מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.
-
יש הרבה סרטונים של הרצאות והדרכות שמבחינת תוכן השמע זה בסדר אך בצפיה יש שם נשים וכו' , שיהיה אפשרות לבדוק סרטונים רק לשמע ולחסום רק את הצפיה
-
גם אני מצטרפת לבקשה - לאפשר אודיו ללא וידאו, כשאין בעית תוכן, בהרצאות, מוסיקה וכו'...
-
ראיתי שאפשר לבקש דברים בומבסטיים והשמים לא נופלים והפורום ממשיך לעבוד, אז.. אני מציע משהו די 'קטן'.
שבדיקת התמונות תאפשר בדיקת חצי תמונה (כמובן עם נקודות).
טכנית זה אומר שנוכל לפי בקשה שמישהו יטשטש לנו את התוכן הלא ראוי שבתמונה.
לדוג' התמונות שנחסמו בגלל תוכן לא ראוי, כשלמעשה חלק מהתמונה היא סמלי לחצני התפריט של הדואר של מיקרוסופט. עוד דוגמא, יש תמונות שהן צילום מסך מפייסבוק, ומה שבעייתי זה רק תמונת הפרופיל בצד ימין למעלה.
אבל מה, יש עם זה בעיה טכנית. נטפרי הרי לא שומרת תמונות אצלה, אלא רק גיבוב, שמוודא שהתמונה נבדקה, ואם נבדקה השרת נותן לה לעבור, אבל האחסון נשאר במקור.
אני מציע להעלות תמונות כאלה לשרת אחר חינמי ייעודי לתמונות שפתוח, ולנתב את הקישור לשם. כלומר להוסיף טבלה לדטה, של קישורים שצריך להפנות אותם לקישור אחר...
אני מבין שהבעיה דומה לכל שאר ה'בקשות' שעלו כאן, כמו קבצי zip ושיתוף ציבורי באופן כללי, שגם אם יהיה בדיקת תמונות פנימית בתוך הקבצים, השרת רק 'פותח שער' או 'נועל'. וכן בדיקת וידאו שיש בו רק בעיה בתחילת הוידאו כמו שנכתב לעיל. אז אני לא מבקש להוריד ולהעלות שוב ליוטיוב עם חסימת של הפריימים הבעיתיים... אבל לפחות בתמונות זה יכול להיות רלוונטי, כי העלאה שלהן לשרת אחר ייקח שניות. מה גם שהתמונות שיבקשו עבורם את זה הן בודדות. -
בעניין ההתמכרויות שעלה לא פעם בפורום:
@אורח אמר בפורום לגמילה מהסמארטפון.:
יש אפליקציה לסמארטפונים בשם Phone Addict שמסייעת למשתמש לדעת עד כמה הוא מכור לסמארטפון שלו. האפליקציה עוקבת אחר השימוש במכשיר ומדווחת למשתמש על מספר הפעמים שהוא נוגע במסך הסמארטפון במהלך היום. המטרה היא שהמשתמש יפחית את השימוש שלו בסמארטפון, בכל יום ויום.
כך שכמו שיש כיום בדף התשלומים סרגל לצפיה בימי הגלישה, שיהיה סיכום חודשי כמה שעות בסה"כ גלשו ברשת.. יהיה מפחיד..
פילוח לפי אתרים שמוגדרים כבזבוז זמן יהיה אימה.. -
להוסיף בפנל הניהול, אפשרות לדווח בקליק (דוגמת הדיווח על תמונה שאושרה או נחסמה בטעות) על תמונות שלא נשלחות לבדיקה, במקום לפתוח כל פעם פניה על זה.
ואותו רעיון גם כדי לדווח על חסימת הרובוט כשזה לא נראה מוצדק, שאוטומטית תשלח פניה עם הפרטי חסימה. -
להוסיף לחצן ניגון חוזר אוטומטי ביוטיוב, (בדומה ללחצן הורדה).
-
@הראל אמר בנטפרי לוקאלי:
לק"י
שלום לכולם,
מישהו פעם חשב על אפשרות ליצור אפליקציית נטפרי "לוקאלית", משהו שישתמש במנגנון של נטפרי במקומות שאין אפשרות להתחבר לספק של נטפרי (כמו מקומות עבודה וכיוצא... ששם לפעמים אין אפשרות של VPN ).
משהו כמו שנתיב פעם היו עושים ? (רק לסנן גם את התמונות....) -
לפתוח את האתר jmusic באופן ספציפי. (על אף שזה שיתוף ציבורי כפי שהבנתי ובאופן כללי חוסמים דברים כאלו)
מפני שיש לו יתרונות משמעותיים על פני אחרים. -
שיהיה אפשרות לבודקים ותומכים לזכות נקודות במקרים ספציפיים כמו פנייה כפולה בטעות (שלחתי בעבר בטעות שני סרטונים ביוטיוב, התברר שזה אותו אחד) וכדו'
-
אפשרות לסגור פניה לפני שטופל ולקבל הנקודה/נקודות בחזרה
-
לא קראתי את כל האשכול ואני לא יודע אם כתבו כבר
אבל מה שראיתי ושמעתי שמוציא קצת שם רע על נטפרי שא"א להדפיס מהמייל רק צריך לפתוח בעוד קישור או להוריד
אולי זה כבר כתוב באחד המדריכים ונטפרדנט
אבל זה עושה בלאגן ומצב פרמיטיבי אולי אפשר לפתור תבעיה כבר -
לשנות את ה'נושא' במייל כשמגיע תגובה על פנייה שיהיה סטטי, ומספר הפנייה יופיע בגוף ההודעה.
ככה המייל ישושר למיילים הקודמים ולא ימלא את כל האינבוקס. -
@למדן-וידען אם אני לא טועה [וסליחה א"כ] כתבו את למעלה.
אולי כדאי [ואני לא מדבר אליך אישית] שכל מי שמוסיף משהו שיעבור על מה שכתבו כדי לא ליצור כפליות שיקשו על המלאכה אח"כ [במידה ובאמת מישהו מהמנהלים הולך לעבור על זה ויטפל בזה:boy_tone1: ] -
א. כפי שכבר אמרו- סרטונים בהידברות.
הם בד"כ ממש קצרים ומענינים- חבל.
ב. פורומים רפואיים כמו "דוקטורס" למשל- חבל שסוגרים את הכל!
יש אכן תחומים שעשויים להיות בעיתיי ם מאד- אבל פורומים כגון אורטופדיה/ קרדיולוגיה/ נוירולוגיה וכו' חבל שלא ניתן לפתוח- אולי אפשר ליצור סינון אוטומטי כמו לקבצי PDF .
חבל שאין אפשרות לשאול עלמנת לקבל תשובות ולקרוא חומר מידעי בנושא רפואה.
כנ"ל גם בפסיכולוגיה- כשם ש"בטיפולנט" נפתח באופן מסונן- חבל ש"בטיפול" שהוא ברמה הרבה יותר מקצועית- סגור טוטאלית.
ג. הסרגל של נטפרי בצד ימין- יושב לפעמים על הגלילה של העמוד באופן שמפריע לדפדף באתרים מסוימים. אולי אם יופיע בתחתית העמוד ולא בצד- הבעיה תפתר.
ד. שירות טלפוני זמין- או יכולת לפנות לשירות לקוחות שלא בענין פתיחת אתרים.(אולי יש ואני לא יודעת)
ה. אפשרות לקרוא את תשובות נטפרי על בקשות אישיות ביותר מחשבון דוא"ל אחד. (לא תמיד לבני הזוג חשבון משותף)
ו. באתר נקסט- יש בגדי בנות רבים שלא נפתחים כלל ובצדק- בגלל תמונות בנות.
אולי הזוי לבקש- אבל סיעור הנוכחי מאפשר לנסות-היה מועיל לו יכלו לטשטש פנים באופן שיוכלו לראות את הבגד עצמו
ז. איזה מדהים שגוף מבקש רעיונות לייעל את עצמו!- היוזמה מבורכת ומרשימה בלי קשר למספר הבקשות שתהינה ברות ביצוע.יישר כח!
-
אפשרות של מספר משתמשים על אותו מחשב כשלכל אחד יש סיסמא והגדרות פרופיל משלו.
-
להוסיף התראה בתוך תוכנת אניוור לאלו שעדיין לא התקינו "וייפרי"
-
מחיר מיוחד לקהילת GMAIL
דובר בעבר -
@ezra אמר במה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.:
אפשרות של מספר משתמשים על אותו מחשב כשלכל אחד יש סיסמא והגדרות פרופיל משלו.
ועל דרך זה שאפשר להגדיר שתי הגדרות פרופיל על שתי מחשבים עם ספק אחד
-
אפשרות לבדוק תיוג של אתר, בשביל לחסום או לפתוח אותו בהגדרות האישיות.
-
נא לפתוח את האפשרות להוריד מהחנות אפליקציות!!!