• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    73 פוסטים 20 כותבים 9.2k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מ. פינחסי @Glantz
      נערך לאחרונה על ידי

      @Glantz ברור שיהיה קריטריונים ברורים.
      אבל למה רק לקהילת גימייל?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • magicodeM מחובר
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        רגע. בעצם אתה אומר לפתוח מייל ופרום לבקשת בקשות.
        מה הממשק שונה מפרום?

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        ליכטל G 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • ליכטל מנותק
          ליכט @magicode
          נערך לאחרונה על ידי ליכט

          @magicode
          לא אענה במקום @Glantz
          אך אני רואה את הממשק שונה מפורום בכך שזה לא ציבורי אלא הודעה פרטית למעגל מצומצם של מתנדבים, שכל פניה שעוד לא טופלה, תקפוץ שוב ושוב כממתינה לטיפול עם אפשרות תיוג וכדו' (בדומה למערכת הפניות של נטפרי).
          כך זה אף פעם לא יגלוש לדיונים וכדו', וגם המתנדבים ירגישו יותר מחוייבים לענות ולעזור.
          בעצם, אם תרצה תקרא לזה פורום, אך פורום עם הרשאות מאוד מוגבלות וברורות, לכל אחד מהמשתמשים.

          G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • G מנותק
            Glantz @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode כי בפורום א"א לשלוח קבצים. הרעיון הוא לפתוח בעצם ממשק 'שירות לקוחות' כמו בכל חברה, דהיינו, שאפשר לפתוח פנייה, ונציג יכול לבחור את הפנייה ולטפל בו.
            זה משהו שונה מפורום.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • G מנותק
              Glantz @ליכט
              נערך לאחרונה על ידי

              @ליכט ממש כך!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • magicodeM מחובר
                magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                אפשר לבצע את זה עם הפרום הזה. יש נראה לי תוסף שמסמן שהתשובה נענתה.
                ואפשר להעביר קבצים דרך מאגיקוד. לתייג אני לא יודע אבל לא מבין למה צריך תיוג.

                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • G מנותק
                  Glantz @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode מרבית האנשים שמשתמשים רק באימייל, לעולם לא יסכימו להשתמש בפורום. זה נשמע להם כמו איזשהו רשת חברתית.
                  הם יסכימו להשתמש עם זה, רק אם זה יהיה פרטי, ממש כמו ש @ליכט הסביר במתיקות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                  • magicodeM מחובר
                    magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אפשר לעשות פה פרטיות יש פה בפרום מחלקה שמיועדת לנציגי קהילות ואתה בכלל לא יודע עליה.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                    • magicodeM מחובר
                      magicode
                      נערך לאחרונה על ידי magicode

                      הא הבנתי. אתה מתכוון שזה יהיה חד צדדי שהמבקש יוכל לכתוב בקשה אבל לא לראות בקשות של אחרים.

                      בכל מקרה אני תמיד אומר. שאני רוצה לדבר עם קהל היעד. ולשמוע ממנו את הרצונות שלו. כי אני לא נמצא במקום הזה ואין לי יכולת לדון. אולי באמת לא אכפת לו פרום פומבי. הרי הוא לא יכיר את המתנדבים.
                      יש מעלה בפרום פומבי שיש יותר ביקורת.

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • G מנותק
                        Glantz @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי Glantz

                        @magicode אכפת זה לא המילה, זה הרבה יותר מזה... אני מכיר את האנשים האלו מקרוב. פורום לא יעבוד. זה חייב להיות בצורה של "ארבע עיניים". אך כמובן שזה יהיה שקוף לך ולכל ראשי נטפרי. אתם בעצם תהיו האדמינס של המערכת.

                        by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • magicodeM מחובר
                          magicode @Glantz
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          @Glantz אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

                          בממשק הוא יוכל לפתוח פנייה, לדוגמא, "שלום, אני מורה בבית ספר ואני צריכה תמונה של נחליאלי"

                          בקשות כאלה יש גם בפרוג באופן פומבי. לא מבין איזה בקשות אנשים יסמכו על מתנדבים ויהיה אכפת להם לא לבקש בפרום.
                          הרי אתה לא מצפה שהם יתנו את השם משתמש וסיסמה שלהם לבנק כדי שתבצע איזה העברה.

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • by6199B מנותק
                            by6199 @Glantz
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @Glantz הרעיון גדול, מספר נקודות לדעתי.

                            1 בשביל מה לתת Gsuite או לבצע הפנייה מתוך הgmail או אאוטלוק למה לפרנס את גוגל ולהגדיל הוצאות? כל החברות המספקות מייל נפרד לא נותנות Gsuite על חשבונם אין לזה היגיון.

                            2 השירות לא יעבוד על בסיס מתנדבים בחינם כי הוא פשוט לא יעבוד, נבול תיבול אתה וכל מתנדביך.

                            הפתרון לזה חייב לעבוד על בסיס נחיצות פנייה מול תגמול כלשהו, כלומר השולח ישלח בקשה רק עם נקודה וכדומה כי אחרת המתנדבים יעבדו אצלו יומם ולילה.

                            פרוייקט כזה לא יכול להיות על מתנדבים נטו הוא חייב מנגנון תגמול אפילו קטן למתנדבים כדי שיעבוד קבוע, גם אם נקודה לא שווה את זמן הפנייה ויהיה תגמול קטן לכל מתנדב זה יתן לפרוייקט כח לעבוד

                            a0533057932A G 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                            • a0533057932A מנותק
                              a0533057932 @by6199
                              נערך לאחרונה על ידי

                              במדה ואפשר להגדיר במייל עסקי של גוגל שגם כתובת פרטי וגם עסקית יגיעו לאותו מקום לא דרך pop וimap זה יהיה נהדר כך כל מי שיש לו כבר כתובת קיימת יוכל להשתמש במערכת של נטפרי ולא צריך להתחיל עם כתובות חדשות שלא מוכרות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • shragaS מנותק
                                shraga
                                נערך לאחרונה על ידי

                                אפשר אולי שזה יהיה בפלטפורמה של מערכת הפניות, כל פניה תדרוש נקודה, המשתמשים יוכלו לרכוש נקודות, ומי שירוויח את הכסף יהיו אלו שיטפלו בפניה.

                                קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 8
                                • G מנותק
                                  Glantz @by6199
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @by6199 רעיון התגמול כבר עלה בדעתי, ואתה צודק בזה שמשהו התנדבותי הוא הרבה יותר חלש ממשהו שמתגמל.
                                  אבל אם נתחיל לתגמל זה יכול להגיע לסכומים מאוד גדולים.
                                  זה צריך להיות ברעיון של "מחוברים לחיים" של עזר מציון. דוגמה של קבוצה בהתנדבות שעובדת מצויין.
                                  ו -@shraga צודק. זה יכול אולי לעבוד ביחד עם ממשק הפניות הקיים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • מ מנותק
                                    מ. פינחסי @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי מ. פינחסי

                                    @magicode אמר בשיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.:

                                    הרי אתה לא מצפה שהם יתנו את השם משתמש וסיסמה שלהם לבנק כדי שתבצע איזה העברה.

                                    ואולי יש כאלה שבממשק ייעודי יסכימו ובפורום לא?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • מ מנותק
                                      מ. פינחסי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      אני חולק על הנחיצות בתגמול. אני בטוח שיהיה המון מתנדבים.
                                      אולי כדי לעודד ולעשות את הענין צבעוני צריך לעשות מיספור מיוחד לפניות שנענות אולי להוסיף את זה בדף הבית של נטפרי.
                                      אבל כן חובה להגביל את הבקשות באמצעות ניקוד וכיוצ"ב.
                                      אדם שהסתדר סוגר את הפניה והנקודה חוזרת.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • מ מנותק
                                        מ. פינחסי
                                        נערך לאחרונה על ידי מ. פינחסי

                                        שאלה. במידה וזה ממשק בפני עצמו. האם זה חייב להיות במסגרת האתר והאזור האישי של נטפרי? ולמה לא להרחיב את הקהילה למשתמשי סינונים אחרים?
                                        גם קהילת העוזרים וגם קהילת הנעזרים.

                                        1. במידה וזה חייב להיות דרך נטפרי, מה דעתכם שהתגמול יהיה תוספת נקודות לפניות רגילות מהסוג שקיים עד עכשיו?
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • G מנותק
                                          Glantz
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          שבוע טוב.
                                          נתחיל להגיב על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון...

                                          1. לגבי מה @magicode טוען, ייתכן מאוד שאפשר "להכשיר" פורום בכדי שיוכל לענות על הדרישות, אך למה לנו ללכת עקום אם אפשר ללכת ישר. ממשקי שירות הלקוחות הם בדיוק בשביל זה.
                                          2. @מעמד העיר את תשומת ליבי לפרוייקט של @לוי. כפי מה שאני הבנתי @לוי פיתח סוג של רובוט ששולח ישירות לאימייל טפסים וקבצים שונים. לדוגמא, שולחים למייל של הרובוט את המילה "קטלוג" ואז הרובוט שולח בחזרה רשימה ארוכה של קבצים שונים כאשר לכל קובץ משוייך מספר, ולאחר שליחת המספר, הרובוט שולח בחזרה את הקובץ הדרוש. אז חשבתי אולי אפשר לעזור ל@לוי בפיתוח של הדבר הזה ובהרחבת המאגר, ונוסיף שם אופציה, שבמידה ולא מצאת את הקובץ הדרוש, אתה יכול לפנות לממשק המתנדבים. זה יחסוך המון.
                                          3. @מ-פינחסי אכן אפשר לעשות את זה לכלל משתמשי נטפרי קהילות, אך הדבר ידרוש את אישורם של הנציגים.
                                          4. ברור שהדבר צריך לעבוד עם סוג של נקודות, אחרת הממשק יהיה מוצף בפניות ברמה שלא נוכל לענות עליהם, אך מס' הנקודות הראשונות (30 לדוגמא) יהיו חינמיות, ובאם מישהו יגמור את הנקודות שלו, יהיה באפשרותו לרכוש עוד, והכסף ילך לנטפרי כתרומה.
                                          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • magicodeM מחובר
                                            magicode @Glantz
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @Glantz
                                            אמרת שאתה מכיר את האנשים מקרוב. אבל לא ענית על מה שאמרתי שעדיין לא הבאת דוגמא של משהו שבן אדם היה אכפת לו לא לבקש בפומבי אבל בפני קבוצה של מתנדבים שהוא לא מכיר אותם לא היה לו בעיה לבקש.

                                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                            G תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון