איטיות בטיפול פניות..
-
ערב טוב לכולם.
שלחתי לנטפרי כמה פניות של בדיקת סרטונים ורציתי לשאול (אם מישהו יודע\מכיר מקרוב) האם זה לא נקרא איטיות גם אחרי ש5 שעות הם עדיין לא ענו.
אשמח מאד לתגובות, תודה!
-
@משפ-כ אם זה משהו מסובך, זה יכול לעבור ל'מחלקה הרלוונטית', ואז לוקח יותר זמן...
-
@א-פ-1 זה סרטונים. זאת אומרת, מה מסובך כאן?
-
@משפ-כ בדרך כלל זה יותר מהיר כנראה יש עומס על מערכת הפניות (בין הזמנים)
אם זה משהו דחוף אפשר להוסיף נקודה -
זה קורה הרבה שמחכים 5 שעות על סרטון עם נקודה אחת במיוחד אם זה פניה בשעות הלילה.
נטפרי מפרסמים לעין כל את הנתונים של כמה לוקח בממוצע לכל פניה
הנה תרשים מעכשיו 0:00 בלילה
אם תרצו לראות את הנותנים כנסו ל https://netfree.link/app/#/tickets/new
ולחצו פה:
תסלחו לי שזה באנגלית, למי שיש הגדרות בעברית זה יופיע בעברית. -
@משפ-כ אמר באיטיות בטיפול פניות..:
שלחתי לנטפרי כמה פניות של בדיקת סרטונים ורציתי לשאול (אם מישהו יודע\מכיר מקרוב) האם זה לא נקרא איטיות גם אחרי ש5 שעות הם עדיין לא ענו.
היה תקלה במערכת שהקשתה לבדוק את הסרטונים.
-
-
יש עומס שהצטבר בגלל זה מאז.
-
@משפ-כן...
(מה הקשר שבשלושה נקודות זה יהיה יותר מורכב?)
-
@א-פ-1 בגלל שאם למשל פתחתי אתר - אני אשלח את זה עם שלש נקודות, כי זה חשוב לי אבל מצד שני זה יהיה קצת יותר מורכב לטפל בזה.
זה בעצם אומר שאם אנשים שולחים דברים מורכבים יחסית אז הם שמים שלש נקודות...
-
@יחזקאל-הגאון זוהי הנחה מעניינת, כי לי היה פעם איזה סירטון ביוטיוב פשוט שהיה לי דחוף אז שמתי שלושה נקודות, ואתרים שהם בהחלט מסובכים, לא היה לי כל כך דחוף (ספיציפת אז) ולכן שמתי נוקדה אחת...
||לדעתי צריך לשנות שם את הניסוח...||
-
בגלל שאפשר להוסיף נקודות אחר כך. אז לעיתים מי שרואה שפניה שלו מתעכבת הוא שם עוד נקודות. זה פשוט מורכב ולפעמים יקח כמה ימים עד שזה יפתר. ונקודות פחות מעילות במקרה כזה.
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@magicode
אבל לפחות אם כבר מישהו ענה לי, למה הוא נעלם?
אם תוכלו לדאוג, שמי שהתחיל לטפל בפניה מסוימת תהיה לו עדיפות לאותה פניה עד לסיומה.
זה משגע לעשות פעולות מסוימות ולהמתין למענה נוסף.
אני אישית כבר נגרר כמה ימים...
ואני מבין שיש עומס ק"ו אחרי החג, ובעקבות שגוגל עדכנו כל מיני דברים...
אבל בכל אופן... -
@מים-אjrubho אמר באיטיות בטיפול פניות..:
אבל לפחות אם כבר מישהו ענה לי, למה הוא נעלם?
אם תוכלו לדאוג, שמי שהתחיל לטפל בפניה מסוימת תהיה לו עדיפות לאותה פניה עד לסיומה.לא תמיד זה שפתח את הטיפול בפניה יכול לענות על שאלות מסובכות יותר...
לכן הרבה פעמים נשלחת הודעה שהפניה הועברה למחלקה הרלוונטית. -
@א-פ-1 אבל שתהיה למשאיר הפניה עדיפות...
-
@מים-אjrubho אמר באיטיות בטיפול פניות..:
@א-פ-1 אבל שתהיה למשאיר הפניה עדיפות...
מה הכוונה ל'משאיר הפניה'?
-
@א-פ-1 אמר באיטיות בטיפול פניות..:
@מים-אjrubho אמר באיטיות בטיפול פניות..:
@א-פ-1 אבל שתהיה למשאיר הפניה עדיפות...
מה הכוונה ל'משאיר הפניה'?
כוונתו, שתהיה עדיפות למי שהתחילו לטפל בפנייתו, שלא ירגיש שנשאר כצאן ללא רועה...
-
@מודה-אני אני מאמין שיש סדר עדיפויות...
רק שבצוות למקרים מסובכים, הם לכאו' פחות צוות ממקבלי פניות - לדעתי...
(להבדיל: שרי עשרות ושרי מאות, אפשר גם להתקדם לשרי אלפים...)
ולכן לוקח יותר זמן לקבל מענה.
אני חושב שזה מובן, לא?
||@מודה-אני אמר באיטיות בטיפול פניות..:
שלא ירגיש שנשאר כצאן ללא רועה...
ממש ככה?
זה ההרגשה?
||