הצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג
-
הרבה פעמים מחכים לתגובה מנציג על משהו ממערכת הפניות, אני ממליץ לפתח שיהיה אפשרות לסמן שמעונינים בתיזכור קולי שמגיע תשובה ממערכת הפניות. ובשניה שהנציג יענה נקבל תיזכורון קולי
-
@מושט אם הכרטיסיה של הפנייה פתוחה, אז הסמל של נטפרי מהבהב
-
@מ-פינחסי אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:
@מושט אם הכרטיסיה של הפנייה פתוחה, אז הסמל של נטפרי מהבהב
דרך אגב, יש שם באג, שלפעמים הסמל מהבהב בלי שיש תגובה. נראה לי בגלל שהנציג מעדכן את מצב בפנייה בצורה שלא מוצגת ללקוח.
-
@yzahn דווקא זה טוב, כי אתה רואה שמישהו כבר התחיל לטפל בפניה שלך.
-
@yzahn אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:
נראה לי בגלל שהנציג מעדכן את מצב בפנייה בצורה שלא מוצגת ללקוח.
כנראה. שמתי לב שזה מהבהב גם כשזה מתוייג.
-
-
@yzahn אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:
@מ-פינחסי אמר בהצעה: ציפצופון שמגיעה תגובה מהנציג:
@מושט אם הכרטיסיה של הפנייה פתוחה, אז הסמל של נטפרי מהבהב
דרך אגב, יש שם באג, שלפעמים הסמל מהבהב בלי שיש תגובה. נראה לי בגלל שהנציג מעדכן את מצב בפנייה בצורה שלא מוצגת ללקוח.
לא, זה בגלל שאתה שלחת פניה.
-
@ארגנטיני לא. קרה לי כמה פעמים שהסמל התחיל להבהב 5 דקות אחרי שליחת הפניה ולא שלחתי פניה נוספת בזמן הזה.
-
נשלח התראה למייל כאשר יש תגובה
-
אולי התראת push ע"י OneSignal לדוגמא זה פתרון נח