• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    היכן אפשר למצוא תמיכה טכנית שלא בעניני נטפרי?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    30 פוסטים 13 כותבים 7.4k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib @אורח
      נערך לאחרונה על ידי

      @יהודי-פשוט מידע?!

      ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ל מנותק
        למען שמו באהבה
        נערך לאחרונה על ידי

        מנהלי הפורום- נשמח לדעתכם שתובא בבהירות.
        אולי אפשר להגביל את הנושאים לנושאי המחשב והמסתעף- כדי שלא לגלוש לכל מיני הבלים וטרולים.
        הרי כל המבינים בנטפרי- בהכרח מבינים גם בנושאים אלו, לא כן?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ? מנותק
          משתמש שנמחק @aiib
          נערך לאחרונה על ידי

          @aiib למשל זה ועוד היד נטויה

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ל מנותק
            למען שמו באהבה @אורח
            נערך לאחרונה על ידי

            @יהודי-פשוט
            כיהודי (בטוח לא פשוט...) אתה וודאי יודע מי לא משנה את דעתו....

            ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ? מנותק
              משתמש שנמחק @למען שמו באהבה
              נערך לאחרונה על ידי

              @למען-שמו-באהבה אמר בהיכן אפשר למצוא תמיכה טכנית שלא בעניני נטפרי?:

              @יהודי-פשוט
              אתה וודאי יודע מי לא משנה את דעתו....

              אם חפצך במשהו עדכני יותר הנה בבקשה.
              (גם ממנהלי הפורום)

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A מנותק
                aiib @אורח
                נערך לאחרונה על ידי

                @יהודי-פשוט זאת לא הוכחה....
                מדובר על הכנסת תמונה משעשעת לתוך הפורום כאן מדברים על יצירת פלטפורמה לפורום נפרד.

                ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ? מנותק
                  משתמש שנמחק @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @aiib ציטוט: לא השתנו הכללים...

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @אורח
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודי-פשוט לא השתנו הכללים שאין להכניס דברים לא קשורים לתוך הפורום של נטפרי אבל אין התיחחסות מה הדין לגבי פורום אחר.
                    אבל במקום להתווכח מה דעת המנהלים בוא ניתן לפוסט להתנהל שיהיו תומכים ומתנגדים ואז נשמע את דעת מנהלי הפורום.

                    dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • dLiveD מנותק
                      dLive @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib
                      לפי דעתי יש נקודה שאתה מפספס.
                      אנשים מסתכלים על פורום בתור אתר שאתה פותח, ו"אנשים כבר יכתבו, יהיה בסדר".
                      פורום דורש ניהול. ולמנהלים לא חסר מה לעשות בעבודות פיתוח ושיפור מערכת הסינון.
                      אין להם זמן בשביל לנהל פורום. בקושי את הפורום מנהלים, ואם הם ימצאו זמן מיותר, אז בנטפרדס ישמחו לקבל אותו.
                      בכל אופן,אם מה שאתה מחפש זה חוו"ד של אנשים, אתה יכול לעבור על אשכול ישן שפתח @יהודי-פשוט .
                      אני מזהיר שהוא עם הרבה נימה אישית. קח בחשבון לפני הקריאה. http://forum.netfree.link/topic/921

                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • Z מנותק
                        zeevgros @למען שמו באהבה
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @למען-שמו-באהבה מה הבעיה? תכתוב לי במייל ונשתדל לעזור.

                        מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                        מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                        052-7638681 zeevgros@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          aiib @dLive
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @dLive אני מסכים עם כל מילה אבל עדיין זה לא מוריד את הצורך בדבר.
                          יכול להיות שיש פתרונות כגון: יצירת כללים נוקשים וברורים מה מותר ומה אסור ומי שיעבור עליהם יודח מיידית מהפורום וכן הלאה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מנותק
                            magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            בעיקרון לדעתי אם לא היה את פרוג היינו חושבים לפתוח פרום כזה. אבל היינו עושים את זה בדומיין נפרד.

                            לגבי כתיבה כאן בפרום דברים שלא קשורים לנטפרי. אנחנו לא רוצים שיכתבו פה דברים שלא קשורים לנטפרי.
                            אבל שאדם נמצא במצוקה אני יכול להבין אותו שהוא כותב פה דברים שלא קשורים. וזה לא מפריע לי.
                            לכן כרגע שפרוג לא פעיל אפשר לשאול פה דברים שנחוצים לכם ממש.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            A ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                            • A מנותק
                              aiib @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode בעיקרון כבר כתבו בעבר שיש עדיפות לפורום קצת יותר נקי אבל אני מוסיף שהרבה יותר קל וכיף לשאול את האנשים המסתובבים כאן כיוון שהם יותר מוכרים לנו וכן אנחנו מרגישים כמשפחה אחת.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • ל מנותק
                                למען שמו באהבה @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode
                                נחוץ לי ממש.
                                פונה בעקבות האישור הזמני שלכם
                                שלשה נגני סאנדיסק MP3 מתו לי בזה אחר זה באופן מוזר ביותר.
                                מתו - פרושו שאין לי אפשרות להדליק אותם גם אחרי שעות של הטענה (גם הטענה לא דרך המחשב)
                                שניים מהם לא מזוהים בכלל כשמחברים אותם למחשב עם USB ואחד נותן הודעה שצריך לאתחל את המכשיר אולם תהליך האיתחול נכשל בכל פעם.

                                מה זה?
                                המחשב "שורף" כביכול את הנגנים?
                                מה עלי לעשות??
                                מאתרסאנדיסק לא החכמתי הרבה.
                                תודה למגיבים

                                A ששלוםש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • A מנותק
                                  aiib @למען שמו באהבה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @למען-שמו-באהבה הייתי ממליץ לך פשוט לפנות טלפונית לסנדניסק ושם לכאורה פשוט יתנו לך חדשים
                                  מס' טלפון: 037219616

                                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • usernameU מנותק
                                    username
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @למען-שמו-באהבה
                                    תנסה לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה (כ 20 שניות) ואח"כ לנסות להפעיל, בהרבה מקרים זה עוזר.

                                    ל גלינגג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ל מנותק
                                      למען שמו באהבה @username
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @username
                                      תודה על הרצון הטוב!
                                      אני אחרי כל הנסיונות מהסוג הזה.
                                      תוהה עם זה בסדר לפנות לסאנדיסק כשמסתבר שהבעיה היא במחשב שכן זה קרה לשלשה נגנים בזה אחר זה

                                      A WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        aiib @למען שמו באהבה
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @למען-שמו-באהבה תפנה אליהם את השאלה. לא כ"כ מסתבר שישנה בעיה במחשב.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • גלינגג מנותק
                                          גלינג @username
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @username @למען-שמו-באהבה ניתן לנסות ללחוץ 2 דק' ברציפות (לפעמים מועיל)
                                          עוד יתכן כי בנפילה (אפי' קלה) הבטריה התנתקה ממקומה וניתן להשיבה ע"י כל טכנאי מתחיל.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ל מנותק
                                            למען שמו באהבה @aiib
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @aiib

                                            אולי יועיל לאחרים בהמשך- פניתי טלפונית ונאמר לי ששירות הלקוחות מתבצע דרך דוא"ל בלבד
                                            הכתובת
                                            ISRAELSUPPORT@sandisk.com‬

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון