• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    ראוטר לנסטיק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    22 פוסטים 15 כותבים 4.7k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 9579 מנותק
      957 @aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @aiib
      תוכל לפנות אלי לייעוץ,
      ...........................
      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
      0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

      לפרטים במייל 000@955.co.il

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • בן של מלךב מנותק
        בן של מלך
        נערך לאחרונה על ידי

        @aiib אשמח לעזור

        אר אל אינטרנט ורשתות בע"מ
        0722-132999
        yishai@isp.net.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • סים כשרס מנותק
          סים כשר
          נערך לאחרונה על ידי

          תוכל לפנות גם 0534184184

          שירות לקוחות - סים כשר
          טל 08-802-1818
          מייל service@simkasher.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • B מנותק
            benaharon
            נערך לאחרונה על ידי

            זה נשמע מעניין לראות שכל סוכן מגיב שיפהו אליו.
            לא בשביל זה יש באתר הראשי של נטפרי הפניה ל"התחברות לנטפרי"???

            smk148S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • smk148S מנותק
              smk148 @benaharon
              נערך לאחרונה על ידי

              @benaharon ממש לא.
              אינני סוכן אבל אני יודע שאם יש לי בעיה או בקשה מיוחדת מי שידע לעזור לי אלו הסוכנים שנתקלים בהרבה מקרים,
              ורוצים לתרום מנסיונם לאחרים עיון קצר בפורום ילמד אותך.
              כל הכבוד לסוכנים שלנו @957 @frize37 @בן-של-מלך וסליחה אם שכחתי מישהו.....

              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
              • A מנותק
                aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                באמת כל הכבוד לסוכנים שעוזרים בכל פניה בין הקשורה אליהם ובין אם לאו.
                אבל לפני שאפנה אליהם אשמח לשמוע ממי שמשתמש באופן הזה.
                תודה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • C מנותק
                  clickone @smk148
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @smk148 אמר בראוטר לנסטיק:

                  @benaharon ממש לא.
                  אינני סוכן אבל אני יודע שאם יש לי בעיה או בקשה מיוחדת מי שידע לעזור לי אלו הסוכנים שנתקלים בהרבה מקרים,
                  ורוצים לתרום מנסיונם לאחרים עיון קצר בפורום ילמד אותך.
                  כל הכבוד לסוכנים שלנו @957 @frize37 @בן-של-מלך וסליחה אם שכחתי מישהו.....

                  שכחת כמובן את @zeevgros ו @סים-כשר .....

                  • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                  • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • baruchB מנותק
                    baruch
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אין שום פסול בכך שסוכן מנסה לקדם מכירות בפורום.
                    כמובן בתנאי שהוא לא מסווה את העובדה שהוא סוכן מכירות.

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • ב מנותק
                      ברוך השם @baruch
                      נערך לאחרונה על ידי ברוך השם

                      @baruch אני לא חושב ש @957 עשה את זה כקידום מכירה, זה פשוט נבע מהאינסטינקט שלו - לעזור.

                      לי אישית @957 עזר בנושאים שלא קשורים אליו כסוכן, ואף לא קשורים בכלל לנטפרי!

                      5761905@gmail.com

                      0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • baruchB מנותק
                        baruch
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @ברוך-השם
                        אין שום בעיה.
                        אני לא אומר שהוא לא עוזר לאנשים רק בתמורה.
                        אבל בהחלט כל מי שמבצע כאן קידום מכירות, צריך ליידע את הציבור.

                        dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • dLiveD מנותק
                          dLive @baruch
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @baruch הסוכנים לא מסווים את היותם סוכנים, להיפך אני מאמין שהם היו רוצים שידעו על כך.
                          אולי יוסיפו להם תווית עם הכיתוב "סוכנים"?
                          כמו שאצלך יש "בודקים ותומכים".

                          נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                          יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                          • יוליוסי מנותק
                            יוליוס
                            נערך לאחרונה על ידי יוליוס

                            אני חושב ש@בן של מלך צריך להחליף את הניק שלו רשמית לRL כמו @הראל-019.
                            שידעו שתגובה שלו זה תגובה רשמית של החברה שלו

                            נטפרי. הלכתחילה שבדיעבר!

                            למדן וידעןל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • A מנותק
                              aiib
                              נערך לאחרונה על ידי

                              הבעיה היא שכל הסוכנים הנפלאים האלו עוזרים גם שלא במסגרת תפקידם וכזה דבר עלול להגביל אותם.
                              לכן אולי כדאי ליצור 2 משתמשים.

                              dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • dLiveD מנותק
                                dLive @aiib
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @aiib למה מגביל?
                                כשאתה מקבל תמיכה מסוכן אתה יודע שיש לתשובה בסיס. (אולי המנהלים יראו בזה חיסרון. לכל דבר יש כמה צדדים.)

                                נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                למדן וידעןל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • למדן וידעןל מנותק
                                  למדן וידען @יוליוס
                                  נערך לאחרונה על ידי למדן וידען

                                  @יוליוס אמר בראוטר לנסטיק:

                                  אני חושב ש@בן של מלך צריך להחליף את הניק שלו רשמית לRL כמו @הראל-019.
                                  שידעו שתגובה שלו זה תגובה רשמית של החברה שלו

                                  אתה מתכוון שהוא צריך להחליף את הניק ל @019-הראל ? 😉

                                  מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                  שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                  lamdan.yadan@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • למדן וידעןל מנותק
                                    למדן וידען @dLive
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @dLive כל עוד שזה קשור למחירים ומידע מטעם החברות אתה צודק.
                                    אבל תגובות כמו פרשנויות וסתם עזרה בדברים שלא קשורים לספק וכדו' עלול להטעות את מי שלא מכיר שזאת תשובה רשמית מגורם פנימי.
                                    (אלא"כ יהיה כתוב סוכן - חיצוני וכדו')

                                    מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                    שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                    lamdan.yadan@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                    • A מנותק
                                      aiib @azi05599
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @azi05599 כתוב בפורום שבשביל לדעת כמה ג'יגה אני צורך בחודש [כדי לדעת איזו חבילה להזמין] אפשר לראות בהגדרות צריכה בנתונים וכו' משום מה כתוב לי שם רק כמה מגה בכל ה30 ימים דבר שוודאי לא נכון.
                                      ייתכן וזה קשור בגלל שאני מתחבר עם vpn? ובין א"כ ובין אם לא, יש דרך אחרת לדעת כמה אני צורך בחודש?
                                      תודה
                                      @clickone

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • חסידיש פלוסח מנותק
                                        חסידיש פלוס
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @aiib אל תעשה את זה. תשאר עם הנייח.

                                        ההבדל בין חיבור נייד לנייח, הוא פרוטות ממש.
                                        יש לך 15 מגה ב019 כולל נטפרי בסביבות ה85 שקל.

                                        ונייד, יש עכשיו ב019 רק חבילות של 10 ו40. 10 יספיק בדוחק ממש, וה40 זה אמנם יתכן קצת הרבה, אבל לא שווה לקחת את ה10.
                                        המחיר של ה40 עומד על 70 + 15 לנטפרי. חוץ מהעלות של הנטסטיק, שמחירו לא פחות מ250 שקל. [יתכן שאצל הסוכנים כאן בפורום זה יעלה פחות].
                                        יתכן שישנם גם מחירי אמצע לחבילות אמצע בספקים אחרים. תברר.

                                        בקיצור, כמעט אותו המחיר. ובנייח הגלישה יציבה יותר, מהירה יותר, וללא הגבלת נפח.

                                        כל האמור לעיל לא רלוונטי במידה וקריטי לך הניידות.

                                        בהצלה רבה.

                                        חסידיש פלוס - יוצרים אמנות בשבילך!

                                        אלמנטים גרפיים ויצירות יודאיקה לאמנים, למעצבים ולמעמדים, בסגנון יהודי אותנטי, מלכותי, חסידי ומפואר, סביב מעגל החיים היהודי.

                                        בקר באתר שלנו, בכתובת: www.chasidishplus.co.il

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                        • י מנותק
                                          יעקב.ק @aiib
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @aiib אני יכול להמליץ על @957 אף על פי שהוא לא חיבר אותי אבל הוא מאד ענייני...ומבין.
                                          נ.ב אני משתמש בנטסטיק של 019 מדגם של zte
                                          ואני מרוצה מאד מהמהירות של העלאת תמונות.
                                          אני מעלה שיעורים לקול הלשון שבאמצעות קווי לקח לי כמעט 30 דקות וכאן לוקח לי כמה שניות בודדות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון