החלפת ספק בקליק
-
לאחר כל הדיונים הסוערים כאן בפורום
התחלתי לשאול אנשים שיש להם אינטרנט בבית או בעבודה
א. האם מותקן אצלם WiFree ?
ב. האם הם מודעים לתוכנה ?אצל 90% מהאנשים התשובה הייתה שהם לא מכירים את תוכנת ה-WiFree וכן הם לא מודעים לה ולא ליתרונות של תוכנת ה-WiFree
לכן שאלתי היא לראשי נטפרי:
א. האם יש לכם איזה שהיא דרך לבדוק כמה אנשים באמת משתמשים בתוכנה זו?
ב. כמה ביקשו להסיר את התוכנה מהמחשב שלהם לאחר התקנת התוכנה?
ג. האם יש דרך לעשות סקר בין משתמשי נטפרי האם מישהו נתקל בבעיה? -
@kobihilel תחליף שכונה...
מי שאני מכיר 90 אחוז יש להם ומי שאין לו יש לו מלאי תירוצים אבל אף אחד מהם הוא" לא שמעתי על כך" -
@kobihilel תחליף שכונה. מנהלי נטפרי לא יספקו לך מספרים.
-
@aiib אמר בהחלפת ספק בקליק:
@kobihilel תחליף שכונה...
מי שאני מכיר 90 אחוז יש להם ומי שאין לו יש לו מלאי תירוצים אבל אף אחד מהם הוא" לא שמעתי על כך"כל מי שמתחבר לנטפרי מקבל בתהליך החיבור הראשוני הודעה ברורה שאי אפשר להתעלם ממנה לגבי הבעיות שיכולים להיות באם לא ימשיך את התהליך בהתקנת תוכנת וויפרי.
דוקא מנהלי נטפרי דואגים מאד ליידע על החלק הזה, אם יש משהו שאפשר לבוא אליו בטענות הם אלה שמתעלמים ולא מתקינים. -
@kobihilel אמר בהחלפת ספק בקליק:
אצל 90% מהאנשים התשובה הייתה שהם לא מכירים את תוכנת ה-WiFree וכן הם לא מודעים לה ולא ליתרונות של תוכנת ה-WiFree
כנראה אף פעם לא היה להם ניתוק של הרשת וגלישה לאינטרנט פרוץ !! (או שהיה והם לא מצהירים באזניך)
אתה יכול לבדוק בפורום כמה כאלה שנזעקו שיש להם תקלה שהאינטרנט פרוץ, והוויפרי פותר בעיה זו -
@kobihilel אמר בהחלפת ספק בקליק:
לאחר כל הדיונים הסוערים כאן בפורום
התחלתי לשאול אנשים שיש להם אינטרנט בבית או בעבודה
א. האם מותקן אצלם WiFree ?
ב. האם הם מודעים לתוכנה ?אצל 90% מהאנשים התשובה הייתה שהם לא מכירים את תוכנת ה-WiFree וכן הם לא מודעים לה ולא ליתרונות של תוכנת ה-WiFree
התחלת את האשכול עם בעיה שיש אנשים שמכל מיני סיבות לא יכולים להתקין את התוכנה.
אבל אם הבעיה היא חוסר מודעות לקיומה של התוכנה, אז הפתרון הוא לחסום את הראוטר או מעבר ספק דרך האתר?
זה כמו לנסוע מתל אביב ליפו דרך מרוקו עם סוס ועגלה.
-
@kobihilel אמר בהחלפת ספק בקליק:
ב. חבר שלי עשה את האינטרנט של סלקום/נטוויזן חבילה של תשתית+ספק+טלפון ללא הגבלה ב-109 ש''ח וכמובן שהספק שבחבילה הוא לא מסונן, והיה צריך לשים ספק של נטפרי, וכאן הבעיה התחילה הראוטר היה מוגדר על הספק של נטפרי אבל בקליק אחד הוא יכל לעבור לספק של סלקום/נטוויזן שהוא גם שילם עליו והוא היה פעיל, הוא התקשר לסלקום שיחסמו את הספק אז הם אמרו שאין אפשרות מכיוון שזה בחבילה של ה-109 ש''ח.
לא יודע על מה אתה מדבר.
שיתקשר לחברה, ויגיד שרוצה לבטל את התשתית וספק.
כי יש לו ספק אחר כי הוא צריך סינון נטפרי (ומאוד מומלץ שגם הם יתחברו לנטפרי).
ורוצה להשאיר רק את הטלפון ב 30 -35 ש"ח לחודש.זה עובד מנסיון.
@957 @clickoneזה גם בל תשחית, וגם בעיה רוחנית...
-
@WWW
אכן אפשר לבטל את הספק -
אומנם לי אין תשתית אבל כל חברה צריך את התשתית שלה כך ניראה לי.אפילו בסמרטפון צריך לחכות שיגיע הסים אם הזמנת דרך האתר שלהם אז מה הבעייה?ואגב באיזה חברה לילה אחד לא עולה כסף?...
-
@בעזרת-השם-יתברך אמר בהחלפת ספק בקליק:
אומנם לי אין תשתית אבל כל חברה צריך את התשתית שלה כך ניראה לי.אפילו בסמרטפון צריך לחכות שיגיע הסים אם הזמנת דרך האתר שלהם אז מה הבעייה?ואגב באיזה חברה לילה אחד לא עולה כסף?...
תשתית מספקות בזק והוט ספק זה חברות שמספקות את התעבורה מהמתקנים של בזק והוט לרשת האינטרנט. כיום לאחר הרפורמה אפשר להזמין תשתית מכל חברת תקשורת שמספקת שירותי גלישה, היא שוכרת את התשתית מבזק והוט ומשכירה לך במחיר נח יותר ממה שאתה יכול לקבל מבזק.
תשתית הוט עובדת טכנולוגית בצורה שונה ולא כל ספק עובד איתה אבל חוקית לכאורה כל ספק יכול לחכור ממנה את התשתית.אין שום קשר לגלישה בסלולר, שם התשתית והספק זה דבר אחד וכל חברה עובדת עם הרשת שלה, לא כך בחיבור הקוי, אתה הרי לא מצפה שכל חברה חדשה תתחיל לרשת את כל הארץ בכבלי תקשורת.
-
אז איך זה יכול להיות שדרך האתר אתה עובר בלחיצת כפתור?הרי אמרת שצריך תשתית לחברה הנוכחית.ואם נגיד יש לי את של בזק איך אני יכול לעשות עכשיו הוט בלי התשתית שלהם?
-
@בעזרת-השם-יתברך זה נכון שמבזק להוט לא ניתן לעבור אבל על בזק יש את כל שאר. ספקים האחרים כגון פרטנר סלקום פלאפון rl 019 וכד'
-
לא קראתי את כל השרשור אך לפי מה שאני יודע גם ב019 מי שרוצה יכול לבקש מהם לנתק את הסים של נטפרי ולהשאיר אותו אצל 019 האינטרנט הרגיל.
-
@מוגן עד כמה שזכור לי זה רק במקרה שרכשת חבילה אצל חנות רגילה ובחרת נטפרי לא במקרה שרכשת דרך אחד הסוכנים של נטפרי
-
@a0533057932
נכון ואמת -
@סופר
ניתן לפתוח פניה חדשה ולבקש להוריד את התוכנה
והנציג מתקשר ומשלמים לו באשראי והתוכנה מוסרת מכמה דקותהבעיה היותר חמורה והציבור חייב לדעת מזה כי ניתן לפתוח פניה להסרה מכל חשבון ואין לנטפרי מידע באיזה מחשב הם מתחברים ומסירים ולכן התוכנה הזאת לא יעילה למי שקצת מנסה לעקוף
ולכן נטפרי חייבים למצוא פתרון בעניין זה כי אחרת אין טעם לא לתוכנה ולא לספק שלהם
-
@simi100 אמר בהחלפת ספק בקליק:
הבעיה היותר חמורה והציבור חייב לדעת מזה כי ניתן לפתוח פניה להסרה מכל חשבון ואין לנטפרי מידע באיזה מחשב הם מתחברים ומסירים ולכן התוכנה הזאת לא יעילה למי שקצת מנסה לעקוף
ניתן להכניס בהתקנה מספר וזה מתריע בהסרה
-
@צדיק-תמים
הבעיה עדיין קיימת
מה יעשה שבעל המנוי בעצמו מותקף על ידי יצרו ? -
@simi100 אמר בהחלפת ספק בקליק:
@סופר
ניתן לפתוח פניה חדשה ולבקש להוריד את התוכנה
והנציג מתקשר ומשלמים לו באשראי והתוכנה מוסרת מכמה דקותהבעיה היותר חמורה והציבור חייב לדעת מזה כי ניתן לפתוח פניה להסרה מכל חשבון ואין לנטפרי מידע באיזה מחשב הם מתחברים ומסירים ולכן התוכנה הזאת לא יעילה למי שקצת מנסה לעקוף
ולכן נטפרי חייבים למצוא פתרון בעניין זה כי אחרת אין טעם לא לתוכנה ולא לספק שלהם
יש לי תוכנה שמתקינים אחרי התקנת הוייפרי ואם הוייפרי מוסר לא משנה באיזה דרך, תוך כמה שניות המחשב ייכבה ולא יתן לעלות בהפעלה מחדש רק לכמה שניות ושוב יכבה. דובר על זה פה בעבר (אולי למעלה כאן - לא בדקתי)
-
@מנתק נשמע מעניין
מה הכוונה שיש לך תוכנה כזאת?
אתה אדם פרטי או מטעם נטפרי?ומי בעצם בנה את התכונה הזאת? האם יש למי לפנות במקרה אמיתי שצריך להסיר את התוכנה לצורך חרום כזה או אחר או שברגע שמתקינים את התוכנה זה עובדה שלא ניתן להחזיר את הגלגל אחורנית?