נפילות קצרצרות מספר פעמים ביום
-
כנ"ל
019
קבלו מדגם של שני דקות בלבד!
זה ממש בלתי נסבל. נבקש את עצתכם
-
ניסיתי להחליף תשתית, ספק וראוטר, כרגע אני על תשתית סיבים של סלקום (בזק) עם ספק R.L. אבל נראה שהבעיה ממשיכה.
אני חייב לציין שבנפילות האחרונות הייתי בפגישה והזום המשיך לפעול גם כשהאינטרנט לכאורה לא עובד, מה שגורם לי לחשוב אולי הבעייה בשרת DNS או בתוכנה של נטפרי שרצה במכונת הסינון.
מצ"ב לוג של הדקות האחרונות:
-
@צביקה3
מה הפרטי משתמש?
בהתמקדות על מכונת סינון(יש לציין שאני עם אותה בעיה מהבוקר 307 ניתוקים היום בלבד)
-
אני על סיבים עם ספק RL וגם חווה את הניתוקים המדוברים.
@magicode יש בעיה ידועה במכונות הסינון? -
@yonig20 תוכל לציין בבקשה איזה מכונת סינון? אפשר לבדוק פה:
https://netfree.link/app/#/user-details
@יעקב-פ אני על מכונת סינון: RL-PX-145
אני לא חושב שזה קשור למכונה ספציפית כי יש פה תלונות מאנשים שנמצאים בספקים שונים ומכונות שונות.
יש רק 2 דברים שאני מצליח למצוא במשותף לכולם, התשתית הפיזית (בזק) והעובדה שהם בנטפרי
אם הבעיה היא בתשתית הפיזית של בזק זה לא היה חוזר אחרי כמה שניות, אז האפשרות הסבירה יותר היא שזה משהו בתוכנה של נטפרי.
התוסף של ICM בודק פינג לשרת של גוגל, ניסיתי להריץ במקביל פינג לכתובת IP 8.8.8.8 וזה נראה תקין אפילו כשהתוסף מסמן שאין אינטרנט.
@magicode האם בקשות DNS עוברות דרך הסינון, או רק תעבורה? האם יכול להיות שהתוכנה נתקעת לפעמים לשניות בודדות? -
@צביקה3 מכונת סינון: new-px-135
-
@yonig20
שברתי שיא -
דיברתי עם טכנאי בזק והוא אמר לי שבתשתית לא רואים שום ניתוק
הוא הפיל את האשמה על המפצל שקיים אצלי
אני אנסה לבדוק בחיבור ישירות לראוטר האם זה באמת קשור אליו או לא ואני אעדכן כאן
שלחתי גם פניה לנטפרי דרך המערכת ואני מחכה לתגובה -
זה מעניין, כי שני לקוחות, אחד עם בזק והשני עם רימון 019 גם חווים כאלה ניתוקים כמו שכותבים כאן, והמעניין הוא שבשניהם בחברה (ואני בעצמי ראיתי) אין נפילות בתשתית
ניסיתי להחליף IP ולא שיפר את המצב
אולי זה תלוי במכונת סינון של נטפרי
אין לי אפשרות עכשיו לבדוק איזה מכונה.... עבר שבועיים -
@frize37
לכן לא מאמינים להם
ובודקים