היכן אפשר למצוא תמיכה טכנית שלא בעניני נטפרי?
-
@aiib ציטוט: לא השתנו הכללים...
-
@יהודי-פשוט לא השתנו הכללים שאין להכניס דברים לא קשורים לתוך הפורום של נטפרי אבל אין התיחחסות מה הדין לגבי פורום אחר.
אבל במקום להתווכח מה דעת המנהלים בוא ניתן לפוסט להתנהל שיהיו תומכים ומתנגדים ואז נשמע את דעת מנהלי הפורום. -
@aiib
לפי דעתי יש נקודה שאתה מפספס.
אנשים מסתכלים על פורום בתור אתר שאתה פותח, ו"אנשים כבר יכתבו, יהיה בסדר".
פורום דורש ניהול. ולמנהלים לא חסר מה לעשות בעבודות פיתוח ושיפור מערכת הסינון.
אין להם זמן בשביל לנהל פורום. בקושי את הפורום מנהלים, ואם הם ימצאו זמן מיותר, אז בנטפרדס ישמחו לקבל אותו.
בכל אופן,אם מה שאתה מחפש זה חוו"ד של אנשים, אתה יכול לעבור על אשכול ישן שפתח @יהודי-פשוט .
אני מזהיר שהוא עם הרבה נימה אישית. קח בחשבון לפני הקריאה. http://forum.netfree.link/topic/921 -
@למען-שמו-באהבה מה הבעיה? תכתוב לי במייל ונשתדל לעזור.
-
@dLive אני מסכים עם כל מילה אבל עדיין זה לא מוריד את הצורך בדבר.
יכול להיות שיש פתרונות כגון: יצירת כללים נוקשים וברורים מה מותר ומה אסור ומי שיעבור עליהם יודח מיידית מהפורום וכן הלאה. -
בעיקרון לדעתי אם לא היה את פרוג היינו חושבים לפתוח פרום כזה. אבל היינו עושים את זה בדומיין נפרד.
לגבי כתיבה כאן בפרום דברים שלא קשורים לנטפרי. אנחנו לא רוצים שיכתבו פה דברים שלא קשורים לנטפרי.
אבל שאדם נמצא במצוקה אני יכול להבין אותו שהוא כותב פה דברים שלא קשורים. וזה לא מפריע לי.
לכן כרגע שפרוג לא פעיל אפשר לשאול פה דברים שנחוצים לכם ממש. -
@magicode בעיקרון כבר כתבו בעבר שיש עדיפות לפורום קצת יותר נקי אבל אני מוסיף שהרבה יותר קל וכיף לשאול את האנשים המסתובבים כאן כיוון שהם יותר מוכרים לנו וכן אנחנו מרגישים כמשפחה אחת.
-
@magicode
נחוץ לי ממש.
פונה בעקבות האישור הזמני שלכם
שלשה נגני סאנדיסק MP3 מתו לי בזה אחר זה באופן מוזר ביותר.
מתו - פרושו שאין לי אפשרות להדליק אותם גם אחרי שעות של הטענה (גם הטענה לא דרך המחשב)
שניים מהם לא מזוהים בכלל כשמחברים אותם למחשב עם USB ואחד נותן הודעה שצריך לאתחל את המכשיר אולם תהליך האיתחול נכשל בכל פעם.מה זה?
המחשב "שורף" כביכול את הנגנים?
מה עלי לעשות??
מאתרסאנדיסק לא החכמתי הרבה.
תודה למגיבים -
@למען-שמו-באהבה הייתי ממליץ לך פשוט לפנות טלפונית לסנדניסק ושם לכאורה פשוט יתנו לך חדשים
מס' טלפון: 037219616 -
@למען-שמו-באהבה
תנסה לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה (כ 20 שניות) ואח"כ לנסות להפעיל, בהרבה מקרים זה עוזר. -
@username
תודה על הרצון הטוב!
אני אחרי כל הנסיונות מהסוג הזה.
תוהה עם זה בסדר לפנות לסאנדיסק כשמסתבר שהבעיה היא במחשב שכן זה קרה לשלשה נגנים בזה אחר זה -
@למען-שמו-באהבה תפנה אליהם את השאלה. לא כ"כ מסתבר שישנה בעיה במחשב.
-
@username @למען-שמו-באהבה ניתן לנסות ללחוץ 2 דק' ברציפות (לפעמים מועיל)
עוד יתכן כי בנפילה (אפי' קלה) הבטריה התנתקה ממקומה וניתן להשיבה ע"י כל טכנאי מתחיל. -
אולי יועיל לאחרים בהמשך- פניתי טלפונית ונאמר לי ששירות הלקוחות מתבצע דרך דוא"ל בלבד
הכתובת
ISRAELSUPPORT@sandisk.com -
@למען-שמו-באהבה מצטער פעם אחרונה שאני פניתי לא היה כך
-
@למען-שמו-באהבה יש מושג כזה שמחשב "מקצר", (במחשב נייח בד"כ הבעיה ב'קבל', ואם יש לך איזה כבל מאריך ל-USB וכדו', ייתכן גם שזה מקצר), כבר 'נשרף' לי אונקי מזה.
-
גם לי נשרפו כמה מכשירים.
מומלץ לזהות את יציאת הUSB הבעייתי, ולנטרל אותה משימוש. -
@למען-שמו-באהבה לדעתי הבעיה היא בחוט וצריך להחליף אותו.