• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איטיות בטיפול פניות..

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    20 פוסטים 10 כותבים 659 צפיות 9 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משפ' כ.מ מנותק
      משפ' כ.
      נערך לאחרונה על ידי משפ' כ.

      ערב טוב לכולם.

      שלחתי לנטפרי כמה פניות של בדיקת סרטונים ורציתי לשאול (אם מישהו יודע\מכיר מקרוב) האם זה לא נקרא איטיות גם אחרי ש5 שעות הם עדיין לא ענו.

      אשמח מאד לתגובות, תודה!

      א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א. פ. 1א מנותק
        א. פ. 1 @משפ' כ.
        נערך לאחרונה על ידי

        @משפ-כ אם זה משהו מסובך, זה יכול לעבור ל'מחלקה הרלוונטית', ואז לוקח יותר זמן...

        משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • משפ' כ.מ מנותק
          משפ' כ. @א. פ. 1
          נערך לאחרונה על ידי

          @א-פ-1 זה סרטונים. זאת אומרת, מה מסובך כאן?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • אא מנותק
            א
            נערך לאחרונה על ידי

            @משפ-כ בדרך כלל זה יותר מהיר כנראה יש עומס על מערכת הפניות (בין הזמנים)
            אם זה משהו דחוף אפשר להוסיף נקודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • N מנותק
              N_נתי
              נערך לאחרונה על ידי

              זה קורה הרבה שמחכים 5 שעות על סרטון עם נקודה אחת במיוחד אם זה פניה בשעות הלילה.
              נטפרי מפרסמים לעין כל את הנתונים של כמה לוקח בממוצע לכל פניה
              הנה תרשים מעכשיו 0:00 בלילה
              374e15ba-48c8-4128-88d1-fbb2805d5ef8-image.png
              אם תרצו לראות את הנותנים כנסו ל https://netfree.link/app/#/tickets/new
              ולחצו פה:
              6b08bb1f-3f34-40ac-a037-c2db2df32de5-image.png
              תסלחו לי שזה באנגלית, למי שיש הגדרות בעברית זה יופיע בעברית.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • magicodeM מנותק
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי magicode

                @משפ-כ אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                שלחתי לנטפרי כמה פניות של בדיקת סרטונים ורציתי לשאול (אם מישהו יודע\מכיר מקרוב) האם זה לא נקרא איטיות גם אחרי ש5 שעות הם עדיין לא ענו.

                היה תקלה במערכת שהקשתה לבדוק את הסרטונים.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                • משפ' כ.מ מנותק
                  משפ' כ. @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                  היה תקלה במערכת שהקשתה לבדוק את הסרטונים.

                  גם עכשיו?

                  א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • magicodeM מנותק
                    magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    יש עומס שהצטבר בגלל זה מאז.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א. פ. 1א מנותק
                      א. פ. 1 @משפ' כ.
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @משפ-כן...
                      6ce14d11-6792-4756-90f8-0a44a68f1743-image.png

                      (מה הקשר שבשלושה נקודות זה יהיה יותר מורכב?)

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יחזקאל הגאון @א. פ. 1
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @א-פ-1 בגלל שאם למשל פתחתי אתר - אני אשלח את זה עם שלש נקודות, כי זה חשוב לי אבל מצד שני זה יהיה קצת יותר מורכב לטפל בזה.

                        זה בעצם אומר שאם אנשים שולחים דברים מורכבים יחסית אז הם שמים שלש נקודות...

                        א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א. פ. 1א מנותק
                          א. פ. 1 @יחזקאל הגאון
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יחזקאל-הגאון זוהי הנחה מעניינת, כי לי היה פעם איזה סירטון ביוטיוב פשוט שהיה לי דחוף אז שמתי שלושה נקודות, ואתרים שהם בהחלט מסובכים, לא היה לי כל כך דחוף (ספיציפת אז) ולכן שמתי נוקדה אחת...

                          ||לדעתי צריך לשנות שם את הניסוח...||

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מנותק
                            magicode
                            נערך לאחרונה על ידי magicode

                            בגלל שאפשר להוסיף נקודות אחר כך. אז לעיתים מי שרואה שפניה שלו מתעכבת הוא שם עוד נקודות. זה פשוט מורכב ולפעמים יקח כמה ימים עד שזה יפתר. ונקודות פחות מעילות במקרה כזה.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • י מנותק
                              יוסף חיים 16 @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              פוסט זה נמחק!
                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ב מנותק
                                ברצינות @יוסף חיים 16
                                נערך לאחרונה על ידי

                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מים אjrubhoמ מנותק
                                  מים אjrubho
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode
                                  אבל לפחות אם כבר מישהו ענה לי, למה הוא נעלם?
                                  אם תוכלו לדאוג, שמי שהתחיל לטפל בפניה מסוימת תהיה לו עדיפות לאותה פניה עד לסיומה.
                                  זה משגע לעשות פעולות מסוימות ולהמתין למענה נוסף.
                                  אני אישית כבר נגרר כמה ימים...
                                  ואני מבין שיש עומס ק"ו אחרי החג, ובעקבות שגוגל עדכנו כל מיני דברים...
                                  אבל בכל אופן...

                                  באהבה!
                                  מים אחרונים.
                                  קאשבק מעולה!
                                  https://cashdo.co.il/?ref=g5FZQT

                                  א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א. פ. 1א מנותק
                                    א. פ. 1 @מים אjrubho
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מים-אjrubho אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                                    אבל לפחות אם כבר מישהו ענה לי, למה הוא נעלם?
                                    אם תוכלו לדאוג, שמי שהתחיל לטפל בפניה מסוימת תהיה לו עדיפות לאותה פניה עד לסיומה.

                                    לא תמיד זה שפתח את הטיפול בפניה יכול לענות על שאלות מסובכות יותר...
                                    לכן הרבה פעמים נשלחת הודעה שהפניה הועברה למחלקה הרלוונטית.

                                    מים אjrubhoמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • מים אjrubhoמ מנותק
                                      מים אjrubho @א. פ. 1
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @א-פ-1 אבל שתהיה למשאיר הפניה עדיפות...

                                      באהבה!
                                      מים אחרונים.
                                      קאשבק מעולה!
                                      https://cashdo.co.il/?ref=g5FZQT

                                      א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א. פ. 1א מנותק
                                        א. פ. 1 @מים אjrubho
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מים-אjrubho אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                                        @א-פ-1 אבל שתהיה למשאיר הפניה עדיפות...

                                        מה הכוונה ל'משאיר הפניה'?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ מנותק
                                          מודה אני @א. פ. 1
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @א-פ-1 אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                                          @מים-אjrubho אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                                          @א-פ-1 אבל שתהיה למשאיר הפניה עדיפות...

                                          מה הכוונה ל'משאיר הפניה'?

                                          כוונתו, שתהיה עדיפות למי שהתחילו לטפל בפנייתו, שלא ירגיש שנשאר כצאן ללא רועה...

                                          א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • א. פ. 1א מנותק
                                            א. פ. 1 @מודה אני
                                            נערך לאחרונה על ידי א. פ. 1

                                            @מודה-אני אני מאמין שיש סדר עדיפויות...

                                            רק שבצוות למקרים מסובכים, הם לכאו' פחות צוות ממקבלי פניות - לדעתי...

                                            (להבדיל: שרי עשרות ושרי מאות, אפשר גם להתקדם לשרי אלפים...)

                                            ולכן לוקח יותר זמן לקבל מענה.

                                            אני חושב שזה מובן, לא?


                                            ||@מודה-אני אמר באיטיות בטיפול פניות..:

                                            שלא ירגיש שנשאר כצאן ללא רועה...

                                            ממש ככה?
                                            זה ההרגשה?
                                            😂||

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • magicodeM magicode נעל נושא זה ב-
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון