019 מה קרה?
-
ניסתם לנטרל כמו שצריך את הגנת האינטרט של האנטי וירוס ולעשות בדיקת מהירות?
-
@magicode
http://www.speedtest.net/result/7119522427
העלאה אכן מעט נמוכה אבל ההורדה סביר לגמרי. -
@גלינג
איתך הכל בסדר הלוואי שלכולם היה ככה. שאר החברה פה ממש סובלים. -
@magicode ידעתי גם ידעתי.
באתי להראות שלא בהכרח זה בעיה של 019. -
אחרי מה שרואים פה. http://forum.netfree.link/topic/3591/גלישה-איטית-ב019-פתרון/7
ואחרי הבדיקת מהירות של @גלינג
אפשר לסכם את העניין. בעיות מהירות זה רק בעיה אצל הלקוח. כמו שמפורט בויקי של נטפרי.
http://netfree.link/wiki/תקלות_ופתרונן
אם היה בעיה אמיתית בסינון או בספק זה היה לכל הלקוחות.
זה נדמה ללקוח שאם הוא יתקשר לנטפרי או ל 019 יגידו לו הא יש לך איטיות. שניה נוריד לך את ההגדרה של האיטיות מהחשבון שלך. זה לא עובד ככה.
העבודה שלהם זה למצוא את הגורם האיטי אצל הלקוח כלומר אצלכם תעריכו את העבודה שלהם. -
@magicode אני ב-15MB 019 קוי נטפרי (כמובן) ואני מקבל רק 5.9.
בשיחה שערכתי עם 019 לפני כמה דקות, הם אומרים שיש בעיה בנטפרי ועובדים על זה בנטפרי לתיקון התקלה.
אם אפשר יותר פרטים מה הצפי? -
@magicode אמר ב019 מה קרה?:
אחרי מה שרואים פה. http://forum.netfree.link/topic/3591/גלישה-איטית-ב019-פתרון/7
ואחרי הבדיקת מהירות של @גלינג
אפשר לסכם את העניין. בעיות מהירות זה רק בעיה אצל הלקוח. כמו שמפורט בויקי של נטפרי.
http://netfree.link/wiki/תקלות_ופתרונן
אם היה בעיה אמיתית בסינון או בספק זה היה לכל הלקוחות.
זה נדמה ללקוח שאם הוא יתקשר לנטפרי או ל 019 יגידו לו הא יש לך איטיות. שניה נוריד לך את ההגדרה של האיטיות מהחשבון שלך. זה לא עובד ככה.
העבודה שלהם זה למצוא את הגורם האיטי אצל הלקוח כלומר אצלכם תעריכו את העבודה שלהם.לחלוק עליך אני לא יכול
אבל בשירות של נטפרי
אמרו לי :
תתקשר ל019 ותבקשו להחליף מכונת סינון
כמובן שלא החליפו ואמרו שאין להם בכלל גישה לכזה דבר
אז עד היום היה עוד כמה פעמים אותו דבר
וחוץ מלהגיד תכניס יוזר וסיסמא מחדש
אבל ללא תועלת
(זה היה ביום שישי צהריים לפני כמה שבועות)
וכמובן שזה היה אחרי כמ''פ עם איטיות פתאומית בגלישהתודה רבה
בהצלחה רבה -
אתם לא מפרטים האם ביצעתם את הבדיקה עם כבל או WIFI האם זה סלולארי או קווי. כלום.
לגבי התקלה גמרנו עם התקלה. זהו. עכשיו אם יש איטיות זה קשור לציוד של הלקוח. אם בנטפרי או ב 019 יש נציגים לא מקצועיים שלא מצליחים למצוא את הבעיה בציוד של הלקוח אפשר לפנות לטכנאי פרטי שימצא כמובן שזה יעלה לכם כסף.
-
-
@הונגרי
זה בגלל שהמהירות העלאה שלך נוראית.
אולי יש לך מגבלה בראוטר. יש לך ראוטר עם שיחות? -
@magicode כן אבל עד היום הכל היה תקין.
מה קרה פתאום, האם היו שינויים כלשהם -
@הונגרי
תשאל את מי שמגדיר לך את השיחות. אולי הוא שומר לעצמו רוחב פס של העלאה. -
בזמנו @CLICKONE
עזר לי לסדר את העניין מול 013 והסתדר חלקית. לאחמ"כ בזק/019 שלחו טכנאי למקום ואז הכל בא על מקומו בשלום.
יש מצב שבוצעו פתאום שינויים -
כרגע גם א"א להתקשר לתמיכה הטכנית של 019
-
@הונגרי
כן יש מצב שבוצע שינויים במיוחד ש 013 שולטים על הראוטר שלך מרחוק. זה לא קשור ל 019. -
@magicode יש מצב שגם בסלולרי שלהם יש בעיות כי המהירות שלי נמוכה ובנוסף צץ לי כל כמה דקות הודעת שגיאה של נטפרי
-
@beri.zip
הודעות שגיאה זה הפיתרון לאיטיות שהייתה קודם ההודעה הייתה מגיעה אחרי 20 שניות של תקיעה עכשיו היא מגיעה מיד שיש שגיאה.
שלב אחד התקדמנו.
אני מחפש עכשיו למה יש שגיאה. עדיין לא מצאתי. -
@magicode
אגב השגיאה הופיע לי בדף שהיה פתוח ופתאום זה נהפך להודעת שגיאה -
@beri.zip
אם יש לך את הודעת השגיאה תעתיק לפה את הפרטים שלה. משום מה אצלי זה לא מופיע בכלל בכלל. -
אני רוצה לספר לכם סוד.
יש אנשים של"ע משתמשים באינטרנט בלי סינון, הם משתמשים בכל החברות והספקים, ואתם יודעים מה? ששש... יש להם לפעמים תקלות או איטיות , שחלקם הגדול נובעים מציוד הקצה אצל הלקוח, (המחשב הראוטר החוטים WIFI וכו) , חלקם אף חווים באופן קבוע איטיות מחרידה כתוצאה משימוש בנטסטיק חלש או במקום בלי קליטה סלולרית,
ואתם יודעים למה הם הכי מסכנים? כי אין להם כ"כ את מי להאשים!סתם סיפור בעלמא,