• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    סגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    15 פוסטים 7 כותבים 2.1k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מוגןמ מנותק
      מוגן
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode @רותי @MacroShadow @GolanArt @נטפריס
      היום כדי לסגור פניה צריך להכנס לתוך תוכן הפניה ורק שם מופיע הכפתור שע"י ניתן לסגור את הפניה, מה שמקשה על סגירת הרבה פניות יחד, עצתי היא להוסיף את הכפתור בדף הראשי של הפניות וכך יהיה ניתן לסגור בקלות את הפניות.
      0_1531289616642_Screenshot.jpg

      הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
      ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

      משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • משרדימ מנותק
        משרדי @מוגן
        נערך לאחרונה על ידי

        @מוגן בשביל מה אתה סוגר את הפניה?
        מבחינת מערכת הפניות אם הם ענו אחרונים הפניה נחשבת כסגורה עד שהמשתמש יגיב.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מוגןמ מנותק
          מוגן
          נערך לאחרונה על ידי

          @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

          הקמת מערכות טלפוניה חכמות, שירות מהיר ומקצועי, מחירים ללא תחרות
          ליצירת קשר a0534186862@gmail.com

          משרדימ shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • משרדימ מנותק
            משרדי @מוגן
            נערך לאחרונה על ידי

            @מוגן אתה מתכוון לפניות של בדיקת אתרים/וידאו, הבנתי אותך.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • M מנותק
              MacroShadow
              נערך לאחרונה על ידי

              הועבר לפורום המתאים

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • shragaS מנותק
                shraga @מוגן
                נערך לאחרונה על ידי

                @מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

                אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה

                קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • נטפריסנ מנותק
                  נטפריס @shraga
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                  @מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                  @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

                  אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה

                  הוא מקבל כל פניה למייל. הוא יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
                  אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...

                  shragaS WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • shragaS מנותק
                    shraga @נטפריס
                    נערך לאחרונה על ידי shraga

                    @נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                    א יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
                    אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...

                    זה למי ששומר ושמר את המיילים, אצלי המיילים האלו נמחקים

                    קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                    נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • נטפריסנ מנותק
                      נטפריס @shraga
                      נערך לאחרונה על ידי נטפריס

                      @shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                      זה למי ששומר ושמר את המיילים, אצלי המיילים האלו נמחקים

                      מאיליהם?!
                      אם זה בחירה שלך, בכבוד. רק שפיתרון יש.

                      shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • shragaS מנותק
                        shraga @נטפריס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @נטפריס צודק

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • WWWW מנותק
                          WWW נקיפדיה @נטפריס
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                          @shraga אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                          @מוגן אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                          @משרדי כדי שיהיה לי מסודר (מה לעשות יש כאלה...), וכמו"כ שלא אצטרך לחפש בתוך כל הפניות שלי את הפניה הרלוונטית.

                          אם כך, ההצעה של "חיפוש בפניות" יפתור לפחות חצי מהבעיה

                          הוא מקבל כל פניה למייל. הוא יכול לחפש שם. הוא יכול לעשות תוית פניות מנטפרי שהכל ייכנס לשם אוטומטית. והוא יכול לשלוח לארכיון מה שלא מעניין אותו.
                          אלא מאי, לך לא יעזור כל זה...

                          זה סוג של בי"ח מתחת לגשר...

                          "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                          מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                          נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • נטפריסנ מנותק
                            נטפריס @WWW
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @WWW אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                            זה סוג של בי"ח מתחת לגשר...

                            למה? תנסה להסביר למה סדר במייל הוא שמיניה באויר וסדר במרכז פניות הוא המקום הנכון.
                            המייל האישי, אם הוא בחברות הגדולות כמו ג'ימייל, הוא המקום הנח והנגיש והמסודר ביותר שאפשר לתת לבן אדם.

                            WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • WWWW מנותק
                              WWW נקיפדיה @נטפריס
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @נטפריס אמר בסגירת פניה ללא צורך בכניסה לתוכן הפניה:

                              המייל האישי, אם הוא בחברות הגדולות כמו ג'ימייל, הוא המקום הנח והנגיש והמסודר ביותר שאפשר לתת לבן אדם.

                              זה נכון במקרה,

                              אבל עדיין זה לא הפתרון.

                              שום חברה שמכבדת את עצמה, לא תכתוב בפניות באתר שלהם, כותרת 'לחיפוש בפניות, כנסו לתיבת המייל שלכם, וחפשו עם הפרמטר שולח XXX'....

                              "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                              מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                              גדול קטןג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                              • גדול קטןג מנותק
                                גדול קטן @WWW
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @WWW

                                שום חברה שמכבדת את עצמה...

                                האם זהו עמוד האש שהולך לפני נטפרי, 'לכבד את עצמה'?
                                האם בשביל פחות כבוד או יותר כבוד בעניינים פעוטים שכאלה כדאי להשקיע אנרגיות?
                                הרי אתה מודה שפיתרון נוח כבר יש, אז למה להשקיע מאמצים בשביל כבוד?
                                וחוץ מזה שהכבוד הכי גדול הוא הסינון המקצועי ברמה הגבוהה שאין שני לו. ואת הכבוד הזה שהוא כבוד אמתי כבר יש לנטפרי, ולאדם העומד בראשה הגדול ברוחו ובמעשיו @magicode .

                                WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • WWWW מנותק
                                  WWW נקיפדיה @גדול קטן
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @גדול-קטן דבריך נכונים,
                                  אבל עדיין דבר מסבירים מדוע זה בי"ח מתחת לגשר.

                                  "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                  מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון