• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    24 פוסטים 12 כותבים 2.7k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • by6199B מנותק
      by6199
      נערך לאחרונה על ידי

      קורה לא הרבה ששולחים פנייה ואין ידע האם לשלוח עם כמה נקודות או שאחד יספיק, כמו"כ לעתים שולחים עם 3 ומחכים שעות כי זה בזמן שאין בודק וזה לא מקדם כלום לפחות בטווח המיידי שעבורו נשלח.

      מציע לעשות כמו שרואים בתמונות כעת נבדקות תמונות שנשלחו לפני xxx שניות, יופיע כעת ממתינים 150 פניות בעדיפות נמוכה 35 בעדיפות בינונית 15 דחופים (העדיפות לפי הנקודות) קיים כעת בודק צפי לטיפול בבדיקה שעתיים, או הבודק יתחיל בבדיקה בעוד 4 שעות (בלילה לדוגמא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 12
      • zvizviZ מנותק
        zvizvi
        נערך לאחרונה על ידי

        נשמע כמו מידע שנטפרי לא אמורה לפרסם ציבורית.
        הייתי מציע במקום להציג שלושה מצבים: מצב מענה - רגיל/עמוס/לא זמין.

        https://zvizvi.xyz

        by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
        • by6199B מנותק
          by6199 @zvizvi
          נערך לאחרונה על ידי

          @zvizvi אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

          נשמע כמו מידע שנטפרי לא אמורה לפרסם ציבורית.
          הייתי מציע במקום להציג שלושה מצבים: מצב מענה - רגיל/עמוס/לא זמין.

          החלק של המידע שייבחר להצגה והחלק שלא זה כמובן החלטה של נטפרי דיברתי על העיקרון והכיוון, שלכאורה לא אמור להיות שונה מבדיקת התמונות (אמנם שם זה לא בדיוק יעיל)

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • מ מנותק
            מ. פינחסי @by6199
            נערך לאחרונה על ידי

            @by6199 סיכום ההצעה: נתינת איזשהו אינדיקצייה על זמן ההמתנה לפניה. @magicode שייך?

            by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • by6199B מנותק
              by6199 @מ. פינחסי
              נערך לאחרונה על ידי

              @מ.-פינחסי אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

              @by6199 סיכום ההצעה: נתינת איזשהו אינדיקצייה על זמן ההמתנה לפניה. @magicode שייך?

              +++ האפשרויות לדעת האם יעזור לי לשלוח כמה נקודות או שזה לא יעזור לי בטווח השעות הקרובות אלא יבדק בכל מקרה מחר וכדו'

              9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • 9579 מנותק
                957 @by6199
                נערך לאחרונה על ידי

                @by6199
                הנקודות מסמנות עדיפות ולא זמן
                כך שאם שמת 3 נקודות כאשר יהיה מענה תדורג גבוה יותר

                אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                לפרטים במייל 000@955.co.il

                by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • by6199B מנותק
                  by6199 @957
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @957 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

                  @by6199
                  הנקודות מסמנות עדיפות ולא זמן
                  כך שאם שמת 3 נקודות כאשר יהיה מענה תדורג גבוה יותר

                  כמובן אבל כשאני שולח 3 נקודות כדי לקבל מענה היום זה יעיל, בשביל בדיקה מחר זה לא משנה כ"כ השעה כי בכל מקרה זה ייבדק תוך כמה שעות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 9579 מנותק
                    957
                    נערך לאחרונה על ידי

                    יש לקחת בחשבון דבר נוסף שאם יהיה אפשר לראות על מצב המענה , מתי שיהיה עמוס , רובם ישלחו פניה עם יותר נקודות וזה לא יעזור כלום כי כולם יהיו שווים, לעומת זאת כיום כל אחד חושב לעצמו כמה נקודות חשוב לו על הפניה

                    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                    לפרטים במייל 000@955.co.il

                    by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                    • by6199B מנותק
                      by6199 @957
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @957 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

                      יש לקחת בחשבון דבר נוסף שאם יהיה אפשר לראות על מצב המענה , מתי שיהיה עמוס , רובם ישלחו פניה עם יותר נקודות וזה לא יעזור כלום כי כולם יהיו שווים, לעומת זאת כיום כל אחד חושב לעצמו כמה נקודות חשוב לו על הפניה

                      ממש לא נכון, זה שיותר ישלחו נירוד יגרום ל3 נקודות להיות שווה פחות זה נכון, אבל רחוק עדיין מכולם ישלחו. כמו כן במסגרת הפיתוח הנ"ל נכון להוסיף אולי אפשרות עד 5 נקודות שבמקרים קריטיים אנשים יגדילו, (מי שצריך דחוף!!!!) ישלם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • by6199B מנותק
                        by6199
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode מעלה להצבעה? אולי חלקי?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • shragaS מנותק
                          shraga
                          נערך לאחרונה על ידי

                          לדעתי זה יכול להיות ברמת דיוק של מקסימום 50 אחוז, זה תלוי בהרבה משתנים שאי אפשר לצפות מראש, ולכן זה לא רלוונטי

                          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                          מ by6199B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ מנותק
                            מ. פינחסי @shraga
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

                            מקסימום 50 אחוז

                            עד כ"כ?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • by6199B מנותק
                              by6199 @shraga
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @shraga אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

                              לדעתי זה יכול להיות ברמת דיוק של מקסימום 50 אחוז, זה תלוי בהרבה משתנים שאי אפשר לצפות מראש, ולכן זה לא רלוונטי

                              פחות משמעותי מבדיקת התמונות (שדווקא במקרה זה אין כמעט משמעות ובכל זאת מופיע)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א מנותק
                                איתן ל.
                                נערך לאחרונה על ידי

                                בעד הרעיון, שיהיה הערכה כמה זמן יערוך הטיפול בפניה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • נטפרנדנ מנותק
                                  נטפרנד
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  גם אני בעד הודעה כמה זמן אצטרך להמתין.
                                  זה גם יחסוך לנטפרי פניות,
                                  יש פניות שזקוקות למענה מהיר, אם אני יודע שזה לא יענה תוך זמן מסויים, אין לי צורך בה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • by6199B מנותק
                                    by6199
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.

                                    לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.

                                    גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות

                                    ארגנטיניא M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • margalitM מנותק
                                      margalit
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      בהחלט יהיה מאוד יעיל.
                                      קורה לי הרבה פעמים שאני צריכה משהו דחוף שולחת עם שלוש נקודות וזה חוזר לי כשאני כבר לא צריכה.
                                      אם הייתי יודעת מראש כמה זמן זה ייקח הייתי מוותרת על הפנייה, וגם זה היה חוסך לי את ההמתנה והייתי מנסה להסתדר בדרך אחרת.

                                      אדם שמתפלל רק כשהוא נמצא בצרה- נמצא בצרה!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • ארגנטיניא מנותק
                                        ארגנטיני @by6199
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

                                        כהמשך לבקשה בתחילת השרשור שנראה כי המתכונת לא מסודרת ברמה שפיתוח יהיה יעיל, מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.

                                        לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.

                                        גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות

                                        ובפרט לאנשי חו"ל ששולחים פניות ויכול להיות שאין מענה ולפעמים אני זורק 3 נקודות לפח.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • M מנותק
                                          MacroShadow @by6199
                                          נערך לאחרונה על ידי MacroShadow

                                          @by6199 אמר בעדכון בזמן אמת כמה אתרים או סרטונים ממתינים לבדיקה, והאם יש בודק כרגע בפועל/צפי לתחילת עבודת הבודק:

                                          מה שבטוח יהיה יעיל זה לראות כמה פניות יש עם נקודה שנים ושלושה.

                                          לדוגמא כשאני נכנס למערכת הפניות אני יראה שאני בתור 141 ואם אני שם שני נקודות אני בתור 48 שלושה נקודות אני 11 זה יהיה שיקול משמעותי בשליחת כמות נקודות וזירוז טיפול.

                                          גם אם מדובר במוצ"ש ובמקרה אין בודקים לחלק מהדברים זה מייעל הרבה, והתועלת גדולה מהנזק בדר"כ של איבוד נקודות

                                          תרשו לי לחלוק על דעתכם. התועלת שבהצעה היא מוגבלת מאוד, שכן לא משנה כמה פניות יש כמו שמשנה כמה פניות מורכבות יש לפני הפניה שלכם.
                                          יש פניות שהטיפול שבהם יכול לקחת ימים ויותר, אפילו אם יש להם 3 נקודות.

                                          בנוסף, הפניות מטופלות בידי מספר צוותים שונים כפי שניתן לראות בתוית שיש לפניה (בדיקת אתר, טיפול מקצועי, קהילה, תיוג, שאלת רב וכו'). הצעתכם תדרוש חישוב נפרד לכל מחלקה. מה עוד שחלק מהפניות נשלחות ללא תוית וצריכים לעבור מיון ראשוני לפני הטיפול. מובן א"כ שאין דרך לדעת לאיזו מחלקה תשוייך הפניה וממילא גם לא ניתן לחשב את מספר הפניות הממתינות לפניה באותה מחלקה.

                                          חכםח by6199B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • חכםח מנותק
                                            חכם @MacroShadow
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @MacroShadow
                                            אולי אי אפשר לדייק בגלל טענתך
                                            אבל תמונת מצב פחות או יותר זה נותן
                                            וזה מה שחשוב

                                            מצפה לישועהמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון