• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נקודה למחשבה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    131 פוסטים 20 כותבים 6.6k צפיות 19 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • a0533057932A מנותק
      a0533057932 @שעונים
      נערך לאחרונה על ידי a0533057932

      @שעונים אמר בנקודה למחשבה:

      אני עבדתי בעבר בחברת תקשורת חילונית, עיקר הגלישה עשו הצעירים, שהיו מתקשרים שהסתיים להם 200 ג'יגה וביקשו להעלות.

      כוונתך עיקר התמיכה
      לא עיקר הגלישה
      או שאתה אומר שהיה לך גישה לנתוני אמת על השימוש של כלל הלקוחות של החברה
      מאות אלפי לקוחות

      שעוניםש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ מנותק
        פישל 0 @יהודה המכבי
        נערך לאחרונה על ידי

        @יהודה-המכבי אודה שאין לי זמן לקרוא את כל התגובות (והם הרבה)

        מקריאת התגובות של חלק נראה שיש פה טעות בסיסית בהבנה.

        אנחנו הצרכנים לא צריכים לעשות חישובים של תועלת עבור החברות.

        החברות צריכות לתת שירות שיוויוני במחיר ובאיכות לכלל הצרכנים.

        ניסיון להפלות צרכנים על רקע צריכה באופן לא שקוף הוא לכאורה עניין לערב את רשות התחרות שתאסור פרקטיקה פסולה זו.

        הרי הזכות לסינון היא זכות בסיסית שקיימת על פי משרד התקשורת וכל ספק תקשורת חייב לספק סינון מינימלי שעונה על צרכי הציבור החילוני(ככל הנראה) ובחינם.

        https://www.kolzchut.org.il/he/סינון_אתרים_ותכנים_פוגעניים_באינטרנט_ובסלולר_ללא_תשלום

        מדוע אני כחרדי שצריך סינון חזק יותר ומשלם עבורה לנטפרי צריך גם לשלם יותר לחברת התקשורת?

        לכן אני קורא לכל מי שמרגיש עצמו נפגע לפנות למשרד התקשורת לשר התקשורת שלמה קרעי(אמנם כיפה סרוגה אבל עושה רושם שמבין עניין)

        shlomok@knesset.gov.il

        ואולי גם פניה לרשות התחרות

        https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/getHtmlForm.aspx?formtype=ContactUs@competition.gov.il

        ר a0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ר מנותק
          רמיזא @פישל 0
          נערך לאחרונה על ידי

          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • a0533057932A מנותק
            a0533057932 @פישל 0
            נערך לאחרונה על ידי a0533057932

            @פישל-0 התשלום שלך לנטפרי נהדר

            אולם הוא לא מכסה ולו אגורה מהעלות של חברת התקשורת
            אלו שני דברים נפרדים לגמרי
            שהעלויות שלהם שונות לחלוטין

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ מנותק
              פישל 0 @a0533057932
              נערך לאחרונה על ידי פישל 0

              @a0533057932 כמו שכתבתי חברות התקשורת מחויבות על פי חוק לספק סינון בסיסי ובחינם למי שמבקש.

              החוק נותן מענה רק לציבור החילוני.(בקושי)

              מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

              בדיוק כשם שידע המחוקק להפריד בין שוק הספקים ושוק התשתית על מנת להגביר את התחרות כך צריך להתיר את קשר הגורדי של חברות הסינון וחברות תקשורת על מנת לפתוח את שוק הסינון לתחרות ולמנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.

              מקווה שהדברים כעת מובנים יותר.

              י a0533057932A ק ליכטל 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י מנותק
                יהודה המכבי @פישל 0
                נערך לאחרונה על ידי

                @פישל-0 השאלה אם סינון על פי חוק הכוונה לנטפרי או רק סינון בסיסי מינוס מינוס?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • a0533057932A מנותק
                  a0533057932 @פישל 0
                  נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                  @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

                  @a0533057932 כמו שכתבתי חברות התקשורת מחויבות על פי חוק לספק סינון בסיסי ובחינם למי שמבקש.

                  החוק נותן מענה רק לציבור החילוני.(בקושי)

                  מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

                  בדיוק כשם שידע המחוקק להפריד בין שוק הספקים ושוק התשתית על מנת להגביר את התחרות כך צריך להתיר את קשר הגורדי של חברות הסינון וחברות תקשורת על מנת לפתוח את שוק הסינון לתחרות ולמנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.

                  מקווה שהדברים כעת מובנים יותר.

                  בהצלחה עם זה
                  כל מה שהם נותנים זה חסימה דרך הdns לרשימת אתרים פסולים
                  (אין לי מושג מאיפה מגיעה הרשימה ומי מעדכן אותה)
                  ילד עוקף אותה ב10 שניות
                  ואתה רוצה שיחייבו אותם להתחיל להחזיק שרתים שעליהם יתבצע סינון
                  בעז״ה כאשר יבוא המשיח שיכוף את העם לעבודתו יתברך
                  תוכל לחייב אותם לעשות זאת

                  פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ק מנותק
                    קינג קומפיוטר @פישל 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

                    מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

                    איך תוכל לחייב אותם לעשות לך סינון של נטפרי
                    כשנטפרי מחייבים את החברות לקנות שרתים כדי להעביר לשם את התעבורה של נטפרי?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ליכטל מנותק
                      ליכט @פישל 0
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @פישל-0 אמר בנקודה למחשבה:

                      @a0533057932 כמו שכתבתי חברות התקשורת מחויבות על פי חוק לספק סינון בסיסי ובחינם למי שמבקש.

                      החוק נותן מענה רק לציבור החילוני.(בקושי)

                      מתבקש מזה שהרגולטור יכפה על חברות התקשורת מתן סינון ראוי דרך צד ג על מנת שנוכל להשתמש כראוי ברשת.

                      בדיוק כשם שידע המחוקק להפריד בין שוק הספקים ושוק התשתית על מנת להגביר את התחרות כך צריך להתיר את קשר הגורדי של חברות הסינון וחברות תקשורת על מנת לפתוח את שוק הסינון לתחרות ולמנוע ניצול לרעה של חברות התקשורת.

                      תדאג קודם כל שהמחוקק יקבע על הרגולטור שהוא צריך לדאוג לסינון ייחודי עבור המגזר החרדי.
                      לפני כן, אין לך מה לפנות לרשות התחרות, ופשוט.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • שעוניםש מנותק
                        שעונים @a0533057932
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @a0533057932
                        כוונתי שהם היו אלו שהיו מתקשרים לקראת סוף החודש לקנות עוד גלישה.
                        כמו כן, כל לקוח שמתקשר אנחנו יכולים לבדוק כמות גלישה ב3 החודשים הקודמים.

                        a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • nigunN מנותק
                          nigun @a0533057932
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                          למה נראה לך שלא יטרידו את שרות הלקוחות בלי הפסקה?

                          יתקשרו ויסבירו להם שצריכים לשלם על השירות
                          מי שמהסוג שלא מסתדר ישלם על מנוי VIP שלקבל שירות
                          מי שמהסוג שמסתדר יקנה מנוי למתקדמים
                          המנוי למתקדמים לא צריך להיות משווק בכל הפרסומות מספיק לפרסם במקומות שהמתקדמים יודעים למצוא לבד

                          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • a0533057932A מנותק
                            a0533057932 @שעונים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שעונים אמר בנקודה למחשבה:

                            @a0533057932
                            כוונתי שהם היו אלו שהיו מתקשרים לקראת סוף החודש לקנות עוד גלישה.
                            כמו כן, כל לקוח שמתקשר אנחנו יכולים לבדוק כמות גלישה ב3 החודשים הקודמים.

                            כלומר אתה מוכיח שבאמת בציבור הכללי אין שרות לקוחות אמיתי

                            לגבי חלק ב הגלישה של הצעירים מבוטלת מול הגלישה של האחרים
                            אבל זה באמת במגמת עליה
                            וגם המחירים במגמת עליה

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • a0533057932A מנותק
                              a0533057932 @nigun
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @nigun כלומר יטרידו את שרות הלקוחות בלי סוף מה זה צרי להיות לקחת כסף על שרות וכו'

                              וחוץ מזה לספק מותר להרוויח גם
                              הוא הרי קונה את הגלישה ומוכר
                              יש לו עלות א. קניית הגלישה
                              ב. השרתים
                              ג. שרות הלקוחות

                              כוונתך למחוק את ג
                              מה יהיה בקשר לא. וב?

                              nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • nigunN מנותק
                                nigun @a0533057932
                                נערך לאחרונה על ידי nigun

                                @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                @nigun כלומר יטרידו את שרות הלקוחות בלי סוף מה זה צרי להיות לקחת כסף על שרות וכו'

                                וחוץ מזה לספק מותר להרוויח גם
                                הוא הרי קונה את הגלישה ומוכר
                                יש לו עלות א. קניית הגלישה
                                ב. השרתים
                                ג. שרות הלקוחות

                                כוונתך למחוק את ג
                                מה יהיה בקשר לא. וב?

                                לא יטרידו כי החבילה תשווק מראש לאנשים שלא מטרידים ועם הסברים ברורים שאין שירות לקוחות נקודה! אין מה להתקשר!
                                הטענה היית שבשוק הכללי המחיר יותר נמוך בגלל שהעלות של ג ללקוחות נטפרי יותר יקרה
                                לכן הצעתי להסיר את ג.
                                העלות של א אמורה להיות אותו דבר ללקוחות נטפרי וללקוחות רגילים (לא מקבל את הטענה שלקוחות נטפרי צורכים בממוצע הרבה יותר מלקוחות רגילים)
                                מה שלא מדברים עליו כאן כל כך זה ב, העלות של השרתי סינון הם על הספק ואני חושד שזה עלות לא קטנה פר גיגה.

                                a0533057932A צדיק תמיםצ 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • a0533057932A מנותק
                                  a0533057932 @nigun
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @nigun אמר בנקודה למחשבה:

                                  אם סלקום וכד' יקימו נטפרי
                                  העלות שלהם תהיה מורכבת מב וג
                                  ולכן יהיה ניתן לטעון נטרל את ג
                                  תקח קצת יותק יקר וזהו
                                  אבל היחידים שזה אולי רלוונטי אליהם זה 019
                                  לשאר החברות יש גם א

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • a0533057932A מנותק
                                    a0533057932 @nigun
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @nigun אמר בנקודה למחשבה:

                                    העלות של א אמורה להיות אותו דבר ללקוחות נטפרי וללקוחות רגילים (לא מקבל את הטענה שלקוחות נטפרי צורכים בממוצע הרבה יותר מלקוחות רגילים)

                                    לסלקום \ פרטנר \ הוט מובייל \ פלאפון \ וויקום בלבד
                                    ל019 וכד' יתכן וגם (כי כמו שעולה להם לקוח רגיל עולה נטפרי - את שניהם הם קונים מאחרים)
                                    אבל RL או יוסי תקשורת או IB או כל אחד אחר
                                    מביא סימים של החברות דלעיל
                                    לא סימים שלו
                                    והוא קונה לפי נפח שימוש
                                    לכן יש לו עלויות הרבה יותר גבוהות מול החברה המקורית
                                    (יעלה לו כנראה די דומה גם בלי הסינון - אבל עולה לו יקר הגלישה עצמה)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • צדיק תמיםצ מנותק
                                      צדיק תמים @nigun
                                      נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                      @nigun אמר בנקודה למחשבה:

                                      העלות של השרתי סינון הם על הספק ואני חושד שזה עלות לא קטנה פר גיגה

                                      https://forum.netfree.link/topic/9657/שירות-vip/13?_=1703018156244#:~:text=%40צדיק-תמים-,חשמל ותעבורה זה לא עלות גבוהה. אולי שקל למשתמש,-. הסיבה שהם לוקחים

                                      a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • a0533057932A מנותק
                                        a0533057932 @צדיק תמים
                                        נערך לאחרונה על ידי a0533057932

                                        @צדיק-תמים אחרי ש@magicode אמר את דברו לגבי עלות השרת פר לקוח ( כפי הנראה נתן דבריו כממוצע כי לא דומה מי שמשתמש רק בוויז למי שגולש 20 שעות ביום מבחינת העומס על השרת)
                                        נשאר רק החלק שלהם עולה כל גיגה כסף
                                        כי הם קונים לפי גיגה
                                        מה שלא עונה על 019
                                        אבל עליהם זה כבר שרשור נפרד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ק מנותק
                                          קינג קומפיוטר @a0533057932
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @a0533057932 אמר בנקודה למחשבה:

                                          כלומר אתה מוכיח שבאמת בציבור הכללי אין שרות לקוחות אמיתי

                                          ברורררררררר!!!
                                          יש פער אדיר בין הידע של נציגים בחברות הכלליות לידע שיש בRL ויוסי תקשורת!
                                          התקשרה אלי פעם נציגה ושאלה אותי אם קוראים לי האדמור מגור כי היא התבלבלה עם הכתובת...😂😭
                                          יסלחו לי הנציגים, אבל רובם שם לא יודעים מימינם לשמאלם

                                          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • צדיק תמיםצ מנותק
                                            צדיק תמים @קינג קומפיוטר
                                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                            @קינג-קומפיוטר אמר בנקודה למחשבה:

                                            יש פער אדיר בין הידע של נציגים בחברות הכלליות לידע שיש בRL ויוסי תקשורת!

                                            נו נו, יצא לי בשנים האחרונות לדבר כמה פעמים עם נציגים מRL או מיוסי תקשורת, ולא הרגשתי מקצועיות מיוחדת (עריכה: זה היה בציניות?)
                                            והחסרון העיקרי, שביוסי תקשורת אין מענה אחרי 8 בערב או במוצ"ש גם לא לתקלה משביתה ובRL כנ"ל אין אחרי 10, ובחברות תקשורת כלליות יש שירות 24 שעות

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון