה שפחות עם קבלת שירות כמה שיותר (בסך הכל לפחות באינטרנט בתשתית בזק או סיבים לא אמורים להיות בעיות תכופות במידה שבהתחלה הכל תקין)

                          אם אתה לקוח עסקי זה קשור אליך:

                          @frize37 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                          אבל זה נכון, שאני עצמי ללקוחות עסקיים מעדיף לתת להם חברות אחרות כי הם יכולים לבדוק לעומק לפעמים בעיות כמו שצינת.
                          ולכן בדרך כלל המחירים יותר גבוהים

                          להנחות נוספת בחנות KSP לחץ כאן
                          לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
                          להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • frize37F מנותק
                            frize37 @yoel
                            נערך לאחרונה על ידי frize37

                            @yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                            @frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
                            ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתובים

                            וטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
                            הכל מובן

                            אני לא יודע מאיפה הביטחון שלך שזו מגמה שלהם
                            זכותך לכתוב מה שבא לך, ואין זה תפקידי לענות על משהו שלא קשור אלי ישירות

                            לעצם העניין, נכון שלפני חודש פלוס היתה בעיה עם כמה כתובות וכניסה למצלמות, פנו אלי בזמנו כמה אנשים, וב''ה אחרי בדיקה זיהו את הבעיה ופתרו אותה. (רק מציין שמתוכם היה לפחות אחד שבכלל לא לקוח שלי והגיע אלי דרך חבר שלו)
                            זה נכון, שלפעמים בגלל שרוב רובם של הלקוחות לא נתקלו בבעיה לוקח זמן להבין את הלקוח עד שמגיע למי שאמור לטפל...
                            זה בנוגע למקרה הזה

                            אם כבר בשירות עסקינן,
                            הייתי רוצה לציין נקודה חשובה ועדינה, לכלל הלקוחות בכל שירות שהיא, לדעתי לרוב נובע מתמימות.
                            אתן דוגמה, לקוח רכש סטיק עם סים, עבד לו טוב, יום אחד נגמר החבילה, מחייג לחברה של הסים ומשום מה לא מקבל מענה כי זה מוצ''ש, ומחייג אלי, ואני לרוב במוצ''ש לא זמין.
                            בראשון מתקשר ב8 בבוקר, (ואני כבר ראיתי שחייג 5 פעמים במוצ''ש) והוא עצבני שהיה צריך לקבל מייל דחוף ובגללי לא עובד לו... והאמת שזה סוג של תמימות, פשוט היה כאן חתונה קטולית ביני לבינו ועכשיו לא משנה מה השעה ואיזה יום בגללי לא עובד לו.....
                            לרוב אני בכלל לא מתעמת איתו כי באמת זה מסכנות... מרחם עליו...

                            כמובן אני לא בא להכליל ח''ו, רוב רובו של הציבור דווקא מבין מה תפקיד שלי ומה לא ובאיזה שעה... ודווקא הוא מפרגן כשעושים מעל ומעבר אבל יש גם כאלה שפחות.

                            בכל אופן, אני לא בא לומר שעל הלקוח לוותר על השירות שמגיע לו מחברה או מנותני השירות, אבל יש גם צורה לדרוש וגם לחשוב ולנסות להבין על החברה/נותן שירות שעומד מהצד השני

                            כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                            חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                            קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                            טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                            לפרטים נוספים לחץ כאן

                            4 L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                            • 4 מנותק
                              4moshe @frize37
                              נערך לאחרונה על ידי 4moshe

                              @frize37 בא נראה אותך פותר את בעיית הניתוב ב019 עם סיבים עם ip קבוע לבנק פאגי, בדקתי מול פאגי וזה לא חסימת ip
                              וכמו שנראה בתוצאה של הבדיקה שזה בעייה בניתוב
                              ב tracert התוצאה

                              PS C:\Users\USER> tracert -d pagi.co.il
                              
                              Tracing route to pagi.co.il [147.234.10.67]
                              over a maximum of 30 hops:
                              
                              1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.254
                              2 147.234.93.3 reports: Destination host unreachable.
                              
                              Trace complete.
                              
                              frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • L מנותק
                                loters @frize37
                                נערך לאחרונה על ידי loters

                                @frize37
                                אני מאוד מזדהה עם תגובתך,
                                וצריך גם להבין לא רק את המשווקים הקטנים אלא גם את החברות הגדולות (לא מדבר באופן ספציפי על חברה זו או אחרת, אלא באופן כללי), לפעמים יוצא שלקוח מחובר דרך נטסטיק (היינו לא בחיבור קווי) אפילו את הסטיק לא רכש דרך החברה, אלא רק את הסים (בעלות של 10 ש"ח ואולי אפילו בחינם) ומשלם לעיתים סכום של 20-30 שח לחודש, וכשיש בעיה לא משנה מהי, הוא פונה לתמיכה הטכנית. עכשיו, כשלקוח מחובר בחיבור קווי, ובפרט כשיש לחברה גישה למודם שלו, אז יש לה אפשרות לראות תוך כמה שניות בדר"כ איפה ואצל מי הבעיה, וקלה הדרך לפתרון. אבל בחיבור סלולארי, לא רק שהרווחים של החברות (לדעתי) הם הרבה פעמים אפסיים, אלא שהתמיכה הטכנית היא הרבה יותר קשה וארוכה. מה אתה רוצה מהחברה שאתה מתקשר אליה פעם אחר פעם, על בעיות בגלישה, וכל פעם הנציג/ה צריך לבדוק (ולפעמים קצת לנחש בגלל החיבור המקרטע..) האם הבעיה בחומרה (סטיק), בסים (שלפעמים מתקלקל), בקליטה (בעיה מאוד מאוד נפוצה), במחשב (פירוול או אנטיוירוס או כל מיני סוגי חסימות). האם חשבת פעם אם זה צודק כל ההטרדה הזו ? אם אתה רואה שיש לך בעיה בחיבור סטיק, ואתה מתקשר לחברה (או למשווק) כל שני וחמישי, וכל פעם ה"סרט" מתחיל מחדש, האם זה מחובר, מה אתה רואה וכו' וכו' אפשר לכתוב ספרים שלמים, אז למה אתה ממשיך להשתמש בחיבור מקרטע כזה? אתה משלם לחברה כמה עשרות שקלים בחודש, האם חשבת כמה עולה הנציג לחברה, שאתה "גוזל" מזמנו חצאי שעות ולפעמים אף יותר? אם אתה לא מסתדר עם החיבור שלך, אז תעבור לקווי, כן! תשלם עוד כמה עשרות שקלים ותגלוש נורמאלי. ואם תאמר - אדרבא אני רוצה שיהיה לי קצת "קשה" ו"לא נוח" כדי לא ארבה לגלוש וכו', אוקיי זה סברות וטענות שלך, אבל אל תטריד ותעיק בזה על שאר הגורמים. [או לצד שני, אם יש לך בעיות חוזרות ונישנות עם תקשורת, תזמין טכנאי מחשבים שיבדוק לך את הבעיה באופן יסודי, תשלם 250 שקל, ואחרי המסקנות שיאמר לך, תחליט לאן פניך מועדות] קנית פעם סטיק מהמשווק - ? יופי, אשריך שעזרת לעוד יהודי כשר להתפרנס, האם זה אומר שהתחתנת איתו ? (כמו שאמר קודמי - חתונה קתולית...) האם אתה משלם לו תשלום חודשי על תמיכה טכנית (כמעט) 24 שעות ביממה?! האם אינך יודע שכשלקוחות קונים תוכנה או מוצר, הם הרבה פעמים משלמים (כשהדבר חשוב להם וכשהם מעריכים את מה שהם עושים) סכום חודשי/שנתי לא מבוטל על תמיכה טכנית?

                                אוקיי, כתבתי תגובה לא פופולארית , אני יודע, בפרט בדורנו שתמיד "הלקוח צודק" (חהההה) , ו"זו זכות לתת שירות" ו"מגיע לי" ועוד שאר קשקשת ובלבלת. אבל רק רציתי להציג (וסליחה אם הקצנתי) את הצד השני, יש גם זכות לצד השני להתפרנס בכבוד, ואם קנית חפץ או שירות, זה לא אומר שהצד המוכר/נותן השירות משועבד לך למשך שאר ימי חייו, ועוד ללא עלות/מחיר הפסד ! עוד משהו, לפעמים בן אדם לא יודע איזה נזק עלול להיגרם לחברה/גוף מסחרי ע"י דברים שמתפרסמים ברבים, אפילו אם לאחר זמן רואים שבעצם התקלה לא בדיוק היתה של החברה, או לא רק וכו', וראה ערך לכל הרשתות החברתיות וכו'. וכאן אני באמת כופה עצמי להפסיק.

                                ב 4 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • ב מנותק
                                  ברצינות @loters
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @loters אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                                  @frize37
                                  אני מאוד מזדהה עם תגובתך,
                                  וצריך גם להבין לא רק את המשווקים הקטנים אלא גם את החברות הגדולות (לא מדבר באופן ספציפי על חברה זו או אחרת, אלא באופן כללי), לפעמים יוצא שלקוח מחובר דרך נטסטיק (היינו לא בחיבור קווי) אפילו את הסטיק לא רכש דרך החברה, אלא רק את הסים (בעלות של 10 ש"ח ואולי אפילו בחינם) ומשלם לעיתים סכום של 20-30 שח לחודש, וכשיש בעיה לא משנה מהי, הוא פונה לתמיכה הטכנית. עכשיו, כשלקוח מחובר בחיבור קווי, ובפרט כשיש לחברה גישה למודם שלו, אז יש לה אפשרות לראות תוך כמה שניות בדר"כ איפה ואצל מי הבעיה, וקלה הדרך לפתרון. אבל בחיבור סלולארי, לא רק שהרווחים של החברות (לדעתי) הם הרבה פעמים אפסיים, אלא שהתמיכה הטכנית היא הרבה יותר קשה וארוכה. מה אתה רוצה מהחברה שאתה מתקשר אליה פעם אחר פעם, על בעיות בגלישה, וכל פעם הנציג/ה צריך לבדוק (ולפעמים קצת לנחש בגלל החיבור המקרטע..) האם הבעיה בחומרה (סטיק), בסים (שלפעמים מתקלקל), בקליטה (בעיה מאוד מאוד נפוצה), במחשב (פירוול או אנטיוירוס או כל מיני סוגי חסימות). האם חשבת פעם אם זה צודק כל ההטרדה הזו ? אם אתה רואה שיש לך בעיה בחיבור סטיק, ואתה מתקשר לחברה (או למשווק) כל שני וחמישי, וכל פעם ה"סרט" מתחיל מחדש, האם זה מחובר, מה אתה רואה וכו' וכו' אפשר לכתוב ספרים שלמים, אז למה אתה ממשיך להשתמש בחיבור מקרטע כזה? אתה משלם לחברה כמה עשרות שקלים בחודש, האם חשבת כמה עולה הנציג לחברה, שאתה "גוזל" מזמנו חצאי שעות ולפעמים אף יותר? אם אתה לא מסתדר עם החיבור שלך, אז תעבור לקווי, כן! תשלם עוד כמה עשרות שקלים ותגלוש נורמאלי. ואם תאמר - אדרבא אני רוצה שיהיה לי קצת "קשה" ו"לא נוח" כדי לא ארבה לגלוש וכו', אוקיי זה סברות וטענות שלך, אבל אל תטריד ותעיק בזה על שאר הגורמים. [או לצד שני, אם יש לך בעיות חוזרות ונישנות עם תקשורת, תזמין טכנאי מחשבים שיבדוק לך את הבעיה באופן יסודי, תשלם 250 שקל, ואחרי המסקנות שיאמר לך, תחליט לאן פניך מועדות] קנית פעם סטיק מהמשווק - ? יופי, אשריך שעזרת לעוד יהודי כשר להתפרנס, האם זה אומר שהתחתנת איתו ? (כמו שאמר קודמי - חתונה קתולית...) האם אתה משלם לו תשלום חודשי על תמיכה טכנית (כמעט) 24 שעות ביממה?! האם אינך יודע שכשלקוחות קונים תוכנה או מוצר, הם הרבה פעמים משלמים (כשהדבר חשוב להם וכשהם מעריכים את מה שהם עושים) סכום חודשי/שנתי לא מבוטל על תמיכה טכנית?

                                  אוקיי, כתבתי תגובה לא פופולארית , אני יודע, בפרט בדורנו שתמיד "הלקוח צודק" (חהההה) , ו"זו זכות לתת שירות" ו"מגיע לי" ועוד שאר קשקשת ובלבלת. אבל רק רציתי להציג (וסליחה אם הקצנתי) את הצד השני, יש גם זכות לצד השני להתפרנס בכבוד, ואם קנית חפץ או שירות, זה לא אומר שהצד המוכר/נותן השירות משועבד לך למשך שאר ימי חייו, ועוד ללא עלות/מחיר הפסד ! עוד משהו, לפעמים בן אדם לא יודע איזה נזק עלול להיגרם לחברה/גוף מסחרי ע"י דברים שמתפרסמים ברבים, אפילו אם לאחר זמן רואים שבעצם התקלה לא בדיוק היתה של החברה, או לא רק וכו', וראה ערך לכל הרשתות החברתיות וכו'. וכאן אני באמת כופה עצמי להפסיק.

                                  טיעון מוזר, לטענתך החברות מוכרות סים סלולרי על מנת שלא לתת עבורו שירות?
                                  מי מכריח את החברות למכור סים סלולרי אם לטענתך זהו מוצר לא רווחי?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 4 מנותק
                                    4moshe @loters
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @loters מצטער, על 019 ספיציפי אתה מכסה את זמן העבודה של הנציג עם ההמתנה לנציג ובין נציג לנציג שהם זורקים אותך
                                    הזמן שלנו הלקוחות לא פחות חשוב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • frize37F מנותק
                                      frize37 @4moshe
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @4moshe אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                                      @frize37 בא נראה אותך פותר את בעיית הניתוב ב019 עם סיבים עם ip קבוע לבנק פאגי, בדקתי מול פאגי וזה לא חסימת ip
                                      וכמו שנראה בתוצאה של הבדיקה שזה בעייה בניתוב
                                      ב tracert התוצאה

                                      PS C:\Users\USER> tracert -d pagi.co.il
                                      
                                      Tracing route to pagi.co.il [147.234.10.67]
                                      over a maximum of 30 hops:
                                      
                                      1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.254
                                      2 147.234.93.3 reports: Destination host unreachable.
                                      
                                      Trace complete.
                                      

                                      אני לא בודק כאלה דברים מעל הפורום כי צריך לבדוק את זה לעומק
                                      שלח לי מייל ואני יבדוק בשמחה
                                      בכל אופן, מלכתחילה אני אומר לך שאני לא באיזה תחרות או משהו כזה.
                                      בשמחה אני ינסה לעזור, זה הכל.
                                      מחכה למייל שלך

                                      כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                      חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                      קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                      טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                      לפרטים נוספים לחץ כאן

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • Y מנותק
                                        yoel @yonig20
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @yonig20 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:

                                        @yoel
                                        הוא לא סוכן "שלהם" הוא מחבר אנשים לכל הספקים שעובדים עם נטפרי.
                                        כמו כן הוא עוזר רבות לאנשים בפתרון תקלות המתחדשות חדשים לבקרים.
                                        אני חושב שהביקורת והציניות שלך כלפיו אינה במקום ומוטב שתתנצל.

                                        מקבל.
                                        מתנצל בפני הרב @frize37

                                        כתבתי מתוך תסכול רב,
                                        כבר שנים רבות עוד בגלגולים הקודמים של החברה נתקלתי בתקלות חוזרות ובזלזול

                                        והמקרה האחרון שבו אני ולקוח שלי מנסים ללא הועיל לשכנע את החברה שיש לה תקלה בניתוב
                                        וחוץ מלהקריא תסריטים הנציג לא הועיל ולא הסכים להעביר להנדסה

                                        בסוף הלקוח העביר חלק לחברה אחרת וחלק תוקן לאחר שפניתי לבכירים בחברה

                                        שכל לקוח יעשה את שיקוליו אם להתחבר לחברה שברגע האמת מתחמקת ומזלזלת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון