האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?
-
- לא נראה לי שחרגתי מהמכסה, וחוץ מזה האינטרנט בכלל לא נהיה לי איטי.
- נראה לי שזה סתם תירוץ שמצאו במסכת התירוצים, כי אם כן למה צריך להחליף IP עשר פעמים ביום ?.
- אכן אני חושב שצריך להודיע לכל לקוחות X2ONE לסדר לעצמם רשת אחרת, עד יום פלוני.
-
@100 אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני לא עברתי אפילו את ה- 15 GB ונחסמתי!!!!
הנתונים בהגדרות ווינ' רחוקים מלהיות מדוייקים.
-
-
@magicode הנה, כעת קיבלתי בחזרה את ה IP הישן לי, מוזר....
-
-
@סופר אני שואל אם יש לך נתונים על השימוש שלך ולא 'נראה לי'.
כך ייקל על ההתנהלות מולם מן הסתם. -
@מעלה-ומוריד כתבתי 'נראה לי', כי אני לא יודע מאיזה יום בחודש הם מתחילים את החבילה, ולא ידעתי (התעצלתי מלדעת) איך בודקים חודש קודם, אבל כעת בדקתי ובהחלט לא עברתי.
-
היי
מישהו יכול להסביר לי מהקורה פה?
אין מצב שעברתי 40 גיגה
מה עושים?
אני ישאר בלי אינטרנט עד יום ראשון?
לאיזה ספק אני יכול לעבור? -
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
דיברתי איתם. זה קורה לכל מי שחרג מ 40 או 30 גיגה לא בדיוק הצלחתי להבין מה המגבלה שלהם.
במקום לחסום הם החליטו לעשות האטה.
והאטה אצלהם זה אומר שמקבלים כתובת איפי מקבוצת האיפים שעובדים לאט.
שהם הגדרו את האטה לטענתם הם לא אחזו שזה משנה את כתובת האיפי.
בפועל כרגע הם לא רוצים לתקן את זה מיידית. כי הלקוחות החורגים לא ממש מעניינים אותם.
ולכן זה אומר שאני בעצמי יחסום את את הכתובות האלו שהם מגדירים כדי שלא יהיה בעיה ברישומים.
לכן מי שחסום שיזדרז להחליף ספק לפני שאני חוסם.אני לא מבין למה לחסום?
-
@סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode הנה, כעת קיבלתי בחזרה את ה IP הישן לי, מוזר....
איך?
-
@מעמד אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode צריך לכתוב את זה בעוד מקומות או בגוגל.
כי פתאום אנשים יתנתקו מהאינטרנט ולא יבינו למה ?!
אז צריך להודיע את זה שיוכלו להתארגן, כי לא כולם מבקרים בפורום.נכון
-
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode הנה, כעת קיבלתי בחזרה את ה IP הישן לי, מוזר....
איך?
לא יודע, מציאות.
-
איך אתה יודע שחזר לך?
-
@סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
כי אני לא יודע מאיזה יום בחודש הם מתחילים את החבילה
אאל"ט החבילה היא לחודש קלנדרי כלומר מתחדש בראשון לחודש.
-
אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300 -
@magicode אני מאמין שיש בינכם חוזה שאסור להם לעשות זאת. מדוע שלא תתבעו אותם או תעמידו אותם על מקומם? תשובה של שבועיים שלושה זו התחמקות שלא הייתה מתקבלת בשום מקום אחר
-
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????
-
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????
את השאלה הזאת תפנה לX2ONE שהם עברו על ההסכם עם נטפרי
https://netfree.link/wiki/דרישות_מספק_אינטרנט_שרוצה_לספק_נטפרי@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300
-
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????
אכן אתה משלם לנטפרי, ואתב פותח חשבון בנטפרי על שמך.
X2ONE מביא לך רשת, ואתה צריך לשייך את החשבון שלך ב X2ONE לחשבון שלך לנטפרי.
מה שהם עשו, שהם מחברים משייכים את החשבון שלך לחשבונות של אנשים אחרים, והיות שלנטפרי צריכים לשלם על כל חיבור (-כל שיוך), יוצא אם כן שכשאתה גולש מנוי אחר בנטפרי משלם עליך לנטפרי. -
@סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
@magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:
אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????
אכן אתה משלם לנטפרי, ואתב פותח חשבון בנטפרי על שמך.
X2ONE מביא לך רשת, ואתה צריך לשייך את החשבון שלך ב X2ONE לחשבון שלך לנטפרי.
מה שהם עשו, שהם מחברים משייכים את החשבון שלך לחשבונות של אנשים אחרים, והיות שלנטפרי צריכים לשלם על כל חיבור (-כל שיוך), יוצא אם כן שכשאתה גולש מנוי אחר בנטפרי משלם עליך לנטפרי.כן.
אבל גם הם יכולים לגלוש
וחוצמזה שנטפרי יסדרו את זה