למשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית
-
אני ב019 ויש לי שירות מעולה הם עונים תוך כמה שניות ומעולם לא גבו יותר במחיר.
הלוואי שכל החברות בישראל היו עונים כזה מהר לשירות לקוחות. -
שלום לכולם
לקוחות שיש בעיה בתמחור ובגביה, בבקשה לשלוח מייל ל info@019mobile.co.il , ולכתוב את הבעיה אנחנו נתייחס לכל פניה פרטנית, לשמחתי אנחנו לומדים הרבה מהפניות לשיפור השירות, אנחנו מאמינים שלקוח מרוצה מביא לקוח מרוצה, ולקוח לא מרוצה מבריח לקוח מרוצה ולא מרוצה, ולכן אין שום מחשבה לגבות כספים שלא מגיעים לנו.
כמו שהיה בדף המצורף, מי משמרגיש צורך לפנות אלי המספר שלי 055-991-0003, המייל harel@019mobile.co.il, ומוזמנים להעיר ולהאיר, בתקווה שניתן את השירות הטוב וההוגן שמגיע, ושאנחנו רוצים לתת.
הראל
מנהל שירות לקוחות 019 -
-
-
-
@הראל-019
כל הכבוד-חברה שלא בורחת כשיש בעיות , זה שירות.. -
@הראל-019 גם אני מצטרף לכל האיחולים
ברוך הבא -
@הראל-019 כל הכבוד הראל אנו שמחים בהצטרפותך לפורום.
ונקווה שפתרונות יבןאו מהר. -
איזה צירוף מקרים ...
הראל (RL)
ו-019
........ -
@הראל-019 ברוך הבא!!
-
@חסידיש אמר בלמשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית:
איזה צירוף מקרים ...
הראל (RL)
ו-019
........אין פה בעיה של ריכוזיות ב'משק'?
-
@הראל-019 אני חושב שכדאי שתעדכן בפרופיל שלך את המיל שלך והטלפון שלך
(מלקוח של 019 מרוצה)
תודה רבה. -
@הראל-019 אמר בלמשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית:
כמו שהיה בדף המצורף, מי משמרגיש צורך לפנות אלי המספר שלי 055-991-0003, המייל harel@019mobile.co.il, ומוזמנים להעיר ולהאיר, בתקווה שניתן את השירות הטוב וההוגן שמגיע, ושאנחנו רוצים לתת.
הראל
מנהל שירות לקוחות 019הראל לצערי גם החודש קבלתי חשבונית לא נכונה, למייל של השירות לקוחות שלחתי כבר חודש שעבר, ועד היום דממה.
שלחתי אליך למייל המצוין אתמול הודעה.תודה רבה מיוחדת על התודעת שירות שלכם ועל הנוכחות שלך האישית בפורום שלנו.
-
@ayys613
כפי שכתבתי כבר דרך הפניה היעילה החא להתקשר לשירות לקוחות 1800-019-019
אם שלחת מייל להראל תראה את העניין כמסודר (כמובן אם הוא יאשר קבלה).
-
@957
עכשיו שהתקשרתי לשירות לקוחות הם אומרים שלא היה שום פנייה ממני על התקלה ועכשיו הם יעבירו לזיכויים..
אז שידעו החברים פה שהפנייה היעילה היא ישירות לשירות לקוחות.. -
@אורי-אטדגי מה פתאום
אני מקווה שעשית צחוק -
אני קיבלתי חשבונית עם שני חיובים אחד עבור 5 ימים והשני עבור 24 ימים, חישבתי ומצאתי שהחיוב השני על 24 הימים הם לפי מחיר 68.5 . ז''א שבערך ב6 לפברואר עידכנו למחיר המבצע מבלי שבכלל דיברתי איתם, ייתכן שעידכנו לכלם ולכן חשוב לבדוק
-
@המומחה החשבונית היא בין התאריך 01/02/17 לבין התאריך 28/02/17..
והחיוב 74.61 ₪
אז עודכן רק המחיר מבצע ולא הזיכוי? -
@אורי-אטדגי ז''א שגם אצלך זה עודכן ורקעבור 5 ימים הראשונים של החודש שילמת מחיר גבוה
-
@המומחה אז גם אם עדכנו זה לא אומר שגם יזכו..
זאת אומרת שצריך לבקש גם זיכוי...