עדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק
-
קורה לא הרבה ששולחים פנייה ואין ידע האם לשלוח עם כמה נקודות או שאחד יספיק, כמו"כ לעתים שולחים עם 3 ומחכים שעות כי זה בזמן שאין בודק וזה לא מקדם כלום לפחות בטווח המיידי שעבורו נשלח.
מציע לעשות כמו שרואים בתמונות כעת נבדקות תמונות שנשלחו לפני xxx שניות, יופיע כעת ממתינים 150 פניות בעדיפות נמוכה 35 בעדיפות בינונית 15 דחופים (העדיפות לפי הנקודות) קיים כעת בודק צפי לטיפול בבדיקה שעתיים, או הבודק יתחיל בבדיקה בעוד 4 שעות (בלילה לדוגמא)
-
נשמע כמו מידע שנטפרי לא אמורה לפרסם ציבורית.
הייתי מציע במקום להציג שלושה מצבים: מצב מענה - רגיל/עמוס/לא זמין. -
@zvizvi אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
נשמע כמו מידע שנטפרי לא אמורה לפרסם ציבורית.
הייתי מציע במקום להציג שלושה מצבים: מצב מענה - רגיל/עמוס/לא זמין.החלק של המידע שייבחר להצגה והחלק שלא זה כמובן החלטה של נטפרי דיברתי על העיקרון והכיוון, שלכאורה לא אמור להיות שונה מבדיקת התמונות (אמנם שם זה לא בדיוק יעיל)
-
-
@מ.-פינחסי אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
@by6199 סיכום ההצעה: נתינת איזשהו אינדיקצייה על זמן ההמתנה לפניה. @magicode שייך?
+++ האפשרויות לדעת האם יעזור לי לשלוח כמה נקודות או שזה לא יעזור לי בטווח השעות הקרובות אלא יבדק בכל מקרה מחר וכדו'
-
@by6199
הנקודות מסמנות עדיפות ולא זמן
כך שאם שמת 3 נקודות כאשר יהיה מענה תדורג גבוה יותר -
@957 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
@by6199
הנקודות מסמנות עדיפות ולא זמן
כך שאם שמת 3 נקודות כאשר יהיה מענה תדורג גבוה יותרכמובן אבל כשאני שולח 3 נקודות כדי לקבל מענה היום זה יעיל, בשביל בדיקה מחר זה לא משנה כ"כ השעה כי בכל מקרה זה ייבדק תוך כמה שעות
-
יש לקחת בחשבון דבר נוסף שאם יהיה אפשר לראות על מצב המענה , מתי שיהיה עמוס , רובם ישלחו פניה עם יותר נקודות וזה לא יעזור כלום כי כולם יהיו שווים, לעומת זאת כיום כל אחד חושב לעצמו כמה נקודות חשוב לו על הפניה
-
@957 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
יש לקחת בחשבון דבר נוסף שאם יהיה אפשר לראות על מצב המענה , מתי שיהיה עמוס , רובם ישלחו פניה עם יותר נקודות וזה לא יעזור כלום כי כולם יהיו שווים, לעומת זאת כיום כל אחד חושב לעצמו כמה נקודות חשוב לו על הפניה
ממש לא נכון, זה שיותר ישלחו נירוד יגרום ל3 נקודות להיות שווה פחות זה נכון, אבל רחוק עדיין מכולם ישלחו. כמו כן במסגרת הפיתוח הנ"ל נכון להוסיף אולי אפשרות עד 5 נקודות שבמקרים קריטיים אנשים יגדילו, (מי שצריך דחוף!!!!) ישלם
-
@magicode מעלה להצבעה? אולי חלקי?
-
לדעתי זה יכול להיות ברמת דיוק של מקסימום 50 אחוז, זה תלוי בהרבה משתנים שאי אפשר לצפות מראש, ולכן זה לא רלוונטי
-
@shraga אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
מקסימום 50 אחוז
עד כ"כ?
-
@shraga אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
לדעתי זה יכול להיות ברמת דיוק של מקסימום 50 אחוז, זה תלוי בהרבה משתנים שאי אפשר לצפות מראש, ולכן זה לא רלוונטי
פחות משמעותי מבדיקת התמונות (שדווקא במקרה זה אין כמעט משמעות ובכל זאת מופיע)
-
בעד הרעיון, שיהיה הערכה כמה זמן יערוך הטיפול בפניה
-
גם אני בעד הודעה כמה זמן אצטרך להמתין.
זה גם יחסוך לנטפרי פניות,
יש פניות שזקוקות למענה מהיר, אם אני יודע שזה לא יענה תוך זמן מסויים, אין לי צורך בה... -
כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
-
בהחלט יהיה מאוד יעיל.
קורה לי הרבה פעמים שאני צריכה משהו דחוף שולחת עם שלוש נקודות וזה חוזר לי כשאני כבר לא צריכה.
אם הייתי יודעת מראש כמה זמן זה ייקח הייתי מוותרת על הפנייה, וגם זה היה חוסך לי את ההמתנה והייתי מנסה להסתדר בדרך אחרת. -
@by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
ובפרט לאנשי חו"ל ששולחים פניות ויכול להיות שאין מענה ולפעמים אני זורק 3 נקודות לפח.
-
@by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:
מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.
לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.
גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות
תרשו לי לחלוק על דעתכם. התועלת שבהצעה היא מוגבלת מאוד, שכן לא משנה כמה פניות יש כמו שמשנה כמה פניות מורכבות יש לפני הפניה שלכם.
יש פניות שהטיפול שבהם יכול לקחת ימים ויותר, אפילו אם יש להם 3 נקודות.בנוסף, הפניות מטופלות בידי מספר צוותים שונים כפי שניתן לראות בתוית שיש לפניה (בדיקת אתר, טיפול מקצועי, קהילה, תיוג, שאלת רב וכו'). הצעתכם תדרוש חישוב נפרד לכל מחלקה. מה עוד שחלק מהפניות נשלחות ללא תוית וצריכים לעבור מיון ראשוני לפני הטיפול. מובן א"כ שאין דרך לדעת לאיזו מחלקה תשוייך הפניה וממילא גם לא ניתן לחשב את מספר הפניות הממתינות לפניה באותה מחלקה.
-
@MacroShadow
אולי אי אפשר לדייק בגלל טענתך
אבל תמונת מצב פחות או יותר זה נותן
וזה מה שחשוב