"019 אין עם מי לדבר"!!!
-
@frize37 אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
להגיד לך את האמת... לא ממש הבנתי הכל
מה אתה רוצה שאכתוב עוד 100 שורות...?
אבל בדקתי מול המנהל. ובאמת אמר לי שהייתה בעיה עם כבל שהלקוח משך... כמו שכתבת...
נראה שהוא לא התכוון אלי. כי זה לא הסיפור כאן
ב. בעיות עם טלפון וכו'. אני יכול להבין שהבעיה יכולה לקרות... והספק לא אמור לטפל בטלפון..
נכון שספק לא צריך לקחת אחריות על טלפון אבל אם הוא גרם נזק לנברשת או לדלת או לחוטי חשמל או לחוטי טלפון הוא צריך לקחת אחריות אפילו שהוא מטפל רק בתשתית...
בכל אופן כיון שלא הבנתי בידיוק מה היה לא יכול לשפוט אף אחד
אבל אתה מבין לבד שמהסיפור שלך א''א להסיק מסקנות......הטענות שלי מחולקות ל2 אם שמת לב. אבל עיקר הנקודה היא אטימות אטימות ושוב כאן אטימות שבאה לנסות לחסוך ולהתנער מאחריות. את זה מי שמנסה להיות אובייקטבי רואה אפילו מבלי להבין את כל המקרה בשלמותו. שים לב מה קורה כאן- לקוח שרודף אחרי התמיכה כמה ימים וכל פעם ממתין זמן רב צריך להתווכח על כל דבר הגיוני לחלוטין ובסוף המנהל מספר לך על בובא מעישיש של משיכת חוט במקום לקחת אחריות ולומר אפילו כלפי חוץ 'נבדוק ונפיק לקחים'
-
@UA אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
@aiib התכוונתי לתשתית בזק
גם אני עברתי לתשתיות יותר זולות, היו לי בעיות למיניהם, חזרתי לבזק ומאז שקט ב"ה.איפה אתה וכמה אתה משלם?
-
@aiib אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
אבל בדקתי מול המנהל. ובאמת אמר לי שהייתה בעיה עם כבל שהלקוח משך... כמו שכתבת...
נראה שהוא לא התכוון אלי. כי זה לא הסיפור כאן
זה לא אתה שכתבת
@aiib אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
הייתה לי בעיה באינטרנט. הבעיה נגרמה בגלל משיכה שלי של החוט של האינטרנט [זאת לא אשמתי פשוט השאירו לי את השקע פתוח...] משיכה קטנטנה שניתקה את האינטרנט.
-
@מעמד לא התנערתי ממה שכתבתי. זה רק היה הסבר למה היה ברור לי שהתקלה קרתה בתוך הבית. בפועל לא הייתה כאן אשמה ואפילו 019 שניסו להתנער מכל אחריות לא חשבו להאשים אותי בכך וממילא זה לא היה הנושא ולא הגיע למנהל כזה דיווח כי זה לא היה העניין
-
@frize37 אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
העברתי למנהל שירות לקוחות. הוא רוצה לברר.
בבקשה מי שהיתה לו בעיות בתמיכה שישלח לי במייל מס' טלפון כדי שמנהל יוכל לחזור ולבדוק את הנושא
תודה רבה שוב..
תשלחו לי מייל עם פרטים.
אלא א''כ הכוונה היא לא לקבל מענה אלא סתם לקשקש..היה לי כמה רגעים שאמרתי לעצמי סופסוף מישהו לוקח על עצמו אחריות לטפל בתקלות. לכן השקעתי כ"כ בעריכת פוסט ארוך ומפורט. למעשה נראה שמתברר שמי שמקשקש כאן זה דווקא המנכל הנכבד. סה"כ רצה להראות שהוא כביכול מטפל בפועל כלום- שוב התחמקות וחוסר מענה אמיתי.
-
@aiib אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
@frize37 אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
העברתי למנהל שירות לקוחות. הוא רוצה לברר.
בבקשה מי שהיתה לו בעיות בתמיכה שישלח לי במייל מס' טלפון כדי שמנהל יוכל לחזור ולבדוק את הנושא
תודה רבה שוב..
תשלחו לי מייל עם פרטים.
אלא א''כ הכוונה היא לא לקבל מענה אלא סתם לקשקש..היה לי כמה רגעים שאמרתי לעצמי סופסוף מישהו לוקח על עצמו אחריות לטפל בתקלות. לכן השקעתי כ"כ בעריכת פוסט ארוך ומפורט. למעשה נראה שמתברר שמי שמקשקש כאן זה דווקא המנכל הנכבד. סה"כ רצה להראות שהוא כביכול מטפל בפועל כלום- שוב התחמקות וחוסר מענה אמיתי.
תשמע. עוד הפעם אני יכתוב... שעד שאני לא נמצא ממש בעניין לא יכול לשפוט
אבל יש לי הרבה ניסיון... והטענות של אטימות וכו' יכול להיות שלפעמים נכונות... אבל מכיון שלא אני ולא אתה באמת עובדים בחברת תקשרות כנראה חסר לנו עוד כמה פרטים שאולי הם כן מכירים.... לדוגמה.. לפעמים מתקשרים אלי לקוחות עם בעיות ואני ברגע מבין מה הבעיה ואומר להם תתקשרו לX כי הבעיה זו X......ולא פעם מתווכחים איתי פעם ושוב פעם... עד שהיו מיקרים שהלקוח בא עד אלי עם המחשב (ולא רק הוא אלא גם עם אשתו...) ומיד הם מתחילים עם צעקות (בלשון המעטה) שאני מוכר להם לוקשן... ואני אומר להם.... תתנו לי להסביר להם... אני מוכן אפי' לתת לכם שיעור מזורז על אינטרנט אבל בלי צעקות ולא נתנו לי להמשיך... ורק אחרי 10 דק' הבינו שטעו.... וכוונתי שלא תמיד הלקוח מבין הכל ויודע הכל....
ואגב, למיטב ידיעתי כן משלמים על טכנאי.... ולא מזמינים סתם.... (ולפי מה שהוא אמר לי ואתה כתבת... הכל התחיל במשיכה של כבל ע''י......(סתם היה מעניין המקרה הזה כי זה היה ערב סוכות ובאו אלי במוצאי חג הראשון אחרי צעקות שיש להם הפסדים... בדקתי והיה הכל תקין.... ובין הדברים אחרי שנרגעו והסברתי להם שאולי יחליפו סים כי כרגע אין להם קליטה במקום מגוריהם (שזו היתה הבעיה) ותוכ''ד אני מבין שהם קנו את הסטיק ברחוב X אצל סוכן X.... והוא אומר לי שלקח ממנו ואז אני מבין שבכלל לא קנה אצלי והוא לא לקוח שלי (הסיבה שהוא חשב שאני אחראי היה בגלל שהתקשר אלי כמה פעמים בחודשים לפני זה לתמיכה רגילה ואני נתתי לו בשמחה ולא שאלתי איפה קנית.... ) ואז באמת ריחמתי עליו שפניו חפו...)
-
@frize37 עזוב אתה נכנס לקטנות בקטע של המשיכה של הכבל. כפי שכר כתבתי זה רק היה להצדיק את טענותי ל019 שהבעיה היא בבית ולא מחוץ ללוח שאז זה שייך לבזק. לא הייתה משיכה אמיתית אלא השקע של הטלפון לא מחובר טוב בעיה בהתקנה ולכן כל תזוזה של החוט גורמת לניתוק. בדרך כלל אין שם תזוזה כי זה נמצא מאחורי המחשב. במקרה הייתה תזוזה ובדיוק האינטרנט התנתק. אבל זה לא הספיק ל019 אלא הם התעקשו לשלוח בזק. [אגב, הטכנאי לא טיפל שם בכלל אלא רק מחוץ לבית, סתם מוזר ואולי מסביר את התקלה שקרתה אח"כ בטלפון. אבל בכל אופן לשיטתם אין קשר למשיכה הקטנטונת שלי] זה שהוא מעלה את הנקודה הזו זה שוב הטלת האחריות עלי במקום עליהם.
זה שהייתה תקלה אזורית של בזק שלא הייתה קשורה לבעיה שלי, מה הקשר שהם לא יכולים לשלוח טכנאי ועוד כשאני טוען בכל תוקף שהתקלה טופלה? זה לא אטימות?
בקיצור, אוכל להמשיך אבל תפוס תרעיון...
השקר של עידו מנהל תמחכה הטכנית שתמיכה טכנית לא מחוייבת לענות תוך 6 דקות, מה זה?
זה שכל שיחה אורכת 40 דקות ובאמצע אתה יכול לחכות 10 דקות לאחר שכבר הרימו?
נשמע בעייתי ולא מקצועי כלל!
אגב, בטעות הועברתי למכירות, המענה היה בעברית וד"ל...
-
מה שמצחיק, לפני שהצטרפתי ל019 התייעצתי עם @957 והוא המליץ, טענתי לו שראיתי בפורום תלונות. הוא אמר לי עזוב מדובר באחד שסתם מתלונן, היום אני רואה שהמתלונן צדק....
-
@frize37 אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
ואגב, למיטב ידיעתי כן משלמים על טכנאי.... ולא מזמינים סתם....
לא הבנתי
-
@frize37 כדי שלא תשאר במתח אני משתף אותך בהמשך העלילה...
הטכנאי היה אמור להגיע היום בין השעות 9-11 בשעה 12 וחצי [!!] הוא עדיין לא הגיע! התקשרתי אליו והוא אומר 'אני תקוע כאן בקטמון' תוך 20 דקות עד חצי שעה אני אצלך. רק בשעה 13:25 הוא הופיע אצלי בבית [דבר שמקנה לי 300 ש"ח פיצוי...]
כמובן שהוא טען שהבעיה לא קשורה אליו. הלך ואמורים לחייב אותי ב250 ש"ח ביקור סרק [זה בסדר... זה יתקזז עם הקנס שהם חייבים לי...]אבל מה מעניין? שמייד אחרי שהוא הלך בדקתי את קו הפקס שלי של בזק [ולא אינטרנטי וכדו' בזק אורגינל] ואופס!!! הוא לא עובד!!! אין לי כבר כח להתקשר אבל ברור לי התשובה של המוקד הטכני- אנחנו לא קשורים לקו של בזק... אנחנו לא קשורים לנטויזון... כאילו רק במקרה אחרי כל ביקור של טכנאי אצלי בבית מפסיק לעבוד לי קו אחר וזה לא קשור אליהם....
אמשיך לעדכן....
-
@aiib אולי תיקח טכנאי פרטי עם קבלות שיבדוק ויוכל להגיד לך אם הטכנאי עשה את הנזק או לא
ואז יהיה לך קלף מיקוח וחוות דעת מקצועית מולם ?
זה אפשרי נראה לך ? -
@מעמד זה לא נראה לי ישים בגלל שברור שהנזק הוא לא משהו דרסטי אלא בעיקר חיבור במיקום לא נכון לגמרי או הצמדה של 2 חוטים בנגיעה וכדו' לכן זה לא דבר שאפשר להוכיח.
וגם מה? בשביל 250 שקל אני יוציא עוד 250 שקל?...
וגם חברה שלא מקשיבה ללקוח ולא מקשיבה לעובדות חבל על הטירחה.
מה שברור שהם מפסידים לקוחות על כך -
@לייבל אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
סיפור טרי מהיום.
התקשרתי ל019 ואמרתי "אין לי רשת"
תמיכה: טוב נשדרג לך חבילה.
אבל אין לי כלל גלישה!
תמיכה: אממ לא יודעת אצלי הכול תקין, טוב שדרגתי.
אבל אין לי כלל גלישה, אני מדגיש.
טוב מעבירה לתמיכה טכנית.........לא הבנתי התקשרתי לתמיכה, חיכיתי 20 דקות + תשובה מטופשת וזה לא נגמר כאן...
טוב. אם אני לא טועה אתה שלחת לי מייל וחזרו אליך מהחברה.....
הנה התשובה שלך ששלחת לי למייל
אם טעיתי סליחה
בכל אופן זה התשובה של לקוח שהיתה לו טענות אלו
-
@frize37 היום הגיע טכנאי של בזק לתקן את התקלה ש019 גרמו לקו של בזק. הוא טען שהטכנאי הקודם פשוט סירס את הקווים בבית... הוא השאיר לי מסמך ברוח זו...
כמובן פניתי ל019 והם התנערו מהכל וזה לא קשור אליהם [אולי מישהו יכול להסביר לי את צירוף המקרים כאן? אחרי כל ביקור של 019 מפסיק לעבוד לי משהו אחר בקווים?!...] וחייבו אותי על סך 250 ש"ח דמי קריאת סרק.
כרגע אני פועל ב3 מישורים [במקביל לעזיבת החברה]:
- מפרסם זאת כאן כדי לחסוך מאחרים את עוגמת הנפש שעברתי [סיפרתי זאת לחבר, הוא הגיב, מה 019? חברה דפוקה!! הזמנתי אצליהם שירות של נטפרי וחודש היה לי אינטרנט פרוץ והם לא עונים וכו' וכו'... אז הבנתי שלא רק אני נפלתי בפח...]
- פניתי למספר התקשורת עם תלונה גם על ההיזק שגרמו לי וגם על חוסר מענה תוך 6 דקות כפי שמחייב החוק. להבנתי הם נקנסים על כל חריגה כזו ב20 אלף ש"ח [סה"כ רק אצלי קרוב ל150 אלף ש"ח...
- עובד במקביל לקבלת פיצוי ע"פ החוק בעקבות איחור טכנאי של יותר מ3 שעות
לדעתי אתה בתור סוכן צריך ליידע את הלקוחות החדשים
-
@מעמד אמר ב"019 אין עם מי לדבר"!!!:
@frize37 אתמול היה לי איטיות מאד גדולה ב019
יש לי נטסטיק דור 3 (לא שלהם, ב"ה) ובדרך כלל יש לי מהירות 5 mb או 4 mb קרוב לחמש יותר.
ואתמול היה לי בבדיקת מהירות 0.5 mb והכי מהר זה היה 1 ומשהו mb.
כשהתקשרתי ל019 אמרו לי שהסים שלך ישן לכן זה איטי - תבוא תחליף
יש משהו בדברים או שזה שטויות ?זה פשוט שטות גמורה, תשובה שמקבלים ממוכר בקיוסק
מה נראה לך שהסים יש בו שדרוגים?
הסים הוא רק אומר לנטסטיק ולפלפון את ה"שם" של החברה, כלומר יותר מדויק - הוא מאקטב את החברה - כמו רישיון שמאפשר לנטסטיק להשתמש בשידוריים הסלולריים של החברה. אז כמובן שאין כל קשר לסים ישן\חדש, כי סים או שהוא עובד או שלא, לא זה מה שגורם לאיטיות. -
@chv במילים אחרות - יושבים ב019 נציגים שלא יודעים אפילו דברים פשוטים
-
@frize37 יש לך קשר עם מנהל 019? א"כ אשמח שתקשר בינינו ע"מ שאשיח בפניו מקרה מוזר ותמוה שחוויתי איתם היום.
-
@סמוי שלח לי מייל עם הטלפון שלך
-
@frize37 שלחתי, הגיע?
-