סקר שביעות רצון - ספקי נטפרי
-
@מעמד אדרבא, תתחבר דרכו, ואז תספר לנו.
אני חושב שהמשתמשים שלו הם ממש מעטים, ובעיקר משתמשים עסקיים. -
@מעמד
2 משתמשים לא יכולים להוות מדד.
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
@aiib הבעיה שכל דבר שאני כותב זה מפורסם ישר לכולם והרי כתוב שיש דברים שהצנעה יפה להם
לשאלתך, עשינו בימים האחרונים מהלך שיכול בהחלט להיות בסיעתא דשמיא שכבר בזמן הקרוב ממש נוכל בעז"ה להשיק את החבילה. -
@מעמד אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
@shraga למה כל מי שמצטרף לנטפרי זה בעיקר דרך RL או 019 או סים כשר ?
ראיתי בסקר שX2one המדדים שלו הם כולם % !
ודרכו אין משתמשים (כמעט)
למה ?אני אחד מהמשתמשים הבודדים ב x2one...
די מרוצה, מעניין באמת למה אין להם כמעט קליינטים בציבור הרגיל -
@shraga בבית?
-
-
@shraga אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
די מרוצה, מעניין באמת למה אין להם כמעט קליינטים בציבור הרגיל.
אני שמח ששאלת.
ב"הצטרפות אלינו" שבאתר של נטפרי מופיעה כתובת האתר שלהם. נכנסתי לקישור.
במקרה שאני לא מבין אנגלית, איך אני עובד איתם?
אין סוכנים, אין עברית. יש רק "צור קשר" ומספרי טלפון עם קידומת שמראה לך שקהל היעד הוא חו"ל.
אני לא מהטיפשים, ואני קורא ומבין אנגלית די טוב, ועדיין, מה שהבנתי מהאתר הזה הוא שזה פשוט "לא בשבילי".
ואגב, לא ראיתי שום אזכור לנטפרי.
והמחיר שלהם כולל תשתית הוא הכי יקר מבין הספקים, כאילו הם לא מתאמצים (או שאין להם יכולת) לנצל את השוק הסיטונאי.אתה לא סוכן שלהם, אני יודע, לא חשבתי, אבל בכל אופן, אם כבר שאלת למה, לדעתי זו התשובה.
ואם היה להם סוכן, או משתמש בפורום (לכל השאר כבר יש), היה לי למי לכתוב את דעתי, אבל מה לעשות שאין להם? -
@dLive צודק כרגיל
(עיין http://forum.netfree.link/topic/407/x-2-one) -
אני לקוח של x2one בשירותים אחרים והם מצהירים זאת במפורש אנחנו חברה ללקוחות עסקיים שמעונינים לשלם.
במקרה הזה אין להם מידי מה להציי מעבר לספקים האחרים.
..................
אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
-
-
@shraga אולי תפתח פוסט נפרד לטובת המצטרפים החדשים שיהיה בו את הקישור לסקר ולקובץ אקסל ולא יכתבו בו תגובות רק בפוסט הנוכחי והוא יהיה נעוץ ע"י @administrators ?
כי הפוסט הזה יורד ויורד עם הזמן ! -
@מעמד חשבתי שתהיה היענות גדולה יותר, במצב הנוכחי כשכמות המשיבים לסקר היא 194 בלבד, זה לא יכול להוות מדד לכל קטגוריה שהיא...
-
@shraga
היו פה גם נתונים סותרים.
כי חברה שמצהירה כי היא לא פועלת 24 שעות .
ובסקר עונים כי היא פעילה למשך כל שעות היממה .?בן אדם מפריע לו משו כשהו תקוע, והוא לא יכול לגלוש, ואז הוא מחפש לקטר, אבל זה המבחן...
-
@ww199ww
כי חברה שמצהירה כי היא לא פועלת 24 שעות .
ובסקר עונים כי היא פעילה למשך כל שעות היממה .?אולי הם התכוונו שיש תמיכה טכנית
-
@מעמד
יש אי הבנה בשאלה על תמיכה טכנית. האם מדובר על נטפרי או על הספק (019 למשל) כי ב019 כמדומני שיש 24 שעות תמיכה. -
@שי אני הגבתי ל @ww199ww שאולי אנשים שכתבו בסקר שבחברה עונים כל שעות היממה, התכוונו שיש תמיכה טכנית, אבל בפועל שאר השירותים כמו הגדלת חבילה ועדכון אמצעי תשלום וכו' שצריך נציג שרות ולא איש טכני, זה - עובד שעות מסוימות ולא כל היום.
-
@מעמד
מדברים רק על הספקים ועל סוכני הספקים
ולא על נטפרי
כל הסקר לא קשור כלל לנטפרי
מדברים לדוגמא על סים כשר שהוא מסתדר עם החברות שהוא מביא
או rl שהוא מסתדר עם הספקים שהוא מביא. -
@ww199ww לא מבין אותך !
הזכרתי סוכנים או חברה !?
עיין שוב בהודעתי -
@מעמד אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
@ww199ww לא מבין אותך !
הזכרתי סוכנים או חברה !?
עיין שוב בהודעתיכעת הבנתי צודק!