היכן אפשר למצוא תמיכה טכנית שלא בעניני נטפרי?
-
@magicode בעיקרון כבר כתבו בעבר שיש עדיפות לפורום קצת יותר נקי אבל אני מוסיף שהרבה יותר קל וכיף לשאול את האנשים המסתובבים כאן כיוון שהם יותר מוכרים לנו וכן אנחנו מרגישים כמשפחה אחת.
-
@magicode
נחוץ לי ממש.
פונה בעקבות האישור הזמני שלכם
שלשה נגני סאנדיסק MP3 מתו לי בזה אחר זה באופן מוזר ביותר.
מתו - פרושו שאין לי אפשרות להדליק אותם גם אחרי שעות של הטענה (גם הטענה לא דרך המחשב)
שניים מהם לא מזוהים בכלל כשמחברים אותם למחשב עם USB ואחד נותן הודעה שצריך לאתחל את המכשיר אולם תהליך האיתחול נכשל בכל פעם.מה זה?
המחשב "שורף" כביכול את הנגנים?
מה עלי לעשות??
מאתרסאנדיסק לא החכמתי הרבה.
תודה למגיבים -
@למען-שמו-באהבה הייתי ממליץ לך פשוט לפנות טלפונית לסנדניסק ושם לכאורה פשוט יתנו לך חדשים
מס' טלפון: 037219616 -
@למען-שמו-באהבה
תנסה לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה (כ 20 שניות) ואח"כ לנסות להפעיל, בהרבה מקרים זה עוזר. -
@username
תודה על הרצון הטוב!
אני אחרי כל הנסיונות מהסוג הזה.
תוהה עם זה בסדר לפנות לסאנדיסק כשמסתבר שהבעיה היא במחשב שכן זה קרה לשלשה נגנים בזה אחר זה -
@למען-שמו-באהבה תפנה אליהם את השאלה. לא כ"כ מסתבר שישנה בעיה במחשב.
-
@username @למען-שמו-באהבה ניתן לנסות ללחוץ 2 דק' ברציפות (לפעמים מועיל)
עוד יתכן כי בנפילה (אפי' קלה) הבטריה התנתקה ממקומה וניתן להשיבה ע"י כל טכנאי מתחיל. -
אולי יועיל לאחרים בהמשך- פניתי טלפונית ונאמר לי ששירות הלקוחות מתבצע דרך דוא"ל בלבד
הכתובת
ISRAELSUPPORT@sandisk.com -
@למען-שמו-באהבה מצטער פעם אחרונה שאני פניתי לא היה כך
-
@למען-שמו-באהבה יש מושג כזה שמחשב "מקצר", (במחשב נייח בד"כ הבעיה ב'קבל', ואם יש לך איזה כבל מאריך ל-USB וכדו', ייתכן גם שזה מקצר), כבר 'נשרף' לי אונקי מזה.
-
גם לי נשרפו כמה מכשירים.
מומלץ לזהות את יציאת הUSB הבעייתי, ולנטרל אותה משימוש. -
@למען-שמו-באהבה לדעתי הבעיה היא בחוט וצריך להחליף אותו.