המעלות של נטפרי
-
@מעמד אני מדבר על בדיקת אתרים לא על בדיקת תמונות
-
@aiib בפעם הראשונה ע"י שכל הישר של בודקים יהודים, כשזה קצת חשוד, לפעמים מתקיימים דיונים שלמים על פתיחת האתר.
לדעתי כל ההסברים מיותרים...
כל מי שניסה את שתיהם יודע את התשובה.
אינו דומה אברכים יר"ש שכל דאגתם ומאוויים לזכות את הרבים, לחברה עסקית בבעלות חילונית, שחוץ מה'שורה האחרונה' (בחשבונית), לא מעניין אותה כלום.
ידוע לי שבחברה הנ"ל היתה לאחרונה פירצה גדולה של הסינון (כנראה לא ידועה), מישהו סיפר לי ששלח להם וזה טופל אחרי חודש +....
-
עקרונית יש הבדל אם חברה מיצרת מוצר בשבילך, וממילא אתה המנהל שלו,
מאשר חברה שיצרה מוצר לעצמה, ומי שרוצה להצטרף ברוך הבא.
בדברים עדינים כמו אינטרנט, רעיונית יש כבר בזה יתרון.
[גם בשטח רואים, למשל סוגי החריגות שקימות שם וש(כמעט לא) קימות פה]. -
@WWW אותי אתה לא צריך לשכנע אני משוכנע אבל בשביל להסביר למישהו אחר לא מספיק לומר המניע של יר"ש מול חברה עסקית וכו'
-
@WWW אמר בהמעלות של נטפרי:
לחברה עסקית בבעלות חילונית
אשתי הייתה באיזה יום עיון מטעם העבודה והמנהל של הסינון שלהם הגיע ודיבר על הסינון והוא היה נראה אדם דתי, כך אשתי אמרה
-
@מעמד מי אמר שהוא המנהל?
זה שייך לסלקום, לא? -
@aiib אמר בהמעלות של נטפרי:
@WWW אותי אתה לא צריך לשכנע אני משוכנע אבל בשביל להסביר למישהו אחר לא מספיק לומר המניע של יר"ש מול חברה עסקית וכו'
התשובה לשאלה הנקודתית ששאלת פשוטה וכפי שכתבו לך לעיל
כל אתר חדש שעדיין לא נבדק כלל שמתקבלת לגביו פניה לפתיחה מועבר לעיון מעמיק של עין אנושית לראות אם אין שם בעיות שמסתתרות שרובוט לא יכול להבחין בהם
אחרי שהאתר מאושר באופן עקרוני כראוי להיות פתוח בבית של יהודי חרדי, מתקיימת בו כל העת בדיקה רובוטית של טקסט ובדיקת תמונות אנושית
אני לא מבין איזו עדיפות יכולה להיות לרובוט בנקודה הזו ולפיכך אין כל משמעות למשפט "סינון כפול" חוץ מרושם -
@WWW כך הוא טען
-
@aiib אמר בהמעלות של נטפרי:
פנה אלי מישהו שדווקא נמצא בנטפרי
רק מי שנמצא בנטפרי יכול לשאול את השאלה, אם הוא היה נמצא בסינון השני כבר לא היו לו שאלות....
-
@מעמד אמר בהמעלות של נטפרי:
@WWW אמר בהמעלות של נטפרי:
לחברה עסקית בבעלות חילונית
אשתי הייתה באיזה יום עיון מטעם העבודה והמנהל של הסינון שלהם הגיע ודיבר על הסינון והוא היה נראה אדם דתי, כך אשתי אמרה
אשתי הייתה שם גם וסיפרה לי גם.
שאשתך תבקש ממי שאחראית עליה שתבקש למעלה שבפעם הבאה יביאו מישהו מחברה אחרת.
היא יכולה. בד"כ מתייחסים לזה.
(העניין אחר אולי, שאם יבקשו מנטפרי לא בטח שיהיה מי שילך. כי נטפרי לא עושה דברים כאלו. -- אולי הספקים כן) -
@clickone אמר בהמעלות של נטפרי:
(העניין אחר אולי, שאם יבקשו מנטפרי לא בטח שיהיה מי שילך. כי נטפרי לא עושה דברים כאלו. -- אולי הספקים כן)
בקיצור, אתה ממליץ שיביאו מישהו מהחברה השלישית ?
מה ההבדל בין החברה שהייתה שם לחברה השלישית ? (לא מתכווין לנטפרי) -
@מעמד
אתה יכול לבקש שיביאו גם נטפרי.הם בסוף התהליך צריכים למלא עוד שעה של הרצאה ביום עיון.
לכאורה במקום להביא מרצה בתשלום / הופעה, יש מישהו ש"מתנדב" לבוא בחינם תמורת פרסומת. -
-
@מעמד
אני הסברתי למה הביאו את ההוא מארבעת/שבעת המינים.אולי לאחד הספקים יש מישהו / מישהי עם כושר ביטוי גבוה, ואז אפשר לבקש שבפעם הבאה יביאו אותו/ה.
-
@clickone נראה לי שלך יש יותר קשרים בפנים שם
במיוחד שנראה לי שאשתי מאמינה לההוא מארבעת/שבעת המינים (היא לא מבינה באינטרנט בכלל ב"ה) -
- זה צריך לבוא מלמטה. מהעובדות.
לדוגמא אם יביאו להן מתנפחים והם לא רוצות, והעובדות מבקשות שפעם הבאה הן רוצות בריכה, אני מניח שהם מתחשבים במידת האפשר. - אם אשתך מאמינה להוא משבעת המינים אז זה אומר שהוא הצליח. זה נקרא שיווק.....
- זה צריך לבוא מלמטה. מהעובדות.
-
ההבדל הוא, שבארבעת ושבעת גם יחד, יש כמה פרצות מפורסמות.
שמשאירות אותך חשוף לחלוטין.אני מדגים אותן לכל מי שאני מכיר שמשתמש בסינונים הנ"ל.
זה עוזר... -
@מעמד אמר בהמעלות של נטפרי:
והמנהל של הסינון שלהם הגיע ודיבר על הסינון והוא היה נראה אדם דתי
אכן, הוא 'דתי לייט'...
-
פשוט מאד
כל מי שהתנסה בזה והתנסה בזה צועק את ההבדל -
פותח האשכול תכלס לא קיבל תשובה עם בשר...
והאמת, קשה להוכיח את ההבדל בלי לעמוד ולעשות השוואה בזמן אמת, ופותח האשכול שאל שאלה
שהיא בגדר דע מה שתשיב, ונראה לי שעדיין לא ציידו אותו בתשובות כמו שצריך...יש כאלו שמייחסים לי בטעות כאילו שאני אחד מהמקימים משום מה, ולכן אני לא יכול להתבטא
איך שמתחשק לי כדי שכל מיני כאלו שנואשו מהדרך הלגיטימית של הכנסת רווחים לא יקפצו על
איזו מציאה חדשה של תביעה משפטית, שהרי ידוע שרבות החברות שחיות על כספים קלים כאלו...
רק לחשוב על כמה שמתסכל אותם לקרוא כאן על הצבעות לקדימות השיפורים והפיתוחים הבאים בנטפרי, מעורר
רחמים, והם קוראים. ועוד איך קוראים.האמת, ההבדל הוא תהומי, וזה על גבול המגוחך לנסות להשוות בין החברות, או מדיוק יותר בין החברות
לעמותת נטפרי שהעומד בראשה גרוע בלאהוב כסף וגרוע בלהתחנף ולהתחנחן מול משתמשים...
תכל'ס, סינון תמונות ידני הוא המצאה של נטפרי בלבד, ואני באופן אישי מאמין שגם אם זה קיים אצל
אחרים, זה רחוק מלהיות קפדני ומהיר, רחב וגורף כמו בנטפרי, והסיבה די פשוטה, זה ממש לא רווחי....מלבד זאת, בנטפרי פותחו (וממשיכים לפתח) מערכות ע"ג מערכות, ולא רק שהשירות מול המשתמש הוא תקדים שלא נראה
עד היום בשום מקום אחר, אלא שאין רגע דל של פיתוח והתקדמות עוד ועוד במוצר הטכנולוגי האין סופי הזה,
ואין יום שהקוסם וחבר מסייעיו לא שוברים את הראש בפתרון לעוד בעיה ועוד בעיה. רק מי שהתעסק ובאמת
חפר באדמתה העמוקה והבוצית של רשת האינטרנט, זכה להבין באמת כמה היא מורכבת, ואיך אומר הסלוגן, יש
דברים שאי אפשר לסנן, צריכים לבדוק אחד אחד...חברות הסינון ראו (ולדעתי עדיין רואות) את האינטרנט ככלי מאד כללי ואין להם את הכדאיות הכלכלית
לרדת לסוף דעתו ודרישותיו של המשתמש הפרטי. רק מי שנכח בתור תומך בנטפרי, ראה במו עניו את הכמות
הבלתי נתפסת של הצרכים והרצונות של המשתמשים על כלל גווניהם. בזמן שחברה אחרת היתה משיבה תשובה מהירה
הרבה יותר מנטפרי ע"י רובוט, או במילים אחרות הרובוט שלהם היה משיב תשובה שהוא עצמו לא מבין אותה והייתם
ממתינים שאולי במקרה נציג/תומך יעשה יום אחד פסח ברשימת הפניות ויראה במקרה מה אתם
באמת צריכים, בנטפרי לקוח אחד יכול לקבל שירות שהוא רחוק ממשתלם לארגון, ויעידו על כך אשכולות שירות ענקיים שיגרמו
לגלגלת העכבר שלכם להתעייף...וב"ה זכינו אנו האנשים שעובדים עם האינטרנט, לחופש לגלוש בטוח.
ושוב, אני כלום בנטפרי ולכן התגובה שלי מייצגת אך ורק אותי כאחד העם.