• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    היכן אפשר למצוא תמיכה טכנית שלא בעניני נטפרי?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    30 פוסטים 13 כותבים 7.4k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib @dLive
      נערך לאחרונה על ידי

      @dLive אני מסכים עם כל מילה אבל עדיין זה לא מוריד את הצורך בדבר.
      יכול להיות שיש פתרונות כגון: יצירת כללים נוקשים וברורים מה מותר ומה אסור ומי שיעבור עליהם יודח מיידית מהפורום וכן הלאה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מנותק
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        בעיקרון לדעתי אם לא היה את פרוג היינו חושבים לפתוח פרום כזה. אבל היינו עושים את זה בדומיין נפרד.

        לגבי כתיבה כאן בפרום דברים שלא קשורים לנטפרי. אנחנו לא רוצים שיכתבו פה דברים שלא קשורים לנטפרי.
        אבל שאדם נמצא במצוקה אני יכול להבין אותו שהוא כותב פה דברים שלא קשורים. וזה לא מפריע לי.
        לכן כרגע שפרוג לא פעיל אפשר לשאול פה דברים שנחוצים לכם ממש.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        A ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
        • A מנותק
          aiib @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode בעיקרון כבר כתבו בעבר שיש עדיפות לפורום קצת יותר נקי אבל אני מוסיף שהרבה יותר קל וכיף לשאול את האנשים המסתובבים כאן כיוון שהם יותר מוכרים לנו וכן אנחנו מרגישים כמשפחה אחת.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • ל מנותק
            למען שמו באהבה @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode
            נחוץ לי ממש.
            פונה בעקבות האישור הזמני שלכם
            שלשה נגני סאנדיסק MP3 מתו לי בזה אחר זה באופן מוזר ביותר.
            מתו - פרושו שאין לי אפשרות להדליק אותם גם אחרי שעות של הטענה (גם הטענה לא דרך המחשב)
            שניים מהם לא מזוהים בכלל כשמחברים אותם למחשב עם USB ואחד נותן הודעה שצריך לאתחל את המכשיר אולם תהליך האיתחול נכשל בכל פעם.

            מה זה?
            המחשב "שורף" כביכול את הנגנים?
            מה עלי לעשות??
            מאתרסאנדיסק לא החכמתי הרבה.
            תודה למגיבים

            A ששלוםש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              aiib @למען שמו באהבה
              נערך לאחרונה על ידי

              @למען-שמו-באהבה הייתי ממליץ לך פשוט לפנות טלפונית לסנדניסק ושם לכאורה פשוט יתנו לך חדשים
              מס' טלפון: 037219616

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • usernameU מנותק
                username
                נערך לאחרונה על ידי

                @למען-שמו-באהבה
                תנסה לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה (כ 20 שניות) ואח"כ לנסות להפעיל, בהרבה מקרים זה עוזר.

                ל גלינגג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ל מנותק
                  למען שמו באהבה @username
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @username
                  תודה על הרצון הטוב!
                  אני אחרי כל הנסיונות מהסוג הזה.
                  תוהה עם זה בסדר לפנות לסאנדיסק כשמסתבר שהבעיה היא במחשב שכן זה קרה לשלשה נגנים בזה אחר זה

                  A WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @למען שמו באהבה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @למען-שמו-באהבה תפנה אליהם את השאלה. לא כ"כ מסתבר שישנה בעיה במחשב.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • גלינגג מנותק
                      גלינג @username
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @username @למען-שמו-באהבה ניתן לנסות ללחוץ 2 דק' ברציפות (לפעמים מועיל)
                      עוד יתכן כי בנפילה (אפי' קלה) הבטריה התנתקה ממקומה וניתן להשיבה ע"י כל טכנאי מתחיל.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ל מנותק
                        למען שמו באהבה @aiib
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @aiib

                        אולי יועיל לאחרים בהמשך- פניתי טלפונית ונאמר לי ששירות הלקוחות מתבצע דרך דוא"ל בלבד
                        הכתובת
                        ISRAELSUPPORT@sandisk.com‬

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          aiib @למען שמו באהבה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @למען-שמו-באהבה מצטער פעם אחרונה שאני פניתי לא היה כך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • WWWW מנותק
                            WWW נקיפדיה @למען שמו באהבה
                            נערך לאחרונה על ידי WWW

                            @למען-שמו-באהבה יש מושג כזה שמחשב "מקצר", (במחשב נייח בד"כ הבעיה ב'קבל', ואם יש לך איזה כבל מאריך ל-USB וכדו', ייתכן גם שזה מקצר), כבר 'נשרף' לי אונקי מזה.

                            "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                            מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • גיטי 123ג מנותק
                              גיטי 123
                              נערך לאחרונה על ידי

                              גם לי נשרפו כמה מכשירים.
                              מומלץ לזהות את יציאת הUSB הבעייתי, ולנטרל אותה משימוש.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ששלוםש מנותק
                                ששלום @למען שמו באהבה
                                נערך לאחרונה על ידי ששלום

                                @למען-שמו-באהבה לדעתי הבעיה היא בחוט וצריך להחליף אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון