שירות ותמיכה של 011
-
@UA אני באמת עובר בשעות-ימים אלו.
הבעיה היא שרבים כבר עזבו וזה לא נראה שזה מזיז להם. אולי תביעה נגדם על כל אי מענה של 6 דקות תתחיל להזיז משהו... -
@מישווו אמר בשירות ותמיכה של 011:
@aiib אחרי שקראתי את התלאות שעברת (לשון עבר??) ב019.
עדיין לא נגמר. בזק אמורים לבוא לתקן את קו הפקס...
נראה לי שהפתרון הקל הוא לעשות טלפון ותשתית ספק באותה חברה.
יש כזה דבר בנטפרי?
אני יודע שזה נשמע פשוט אבל לי זה לקח חודש עד שזה הסתדר.
לא בטוח שיש לי יומיים...
-
@aiib ברור שמעבר לקוחות מזיז, מה חברה צריכה חוץ מלקוחות???? לא מזיז היום יזיז מחר...
אם יש חברה שמוכיחה את עצמה עם שירות טוב, וכולם יעברו אליה, זה יתן את התוצאות ולא שום דבר אחר.
כל שאר הדברים זה סתם בזבוז זמן.אם עברת לחברה אחרת ואתה מרוצה, נשמח שתעדכן. זה יעזור לעניין הנ"ל יותר מהכל...
-
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרת -
@מעמד מסכים איתך לגמרי. זה ידגיש להם את הסיבה שעוזבים אותם ויגרום להם לשנות את זה.
רק צריך להבין מהי הנקודה העיקרית של החברות. רק כמות הלקוחות מדברת אליהם. אם אתה נשאר, מצידם שתקטר עד לב השמים עד מאה ועשרים... -
@benaharon אמר בשירות ותמיכה של 011:
@ib אמר בשירות ותמיכה של 011:
ממליץ על ITC יש להם שירות מעולה
מי נותן שירות שלהם? ITC או IB תקשורת? כי הבנתי שהחשבונית הוא של IB. כלומר, אני לקוח שלהם... נכון?
יש להם שירות טוב? מבינים עניין בנטפרי? או רק יודעים להגדיר ראוטר ואח''כ תסתדר????סתם מעניין לשמוע מהחבר'ה כאן אם הם מרוצים מהמהירות של האינטרנט של ITC ואיך השירות שלהם?
מישהו התנסה עם ITC????
-
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרתיש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..
ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
-
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרתיש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..
ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
לכן במקום פידבקים מכבדים ואוהדים לפוסטים שלי תכתוב תגובות שמשקפות את החוויות שלך...
-
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
יש לך מידע כל שהוא על זה שאפשר לספר ?
-
@aiib
שבוע טוב
אצלינו העקרון הוא לא אנ"ש העקרון שלנו לתת מקסימום שירות
אנחנו מזמינים אותך לנסות אותנו ולדווח לכולם על התוצאות
ואנחנו בדרך כלל כן מגיבים בפורום -
@aiib אמר בשירות ותמיכה של 011:
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@UA בנוסף אפשר לעשות מה שעשו בעבר לאתרוג בגלל התביעה המשפטית שכל לקוח שעובר יאמר לחברה "אני עובר בגלל שהשירות שלכם גרוע ובחברה X יש שרות יותר אנושי"
אפילו שהם מבינים את זה טוב מאד, אבל כשאומרים להם את זה בפרצוף זה אחרתיש רק בעיה "קטנה", מספר הלקוחות שנחשפים ומודעים למצב קטן מאוד יחסית וגם אם כול מי שיודע יעזוב עדיין נשארת להם כמות גדולה של מנויים שמן הסתם רובם אין להם מושג מה זה פורום נטפרי..
ואתרוג זה דוגמה מצויינת לזה. בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
לכן במקום פידבקים מכבדים ואוהדים לפוסטים שלי תכתוב תגובות שמשקפות את החוויות שלך...
מה זה יעזור? עדיין רוב הלקוחות לא יחשפו לתגובות שלי בדיוק כמו שהם לא נחשפים לתגובות שלך...
אגב, החוויות שלי די פשוטות: X2ONE נוראיים, סים כשר מעולים..
@מעמד אמר בשירות ותמיכה של 011:
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
בתכלס ההליך המשפטי בעיצומו והם לא היו מוכנים להתפשר עם מג'יקוד על כלום.
יש לך מידע כל שהוא על זה שאפשר לספר ?
ממש לא, אני ניזון בדיוק כמוך ממה שמג'יקוד כותב כאן ומהמפורסם ע"י רשם הפטנטים.
-
@אלי-TZA אמר בשירות ותמיכה של 011:
מה זה יעזור? עדיין רוב הלקוחות לא יחשפו לתגובות שלי בדיוק כמו שהם לא נחשפים לתגובות שלך...
אגב, החוויות שלי די פשוטות: X2ONE נוראיים, סים כשר מעולים..חברא חברא אית ליה... אבל פידבקים לא יוצרים הד מספיק
חשבתי שיש לך נסיון עם 019 -
@aiib יש לי נסיון סלולרי בלבד.
חיברתי הרבה חברים ל-019 וחוץ מקצת תלונות על איטיות מידי פעם לא שמעתי משהו חריג.@aiib אמר בשירות ותמיכה של 011:
אבל פידבקים לא יוצרים הד מספיק
לא התיימרתי, כמו שכתבת הבעתי תמיכה ותו לא.
-
@אלי-TZA גם אצלי פעם ראשונה טכנאי עבר ללא תקלות....
-
@aiib שוב אני מדבר רק על חיבורים סלולרים כלומר סים-נטסטיק.
-
@אלי-TZA
גם אני מצטרף לדבריך -
אני ב-RL-קווי
כמעט ואין בעיות,
בערך פעם בחצי שנה יש תקלה שבאמת קשורה לספק.
וגם אז עונים מיד ומטפלים מהר.
רק זה מרגיש שיש מזכירה אחת וטכנאי אחד...
"רגע אני שואלת אותו..."
לא שזה מפריע... -
@benaharon אמר בשירות ותמיכה של 011:
יש להם שירות טוב? מבינים עניין בנטפרי? או רק יודעים להגדיר ראוטר ואח''כ תסתדר????
לוידעת על ITC אבל מIB נכוותי קשות.
כשהצטרפתי כמובן קיבלתי שרות מעולה, אבל כשהתחילה בעיה בגלישה לא היה מענה לא ב011 שהם סיפקו את התשתית והספק ולא בIB.
כשפניתי למנהל שלך IB קיבלתי תגובה מזלזלת, לא רלוונטית ותחושה שאני זאת שעובדת אצלו ולא להיפך..
ממליצה להתרחק!! -
@מיכ-מיכ אני בIB ונהנה מאד מהשירות (וגם מהאיכות), מענה מהיר ויעיל על כל שאלה!
-
@mashav אמר בשירות ותמיכה של 011:
@מיכ-מיכ אני בIB ונהנה מאד מהשירות (וגם מהאיכות), מענה מהיר ויעיל על כל שאלה!
השאלה היא בעיקר ההתנהלות בתקלות לא רק הסבלנות בשיחה טלפונית