• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    איך מצטרפים לנטפרי?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    36 פוסטים 12 כותבים 8.5k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אאאאאאא
      נערך לאחרונה על ידי

      אבל לענין, אם יש פה מישהו שיש לו קשר לאדם שיכול לממן שתיים שלוש משכורות חודשיות להצלת הדור (לי לצערי אין), ומצד שני שלא יתערב בשום צורה שהיא בתוכן וישאיר את זה נקי בידים של נטפרי.
      בצורה כזו לא נראה לי שלמנהלים של נטפרי תהיה התנגדות ל הקמת מוקד ולשתף עם זה פעולה.
      אז מי מרים את הכפפה?
      אפשרות שניה בעלות נמוכה יותר, להקים מוקד מתנדבים עם מספר טלפון אחד שמנתב שיחות לכל מתנדב בשעה שנוחה לו, (כמו שיש בכמה בתי הוראה).

      dLiveD ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • dLiveD מנותק
        dLive @אאאאאאא
        נערך לאחרונה על ידי dLive

        @אאאאאא
        סוף סוף נתת משהו...
        נשמע רעיון.
        אולי אפשר גם מוקד הצטרפות טלפוני לשעה אחת ביום.

        נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
        יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ליכטל מנותק
          ליכט @אאאאאאא
          נערך לאחרונה על ידי

          @אאאאאא אמר באיך מצטרפים לנטפרי?:

          אפשרות שניה בעלות נמוכה יותר, להקים מוקד מתנדבים עם מספר טלפון אחד שמנתב שיחות לכל מתנדב בשעה שנוחה לו, (כמו שיש בכמה בתי הוראה).

          או אפי' ללא שעה קבועה לכל מתנדב, אלא המוקדן יתן למתקשר לחכות דקה (עם מוסיקה ברקע כמובן😊) וישלח מייל לכל המתנדבים מי מוכן עכשיו לעזור, ויעביר את השיחה למי שענה תשובה חיובית.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • C מנותק
            clickone
            נערך לאחרונה על ידי

            יש את זה כבר מובנה בתוך המענה של נטפרי.
            שהמערכת IVR מודיעה לך שיש שיחה ממתינה, והמתנדב חוזר למספר > ואז המערכת מקשרת את הלקוח עם המתנדב.
            היתרון בזה הוא שאם אתה יכול, אתה פשוט חוזר למספר. אם אתה לא יכול כעת אתה לא חוזר. זה לא תלוי בשעה מסויימת, וגם אם אתה חזרת וחזר במקביל עוד מישהו רק שיחה אחת מקושרת ללקוח

            לדעתי מי שמוכן, שפשוט יפנה לתמיכה של נטפרי ויגיד שהוא מוכן. או שיכתוב כאן....

            אפשר גם להקים קו מיוחד בשביל העניין הזה, קו המתנדבים....

            • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
            ליכטל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
            • ezraE מנותק
              ezra
              נערך לאחרונה על ידי

              אפשר מוקד הודעות בו משאירים מספר טלפון ויחזרו אליו.
              אפשר מוקד אנושי כמו ביפר תקשורת, אפשר מוקד אוטומטי להשארת מספרי טלפון, ואפשר גם כמו שהציעו מספר טלפון שמחייג לכמה מתנדבים ומי שיכול עונה.
              אני חושב שהכי טוב זה מספר טלפון לחזרה, רק שחשוב להקפיד שהחזרה תהיה בהקדם האפשרי בשביל שאנשים לא יחזרו בהם ולהוכיח רצינות.
              אני הכי ממליץ על מוקד שיחזרו אליהם ע"י מתנדבים (או מזכירות בתשלום)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • frize37F מנותק
                frize37
                נערך לאחרונה על ידי

                סליחה, אבל זה לא נכון לומר שלא עוזרים. גם אצל RL כבר אומרים איך להתחבר. גם אצלי כשמתחברים ב019 אני או שמגיע בעצמי ומחבר אותם או מרחוק או בטלפון (אתמול הייתי אצל מישהו שעתיים (גם לא היה לו NET וגם היה לו דפדפן ישן, והכל זה זמן במחשב ישן נושן)) זה חלק מהתנדבות שלי כדי שאנשים יהיה להם אינטרנט כשר 99.9%
                ואגב, אצלי לא מתקשים אנשים רק להתחבר דרך 019. גם אצל RL הרבה אנשים מתקשים ואני שולח ישר במייל לישי מס' טלפון שיחזור אליהם וכבר אומר לו רקע על האיש (אם יש לו נתיב על המחשב וכו').
                ב019 זה יותר מורכב בגלל הנסטיקים, שיש להגדיר אותם. אבל בסה''כ מישהו שיש לו מייל יודע דבר אחד או שתים מחשב. ומיד כפותחים את האינטרנט של נטפרי אוטומתית נפתח בדיקה האם יש תעודה ואח''כ עושים חשבון וכו'. אין כזה דבר בשום ספק שהכל הולך לפי שלבים ומוסבר יפה.
                לגבי 019 כבר כתבתי פוסט והסברתי שם http://wiki.netfree.link/index.php/משתמש:Frize37

                כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                לפרטים נוספים לחץ כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • dLiveD מנותק
                  dLive
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אפשרות נוספת מצד המערכת (אני מקווה שזה לא נשמע מופרך) :
                  לחבר את תעודת האבטחה, סינכרון הדרייב, תוסף כרטיסיה ו-WiFree בקובץ אחד.
                  המשתמש יוריד אותו, יפתח התקנה. יפוע חלון שיסביר למשתמש את תהליך ההתקנה, שיהיה כזה:
                  הקובץ יתקין תעודת אבטחה, ישאל אם המשתמש רוצה סינכרון בדרייב (תוך הסבר קצר לקטע של האבטחה עם קישור ל"נטפרינדס"), יתקין את תוסף האבטחה שבברירת מחדל יהיה כבוי, ואת ה-WiFree.
                  את הויפרי אפשר יהיה שלא להתקין מיידית אלא "הזכר לי בעוד שבוע". כמובן תהיה אפשרות להפעיל אותה ידנית בתוך השבוע.
                  דברים נוספים שהקובץ יכלול הם: פתיחת חשבון משתמש + פתיחת משתמש בפורום, ופתיחת הדפדפן בדף התרומות של נטפרי לקניית נקודות.
                  מופרע?
                  או שגאוני נטפרי כבר חשבו על זה, וזה רק עניין של זמן (גם אם הרבה) עד שזה יהפוך למציאות?

                  בסיס הרעיון הוא לצמצם את מספר הפעולות שצריך לעשות.
                  קצת הגזמתי אולי, אבל לכאורה אין בעיה לאחד את תעודת האבטחה עם הסינכרון בדרייב (אופציונלי - לפי בחירת המשתמש) ואפילו עם הויפרי (למרות שיצטרכו לעדכן את הגרסאות...).

                  נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                  יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                  frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • frize37F מנותק
                    frize37 @dLive
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @dLive זה רעיון לא רע בכלל. אבל בסה''כ לא צריך להגזים. הכל כתוב בעברית וברור שלב אחרי שלב. אולי מה שחסר זה בהתקנת התעודה הוא ידע לבד אם איזה דפדפן אני עובד, כי אתמול נתקלתי עם לקוח הרבה זמן כי היה לו פירפוקס, ולא הצלחתי להתקין עד שלבסוף בנטפדרנס מצאתי את הפתרון

                    כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                    חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                    קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                    טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                    לפרטים נוספים לחץ כאן

                    dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • A מנותק
                      ayys613
                      נערך לאחרונה על ידי

                      למה הלשונית של 'התחברות לנטפרי' נחשבת כקשה להבנה ?
                      לי זה הלך יחסית בקלות, אולי כי לפני המעבר יצרתי קשר במייל בכדי לברר פרטים.

                      dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • dLiveD מנותק
                        dLive @frize37
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @frize37
                        אולי באמת הפתךון הוא יותר בסוכנים שיחברו אנשים, כמוך.סוג של תמיכה.
                        במקום לפנות לחברות עצמן יפנו לסוכנים שיקבלו רווח על הצטרפויות, והם יחברו את המשתמשים.

                        נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                        יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                        frize37F עילוםע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • dLiveD מנותק
                          dLive @ayys613
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @ayys613 אמר באיך מצטרפים לנטפרי?:

                          למה הלשונית של 'התחברות לנטפרי' נחשבת כקשה להבנה ?
                          לי זה הלך יחסית בקלות, אולי כי לפני המעבר יצרתי קשר במייל בכדי לברר פרטים.

                          אשריך, אבל יש הרבה שלא מסתדרים.
                          יש הבדל מאד גדול בין צורת הפעולה של נטפרי לעומת חברות הסינון האחרות.
                          אנשים שרוצים להתחבר בדר"כ לא נתקלים בשום קושי. להיפך, הנציגים קופצים עליהם, ותוך זמן קצר מסדרים להם הכל.
                          בנטפרי צריך לפנות לספק (שהוא לא המסנן כמו אצל אחרים), צריך לפנות לנטפרי (פתיחת חשבון משתמש), צריך לחפש לבד עזרה לתקלות וכו'.
                          יש הרבה שלא מסתדרים.

                          נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                          יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • frize37F מנותק
                            frize37 @dLive
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @dLive נכון מאוד, זה הרבה יותר פרקטי. כי אני כסוכן רואה את זה מול העיינים. לפעמים בטלפון א''א לטפל כי האיש שמאחורי הטלפון לא יודע כלום מחשבים ולא יבין כלום מה אומרים לו. הייתי אצל מישהו שבאמת לא ידע כלום. וגם אחרי שסידרתי הכל עם הנסטיק ישבתי איתו והסברתי לו את המייל ועוד כמה דברים. ככה זה אשרינו שיש כאלה אנשים שלא יודעים כלום.....

                            כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                            חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                            קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                            טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                            לפרטים נוספים לחץ כאן

                            dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • dLiveD מנותק
                              dLive @frize37
                              נערך לאחרונה על ידי dLive

                              @frize37
                              גם אני הייתי כזה עד שנכנסתי לנטפרי (כמה חודשים), בפורום ז"ל קיבלתי ים של ידע...

                              נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                              יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                              frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                ayys613 @dLive
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @dLive אמר

                                יש הרבה שלא מסתדרים.

                                צודק לא הוגן מצידי לחשוב על החוויה בצורה שבה אני עברתי.
                                כשאני חושב על ההבהרה שלך, באמת יש את השלבים האלה שיכולים להקשות על אנשים.
                                אבל עדיין גם השלבים שצריך לעבור מפורטים בצורה יפה בלשונית המדוברת.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • frize37F מנותק
                                  frize37 @dLive
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @dLive אבל הרעיון שלך מצויין. יש לקדם אותו. רק שהאמת הוא שאצל RL לא יודע אם זה ילך כי הם לא צריכים סוכנים, שונה הוא 019 שעובדים רק עם סוכנים כי היא לא חברה ממש קטנה.
                                  אולי בהמשך כשנטפרי יעלה כסף יחלו לעשות את זה ולשלם לסוכנים כסף ושלא יהיו רק סוכני מכירות אלא סוכן עד שאינטרנט עובד

                                  כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                  חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                  קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                  טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                  לפרטים נוספים לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • Z מנותק
                                    zeevgros @dLive
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @dLive אמר באיך מצטרפים לנטפרי?:

                                    השאלה הכי חמה.
                                    אנשים לא יודעים איך מצטרפים. נניח שנתקלתי בחתימת מייל של מישהו עם המלצה להתחבר לנטפרי.
                                    במקרה הגרוע זה יוביל ל"נטפרינדס" שאין בו שום גרפיקה וממש יבריח משתמש מצוי, ובמקרה הטוב לדף הבית של נטפרי שממש לא מובן ממנו איך מצטרפים.
                                    בהנחה שאני לא מכיר שום מושג, והרגע שמעתי על נטפרי.
                                    אני צריך לפתוח משתמש, לדבר עם ישי מ-RL, להוריד תעודת אבטחה, להתקין סינכרון לדרייב, והכל בלי שום תמיכה טלפונית.
                                    במקרה והספק לא יהיה RL (נניח במודם סלולרי - נטסטיק) אני אצטרך להסתדר לבד עם כל התקלות הנפוצות, שממש לא בעיה להסתדר איתן, ברגע שאתה משתמש בפורום.
                                    אבל משום מה בתודעה של אנשים הפורום מיועד למומחים של נטפרי ולא ל"עמך", אז הם לא טורחים לבדוק אותו. שלא לדבר על "נטפרינדס", שבכלל לא מוכר.
                                    לכאורה יש צורךבמוקד הצטרפות ותמיכה טלפוני.

                                    מוזמנים להציע פתרונות.

                                    מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                                    מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                                    052-7638681 zeevgros@gmail.com

                                    dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • dLiveD מנותק
                                      dLive @zeevgros
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @zeevgros
                                      האמת שאפשר לעשות רשימת סוכנית שמחברים לנטפרי (כמובן עם תמיכה), ולשים לינק לשם.
                                      קדימה תתחילו לרשום.
                                      דבר ראשון יש לנו את @frize37 שמוזמן לכתוב את פרטיו.
                                      ואת @zeevgros שמחבר בבני ברק בפלאפון 052-7638681.

                                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                      frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • frize37F מנותק
                                        frize37 @dLive
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @dLive אמר באיך מצטרפים לנטפרי?:

                                        @zeevgros
                                        האמת שאפשר לעשות רשימת סוכנית שמחברים לנטפרי (כמובן עם תמיכה), ולשים לינק לשם.
                                        קדימה תתחילו לרשום.
                                        דבר ראשון יש לנו את @frize37 שמוזמן לכתוב את פרטיו.
                                        ואת @zeevgros שמחבר בבני ברק בפלאפון 052-7638681.

                                        אני בירושלים 0533157776
                                        קווים אני עושה בכל עיר- תמיכה עד הבית רק בירושלים (עשיתי כמה בבני ברק כשהייתי באזור)
                                        אפשר לראות את הפוסט שכתבתי בעניין !
                                        http://wiki.netfree.link/index.php/משתמש:Frize37

                                        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                        לפרטים נוספים לחץ כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • dLiveD מנותק
                                          dLive
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          בואו נעשה את זה כמו שעושים את זה.
                                          רשימת סוכנים.
                                          https://docs.google.com/spreadsheets/d/1VBFq4GBeJTR3iUgljzZlTHRcWKP_YtOHRMrK9CZPhPg/edit?usp=sharing
                                          אין כ"כ הרבה, אבל הרעיון הוא שבמענה להתפתחויות באשכול הזה תוכלו לשים את הלינק לסוכנים בחתימה במייל.

                                          נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                          יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            אורי
                                            נערך לאחרונה על ידי אורי

                                            תודה שהסברת הבעיה כ"כ ברור.

                                            באמת עם הרבה תודות להקוסם היקר והחשוב תהליך יותר קל ממה שהיה (ותהליך פתיחת החשבון וכו' מתחיל אוטמטי ומסביר מה לעשות) אבל עדיין אנשים צריכים תמיכה.

                                            חוץ מכל הרעיונות שהזכרתם נראה לי שצריך לסדר הויקי בענין זה.

                                            כרגע בדף איך להצטרף יש אריכות מה שמקשה על אנשים.

                                            צריך להפריד לחלוטין בין ב' נושאים. א) איך מצטרפים. הג' שלבים וב) כל הפרטים של הספקים והיתרונות וחיסורונות של VPN כנגד נטסטיק וכו'.
                                            צריך לכתוב בקיצור ובעידוד איך להצטרף - א) מתקשרים לספק ב) באופן אוטמטי המחשב יבקש ממך לפתוח חשבון בנטפרי ולהוריד קובץ וכו'..

                                            בדף נפרד להסיבר יותר פרטים על ההבדלים בין הספקים ובין דרכי החיבור כו'

                                            ואולי כדאי לעשות לינק ישיר לדף איך להצטרף מדף הבית של נטפרי.

                                            צריך לעודד אנשים שזה קל.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון