• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    סגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    15 פוסטים 7 כותבים 2.1k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משרדימ מנותק
      משרדי @מוגן
      נערך לאחרונה על ידי

      @מוגן בשביל מה אתה סוגר את הפניה?
      מבחינת מערכת הפניות אם הם ענו אחרונים הפניה נחשבת כסגורה עד שהמשתמש יגיב.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • מוגןמ מנותק
        מוגן
        נערך לאחרונה על ידי

        @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

        הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
        ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

        משרדימ shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • משרדימ מנותק
          משרדי @מוגן
          נערך לאחרונה על ידי

          @מוגן אתה מתכוון לפניות של בדיקת אתרים/וידאו, הבנתי אותך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • M מנותק
            MacroShadow
            נערך לאחרונה על ידי

            הועבר לפורום המתאים

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • shragaS מנותק
              shraga @מוגן
              נערך לאחרונה על ידי

              @מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

              @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

              אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה

              קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

              נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • נטפריסנ מנותק
                נטפריס @shraga
                נערך לאחרונה על ידי

                @shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                @מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

                אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה

                הוא מקבל כל פניה למייל. הוא יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
                אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...

                shragaS WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • shragaS מנותק
                  shraga @נטפריס
                  נערך לאחרונה על ידי shraga

                  @נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                  א יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
                  אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...

                  זה למי ששומר ושמר את המיילים, אצלי המיילים האלו נמחקים

                  קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                  נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • נטפריסנ מנותק
                    נטפריס @shraga
                    נערך לאחרונה על ידי נטפריס

                    @shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                    זה למי ששומר ושמר את המיילים, אצלי המיילים האלו נמחקים

                    מאיליהם?!
                    אם זה בחירה שלך, בכבוד. רק שפיתרון יש.

                    shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • shragaS מנותק
                      shraga @נטפריס
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @נטפריס צודק

                      קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • WWWW מנותק
                        WWW נקיפדיה @נטפריס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                        @shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                        @מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                        @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

                        אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה

                        הוא מקבל כל פניה למייל. הוא יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
                        אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...

                        זה סוג של בי"ח מתחת לגשר...

                        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                        נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • נטפריסנ מנותק
                          נטפריס @WWW
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @WWW אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                          זה סוג של בי"ח מתחת לגשר...

                          למה? תנסה להסביר למה סדר במייל הוא שמיניה באויר וסדר במרכז פניות הוא המקום הנכון.
                          המייל האישי, אם הוא בחברות הגדולות כמו ג'ימייל, הוא המקום הנח והנגיש והמסודר ביותר שאפשר לתת לבן אדם.

                          WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • WWWW מנותק
                            WWW נקיפדיה @נטפריס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                            המייל האישי, אם הוא בחברות הגדולות כמו ג'ימייל, הוא המקום הנח והנגיש והמסודר ביותר שאפשר לתת לבן אדם.

                            זה נכון במקרה,

                            אבל עדיין זה לא הפתרון.

                            שום חברה שמכבדת את עצמה, לא תכתוב בפניות באתר שלהם, כותרת 'לחיפוש בפניות, כנסו לתיבת המייל שלכם, וחפשו עם הפרמטר שולח XXX'....

                            "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                            מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                            גדול קטןג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                            • גדול קטןג מנותק
                              גדול קטן @WWW
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @WWW

                              שום חברה שמכבדת את עצמה...

                              האם זהו עמוד האש שהולך לפני נטפרי, 'לכבד את עצמה'?
                              האם בשביל פחות כבוד או יותר כבוד בעניינים פעוטים שכאלה כדאי להשקיע אנרגיות?
                              הרי אתה מודה שפיתרון נוח כבר יש, אז למה להשקיע מאמצים בשביל כבוד?
                              וחוץ מזה שהכבוד הכי גדול הוא הסינון המקצועי ברמה הגבוהה שאין שני לו. ואת הכבוד הזה שהוא כבוד אמתי כבר יש לנטפרי, ולאדם העומד בראשה הגדול ברוחו ובמעשיו @magicode .

                              WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • WWWW מנותק
                                WWW נקיפדיה @גדול קטן
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @גדול-קטן דבריך נכונים,
                                אבל עדיין דבר מסבירים מדוע זה בי"ח מתחת לגשר.

                                "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון