מישהו ניסה את הסיבים של 019?
-
פוסט זה נמחק! -
@yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתוביםוטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
הכל מובןזה לא מגמה, זו היתה תקלה
-
@yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתוביםוטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
הכל מובןלא מבין מה אתה רוצה,
הוא הסביר מאוד טוב,
שירות לבן אדם הפשוט הם נותנים שירות מאוד מצוין 24 שעות
שירות לעסקים וכדומה שצריכים ip קבוע וכו רוב הנציגים שם לא מבינים בזה,
אני הוא שעבדתי על פתיחת ה Ip קבוע בנטפרי בנחושת ובסיבים,
זה בהחלט היה עבודה קשה. -
@4moshe אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתוביםוטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
הכל מובןזה לא מגמה, זו היתה תקלה
וגם אם כן יש דרך לטפל בה
השירות שלהם מתחת לכל ביקורת -
@yoel
הוא לא סוכן "שלהם" הוא מחבר אנשים לכל הספקים שעובדים עם נטפרי.
כמו כן הוא עוזר רבות לאנשים בפתרון תקלות המתחדשות חדשים לבקרים.
אני חושב שהביקורת והציניות שלך כלפיו אינה במקום ומוטב שתתנצל. -
@yoel @4moshe שימו לב שרוב המשתמשים פה הם משתמשים ביתיים וסטנדרטיים ולכן בדרך כלל המענה והתגובה כאן בפורום על שאלות מהסוג שנשאלה בפוסט הזה הוא מהמשתמשים הנ"ל
ולכן@frize37 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
הלקוח הקטן צריך שיעבוד הרשת ורוצה לשלם כמה שפחות עם קבלת שירות כמה שיותר (בסך הכל לפחות באינטרנט בתשתית בזק או סיבים לא אמורים להיות בעיות תכופות במידה שבהתחלה הכל תקין)
אם אתה לקוח עסקי זה קשור אליך:
@frize37 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
אבל זה נכון, שאני עצמי ללקוחות עסקיים מעדיף לתת להם חברות אחרות כי הם יכולים לבדוק לעומק לפעמים בעיות כמו שצינת.
ולכן בדרך כלל המחירים יותר גבוהים -
@yoel אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@frize37 שמח לגלות דרך הפורום את השרות המעולה שלהם...
ואת המגמה שלהם לחסום חיבורים נכנסים וניתוביםוטוב שציינת שאתה סוכן שלהם
הכל מובןאני לא יודע מאיפה הביטחון שלך שזו מגמה שלהם
זכותך לכתוב מה שבא לך, ואין זה תפקידי לענות על משהו שלא קשור אלי ישירותלעצם העניין, נכון שלפני חודש פלוס היתה בעיה עם כמה כתובות וכניסה למצלמות, פנו אלי בזמנו כמה אנשים, וב''ה אחרי בדיקה זיהו את הבעיה ופתרו אותה. (רק מציין שמתוכם היה לפחות אחד שבכלל לא לקוח שלי והגיע אלי דרך חבר שלו)
זה נכון, שלפעמים בגלל שרוב רובם של הלקוחות לא נתקלו בבעיה לוקח זמן להבין את הלקוח עד שמגיע למי שאמור לטפל...
זה בנוגע למקרה הזהאם כבר בשירות עסקינן,
הייתי רוצה לציין נקודה חשובה ועדינה, לכלל הלקוחות בכל שירות שהיא, לדעתי לרוב נובע מתמימות.
אתן דוגמה, לקוח רכש סטיק עם סים, עבד לו טוב, יום אחד נגמר החבילה, מחייג לחברה של הסים ומשום מה לא מקבל מענה כי זה מוצ''ש, ומחייג אלי, ואני לרוב במוצ''ש לא זמין.
בראשון מתקשר ב8 בבוקר, (ואני כבר ראיתי שחייג 5 פעמים במוצ''ש) והוא עצבני שהיה צריך לקבל מייל דחוף ובגללי לא עובד לו... והאמת שזה סוג של תמימות, פשוט היה כאן חתונה קטולית ביני לבינו ועכשיו לא משנה מה השעה ואיזה יום בגללי לא עובד לו.....
לרוב אני בכלל לא מתעמת איתו כי באמת זה מסכנות... מרחם עליו...כמובן אני לא בא להכליל ח''ו, רוב רובו של הציבור דווקא מבין מה תפקיד שלי ומה לא ובאיזה שעה... ודווקא הוא מפרגן כשעושים מעל ומעבר אבל יש גם כאלה שפחות.
בכל אופן, אני לא בא לומר שעל הלקוח לוותר על השירות שמגיע לו מחברה או מנותני השירות, אבל יש גם צורה לדרוש וגם לחשוב ולנסות להבין על החברה/נותן שירות שעומד מהצד השני
-
@frize37 בא נראה אותך פותר את בעיית הניתוב ב019 עם סיבים עם ip קבוע לבנק פאגי, בדקתי מול פאגי וזה לא חסימת ip
וכמו שנראה בתוצאה של הבדיקה שזה בעייה בניתוב
ב tracert התוצאהPS C:\Users\USER> tracert -d pagi.co.il Tracing route to pagi.co.il [147.234.10.67] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.254 2 147.234.93.3 reports: Destination host unreachable. Trace complete.
-
@frize37
אני מאוד מזדהה עם תגובתך,
וצריך גם להבין לא רק את המשווקים הקטנים אלא גם את החברות הגדולות (לא מדבר באופן ספציפי על חברה זו או אחרת, אלא באופן כללי), לפעמים יוצא שלקוח מחובר דרך נטסטיק (היינו לא בחיבור קווי) אפילו את הסטיק לא רכש דרך החברה, אלא רק את הסים (בעלות של 10 ש"ח ואולי אפילו בחינם) ומשלם לעיתים סכום של 20-30 שח לחודש, וכשיש בעיה לא משנה מהי, הוא פונה לתמיכה הטכנית. עכשיו, כשלקוח מחובר בחיבור קווי, ובפרט כשיש לחברה גישה למודם שלו, אז יש לה אפשרות לראות תוך כמה שניות בדר"כ איפה ואצל מי הבעיה, וקלה הדרך לפתרון. אבל בחיבור סלולארי, לא רק שהרווחים של החברות (לדעתי) הם הרבה פעמים אפסיים, אלא שהתמיכה הטכנית היא הרבה יותר קשה וארוכה. מה אתה רוצה מהחברה שאתה מתקשר אליה פעם אחר פעם, על בעיות בגלישה, וכל פעם הנציג/ה צריך לבדוק (ולפעמים קצת לנחש בגלל החיבור המקרטע..) האם הבעיה בחומרה (סטיק), בסים (שלפעמים מתקלקל), בקליטה (בעיה מאוד מאוד נפוצה), במחשב (פירוול או אנטיוירוס או כל מיני סוגי חסימות). האם חשבת פעם אם זה צודק כל ההטרדה הזו ? אם אתה רואה שיש לך בעיה בחיבור סטיק, ואתה מתקשר לחברה (או למשווק) כל שני וחמישי, וכל פעם ה"סרט" מתחיל מחדש, האם זה מחובר, מה אתה רואה וכו' וכו' אפשר לכתוב ספרים שלמים, אז למה אתה ממשיך להשתמש בחיבור מקרטע כזה? אתה משלם לחברה כמה עשרות שקלים בחודש, האם חשבת כמה עולה הנציג לחברה, שאתה "גוזל" מזמנו חצאי שעות ולפעמים אף יותר? אם אתה לא מסתדר עם החיבור שלך, אז תעבור לקווי, כן! תשלם עוד כמה עשרות שקלים ותגלוש נורמאלי. ואם תאמר - אדרבא אני רוצה שיהיה לי קצת "קשה" ו"לא נוח" כדי לא ארבה לגלוש וכו', אוקיי זה סברות וטענות שלך, אבל אל תטריד ותעיק בזה על שאר הגורמים. [או לצד שני, אם יש לך בעיות חוזרות ונישנות עם תקשורת, תזמין טכנאי מחשבים שיבדוק לך את הבעיה באופן יסודי, תשלם 250 שקל, ואחרי המסקנות שיאמר לך, תחליט לאן פניך מועדות] קנית פעם סטיק מהמשווק - ? יופי, אשריך שעזרת לעוד יהודי כשר להתפרנס, האם זה אומר שהתחתנת איתו ? (כמו שאמר קודמי - חתונה קתולית...) האם אתה משלם לו תשלום חודשי על תמיכה טכנית (כמעט) 24 שעות ביממה?! האם אינך יודע שכשלקוחות קונים תוכנה או מוצר, הם הרבה פעמים משלמים (כשהדבר חשוב להם וכשהם מעריכים את מה שהם עושים) סכום חודשי/שנתי לא מבוטל על תמיכה טכנית?אוקיי, כתבתי תגובה לא פופולארית , אני יודע, בפרט בדורנו שתמיד "הלקוח צודק" (חהההה) , ו"זו זכות לתת שירות" ו"מגיע לי" ועוד שאר קשקשת ובלבלת. אבל רק רציתי להציג (וסליחה אם הקצנתי) את הצד השני, יש גם זכות לצד השני להתפרנס בכבוד, ואם קנית חפץ או שירות, זה לא אומר שהצד המוכר/נותן השירות משועבד לך למשך שאר ימי חייו, ועוד ללא עלות/מחיר הפסד ! עוד משהו, לפעמים בן אדם לא יודע איזה נזק עלול להיגרם לחברה/גוף מסחרי ע"י דברים שמתפרסמים ברבים, אפילו אם לאחר זמן רואים שבעצם התקלה לא בדיוק היתה של החברה, או לא רק וכו', וראה ערך לכל הרשתות החברתיות וכו'. וכאן אני באמת כופה עצמי להפסיק.
-
@loters אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@frize37
אני מאוד מזדהה עם תגובתך,
וצריך גם להבין לא רק את המשווקים הקטנים אלא גם את החברות הגדולות (לא מדבר באופן ספציפי על חברה זו או אחרת, אלא באופן כללי), לפעמים יוצא שלקוח מחובר דרך נטסטיק (היינו לא בחיבור קווי) אפילו את הסטיק לא רכש דרך החברה, אלא רק את הסים (בעלות של 10 ש"ח ואולי אפילו בחינם) ומשלם לעיתים סכום של 20-30 שח לחודש, וכשיש בעיה לא משנה מהי, הוא פונה לתמיכה הטכנית. עכשיו, כשלקוח מחובר בחיבור קווי, ובפרט כשיש לחברה גישה למודם שלו, אז יש לה אפשרות לראות תוך כמה שניות בדר"כ איפה ואצל מי הבעיה, וקלה הדרך לפתרון. אבל בחיבור סלולארי, לא רק שהרווחים של החברות (לדעתי) הם הרבה פעמים אפסיים, אלא שהתמיכה הטכנית היא הרבה יותר קשה וארוכה. מה אתה רוצה מהחברה שאתה מתקשר אליה פעם אחר פעם, על בעיות בגלישה, וכל פעם הנציג/ה צריך לבדוק (ולפעמים קצת לנחש בגלל החיבור המקרטע..) האם הבעיה בחומרה (סטיק), בסים (שלפעמים מתקלקל), בקליטה (בעיה מאוד מאוד נפוצה), במחשב (פירוול או אנטיוירוס או כל מיני סוגי חסימות). האם חשבת פעם אם זה צודק כל ההטרדה הזו ? אם אתה רואה שיש לך בעיה בחיבור סטיק, ואתה מתקשר לחברה (או למשווק) כל שני וחמישי, וכל פעם ה"סרט" מתחיל מחדש, האם זה מחובר, מה אתה רואה וכו' וכו' אפשר לכתוב ספרים שלמים, אז למה אתה ממשיך להשתמש בחיבור מקרטע כזה? אתה משלם לחברה כמה עשרות שקלים בחודש, האם חשבת כמה עולה הנציג לחברה, שאתה "גוזל" מזמנו חצאי שעות ולפעמים אף יותר? אם אתה לא מסתדר עם החיבור שלך, אז תעבור לקווי, כן! תשלם עוד כמה עשרות שקלים ותגלוש נורמאלי. ואם תאמר - אדרבא אני רוצה שיהיה לי קצת "קשה" ו"לא נוח" כדי לא ארבה לגלוש וכו', אוקיי זה סברות וטענות שלך, אבל אל תטריד ותעיק בזה על שאר הגורמים. [או לצד שני, אם יש לך בעיות חוזרות ונישנות עם תקשורת, תזמין טכנאי מחשבים שיבדוק לך את הבעיה באופן יסודי, תשלם 250 שקל, ואחרי המסקנות שיאמר לך, תחליט לאן פניך מועדות] קנית פעם סטיק מהמשווק - ? יופי, אשריך שעזרת לעוד יהודי כשר להתפרנס, האם זה אומר שהתחתנת איתו ? (כמו שאמר קודמי - חתונה קתולית...) האם אתה משלם לו תשלום חודשי על תמיכה טכנית (כמעט) 24 שעות ביממה?! האם אינך יודע שכשלקוחות קונים תוכנה או מוצר, הם הרבה פעמים משלמים (כשהדבר חשוב להם וכשהם מעריכים את מה שהם עושים) סכום חודשי/שנתי לא מבוטל על תמיכה טכנית?אוקיי, כתבתי תגובה לא פופולארית , אני יודע, בפרט בדורנו שתמיד "הלקוח צודק" (חהההה) , ו"זו זכות לתת שירות" ו"מגיע לי" ועוד שאר קשקשת ובלבלת. אבל רק רציתי להציג (וסליחה אם הקצנתי) את הצד השני, יש גם זכות לצד השני להתפרנס בכבוד, ואם קנית חפץ או שירות, זה לא אומר שהצד המוכר/נותן השירות משועבד לך למשך שאר ימי חייו, ועוד ללא עלות/מחיר הפסד ! עוד משהו, לפעמים בן אדם לא יודע איזה נזק עלול להיגרם לחברה/גוף מסחרי ע"י דברים שמתפרסמים ברבים, אפילו אם לאחר זמן רואים שבעצם התקלה לא בדיוק היתה של החברה, או לא רק וכו', וראה ערך לכל הרשתות החברתיות וכו'. וכאן אני באמת כופה עצמי להפסיק.
טיעון מוזר, לטענתך החברות מוכרות סים סלולרי על מנת שלא לתת עבורו שירות?
מי מכריח את החברות למכור סים סלולרי אם לטענתך זהו מוצר לא רווחי? -
@loters מצטער, על 019 ספיציפי אתה מכסה את זמן העבודה של הנציג עם ההמתנה לנציג ובין נציג לנציג שהם זורקים אותך
הזמן שלנו הלקוחות לא פחות חשוב -
@4moshe אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@frize37 בא נראה אותך פותר את בעיית הניתוב ב019 עם סיבים עם ip קבוע לבנק פאגי, בדקתי מול פאגי וזה לא חסימת ip
וכמו שנראה בתוצאה של הבדיקה שזה בעייה בניתוב
ב tracert התוצאהPS C:\Users\USER> tracert -d pagi.co.il Tracing route to pagi.co.il [147.234.10.67] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.254 2 147.234.93.3 reports: Destination host unreachable. Trace complete.
אני לא בודק כאלה דברים מעל הפורום כי צריך לבדוק את זה לעומק
שלח לי מייל ואני יבדוק בשמחה
בכל אופן, מלכתחילה אני אומר לך שאני לא באיזה תחרות או משהו כזה.
בשמחה אני ינסה לעזור, זה הכל.
מחכה למייל שלך -
@yonig20 אמר במישהו ניסה את הסיבים של 019?:
@yoel
הוא לא סוכן "שלהם" הוא מחבר אנשים לכל הספקים שעובדים עם נטפרי.
כמו כן הוא עוזר רבות לאנשים בפתרון תקלות המתחדשות חדשים לבקרים.
אני חושב שהביקורת והציניות שלך כלפיו אינה במקום ומוטב שתתנצל.מקבל.
מתנצל בפני הרב @frize37כתבתי מתוך תסכול רב,
כבר שנים רבות עוד בגלגולים הקודמים של החברה נתקלתי בתקלות חוזרות ובזלזולוהמקרה האחרון שבו אני ולקוח שלי מנסים ללא הועיל לשכנע את החברה שיש לה תקלה בניתוב
וחוץ מלהקריא תסריטים הנציג לא הועיל ולא הסכים להעביר להנדסהבסוף הלקוח העביר חלק לחברה אחרת וחלק תוקן לאחר שפניתי לבכירים בחברה
שכל לקוח יעשה את שיקוליו אם להתחבר לחברה שברגע האמת מתחמקת ומזלזלת