סקר שביעות רצון מהספקים שלנו.
-
@magicode אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
@100 אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
הם לא קונים את זה במחיר שאתה ואני קונים את זה...
נכון. הם קונים את זה ביותר יקר.
תעשה בדיקה תשלח להם בקשה להצעת מחיר ותראה.
זה לקוח עיסקי. צריך להקים כל מיני קוים של קישוריות לצורך הסינון ועוד שאר ירקות.אם אתה אומר, אז אתה יודע!
השוואה לא רלוונטית... -
זה תלוי בכמות הלקוחות.
לפני שהתחילה נטפרי חיפשתי ספק ולא מצאתי.
אז ניסתי להיות תת ספק מתחת 012. זה ההצעת מחיר שקיבלתי בזמנו. זכור לי שהמחיר של המשתמש ADSL היה יקר יותר במה שהם הציעו לי ממה שהם מכרו.
תעשה חישוב מתי אתה מתחיל להיות ריווחי.
תחשבן גם שירות לקוחות. מינימום 40 שקל ברוטו לשעה של איש שרות. -
@magicode אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
וגם מי שערך את הסקר בתחילה לא הציג נתונים על אראל נייד כאילו אין להם כזה דבר.
זה היה בשאלון, אבל שכחתי רק להכניס את זה בתוצאות, כך שלא זה הבעיה
-
מי שלא הצביע עדיין, מוזמן לעשות זאת כעת.
>>>> לחצו כאן למעבר לסקר <<<<
>>> לחצו כאן למעבר לתוצאות <<< -
אולי כדאי להוסיף פילוח לפי אזור/עיר
בכל אופן בכל אזור יש קליטה אחרת לספק אחר
תודה -
כמובן יש לשים לב להגבלה ולפרשנות נכונה בסקר זה.
והיינו שהציבור שהצטרפו לספקים יותר יקרים עשו כן ע"מ לקבל שירות יותר טוב, כך שמן הסתם הם יותר ביקורתיים ומצפים לשירות יותר גבוה.כך שיתכן על אותו רמת שירות, בספק זול יותר יתנו ציון 5 ובספק יקר יותר יתנו ציון 4.
-
@אורי
שמתי בכוונה דירוג רק מ 1 עד 5 ולא יותר כדי לדלג על הבעיה הזו מכיון שבטווח גדול יותר יש באמת מקום לדירוג כמו שציינת
לדעתי כשיש פחות אופציות דירוג יש יותר דיוק ופחות שיקולים מהמין שכתבת -
@mdy אטפל בזה בע"ה לכשרחיב הזמן
-
@חכם שימו לב שיש מספר משיבים שלא ציינו רמת שביעות רצון ולכן תשובתם נספרת כאפס, מה שמטה כלפי מטה את התוצאות (משמעותי במיוחד בשביעות רצון מעל 100 מגה).
אולי כדאי להגדיר שתגובה ללא מספר לא תכלל בסטטיקטיקה. -
מה אתם אומרים - זה טוב מה שעשיתי לשביעות רצון בירושלים? להמשיך?
-
@מ-פינחסי לדעתי, כיוון שהנתונים מסתמכים על לקוחות בודדים, וכל תשובה נוספת תשנה את הסטטיסטיקה, לא בטוח התועלת.
חוצמזה, לפילוח לפי ערים אין הרבה תועלת. אם היה אפשרות לפלח לפי שכונות, היה לזה משמעות רצינית.
אבל הטבלה שעשית לשביעות רצון מהמהירות זה מצוין, זה הרבה יותר משמעותי משביעות רצון מהשירות. -
@מעלה-ומוריד אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
@מ-פינחסי לדעתי, כיוון שהנתונים מסתמכים על לקוחות בודדים, וכל תשובה נוספת תשנה את הסטטיסטיקה
בערים גדולות כמו ירושלים (59 מגיבים) , בני ברק (54) , אפשרי לעשות {ואולי אפילו ב - אשדוד ( 22), ומודיעין עילית (22) ,בית שמש (15) } .
-
2,3,4, זה לא דירוג -
@magicode אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
למה אתה רוצה פלאפון כי זה גלישה מהירה ואיכות גבוהה.
בתכלס היתרון היחיד שראיתי זה מהירות העלאה גבוהה.
למי שצריך זה חשוב ולמי שלא לכאו' יש הבדל קטן עד לא מורגש בינם לפרטנר/019. -
@רוח
אתה יכול לציין לי מספרי שורות של משיבים מהסוג שציינת ? -
@רוח אמר בסקר שביעות רצון מהספקים שלנו.:
@חכם שימו לב שיש מספר משיבים שלא ציינו רמת שביעות רצון ולכן תשובתם נספרת כאפס, מה שמטה כלפי מטה את התוצאות (משמעותי במיוחד בשביעות רצון מעל 100 מגה).
אולי כדאי להגדיר שתגובה ללא מספר לא תכלל בסטטיקטיקה.כבר אבוד, כי מי שהשיב לא יכול להשתתף שוב
-
הקפצה אחרונה.
מי שלא הצביע עדיין, מוזמן לעשות זאת כעת.>>>> לחצו כאן למעבר לסקר <<<<
>>> לחצו כאן למעבר לתוצאות <<< -
@מ-פינחסי @מעלה-ומוריד
רוצים לסדר את הנתונים שוב ? הסקר חזר לאחרונה לחיים באופן די לא ברור
בימים האחרונים לפתע התחלתי לקבל התראות על תגובות חדשות
מי אתם משיבים נכבדים שפתאום ראיתם את הסקר ?
האם הוא הוקפץ במקום כלשהו ברחבי הרשת ? -
-
המגיבים הם משתמשי נטפרי חדשים שנצרו בקרונה