מצטרף חדש
-
באת לחנך את נטפרי ואתה גם עוד חדש
נטפרי הם שום לא חדשים וכבר ישבו על הכל בישוב הדעת וכבר פיתחו את הפטנטים הכי חזקים
ואתה בא ואומר שהם צריכים לעבוד יותר טוב (אתה לא מתבייש)
נראה לי שסתם התלהבת מהפורום וסתם חיפשת מה להכניס -
שלום וברכה, וברוכים הבאים.
ב"ה נטפרי כבר קיימת בשוק מעל שנה וחצי.
כמות האתרים המוגדרים עומדת על כ-43,000 אתרים! ורובם הגדול פתוח תחת סינון.
כל בקשה לפתיחת אתר מקדמת את המערכת ומוסיפה עוד פתיחת אתר (או חסימה) לכולם.
האתרים נפתחים אחד אחד, וכל אחד זוכה ל'טיפול אישי'. לכן צריך סבלנות. זה לוקח זמן...
אבל אחרי הכל, הכמות שיש כרגע, אינה מבוטלת כלל...
האתרים השימושיים והפופולריים כבר מוגדרים. הצורך באתרים נוספים מעבר לזה- תלוי מאד באופי השימוש ברשת.
-
כפי שכבר ציינו מעלי כמות האתרים הפתוחים היא לא קטנה, והצורה שבה עובדת המערכת בעצם אומרת שכל בעל מקצוע שמצטרף נהנה מהקודמים לו, מכיון שאתר שכבר נבדק בעבר לא זקוק לבדיקה חוזרת.
יתכן והמקצוע/העסק שאתה מדבר עליו הוא תחום שלא זכינו עדיין שיהיו ממנו חברי נטפרי, וממילא מי שזה יהיה יזכה להיות ה'נחשון' לפני המחנה ולפתוח את האתרים הנחוצים למקצוע/עסק המדובר.
ואכן יש לכל אחד בחודש הראשון 20 נקודות כדי שיוכל לפתוח את האתרים הנחוצים.
בברכת ברוכים הבאים ושתזכה עוד אחרים לגלוש במים הזכים של נטפרי. -
אם הבנתי נכון מה שמפריע קצת ל @gose-guidner זה העניין שמלכתחילה הכל סגור למעט מה שכבר פתחו.
בשונה מ'סינונים' אחרים-כביכול שקודם כל יש בדיקת רובוט ולא תמיד הוא חוסם את האתר, ובמקרה שהוא חוסם אז ניתן לבקש בקשה לפתיחה.. -
ממש לא הובן כל פתיחת נושא זה
כנראה לא קרא כלל לפני על נטפרי ועל הפורוםאם יש בעיה של אתרים מסוימים או לינקים וכדו'
בשביל זה יש הקלטת תעבורה
שולחים את זה לפניות
וחסל בעיות חסימהאם כפי שדובר ע''י למדן וידען
גם לא מובן הרי אם הוא צריך את זה הרי יפתחו לו
ואם לא הרי לא צריך(אולי צריך לעשות שיוכלו להקליט גם בלי חשבון כדי שיוכלו לפתוח מראש)
בהצלחה
ושימוש מהנה ומועיל -
@עילום הבעיה זה ההמתנה לפתיחה.
באם אתה עובד בעבודה שאתה מחפש פיתרון מהיר לבעיה שצצה לך אתה לא יכול להמתין אלא אתה ממשיך לנסות למצוא תוצאה שפתוחה לך..
ואז אתה מבזבז זמן יקר.
אכן זה מציק, אך זה הרי נעשה כדי לשמור על הכשרות המקסימאלית ולכן ניתן להסתכל על זה משני צידי המטבע.. -
ניכרין דברי אמת
-
עסק חדש שמצטרף לנטפרי יכול לפתוח חשבון בנטפרי לפני השימוש בפועל , ולבקש את האתרים והכתובות הרלוונטיות.
-
@למדן-וידען אמר במצטרף חדש:
@עילום הבעיה זה ההמתנה לפתיחה.
באם אתה עובד בעבודה שאתה מחפש פיתרון מהיר לבעיה שצצה לך אתה לא יכול להמתין אלא אתה ממשיך לנסות למצוא תוצאה שפתוחה לך..
ואז אתה מבזבז זמן יקר.
אכן זה מציק, אך זה הרי נעשה כדי לשמור על הכשרות המקסימאלית ולכן ניתן להסתכל על זה משני צידי המטבע..אם זה דחוף אז אפשר לעשות 3 נקודות ואז זה נפתח תוך שעה/דקות
-
@עילום תעזוב, אתה צריך להיות מתכנת וכדו' ולהיתקע בעבודה כדי להבין שריכוז בורח תוך חצי דקת חיפושים וחסימות.. מי מדבר על שעה.
חוץ מזה אין בזה כלל, מכיר פניות עם 3 שלקח הרבה יותר.. ולפעמים אחד לקח כמה דקות.. -
@למדן-וידען
אם מדובר על מתכנת וכדו אכן אתה צודק זו בעיה.
אבל לרוב העסקים אפשר פשוט לבדוק את האתרים הרלוונטיים בגדול. -
@957 חוץ מזה יש את הנקודה שהעלו בעבר שישנם כאלו שמכריחים אותם מהקהילה להצטרף ואז אם הם נתקעים קצת יש להם מה לירות..
כשזה שונה משאר החברות אז יש מקום כביכול להתלונן.. לא באמת צריך להתייחס.
למעט הבעיה של המתכנתים ודומיו.. -
-
@למדן-וידען
יש אפשרות לשנות שם משתמש? -
@למדן-וידען
שיניתי -
-
פוסט זה נמחק! -
@למדן-וידען
נראה לי שלשווא חששת, יש לי הרגשה שהמשתמש הזה לא נוצר כלל כדי לכתוב כאן בפורום, אלא רק להצביע למישהו, וד"ל..... -
@ליכט אם כן הוא היה עוקץ מזמן.. אבל יתכן.
-
@למדן-וידען @957 לא יודע על מה אתם מדברים.
כמתכנת שצריך המון את האינטרנט, לא מרגיש כיום שחסר לי משהו.
להיפך, בהשוואה ללפני נטפרי, כיום אני כמעט לא מבקש אתרים בנושא תיכנות (אני מתכוון בעיקר פורומים) לדעתי רוב הבקשות של פתיחת אתרים של מתכנתים זה בעיקר:- או SDK שלא פתוחים בנטפרי, כי לא ביקשו אותם.
- או תוכנות חדשות - בערך כמו הSDK...
- או מדריכים שבד"כ התשובות שכתובות שם נמצאים כבר בסטאק וכו'
- או חבילות שבסוף אתה מוצא אותם בGIT (גם למתכנתי דוט נט)
לגבי איבוד הסבלנות אני קצת מסכים..... אבל בשביל זה אני עובר קצת לפרוייקט אחר. זה גם טוב בשביל ה"קשב וריכוז"