סגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה
-
@מוגן בשביל מה אתה סוגר את הפניה?
מבחינת מערכת הפניות אם הם ענו אחרונים הפניה נחשבת כסגורה עד שהמשתמש יגיב. -
@משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.
-
@מוגן אתה מתכוון לפניות של בדיקת אתרים/וידאו, הבנתי אותך.
-
הועבר לפורום המתאים
-
@מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
@משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.
אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה
-
@shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
@מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
@משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.
אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה
הוא מקבל כל פניה למייל. הוא יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
אלא מאי, לך לא יעזור כל זה... -
@נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
א יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...זה למי ששומר ושמר את המיילים, אצלי המיילים האלו נמחקים
-
@shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
זה למי ששומר ושמר את המיילים, אצלי המיילים האלו נמחקים
מאיליהם?!
אם זה בחירה שלך, בכבוד. רק שפיתרון יש. -
@נטפריס צודק
-
@נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
@shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
@מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
@משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.
אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה
הוא מקבל כל פניה למייל. הוא יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...זה סוג של בי"ח מתחת לגשר...
-
@WWW אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
זה סוג של בי"ח מתחת לגשר...
למה? תנסה להסביר למה סדר במייל הוא שמיניה באויר וסדר במרכז פניות הוא המקום הנכון.
המייל האישי, אם הוא בחברות הגדולות כמו ג'ימייל, הוא המקום הנח והנגיש והמסודר ביותר שאפשר לתת לבן אדם. -
@נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:
המייל האישי, אם הוא בחברות הגדולות כמו ג'ימייל, הוא המקום הנח והנגיש והמסודר ביותר שאפשר לתת לבן אדם.
זה נכון במקרה,
אבל עדיין זה לא הפתרון.
שום חברה שמכבדת את עצמה, לא תכתוב בפניות באתר שלהם, כותרת 'לחיפוש בפניות, כנסו לתיבת המייל שלכם, וחפשו עם הפרמטר שולח XXX'....
-
שום חברה שמכבדת את עצמה...
האם זהו עמוד האש שהולך לפני נטפרי, 'לכבד את עצמה'?
האם בשביל פחות כבוד או יותר כבוד בעניינים פעוטים שכאלה כדאי להשקיע אנרגיות?
הרי אתה מודה שפיתרון נוח כבר יש, אז למה להשקיע מאמצים בשביל כבוד?
וחוץ מזה שהכבוד הכי גדול הוא הסינון המקצועי ברמה הגבוהה שאין שני לו. ואת הכבוד הזה שהוא כבוד אמתי כבר יש לנטפרי, ולאדם העומד בראשה הגדול ברוחו ובמעשיו @magicode . -
@גדול-קטן דבריך נכונים,
אבל עדיין דבר מסבירים מדוע זה בי"ח מתחת לגשר.