• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    89 פוסטים 26 כותבים 7.5k צפיות 17 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • סופרס מנותק
      סופר @מעלה ומוריד
      נערך לאחרונה על ידי

      @מעלה-ומוריד
      NetWorx

      'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
      כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

      מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מעלה ומורידמ מנותק
        מעלה ומוריד @סופר
        נערך לאחרונה על ידי

        @סופר אני שואל אם יש לך נתונים על השימוש שלך ולא 'נראה לי'.
        כך ייקל על ההתנהלות מולם מן הסתם.

        רוצה לנהל נכון את השימוש שלך באינטרנט? - פשוט תצביע..
        סופרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • סופרס מנותק
          סופר @מעלה ומוריד
          נערך לאחרונה על ידי

          @מעלה-ומוריד כתבתי 'נראה לי', כי אני לא יודע מאיזה יום בחודש הם מתחילים את החבילה, ולא ידעתי (התעצלתי מלדעת) איך בודקים חודש קודם, אבל כעת בדקתי ובהחלט לא עברתי.
          0_1547195674052_‏‏לכידה.JPG

          'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
          כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • N מנותק
            NU
            נערך לאחרונה על ידי

            היי
            מישהו יכול להסביר לי מהקורה פה?
            אין מצב שעברתי 40 גיגה
            מה עושים?
            אני ישאר בלי אינטרנט עד יום ראשון?
            לאיזה ספק אני יכול לעבור?

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • N מנותק
              NU @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

              דיברתי איתם. זה קורה לכל מי שחרג מ 40 או 30 גיגה לא בדיוק הצלחתי להבין מה המגבלה שלהם.
              במקום לחסום הם החליטו לעשות האטה.
              והאטה אצלהם זה אומר שמקבלים כתובת איפי מקבוצת האיפים שעובדים לאט.
              שהם הגדרו את האטה לטענתם הם לא אחזו שזה משנה את כתובת האיפי.
              בפועל כרגע הם לא רוצים לתקן את זה מיידית. כי הלקוחות החורגים לא ממש מעניינים אותם.
              ולכן זה אומר שאני בעצמי יחסום את את הכתובות האלו שהם מגדירים כדי שלא יהיה בעיה ברישומים.
              לכן מי שחסום שיזדרז להחליף ספק לפני שאני חוסם.

              אני לא מבין למה לחסום?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • N מנותק
                NU @סופר
                נערך לאחרונה על ידי

                @סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                @magicode הנה, כעת קיבלתי בחזרה את ה IP הישן לי, מוזר....

                איך?

                סופרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • N מנותק
                  NU @מעמד
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מעמד אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                  @magicode צריך לכתוב את זה בעוד מקומות או בגוגל.
                  כי פתאום אנשים יתנתקו מהאינטרנט ולא יבינו למה ?!
                  אז צריך להודיע את זה שיוכלו להתארגן, כי לא כולם מבקרים בפורום.

                  נכון

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • סופרס מנותק
                    סופר @NU
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                    @סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                    @magicode הנה, כעת קיבלתי בחזרה את ה IP הישן לי, מוזר....

                    איך?

                    לא יודע, מציאות.

                    'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
                    כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • N מנותק
                      NU
                      נערך לאחרונה על ידי

                      איך אתה יודע שחזר לך?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אלי TZA @סופר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                        כי אני לא יודע מאיזה יום בחודש הם מתחילים את החבילה

                        אאל"ט החבילה היא לחודש קלנדרי כלומר מתחדש בראשון לחודש.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • magicodeM מנותק
                          magicode
                          נערך לאחרונה על ידי magicode

                          אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
                          הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
                          לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300

                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                          A N 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                          • A מנותק
                            aiib @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode אני מאמין שיש בינכם חוזה שאסור להם לעשות זאת. מדוע שלא תתבעו אותם או תעמידו אותם על מקומם? תשובה של שבועיים שלושה זו התחמקות שלא הייתה מתקבלת בשום מקום אחר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • N מנותק
                              NU @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                              אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
                              הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
                              לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300

                              אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????

                              מ סופרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מעמד @NU
                                נערך לאחרונה על ידי מעמד

                                @NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
                                הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
                                לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300

                                אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????

                                את השאלה הזאת תפנה לX2ONE שהם עברו על ההסכם עם נטפרי
                                https://netfree.link/wiki/דרישות_מספק_אינטרנט_שרוצה_לספק_נטפרי

                                @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • סופרס מנותק
                                  סופר @NU
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                  @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                  אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
                                  הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
                                  לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300

                                  אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????

                                  אכן אתה משלם לנטפרי, ואתב פותח חשבון בנטפרי על שמך.
                                  X2ONE מביא לך רשת, ואתה צריך לשייך את החשבון שלך ב X2ONE לחשבון שלך לנטפרי.
                                  מה שהם עשו, שהם מחברים משייכים את החשבון שלך לחשבונות של אנשים אחרים, והיות שלנטפרי צריכים לשלם על כל חיבור (-כל שיוך), יוצא אם כן שכשאתה גולש מנוי אחר בנטפרי משלם עליך לנטפרי.

                                  'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
                                  כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • N מנותק
                                    NU @סופר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @סופר אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                    @NU אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                    @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                    אני חסמתי כי הם מביאים לכם כתובת שלא שייכות לכם. ולכן הם עובדים בצורה לא תקינה. והם צריכם לתקן את זה.
                                    הם לא רוצים לתקן מיידית אלא תוך שבועיים שלוש. ולכן אני מצידי לא יכול אפשר שהם מחברים אתכם לחיבורים של לקוחות אחרים. ושלקוחות אחרים צריכים לשלם עליהם.
                                    לתלונות תפנו אליהם 077-228-5300

                                    אני לא מצליח להבין כלום אנחנו משלמים לכם גם אז מה הבעיה לחבר אותנו עם המשתמש שלנו??????????????????????

                                    אכן אתה משלם לנטפרי, ואתב פותח חשבון בנטפרי על שמך.
                                    X2ONE מביא לך רשת, ואתה צריך לשייך את החשבון שלך ב X2ONE לחשבון שלך לנטפרי.
                                    מה שהם עשו, שהם מחברים משייכים את החשבון שלך לחשבונות של אנשים אחרים, והיות שלנטפרי צריכים לשלם על כל חיבור (-כל שיוך), יוצא אם כן שכשאתה גולש מנוי אחר בנטפרי משלם עליך לנטפרי.

                                    כן.
                                    אבל גם הם יכולים לגלוש
                                    וחוצמזה שנטפרי יסדרו את זה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 0 מנותק
                                      0527683334 @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                      דיברתי איתם. זה קורה לכל מי שחרג מ 40 או 30 גיגה לא בדיוק הצלחתי להבין מה המגבלה שלהם.
                                      במקום לחסום הם החליטו לעשות האטה.
                                      והאטה אצלהם זה אומר שמקבלים כתובת איפי מקבוצת האיפים שעובדים לאט.
                                      שהם הגדרו את האטה לטענתם הם לא אחזו שזה משנה את כתובת האיפי.
                                      בפועל כרגע הם לא רוצים לתקן את זה מיידית. כי הלקוחות החורגים לא ממש מעניינים אותם.
                                      ולכן זה אומר שאני בעצמי יחסום את את הכתובות האלו שהם מגדירים כדי שלא יהיה בעיה ברישומים.
                                      לכן מי שחסום שיזדרז להחליף ספק לפני שאני חוסם.

                                      מה עושים מי שנחסם לו

                                      גבריאל פולארדג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • גבריאל פולארדג מנותק
                                        גבריאל פולארד @0527683334
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @0527683334 אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                        @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

                                        דיברתי איתם. זה קורה לכל מי שחרג מ 40 או 30 גיגה לא בדיוק הצלחתי להבין מה המגבלה שלהם.
                                        במקום לחסום הם החליטו לעשות האטה.
                                        והאטה אצלהם זה אומר שמקבלים כתובת איפי מקבוצת האיפים שעובדים לאט.
                                        שהם הגדרו את האטה לטענתם הם לא אחזו שזה משנה את כתובת האיפי.
                                        בפועל כרגע הם לא רוצים לתקן את זה מיידית. כי הלקוחות החורגים לא ממש מעניינים אותם.
                                        ולכן זה אומר שאני בעצמי יחסום את את הכתובות האלו שהם מגדירים כדי שלא יהיה בעיה ברישומים.
                                        לכן מי שחסום שיזדרז להחליף ספק לפני שאני חוסם.

                                        מה עושים מי שנחסם לו

                                        מישהו יכול להסביר את הבעיה ב-2 מילים ומה עלינו לעשות הלאה?

                                        ברוך שנִטְפְרני

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • M מנותק
                                          MacroShadow @גבריאל פולארד
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @גבריאל-פולארד הבעיה היא שX2One עושים בעיות, הפתרון הוא להחליף ספק.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                          • ג מנותק
                                            גאולה פרינט
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            אין כזה דבר
                                            שהפתרון הוא החלפת ספק
                                            החתימו אותנו על חוזה
                                            מה משנה לי מי הבעיה אנו צריכים לקבל 500 GB
                                            וכרגע האינטרנט לא עובד וכל דקה שאין אינטרנט אנו מפסידים הרבה כסף ולקוחות
                                            נגיש תביעה נזיקין על זה
                                            לצורך הגשת תביעה ייצוגית נא לשלוח לאישי שם וטלפון ומייל
                                            כל אחד שנפגע שיסביר מה הצרכים שלו ומה היקף הנזק

                                            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון