• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    תקלה בטריפל סי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    19 פוסטים 9 כותבים 1.6k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • סופרס מנותק
      סופר @אבצן
      נערך לאחרונה על ידי

      @אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:

      @סופר אמר בתקלה בטריפל סי:

      @אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:

      ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?

      k4184184@gmail.com

      אפשר הסבר?

      כתובת מייל של סים כשר.

      'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
      כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אנוממי @אבצן
        נערך לאחרונה על ידי

        @אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:

        ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?

        לנו לא היה בעיה בגלישה

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אבצן @אנוממי
          נערך לאחרונה על ידי

          @אנוממי

          לא ברורה לי תגובתך.
          ולכן מה -
          זה אומר שלא הייתה בעיה כלל?
          זה אומר שאינך דורש פיצוי והנך מודיע מראש על כך?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • yzahnY מנותק
            yzahn
            נערך לאחרונה על ידי

            @אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:

            ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?

            התלבטתי אם לכתוב משהו, בסוף כתבתי... נראה אם טעיתי...
            מקווה שלא תיפגע

            סתם עצה טובה לחיים (למרות שלא ביקשת...)
            לא צריך תמיד לסגור חשבון עם כל אחד על כל דבר.
            אני לא בסים כשר, אבל ממה שראיתי בפורום מדובר בחברה עם הפנים ללקוח, שירות מעולה, וכוונות טובות. שים לב, אין חברה אחרת מספקי נטפרי שבכלל זמינה בפורום.
            אני משער שתקלה זו גרמה ליותר אי נוחות ל@סים-כשר מאשר לך.
            לפעמים מגיעה לך אי נוחות מן השמים. לחפש כל פעם קרבן להאשים לא נכון. תגיד תודה לה' שהתקלה עברה ותמשיך בחיים.

            נ.ב. אין בכל האמור למעלה משום פסק בהלכות חושן משפט. ייתכן שיש תביעה צודקת בהלכות חו"מ (או לפחות, תביעה להוריד מהתשלום החודשי עבור הימים בהם לא היה תקשורת). אבל לא הייתי קורא לזה "פיצוי" ולא הייתי דורש אותו בפומבי, תוך כדי דיבור בציניות על החוויה ה"מרנינה". אפשר להתכתב בפרטי ולפרוס את טענותיך בצורה מכובדת.

            סופרס א magicodeM 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 23
            • סופרס מנותק
              סופר @yzahn
              נערך לאחרונה על ידי

              @yzahn
              כל מילה פנינה. יישר כח.

              'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
              כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • א מנותק
                אבצן @yzahn
                נערך לאחרונה על ידי

                @yzahn אמר בתקלה בטריפל סי:

                @אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:

                ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?

                התלבטתי אם לכתוב משהו, בסוף כתבתי... נראה אם טעיתי...
                מקווה שלא תיפגע

                סתם עצה טובה לחיים (למרות שלא ביקשת...)
                לא צריך תמיד לסגור חשבון עם כל אחד על כל דבר.
                אני לא בסים כשר, אבל ממה שראיתי בפורום מדובר בחברה עם הפנים ללקוח, שירות מעולה, וכוונות טובות. שים לב, אין חברה אחרת מספקי נטפרי שבכלל זמינה בפורום.
                אני משער שתקלה זו גרמה ליותר אי נוחות ל@סים-כשר מאשר לך.
                לפעמים מגיעה לך אי נוחות מן השמים. לחפש כל פעם קרבן להאשים לא נכון. תגיד תודה לה' שהתקלה עברה ותמשיך בחיים.

                נ.ב. אין בכל האמור למעלה משום פסק בהלכות חושן משפט. ייתכן שיש תביעה צודקת בהלכות חו"מ (או לפחות, תביעה להוריד מהתשלום החודשי עבור הימים בהם לא היה תקשורת). אבל לא הייתי קורא לזה "פיצוי" ולא הייתי דורש אותו בפומבי, תוך כדי דיבור בציניות על החוויה ה"מרנינה". אפשר להתכתב בפרטי ולפרוס את טענותיך בצורה מכובדת.

                ישנה בעיה שחוזרת על עצמה אצל כל ספקי השירות.
                כביש שש גובה תשלום. כשאינו מספק את הסחורה ובמקום להגיע מוקדם נתקעת בפקק - אין החזר. אלא אם כן תבקש ותתבע.
                חברת חשמל גובה תשלום. כשהיו להם פאשלות ונפילות - אין החזר. גם כאן צריך לתבוע.
                כך גם בחברת טריפל סי, או כל חברה אחרת.
                ההליך הזה פגום. וכמדומני שבחו"ל ההתנהלות היא אחרת.

                כשם שאתה יודע לגבות תשלום על שירות, כך יש להפחית תשלום על אי נתינת שירות.
                הטענה כאן היא מדוע זה לא בא מצידם? ואם זה בא - אז זה רק מחשש של נטישת המונים כמו שהיה בנפילות שהיו לאחרונה באחת מחברות הסלולר.

                זו הנקודה, ולא כמה השקלים שהחברה תחזיר או לא תחזיר...

                כותב מוסמךכ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • כותב מוסמךכ מנותק
                  כותב מוסמך @אבצן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אבצן
                  העיקרון נכון, אבל זה שייך יותר בפלאפון או בכביש שש שבבעלותם, כאן הוא סך הכל משווק קוים של סלקום וכדו' אין לו הרבה משאבים בשביל להתחיל לפצות, רק אם הוא יקבל את זה מסלקום ומעלה...

                  מאושר להיות יהודי כשר

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אבצן @כותב מוסמך
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @כותב-מוסמך אמר בתקלה בטריפל סי:

                    @אבצן
                    העיקרון נכון, אבל זה שייך יותר בפלאפון או בכביש שש שבבעלותם, כאן הוא סך הכל משווק קוים של סלקום וכדו' אין לו הרבה משאבים בשביל להתחיל לפצות, רק אם הוא יקבל את זה מסלקום ומעלה...

                    התלונה כלל לא לסים כשר, הם רק צינור, התלונה לבעלים של המערכת - טריפל סי.
                    אגב, אכזב אותי הענין שפניתי לטריפל סי והם אמרו לי שאני לקוח של סים כשר ואפנה אליהם, והתייחסו כאילו אין שום בעיה... שוב חזרנו לענין השקיפות...

                    סיבובס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • magicodeM מנותק
                      magicode @yzahn
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @yzahn אמר בתקלה בטריפל סי:

                      @אבצן אמר בתקלה בטריפל סי:

                      ומה הפיצוי שאתם מתכוונים לתת לנו על 'חווית הגלישה' המרנינה של השבוע האחרון?

                      התלבטתי אם לכתוב משהו, בסוף כתבתי... נראה אם טעיתי...
                      מקווה שלא תיפגע

                      סתם עצה טובה לחיים (למרות שלא ביקשת...)
                      לא צריך תמיד לסגור חשבון עם כל אחד על כל דבר.
                      אני לא בסים כשר, אבל ממה שראיתי בפורום מדובר בחברה עם הפנים ללקוח, שירות מעולה, וכוונות טובות. שים לב, אין חברה אחרת מספקי נטפרי שבכלל זמינה בפורום.
                      אני משער שתקלה זו גרמה ליותר אי נוחות ל@סים-כשר מאשר לך.
                      לפעמים מגיעה לך אי נוחות מן השמים. לחפש כל פעם קרבן להאשים לא נכון. תגיד תודה לה' שהתקלה עברה ותמשיך בחיים.

                      נ.ב. אין בכל האמור למעלה משום פסק בהלכות חושן משפט. ייתכן שיש תביעה צודקת בהלכות חו"מ (או לפחות, תביעה להוריד מהתשלום החודשי עבור הימים בהם לא היה תקשורת). אבל לא הייתי קורא לזה "פיצוי" ולא הייתי דורש אותו בפומבי, תוך כדי דיבור בציניות על החוויה ה"מרנינה". אפשר להתכתב בפרטי ולפרוס את טענותיך בצורה מכובדת.

                      רציתי להוסיף שיש רווח מובהק להעביר על המידות. ולא לסגור חשבון. במיוחד בימים אלו לקראת יום הדין.
                      שידוע שבמידה שאדם מודד מודדים לו ולכן כנראה אם הוא קפדן ודורש פיצוי על כל דבר. אז גם מהשמיים דורשים ממנו פיצוי.
                      לכן אדם שחס על עצמו. פשוט מעביר על מידותיו. וככה זוכה גם שיעבירו לו על כל פשעיו.

                      (אני מתנצל מראש מאלו שיעצבן אותם שלבשתי את הפראק של המשגיח).

                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 15
                      • מ מנותק
                        מעמד @magicode
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode אמר בתקלה בטריפל סי:

                        (אני מתנצל מראש מאלו שיעצבן אותם שלבשתי את הפראק של המשגיח).

                        רק עכשיו אתה לובש אותו ?!?! 😃
                        חשבתי שאתה לובש אותו קבוע ! 😊

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          אבצן @מעמד
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מעמד אמר בתקלה בטריפל סי:

                          @magicode אמר בתקלה בטריפל סי:

                          (אני מתנצל מראש מאלו שיעצבן אותם שלבשתי את הפראק של המשגיח).

                          רק עכשיו אתה לובש אותו ?!?! 😃
                          חשבתי שאתה לובש אותו קבוע ! 😊

                          עד עכשיו היה לו רק את הכובע של המשגיח... והמקל של האדמו"ר...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                          • סיבובס מנותק
                            סיבוב @אבצן
                            נערך לאחרונה על ידי סיבוב

                            @אבצן
                            אגב, אכזב אותי הענין שפניתי לטריפל סי והם אמרו לי שאני לקוח של סים כשר ואפנה אליהם, והתייחסו כאילו אין שום בעיה... שוב חזרנו לענין השקיפות...

                            אני דיברתי על זה עם @סים-כשר והסבירו לי שבעיקרון טריפל c תמיד מכירים אותנו כלקוחות וכולי, וכך גם כעת, אך מכיון והתגלה היתה במקום שאין נציג תמיכה ושירות רגיל שלהם יכול לראות, הם מיהרו לומר שאצלם הכל בסדר ויש לפנות לסים כשר.

                            משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
                            אשמח לעזור בכל ענין.
                            P7107626@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון